Gewoon goed

Kia Picanto gehuurd voor 1 dag. Via de site gereserveerd 1 dag van te voren. Auto stond netjes klaar, mooie auto van 4 maanden oud. Even alles regelen, betalen, rondje rond de auto en weg rijden. Zelfde bij inleveren maar dan omgekeerd, rondje rond de auto en borg weer terug gepind. Helemaal prima voor dat geld

• Ervaring met: Personenauto

Probleemloos gebruik van een huurauto

Na een kleine valse start (internetreservering liep vast; oorzaak onbekend) een goede reservering gehad. Vriendelijk personeel, duidelijk uitleg. de auto stond klaar, volgende dag weer teruggebracht. Geen gedoe en voorschot direct terug. Ik kom zeker terug.

Alsof ik thuis kom!

Ken je dat gevoel dat je ergens voor het eerst komt, en je meteen het gevoel hebt dat je thuis komt?! DAT was precies wat we gisteren en vanmorgen mochten ervaren toen we bij Johan en Cor (Autobedrijf van As | Autohopper van As. Hattemse Beek 61. 7335 PB Apeldoorn) waren. HEERLIJK! Oh ja. De drie bakwagens waren ook PERFECT...

• Ervaring met: Anders

Uitstekende auto en service!

Wij (3 vrienden) hebben een auto gehuurd bij de Autohopper vestiging in Apeldoorn West voor onze zomervakantie van 17 dagen. Na aanvraag van de auto werd ik binnen een dag gebeld om door te geven dat de betreffende categorie niet mogelijk was in deze periode maar kwamen ze wel meteen met een vergelijkende auto qua formaat. Alles keurig geregeld en een Mazda CX30 van 3 maanden oud konden wij op stap voor onze vakantie. Een rondreis in Zuid Oost Europa. Halverwege de reis contact gehad omdat wij ook buiten de Europese Unie gingen maar de groene kaart njet mee hadden (niet nodig binnen de EU). Deze werd meteen erbij gepakt en per email naar ons opgestuurd, mede hierdoor hebben wij een zorgeloze vakantie gehad! Een absolute aanrader!

• Ervaring met: Personenauto

Duidelijke afspraken en zo goed als nieuwe auto

Vriendelijke benadering met duidelijke uitleg en afspraak. De verschillende mogelijkheden werden verteld zonder je in een richting te duwen. Bij terugbrengen ook weer dezelfde vriendelijkheid en een vlotte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar

Fantastiche ervaring met Autohopper gehad

Via internet geboekt gelijk een berichtje terug en een belletje, daarna was het snel en professioneel geregeld. Ook op de verhuur dag zelf, vriendelijk en snel geholpen. De auto was top en precies wat ik besteld had, kortom tot ziens.

• Ervaring met: Personenauto

Meest soepele vakantie ooit!

Ik had een auto nodig voor mijn vakantie richting Zweden. Ik ben zelf 20 jaar dus kon bij Autohopper goed terecht! Ik had een Kia Picanto gehuurd en ik kreeg de auto mee alsof het een gloednieuwe auto is. Het regelen en afgeven van de sleutels ging soepel en snel. Ik heb een vakantie gehad zonder enige moeite en gezeur. Conclusie: Top auto en top personeel!!

• Ervaring met: Personenauto

Top geregeld! vriendelijk personeel!!

De bus was netjes schoon. In 1 woord TOP!!!

soepele verhuur

Helemaal conform afspraak. De verhuurder gaf goede uitleg over de bestelbus.

• Ervaring met: Bestelbus

Ik werd snel geholpen en ze zijn ontzettend vriendelijk.

Prima bedrijf

Snelle afhandeling bij het halen en brengen van de huurbus en een geschikte prijs.

Top ervaringen

Ik heb al meerdere keren bij verschillende locaties een auto of busje gehuurd en de service is altijd geweldig. Tot nu toe altijd bereid om te helpen en uit te zoeken wat de mogelijkheden zijn.

• Ervaring met: Personenauto

Bijzonder vriendelijk ontvangst en ze denken met je mee!

Ik had een auto nodig, ff een belletje gedaan en het was zo gepiept. M'n fiets kon ik gewoon binnen achterlaten. Heerlijk om zo weer is in het oosten van het land ontvangen te worden. Chapeau.

• Ervaring met: Personenauto

Meer dan fantastische service!

Bijzonder vriendelijke en snelle afhandeling van de reservering. Ook bij het ophalen en terugbrengen bijzonder prettig geholpen. Kosten noch moeite zijn gespaard om mij voor één dag aan een auto te helpen. Het aangevraagde type was niet beschikbaar maar het bedrijf had, geheel op eigen initiatief, via een collegabedrijf in de buurt een vervangende auto geregeld. Dit type betekende ook nog eens een flinke upgrade maar dit had geen enkel gevolg voor de gemaakte reservering en prijsstelling. Omgelooflijk dat men zo zijn best heeft gedaan om dit voor mij te regelen, ik ben er zwaar van onder de indruk!

• Ervaring met: Personenauto

Snel geregeld zonder gedoe.

Dit is de tweede keer dat ik hier een busje gehuurd heb. Reserveren, ophalen en terugbrengen verliep soepel. Ik was bij het ophalen mijn ID vergeten. Gelukkig mocht ik die meenemen bij het terugbrengen.

Alles perfect geregeld.

Vriendelijk ontvangen. goede uitleg. Behulpzaam.

• Ervaring met: Personenauto

Gehuurd bij van as bv Apeldoorn

Super vriendelijke personeel, denkt netjes mee. Fijn in communicatie. Mocht ik weer een aanhanger nodig hebben huur ik het hier.

• Ervaring met: Personenauto

Goede bus, goede medewerkers!

Kortdag nog een busje kunnen huren. Was geen probleem. Goede, schone bus. Vriendelijk ontvangen en geholpen.

• Ervaring met: Bestelbus

Goede verhuiswagen, zag er netjes uit en reed goed. De service was goed en beleefd. Enige minpuntje was de locatie die was iets lastiger te bereiken.

• Ervaring met: Anders

Alles snel en netjes geregeld en afgehandeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Vooral het snelle afhandelen zonder veel formulieren en gedoe is erg prettig. Volgende keer zeker weer autohopper!!

Goed geholpen, fijne bus

Erg goed geholpen door van As. De grote bus die ik huurde was een goede, nieuwe bus. Dit bedrijf is een aanrader!

• Ervaring met: Bestelbus

Uitstekende bakwagen en goede service!

Voor mijn verhuizing een bakwagen gehuurd bij Autohopper. Ik werd netjes gebeld om het ophalen te bespreken. Na het afspreken, bedacht ik me dat ik wat dingen was vergeten door te geven en te vragen. Ik heb direct gebeld en niks was een probleem. De medewerker heeft gelijk een nieuwe factuur gemaakt en mij gerust gesteld. Dat voelde zo fijn met een chaotische verhuizing! Toen we de wagen haalde een duidelijke instructie gekregen en de wagen was schoon en netjes! Helemaal top! Onze verhuizing was een succes!

• Ervaring met: Anders

Deskundig meedenkend personeel. Beetje cliché maar kan het niet anders noemen dan ouderwetse service. Chapeau !

• Ervaring met: Bestelbus

Prima geregeld. Op tijd, prettig en persoonlijk contact.

Prettig en persoonlijk contact. Volgens afspraak geregeld.

• Ervaring met: Personenauto

Wil je een topper? huur een wagen bij Hopper!

Vriendelijk, vlot en correct

Postbus 771 3900 AT Veenendaal