Nieuwe schone auto meegekregen en uitstekend in contact (bereikbaarheid).

Nieuwe schone auto meegekregen en uitstekend in contact (bereikbaarheid). In eerste instantie zou ik een auto mee krijgen met stickers, echter kreeg ik voor dezelfde prijs een auto zonder stickers. Goede service!

• Ervaring met: Personenauto

Auto stond schoon en netjes klaar op het afgesproken tijdstip. Ook de communicatie verliep prettig

• Ervaring met: Bestelbus

Zoals ik hoopte dat het zou gaan, snel huren, en snel verhuizen

Super vriendelijke verhuurder. Legt alles duidelijk en rustig uit. Heeft oog voor voor persoonlijk contact. Geeft de gelegenheid om nog wat vragen te stellen en beantwoord ze ook. Alle formulieren waren zo geregeld en konden de verhuiswagen meenemen. We konden de sleutel in de nachtkluis achterlaten wat ook erg fijn was. Aanrader voor een vlotte en goeie verhuizing.

• Ervaring met: Anders

Perfect, transparant,duidelijk,snel en zeer klantvriendelijk.

Een bus van Autohopper is altijd een topper!

• Ervaring met: Bestelbus

Prima service, volgende keer weer naar Autohopper

Fijn contact, goede uitleg en alles op tijd. Mooie auto met verhuistoebehoren. Alles prima voor elkaar. Volgende keer weer naar Autohopper.

• Ervaring met: Anders

Geen gedoe. De werknemers zijn zeer vriendelijk.

Uitstekende ervaring

Goeie auto gehuurd, prima service, hier kom ik terug.Klantvriendelijkheid ligt hoog.

• Ervaring met: Personenauto

Goede service, duidelijke instructie!

Goede service, duidelijke instructie!

• Ervaring met: Anders

Laat op een werkdag contact opgenomen met Autohopper Zwolle, omdat ik met spoed een verhuiswagen nodig had voor de volgende werkdag. Er waren eigenlijk geen wagens bij het filiaal meer beschikbaar, maar medewerker zei toe dat hij ging kijken wat hij kon regelen en zou later contact opnemen. Dit deed hij nog geen half uur later met het goede nieuws dat hij een wagen had kunnen regelen en dat ik die de volgende dag al meteen om openingstijd van het filiaal kon ophalen. De volgende dag stond een keurige wagen voor mij klaar, welke achteraf alleen niet volledig afgetankt bleek te zijn. Dit heeft de medewerker van Autohopper Zwolle keurig verrekend in de huurprijs. Al met al een uitstekende ervaring dankzij de service van Autohopper Zwolle.

• Ervaring met: Bestelbus

Top Service voor een zeer redelijk bedrag!

Een super fijn bedrijf, vriendelijke ontvangst, kwalitatief een top bus gehuurd die echt schoon was. Een verademing tov. wat ik elders wel eens gehuurd heb. Dank en zeker tot een volgende keer!

Zeer tevreden en gastvrij

In Zwolle geweest. Netjes van te voren een persoonlijke mail gestuurd over de auto, en of ik wist dat het een elektrische auto was. Bij het ophalen en terugbrengen zeer vriendelijk te woord gestaan. Kunnen meerdere bedrijven nog wat van leren!

Uitstekend service!!

Bij het eerste contact uiterst vriendelijk en zeer flexibel geholpen. Prima uitleg over de voorwaarden en uitleg auto. In deze tijd een verademing , een voorbeeld voor klant vriendelijkheid!

Uitstekende dienstverlening.

Bestelde bus was door omstandigheden niet beschikbaar; voor hetzelfde geld een nog iets grotere meegekregen. Koffie en vriendelijkheid aan de balie en prima materiaal om mee te rijden.

• Ervaring met: Bestelbus

zeker de moeite waard om een bus te huren.

Snel geregeld en alles ging digitaal. Zeer nette bus mee gekregen, rook of die nieuw van binnen was.

• Ervaring met: Bestelbus

Een hele fijne ervaring door prettig en snel contact!

Geen aanvullingen, gewoon goed geregeld!

• Ervaring met: Bestelbus

Prettig! Ik mocht wegens een bedrijfsuitje van hen de gehuurde wagen kosteloos een dag langer huren. Goed geregeld, duidelijke uitleg bij het ophalen en ik mocht hem gewoon terugzetten wanneer ik wilde. Mooi dat vertrouwen onderling.

goede ervaring met autohopper Zwolle

Reserveren en later het huren verliep heerlijk soepel, op dag van verhuizen 's morgens 0m 8.30 uur verhuiswagen gehaald. De verhuurder had beloofd er op gevraagde tijd te zijn op zaterdag, en dat was het geval. Auto was goed en juist voorzien van riemen en dekens. De service was goeden vriendelijk, goede uitleg van de electrische laadklep. Dit was echt een prima ervaring met verhuurbedrrijf Abbing (autohopper Zwolle)

Goede en duidelijke service

Geen bla-bla maar een professionele instructie en waar voor mijn geld.

Zeer betrouwbaar en deskundig

De gereserveerde auto stond 's morgens al klaar zodat we konden beginnen met de verhuizing. Deze bus was behoorlijk groot met veel laadruimte. en op zondag ontving ik de formele eindafrekening met de toezegging dat de borg binnenkort teruggestort zou worden.

Top service!!

Fijn geregeld allemaal. Snelle reactie, nette bus en service! Werd als klant prettig ontvangen en geholpen.

• Ervaring met: Bestelbus

Busje gereserveerd en binnen no time reactie gekregen dat het de volgende dag klaar stond, bij aankomst heel professioneel geholpen en alles duidelijk uitgelegd en super vriendelijk ook. Ik raad dit echt aan!

• Ervaring met: Bestelbus

Je wordt heel vriendelijk en snel geholpen top hoor

Heel vriendelijk geholpen en netjes ga zo door.

goede service!

Kreeg snel antwoord op de vraag of ze een busje voor 9 personen hadden en wat de kosten waren. Het ophalen van het busje ging vlot en het terugbrengen na 18:00 ging goed met de sleutelkluis buiten op het terrein.

heel goed en fijn!

ik had voor één dag een autootje nodig om de laatste spulletjes te verhuizen. De service bij autohopper was voor mij precies goed omdat het niet duur is en makkelijk te bereiken. Extra was dat er ook super vriendelijke mensen werken! Heel fijn!

Michal

Fantastic place, the best people.

• Ervaring met: Aanhangwagen