Uitstekende service, goede auto's en bijzonder klantvriendelijk

We zijn op zondagmiddag onverwachts gestrand in Drachten. We wilden een auto huren om verder te gaan . Werden direct en ontzettend klantvriendelijk geholpen. Kregen een mooie nieuwe auto mee. Geweldige persoonlijke service!

Perfecte autoverhuurder

Perfect geholpen zelfs toen de wagen op korte termijn nodig was, vriendelijke mensen, goede service, zeer aanbevolen.

• Ervaring met: Bestelbus

Goede huurauto met een uitstekende vriendelijke service

Onze eigen auto had problemen en konden we niet gebruiken voor onze vakantie. Autohopper hofstee zorgde snel voor een vervangende auto, van goede kwaliteit en betaalbare prijs. Begripvol en meedenkende medewerkers, waardoor onze vakantie niet in het water in gevallen.

• Ervaring met: Personenauto

super goede ervaring vooral persoonlijk contact

Was wat laat met reserveren, maar ben erg goed geholpen, direct contact en een prima Bus. Waarschijnlijk kom ik nooit meer bij dit filiaal, maar ik ga zeker met mijn bedrijf kijken waar Autohopper in mijn buurt is.

Zeer klantvriendelijk

Onze auto werd onverwacht afgekeurd. Wat is het dan ideaal dat je een auto kunt huren! Medewerker was zeer attent en de auto kon ik dezelfde dag nog ophalen. Prima service! Afhandeling was ook zeer correct. 1 Dag na inlevering huurauto stond het geld alweer op de rekening. Daarnaast krijg je netjes een overzicht van de gemaakte kosten op de mail. Echt aan te bevelen. Zeer tevreden!

Super service

• Ervaring met: Bestelbus

Het maakt een verhuizing super eenvoudig!

Ik wilde een 11m3 bus huren, maar die waren niet beschikbaar, dus kreeg ik voor hetzelfde bedrag de 20m3 wagen mee. Hierdoor kon ik in één keer het verhuis spul + spullen die naar de stort moesten vervoeren. Heel handig en snel dus. De bus reed super comfortabel en ik kon lekker eigen muziek luisteren, door de telefoon met de radio te verbinden. Een super verhuis-ervaring gehad hierdoor!

• Ervaring met: Bestelbus

professioneel en eenvoudig te regelen

Zo vaak huur ik geen auto, maar had er nu een nodig voor mijn werk. Online vastleggen en vervolgens een telefoontje gekregen met bevestiging. Knappe, jonge auto! Super tevreden. Een aanrader!

geweldig

Alle voorwaarden werden me duidelijk uitgelegd. Geen verassingen achteraf. Ik kreeg een nette auto mee.

Snel en goed geregeld.

Ik heb dezelfde dag dat ik een bakwagen nodig had gebeld. Een half uur later kwam ik op locatie en stond er 1 klaar. Ook snel en goed geholpen door de medewerker.

• Ervaring met: Anders

Klantgericht en goede communicatie

Een Toyota Corolla gehuurd. De airco van mijn eigen auto was stuk. Met 35 graden naar Limburg en terug is dan geen pretje. Erik had snel een auto klaar staan voor mij. Fijne auto met veel opties. Zelfs lane assist. Alleen veel inbalans in de banden zorgden voor trilling in de auto. Niet rampzalig, wel merkbaar. Erik gaf aan dit te verrekenen in het eindbedrag en heeft dit ook netjes opgelost zo. Al met al een goede en prettige ervaring.

Ben heel tevreden

Goede service en klantvriendelijkheid en alles is mogelijk en bespreekbaar dik tevreden zeker een aanrader

• Ervaring met: Bestelbus

Nadat onze auto het begaf binnen een uur een auto voor langere termijn kunnen huren bij autohopper Drachten Geweldige service ook nadat wij moesten verlengen , wij moesten een nieuwe auto aanschaffen en konden meteen “bijhuren” Fijn en persoonlijke benadering

• Ervaring met: Personenauto

Top service, erg tevreden klant.

Erg vriendelijke en direct contact bij reservering aan de telefoon, goed advies over juiste bus. Caddy gereserveerd, omdat op dat moment niet beschikbaar was, kreeg een grotere voor hetzelfde bedrag, gewoon top. Ontvangst verliep soepel en mooi op tijd. Kan niet anders zeggen dat ik een erg tevreden klant geworden.

• Ervaring met: Bestelbus

Alles was prima geregeld, fijne bus

Fijne service zeer klantvriendelijk

Mijn ervaring is ten eerste de klant-en service gerichtheid. Men is zéér flexibel en tot mijn grote verbazing wist de dhr Hofstee na dagen alle minuut mijn naam nog, zonder enig hulpmiddel te raadplegen of in te schakelen. Ik ben zéér te vreden als klant!! Mvg, Mevr. Bouwhuis

Super service

Reserveren gaat eenvoudig en snel.

• Ervaring met: Bestelbus

hieldal yn oarder (helemaal goed)

• Medewerkers N.v.t.

Top, zeer goede service

Klantvriendelijk Snel en gemakkelijk geregeld en goede service Afspraken worden goed nagekomen Materiaal is goed voor elkaar Geld wordt snel teruggestort Het gemak van een sleutelkluis zodat je niet aan tijd gebonden bent

Op en top service!

• Ervaring met: Anders

Uitstekende en snelle service

Alles tot in de puntjes geregeld

Zeer klantvriendelijk en servicegericht

Zeer gemakkelijk een bestelbus geregeld. Mooi materiaal.

Niet heel ontevreden.

Prima bedrijf. Vooral voor busjes en dagverhuur. Voor shortlease viel de auto al met al duurder uit dan verwacht. Daarmee kan Autohopper zich niet meten met bijvoorbeeld Friesland Lease, Broekhuis of Van Mossel, waar bijvoorbeeld minder kilometers wel worden afgerekend. Voor langduriger gebruik zou ik dan naar een andere aanbieder kijken. Erik is een geschikte vent, klantvriendelijke en deskundig.

Zeer correcte behandeling

Vlotte prijsopgaaf, vriendelijke ontvangst, heldere uitleg, snelle financiële afwikkeling.

• Ervaring met: Bestelbus

Duidelijk, snel, prima service.