Hier wordt fijn meegedacht!

Vriendelijk en vakkundig personeel dat goed meedenkt met jouw wensen en budget. Als je op zoek bent naar een badkamer inclusief montage zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Winkel: Beuningen

Beste, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Beuningen. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Ik ben goed voorzien van advies. Het is heel fijn dat er mee gedacht wordt. De service voor, tijdens en na de levering was top!

• Winkel: Amsterdam

Beste Abigail, Wat fijn om te lezen dat je bent voorzien van goed advies en er goed met je is meegedacht. Bedankt voor het delen van deze goede ervaring met Sani4All Amsterdam. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super tevreden

Na een bezoek aan de showroom., Gelijk goed ontvangen., Luc was zeer duidelijk., Na een keuze hebben we een mooie indicatie gekregen hoe of wat er nu straks allemaal in zou zitten ., Tevens heeft Luc zijn ervaring laten spreken en ons een goed advies gegeven qua indeling van de badkamer in zijn geheel., Erg blij met de levering ., we hebben de badkamer zelf gemaakt., dit omdat ik de bouw ervaring heb.,

• Winkel: Varsseveld

Beste Arjan, Wat fijn om te lezen dat Luc jullie zo goed heeft kunnen begeleiden tijdens het uitzoeken van de nieuwe badkamer. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goed+

Het betrof een badkamermeubel en wat verlichting. We hadden snel een deal. Zoals overal was levertijd een probleem, in die zin dat hun leveranciers ook problemen met levering hebben. Hun communicatie kan wat beter. Maar daar staat tegenover dat ze een uitstekende monteur geselecteerd hebben. Man, wat een inventief persoon is dat. Alles binnen een dag gemonteerd en getest. Mooi omdat het is wat we zochten en mooi omdat het er goed uitziet.

• Assortiment
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Folkert, Bedankt voor het delen van je eerlijke maar goede review. We zijn blij om te lezen dat jullie hebben gevonden wat jullie zochten en dat het er ook nog eens heel goed uitziet. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer tevreden.

erzicht Reviews Over Sani4All - Barneveld Reviews 10 • Gemiddeld TrustScore 3,5 uit 5 3,3 GEVERIFIEERD BEDRIJF In de categorie Sanitairwinkel sani4all.nl/winkels/ba rneveld/ Bedrijfsactiviteit Bekijk alles Geclaimd profiel Betaalt voor aanvullende functies Heeft 9 van zijn 11 negatieve reviews beantwoord Reageert binnen twee weken op negatieve reviews Locatie Anthonie Fokkerstraat 6, 3772 MR Barneveld, Gelderland, NL Wijzig locatie Reviews 3,3 10 in totaal 5 sterren 30% 4 sterren 30% 3 sterren 0% 2 sterren 0% 1 ster 40% Mw. E.F.H. Hooiveld 3 reviews Beoordeeld met 4 van de 5 sterren 4 uur geleden Heel tevreden In Barneveld een badkamer en toilet uitgezocht. Goed geholpen en prettig geadviseerd. Spullen op tijd geleverd muv het badmeubel en de kast. Ook was er een verkeerde douchewand geleverd. Dit werd allemaal opgelost. Diederik heeft diverse keren gebeld en gemaild om te checken of alles naar wens verliep. De badkamer en het toilet werden geïnstalleerd door Ben van de Pavert en zijn team. In een week was alles klaar en prachtig afgewerkt. In overleg wat extra dingen gedaan zoals mooie dorpels en lichtknopjes. Al met al zeer tevreden over Sani4all Barneveld en Ben van de Pavert Veenendaal.

• Winkel: Barneveld

Beste Elly, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen en in een week tijd al alles klaar was en prachtig is afgewerkt. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer en het nieuwe toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Op een vakkundige manier, goed en vriendelijk geholpen. En goede oplossingen meegegeven voor de aanpassing in onze douche ruimte. KLASSE.

• Winkel: Deventer

Beste, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Deventer. Wat fijn om te lezen dat er goed en vriendelijk is geholpen en er in oplossingen werd gedacht. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Keurig geholpen en vlotte levering

Keurig geholpen en vlotte levering

• Winkel: Barneveld

Beste Alex, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring bij Sani4All Barneveld! Hartelijke groet, Team Sani4All

We kwamen binnen bij Sani4all in Barneveld en hebben een mooie wc samengesteld met Stefan. De 3D tekening viel gelijk in de smaak. Materialen waren op tijd en correct binnen. En dan na vandaag is de renovatie afgerond. En wat zijn we blij met het resultaat. Als we de badkamer gaan doen, komen we zeker terug in Barneveld. We raden het bij iedereen aan. Stefan; onwijs bedankt! :D En Diederik voor het leveren van de goederen.

• Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat, geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Klantgerichte, persoonlijke en creatieve benadering

Uitstekend geholpen op de locatie in Barendrecht door Remzi. Hij nam alle tijd en heeft, rekening houdend met smaak, oppervlakte en budget, in samenspraak een mooi ontwerp gemaakt. Ook voor een tussentijdse aanpassing in wensen waren er korte lijntjes en dacht hij goed met mij mee. Snelle levering en enorm tevreden met het eindresultaat!

• Winkel: Barendrecht

Beste Michelle, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Remzi en hij alle tijd nam voor jou. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring met Sani4All Barendrecht. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Klantgerichte, persoonlijke en creatieve benadering

• Winkel: Barendrecht

echt heel goed!!! Sani4All Son en Breugel

Met wat aarzeling vanwege een nare ervaring met een badkamerwinkel die de door ons al betaalde goederen niet leverde vanwege faillissement stapten mijn lief en ik in oktober als één van de eerste klanten de nieuw geopende Sani4All in Son en Breugel binnen. We werden enthousiast ontvangen door Dennis Saling met wie het plan voor onze badkamer opnieuw gemaakt hebben. Dennis gaf ons goed advies, dacht mee, vertelde soms ook hoe het anders en beter kon zodat we dat bij onze afwegingen konden betrekken. Alles netjes op tijd geleverd en als er aanvullend nog iets geregeld moest worden werd dat snel afgehandeld. Dennis was betrokken en kwam tijdens de verbouwing zelfs een aantal keren langs om de vorderingen te bekijken of een door ons achteraf besteld onderdeeltje te brengen. De samenwerking met de aannemer Sergio Sigase, die ons attent maakte op de nieuwe zaak van Dennis en zijn collega, is heel goed . Sergio heeft een leuk en vakkundig team, zijn duidelijk in de afspraken en Sergio is kritischer op het resultaat dan wijzelf zijn. Het eindresultaat is prachtig, wij zijn zeer tevreden.

• Winkel: Son en Breugel

Beste Joost, Wat fijn om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt met Dennis en Sergio. Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring. Veel plezier gewenst met het prachtige eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Leuke winkel

Leuke winkel en goed geholpen.

• Winkel: Hoogeveen

Beste Richard, Wat fijn om te lezen dat je inmiddels toch tevreden bent. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Topzaak!

Afgelopen week is mijn nieuwe badkamer geïnstalleerd, en ik ben zeer tevreden over de complete service van Lars en Anwar van Sani4all Maassluis! Samen zijn we tot een mooi ontwerp gekomen, waarbij verschillende opties zijn bekeken, en het eindresultaat is mooier dan ik had mogen dromen. Absolute aanrader voor iedereen die een badkamer zoekt!

• Winkel: Maassluis

Beste John, Wat een prachtige review, dank voor het vertrouwen in Sani4All en dat je zo tevreden bent over de service van Lars en Anwar in Maassluis! Veel plezier gewenst met de nieuwe droombadkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Van het allereerste contact tot aan de oplevering echt een super ervaring

• Winkel: Uden

Beste Jeroen Mulder, Bedankt voor de lovende woorden en dat je een super ervaring hebt gehad in Uden! Heel veel plezier gewenst met de aankoop! Hartelijke groet, Team Sani4All

vriendelijke mensen en snelle service

We zijn vriendelijk geholpen. De WC werd zelfs 3 weken eerder geplaatst dan gepland. Ook de montage was super.

• Winkel: Barneveld

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie review en de positieve woorden! Heel veel plezier gewenst met de aankoop. Hartelijke groet, Team Sani4All

Perfectie van ontwerp tot en met de realisatie

Sam heeft ons vanaf de kennismaking tot eindoplevering goed begeleidt en dacht met ons mee. Sam kent geen nee als de klant een vraag/wens had. Daarnaast is Sam bereikbaar en communiceert tijdig over een vertraging van een onderdeel. Daarnaast nam Sam ons serieus bij een defect geleverd wasmeubel en zorgde hij voor een nieuw exemplaar. Wij zijn uitermate blij met het eindresultaat wat door aannemer Kosta gerealiseerd is.

• Winkel: Vianen

Beste Oscar, Fijn dat Sam jullie zo goed heeft kunnen helpen en begeleiden vanaf de kennismaking tot eindoplevering! We wensen jullie enorm veel plezier met jullie nieuwe badkamer en bedanken jullie voor het vertrouwen in SAni4All. Hartelijke groet, Team Sani4All

Fijne samenwerking, tot in de puntjes goed verzorgd

Vanaf het begin de winkel, en zeker het plaatsen van onze badkamer, en het oplossen wanneer er iets was/of te kort aanwezig werd direct opgelost. Het fantastische meedenken wat er in onze niet zo grote badkamer te kunnen plaatsen. Heeft geresulteerd tot een prachtige en luxe badkamer. Waarin wij heerlijk douchen en graag verblijven.

• Winkel: Den Haag

Beste Jean Rolvink, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat we zo goed met je hebben kunnen meedenken! We wensen jullie veel plezier in jullie nieuwe droombadkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Ontzorgen zoals bedoeld op site wordt slapeloze nachten

Eigenlijk bestaat onze ervaring met Sani4all uit twee ervaringen, wat wil het geval ; bij Sani4all te Mijdrecht een nieuwe badkamer en toilet gekocht bij Lisa ( franchiseneemster/eigenaar). Prettig en professioneel geholpen en uiteindelijk handtekening gezet. Spullen zoals afgesproken op juiste tijd geleverd door een aardige chauffeur. Dus deze ervaring kan je als 4 sterren aanbevelen. Maar tijdens het opnemen van de order hadden wij toch ook bedacht om het allemaal door Sani4All te laten regelen dus slopen en vernieuwen en dit hadden we beter niet kunnen doen want dezelfde Lisa verwees ons door naar de wat later bleek detacheerder die het werk uitbesteedt aan aannemer, onderaannemer en/of zzp’er. En U voelt het waarschijnlijk al die stuurt iemand om het werk op te nemen dan krijg je een offerte met een Sani4all logo erop en dan teken je de offerte, je betaald 50;% aan en je gaat wachten tot de maandag dat ze gaan beginnen. Echter op de zaterdag ervoor krijgen we een mail dat de werkzaamheden niet op maandag kunnen aanvangen ivm personeelsgebrek. Wat er daarna allemaal gebeurde is voor een normaal mens niet te bevatten. Kortom conclusie ; volgens de site staat er ontzorgen, neem van ons uit ervaring mee dit kan zorgen, slapeloze nachten en onderling geïrriteerd raken worden. Het is gewoon misleidend en ruikt ook en soort naar oplichting om eventueel nieuwe klanten op deze manier naar je toe te trekken want wanneer je het bovenstaande meemaakt geeft Sani4All natuurlijk niet thuis want je hebt de algemene voorwaarden getekend en daarin staat artikel 10, U raadt het al, ze nemen geen enkele aansprakelijkheid. Dus ons advies luidt ; je kan bij Sani4all best wel leuke producten aanschaffen maar daar houd het ook wel op. Ik vraag het met af of ze de mensen zoals omschreven op de site als “onze” monteurs of installateurs wel in loondienst hebben. Btw naast ons zijn er nog twee gedupeerde klanten van Sani4all te Mijdrecht. Bezint eer U begint. Ron Verweij

• Winkel: Mijdrecht

Beste Ron, Wat vervelend om te horen dat jullie zo'n negatieve ervaring hebben. Ik begrijp dat het erg vervelend is. Wij hebben hiervoor al een jaar met de aannemers van MTS gewerkt en vinden het nu ook erg spijtig dat er geen contact meer te krijgen is met de aannemer. We hopen dat er een gepaste oplossing komt en jullie op kort termijn kunnen genieten van de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Een partner waar je samen mee kan bouwen

Goed, meedenkend, flexibel bedrijf.

• Winkel: Barneveld

Beste Dirk, Bedankt voor de positieve woorden en het vertrouwen in Sani4All! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede en prettige zaak

We hebben de afspraak in de showroom als zeer prettig ervaren. De verkoper nam de tijd en luisterde goed naar onze wensen. Vervolgens kregen we een goede uitleg over de (on)mogelijkheden en werden uitstekend geholpen bij het keuzeproces. Ook montage kon worden geregeld. De gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en ook een puntje van nazorg werd snel opgepakt en opgelost.

• Winkel: Dronten

Beste Xander, Fijn dat alles goed en naar wens is verlopen. Bedankt voor het vertrouwen in Sani4All en veel plezier gewenst met de nieuwe aankoop! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitstekende service na al 4 jaar

Douche deur schuurde ergens boven in de rolletjes, en de douche stang waar het water doorloopt zat wat los, alles gemaakt voor de kostprijs van een kop koffie, super!!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Winkel: Hoogeveen

Beste Bart, Fijn om te lezen dat we je na 4 jaar nog steeds van goede service kunnen voorzien! Hartelijke groet, Team Sani4All

Echt een goed bedrijf super netjes geworden ,ben heel tevreden denken met je mee, echt een aanrader voor een nieuwe bad kamer of toilet werken snel en netjjes echt top.

• Winkel: Barneveld

Beste Marjan vd Broek, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest en dat je zo tevreden bent! We wensen je enorm veel plezier met de nieuwe aankoop. Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede aankoop gedaan badmeubel+spiegelkast en een hele fijne kraan.

Personeel wil alles voor de klant doen. Mooie ruime zaak!

• Winkel: Genemuiden

Beste Henk, Bedankt voor de positieve review! Heel veel plezier gewenst met de aankoop! Hartelijke groet, Team Sani4All

Onze ervaring... We hebben bij Sani4all uitstekend advies gekregen en het product is ook goed afgeleverd....we hebben zelf een aannemer genomen.

• Winkel: Den Haag

Beste Götz, Bedankt voor de positieve review en dat alles naar wens is geweest! Veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Eindeloos

Eind mei 2023 hebben we terrazzo tegels besteld voor onze toilet en badkamer bij Sani4all in Barneveld. Deze hadden we begin september 2023 nodig, wat wij tijdig hadden aangegeven. Het zou besteld worden en goedkomen. Toen de maand dichterbij kwam, heb ik om de precieze levertijd gevraagd i.v.m. de tegelzetter. 11 september is afgesproken. In dat weekend vooraf (zaterdagmiddag) werd via de mail verondersteld dat de tegels nog niet nodig waren en dat het later zou worden door drukte en uitval van chauffeur. Die maandag contact gehad met Diederik en hij kon niet inzien of ze geleverd zouden worden. Onder mijn werktijd die dag meerdere malen gebeld voor een update, maar kreeg steeds hetzelfde te horen; ‘we zijn er mee bezig’. Die middag (11 september dus) zouden de tegels tussen 14:00 en 17:00 komen. Hiervoor moest ik vrij nemen. Na meerdere malen telefonisch contact, niet geleverd. Diederik zou ze die avond erna op dinsdag zelf leveren. Die dag op tijd vertrokken naar ons nieuwbouwhuis, komen we daar aan is er niemand te bekennen en zie ik dat ik net na vertrek een mail kreeg met smoesjes waarom het allemaal niet gelukt was. Later bleek dat de tegels nog helemaal niet binnen en besteld waren en nog in Italië stonden. Een week later zijn deze dan gelukkig uit Hannover gehaald en geleverd. Compensatie voor deze tumult zou nog medegedeeld worden. Hier moest ik helaas zelf meermaals naar vragen. Dan heb ik het over eind oktober! Na meerdere malen bellen kreeg ik te horen dat we voor €150 aan spullen bij hen mochten besteden. Het vertrouwen in communicatie en daden is uiteraard weg en de badkamer is nota bene klaar, dus niks nodig. Gevraagd of dit anders kon; kon gelukkig ook: €70 aan dinerbonnen en de rest te besteden in de winkel. Prima dacht ik; dan kunnen we het afsluiten. Dit was eind oktober en zouden die week erna door de bus gedaan worden. Ook hiervoor moest ik meerdere malen vragen waar het bleef, want op de afgesproken dag was er niks in de bus en steeds een s

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.