Goede verhuiswagen, zag er netjes uit en reed goed. De service was goed en beleefd. Enige minpuntje was de locatie die was iets lastiger te bereiken.

• Ervaring met: Anders

Super!

Alles snel en netjes geregeld en afgehandeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Vooral het snelle afhandelen zonder veel formulieren en gedoe is erg prettig. Volgende keer zeker weer autohopper!!

Goed geholpen, fijne bus

Erg goed geholpen door van As. De grote bus die ik huurde was een goede, nieuwe bus. Dit bedrijf is een aanrader!

• Ervaring met: Bestelbus

Uitstekende bakwagen en goede service!

Voor mijn verhuizing een bakwagen gehuurd bij Autohopper. Ik werd netjes gebeld om het ophalen te bespreken. Na het afspreken, bedacht ik me dat ik wat dingen was vergeten door te geven en te vragen. Ik heb direct gebeld en niks was een probleem. De medewerker heeft gelijk een nieuwe factuur gemaakt en mij gerust gesteld. Dat voelde zo fijn met een chaotische verhuizing! Toen we de wagen haalde een duidelijke instructie gekregen en de wagen was schoon en netjes! Helemaal top! Onze verhuizing was een succes!

• Ervaring met: Anders

Uitstekende service

Deskundig meedenkend personeel. Beetje cliché maar kan het niet anders noemen dan ouderwetse service. Chapeau !

• Ervaring met: Bestelbus

Prima geregeld. Op tijd, prettig en persoonlijk contact.

Prettig en persoonlijk contact. Volgens afspraak geregeld.

• Ervaring met: Personenauto

Wil je een topper? huur een wagen bij Hopper!

Vriendelijk, vlot en correct

Geweldig!

Voor onze verhuizing hadden we een bus nodig. Er was geen bus beschikbaar maar dit werd opgelost door een Transporter van een andere vestiging te laten komen. Alles dus geweldig geregeld én zeer klantvriendelijk personeel. Binnenkort hebben we nog aan bakwagen nodig…. We weten nu waar wij in Apeldoorn gaan huren! Echt een Top bedrijf!

vlotte dienstverlening

Verhuis bakwagen on gemakkelijk gehuurd worden, flexibel qua aantal dagen. Voor de trekhaak moest € 9,- per dag bijbetaald worden, een extra nummerbord voor de aanhangwagen was echter niet inbegrepen. Tank was bij afleveren bijna vol. Door de verhuurder werd die bijgetankt. Daar werd € 10,- voor gerekend; dat was geen service. In vier dagen hadden wij 2025 betaalde, extra kilometers gereden. Op een omzet van € 920,- vond ik het wt flauw om voor het tanken (om de hoek) nog een tientje te rekenen. De bus reed goed. Tegenvaller was dat wij er eentje zónder snelheid regelaar (cruise) kregen, terwijl bekend was dat wij in drie dagen Frankrijk op-en-neer zouden rijden.

Prima service!

De auto was in eerste instantie pas om 10 uur beschikbaar, maar toen ik er even achteraan belde, kon geregeld worden dat de auto er om 8 uur al was. Een geweldige grote bus met laadklep! Echt een aanrader.

• Ervaring met: Bestelbus

Geweldige service, uiterst vriendelijk, denken met je mee!

Kwam daar, was alsof je de mensen al jaren kende, zo persoonlijk. Zal Autohopper aan iedereen aanbevelen, krijgen van mij een dikke 10! Met vriendelijke groet, Bert Trip

Meebewegen met mijn wensen

Ik kwam de auto eerder ophalen en uiteindelijk iets later brengen en in beide gevallen bewogen ze steeds soepel mee. Super.

Fantastische meedenkers!

Ik had op korte termijn een bestelbus nodig. Ondanks dat het de drukste zaterdag van de maand was, werd er gekeken naar mogelijkheden en zo kon ik toch een bestelbus huren! Alles verliep vlot tijdens ophalen en wegbrengen , borg had ik direct terug op mijn rekening

Had niet beter gekund

Voor het verhuizen heb ik een aantal dagen een auto gehuurd bij autohopper. Het was mijn allereerste keer alleen in een auto weg en mijn allereerste keer een auto huren. De medewerker nam de tijd om even de basics door te nemen toen ik daarom vroeg: waar/hoe krijg ik de tankdop open, hoe werkt het hybride systeem, waar staan de letters van de automaat ook alweer voor? Ik werd heel prettig geholpen en heb daarna ook heel prettig gereden. De auto was erg netjes. Ook na aflevering van de auto werd ik fijn geholpen. Mijn borg kreeg ik direct teruggepint. Mijn fiets hebben ze veilig binnen neergezet, de dagen dat ik de auto meehad. Ik had mijn eerste ervaring met een huurauto(bedrijf) niet beter kunnen hebben.

• Ervaring met: Personenauto

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Heel erg klant- en servicegericht, uitstekende prijs en een hele nette auto! Dank voor het meedenken en als het nodig mocht zijn, dan graag tot een volgende keer!

• Ervaring met: Personenauto

Goede service en voorwaarden!

Ik heb een aanhanger gehuurd met een early pick-up (vrijdag einde middag) en late return (maandag ochtend). Een erg plezierige manier van huren. Ophalen en terugbrengen ging erg eenvoudig en de aanhanger was in een uitstekende staat!

• Ervaring met: Aanhangwagen

Goedgeregeld

Snelle en goede service, bellen en de auto stond klaar m

• Ervaring met: Bestelbus

Goede ervaring met een rare bijsmaak

Bakwagen gehuurd bij Autohopper en netjes daar een offerte van ontvangen. 2 dagen later bij het ophalen van de bakwagen is opeens de huurprijs en de borg hoger. Ik was daar zeer verbaast over en de verklaring was dat de nieuwe huurprijzen nog niet doorgevoerd wagen in het systeem. Was wel netjes geweest om dat eerder te laten weten of gewoon de afgesproken offerteprijs aan te houden.

• Ervaring met: Bestelbus

Fijne nieuwe bus met veel ruimte!

We hebben voor twee weken een 6 persoons bus gehuurd om een roadtrip door Europa te maken. We hebben een 9 persoons bus meegekregen voor de prijs van een 6 persoons. Daardoor hadden we enorm veel ruimte voor ons allemaal! De bus was pas een jaar oud, was netjes, schoon, goed onderhouden en reed heerlijk. Toen ik de bandenspanning moest controleren, was Autohopper goed bereikbaar en was de medewerker erg behulpzaam. We hebben genoten van onze roadtrip in deze fijne bus.

Prima geregeld

Goede service , prima auto

• Ervaring met: Bestelbus

Positief geholpen met goede snelle service

Snel via website en mobiel in korte tijd geholpen.

• Ervaring met: Bestelbus

Goede schone auto en service

20 m3 auto gehuurd voor verhuizen van inboedel. Het was een fijne auto, service en uitleg waren goed, online reserveren ook eenvoudig. En op de dag zelf bleek de auto schoon, volgetankt te zijn en werd goede uitleg gegeven bij opties en rondom gebruik van de wagen. Al met al een positieve ervaring!

Goed en snel geregeld.

Mensen die weten waar ze het over hebben. Hart voor de zaak. Je wordt er vriendelijk maar vooral deskundig geholpen.

• Ervaring met: Bestelbus

Klantvriendelijke mensen en servicegericht. Helemaal super.

Goede bakwagen (vering/besturing/klep)

Vlot afgehandeld, correcte inspectie en instructie en goede prijs. Aanrader

Bedrijfsgegevens

Postbus 771

3900 AT Veenendaal

055-2600002

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.