Soufyan

Goede service. Vriendelijk

Helemaalsuper

Erik en jeremy hebben een vrijgezellenfeest super laten verlopen door de vip bus, hij stond op tijd klaar en ik kon hem inleveren op het tijdstip wat ik wilde. Bedankt mannen!

Service zoals het hoort.

Inmiddels heb ik meerdere auto's en bestelbussen gehuurd via Autohopper Zwolle. Erik reageert altijd snel en heeft altijd een goede oplossing voor de juiste auto of bus. Het mooiste is dat je soms nog verrast wordt door de auto die je meekrijgt, die is dan nieuwer of groter dan je vooraf had gedacht. Kortom: Hier kan je wel terecht als je een auto of een bestelbus nodig hebt.

Buitengewoon klantvriendelijk en klantgericht

Aangezien mijn Kia garage geen leenauto meer voorradig had hebben ze deze via Autohopper geregeld. Beide aanwezig jongens waren zeer klantvriendelijk en klantgericht. Aantal dagen huur van de auto was op voorhand niet vastgesteld aangezien nog niet duidelijk was wnner mijn auto "gerepareerd" zou worden. Was geen probleem bij Autohopper. Ze zouden wel zien wanner de auto terug gebracht zou worden naar mij Kia garage en zij zouden hem daar weer ophalen. So far so good. Toen ik nadien de nota kreeg had ik hier een vraag over aangezien volgens mij het bedrag niet klopte. Zij hebben de nota bekeken en direct vastgesteld dat het systeem een fout had gemaakt (weken ipv dagen). Kreeg welgemeende excuses en die middag een aangepaste nota. Iedereen kan fouten maken en dat is niet erg. Het gaat erom hoe je hiermee omgaat. Alle lof en credits voor Autohopper.

goede klantvriendelijke mensen

bij het ophalen klantvriendelijk. gelukkig tijd om uit te leggen hoe de auto werkt. dus top. bij het wegbrengen net zo netjes

Klantvriendelijk en betaalbaar

Met vier meiden zijn wij met een auto van Autohopper op vakantie geweest naar Frankrijk. We kregen een erg fijne auto mee. Bij regelzaken rondom de auto/milieusticker/e.d. werden wij enorm goed geholpen. Al met al zijn wij erg tevreden over het huren van de auto bij Autohopper.

• Ervaring met: Personenauto

Een geweldige bedrijf. Ze denken echt super met de klant mee. Ze zijn behulpzaam. Echt een aanrader.

• Ervaring met: Bestelbus

Superfijne bus en geweldige service!

Heb een hele fijne bus gehuurd en de service was uitstekend, mijn fiets kon binnen blijven staan tot ik terugkwam. Vriendelijke en service gerichte medewerkers, ik kom zeker terug!

• Ervaring met: Anders

Fijne auto, behulpzaam, zeeeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk. Ik vroeg naar het dichtstbijzijnde busstation en ze brengen me gewoon thuis! Ze vonden dat zelf heel normale service. Dikke aanrader! Ik wil degene die mij thuisbracht geld geven, maar dat wilden ze ABSOLUUT niet...waar kom je dit nog tegen tegenwoordig? ! Bij autohopper dus!

• Ervaring met: Personenauto

Wat een Toppers. Super klantvriendelijk en ze hebben overal een oplossing voor!

Ontzettend vriendelijke medewerkers. Alles was binnen 5 minuten geregeld. Super blij mee.

Top service!

Auto kapot gegaan net voor onze vakantie. Snel geholpen en zeer vriendelijk personeel denkt mee met de klant. Zeker een aanrader !

Super geregeld!

Bakwagen gehuurd in zwolle! Fijn bedrijf en personeel. Alles goed geregeld en erg flexibel. Hele nette bakwagen! Zeker een aanrader!!

• Ervaring met: Anders

Super service en fijne bestelwagen!

Voor een grote verhuizing, heb ik gebruik gemaakt van de bestelbus. De medewerkers waren ontzettend gastvrij en duidelijk in de communicatie. Het was een fijne ervaring en ik zal Autohopper Zwolle iedereen aanraden. Het was gemakkelijk, duidelijk, vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekende service van Autohopper

Fantastisch geholpen door Autohopper Zwolle. Flexibel, snel en keurig VIP vervoer.

Fantsatisch

Erg vriendelijk. Goeire service.. Zal ze zeker aanbevelen bij anderen. Grtz Cindy en Wouter

• Ervaring met: Bestelbus

Superfijne service met als uitgangspunt wederzijds vertrouwen!

Het begon al bij het huren. Ik kreeg gelijk een mailtje met de vraag of ik de bus, kosteloos, een dag eerder kon halen. Scheelde hun die ochtend en het kwam mij geweldig uit! Ze dachten enorm mee en zijn zich ervan bewust dat ze iets verhuren wat een gebruiksvoorwerp is dus dat er iets mee kon gebeuren. Geen krampachtige clausules of moeilijk gedoe! Gewoon wederzijds vertrouwen! Top!

Heel klantvriendelijk bedrijf

Het was mijn eerste keer een verhuisbus huren bij Autohopper. Ben via een vriend aan dit bedrijf gekomen die ook een goede ervaring had. Gelijk bij binnenkomst even gelachen voordat wij er verder gingen met het verhuurproces. Daarvoor al een fijne mailwisseling gehad met het bedrijf. Ze gingen al meedenken naar de mogelijkheden kwa tijd om de bus op te halen. Ze keken niet naar eigen belang en dat is mooi. Vervolgens werd ik heel goed geïnstrueerd hoe ik de bus kan gebruikt. Bij het terugbrengen van de bus was ik iets vergeten te doen en dat was niet handig omdat daar zaten risico aan verbonden. In goed overleg goed afgehandeld. Echt een aanrader als je ooit een bus wilt huren, niet nadenken ga gelijk naar autohopper.

uitstekend

snelle reacties op vragen, ophalen ging zeer makkelijk met duidelijke uitleg. Terugbrengen ging ook zeer makkelijk. Fijne medewerkers en een goed bedrijf!

• Ervaring met: Bestelbus

Mijn ervaring was top goed contact gehad met het bedrijf voertuig was netjes

• Ervaring met: Personenauto

Super service, goede auto!

Er werd gewacht voor het ophalen van de auto, hele vriendelijke medewerker. Goede uitleg over de auto! Auto in hele goede staat! Rijdt heerlijk. Veel laadruimte dus maakt het verhuizen een heel stuk makkelijker. Tip; op de website staan de openingstijden tot 18.00 uur, aanpassen naar de daadwerkelijke openingstijden, 17.00 uur!

• Ervaring met: Anders

Super vriendelijk en behulpzaam.

Ik had nog diezelfde middag een huurauto nodig, omdat mijn eigen auto voor een storing bij de garage moest blijven staan. De medewerkers van autohopper dachten meteen mee, waardoor ik in no time weer de weg op kon.

• Ervaring met: Personenauto

Nieuwe schone auto meegekregen en uitstekend in contact (bereikbaarheid).

Nieuwe schone auto meegekregen en uitstekend in contact (bereikbaarheid). In eerste instantie zou ik een auto mee krijgen met stickers, echter kreeg ik voor dezelfde prijs een auto zonder stickers. Goede service!

• Ervaring met: Personenauto

Auto stond schoon en netjes klaar op het afgesproken tijdstip. Ook de communicatie verliep prettig

• Ervaring met: Bestelbus

Zoals ik hoopte dat het zou gaan, snel huren, en snel verhuizen

Super vriendelijke verhuurder. Legt alles duidelijk en rustig uit. Heeft oog voor voor persoonlijk contact. Geeft de gelegenheid om nog wat vragen te stellen en beantwoord ze ook. Alle formulieren waren zo geregeld en konden de verhuiswagen meenemen. We konden de sleutel in de nachtkluis achterlaten wat ook erg fijn was. Aanrader voor een vlotte en goeie verhuizing.

• Ervaring met: Anders

Perfect, transparant,duidelijk,snel en zeer klantvriendelijk.

Een bus van Autohopper is altijd een topper!

Postbus 771

3900 AT Veenendaal