Duidelijke communicatie, helder advies en mooie producten.

Bij levering was er één tegel gebroken. Achteraan gebeld en de volgende dag nalevering met een pak nieuwe tegels, top service. Mooie showroom waar je wordt geholpen met duidelijk en kundig advies en alle producten ook kan bezichtigen. Pluspunt is ook het 3D programma wat ze hebben, daarmee (ook thuis) kan je inzien hoe de badkamer moet worden.

• Winkel: Deventer

Beste Radboud, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Deventer. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top badkamer

De badkamer ziet er geweldig uit, badkamer meubel was helaas kapot maar dit hadden ze zelf al opgemerkt. Week later alsnog geleverd, spullen zien er verder super uit.

• Winkel: Barneveld

Beste Jelle, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe badkamer. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer goede service

Na 4 jaar kregen we een roestplekje op de stang van de regendouche . Een appje gedaan naar Sani4all met een foto, en direct een nieuwe stang ontvangen compleet met nieuw aansluitmateriaal. Gewoon top service !

• Winkel: Barneveld

Beste Ginette, Wat fijn om te lezen dat je de service zo goed hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We wensen je nog veel plezier met de regendouche! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer tevreden over Sani4All Genemuiden

Ben uitermate te spreken over Sani4All in Genemuiden. Na een deskundig advies en prettig contact ook een goede aflevering met ondersteunende documentatie. Tevens flexibel en meedenkend ivm levering en afstemming.

• Winkel: Genemuiden

Beste Louis, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Genemuiden. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies maar ook over de aflevering. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede samenwerking met aannemer

November 2023 nw badkamer gekocht bij Sani4all Son en Bruegel. Ik ben zeer tevreden over samenwerking tussen renovatie onderhoud Tegelzetbedrijf Burg! Binnen 1 week en elke dag alles keurig opgeruimd!!!

• Winkel: Son en Breugel

Beste Maria, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de badkamer en de montage. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Professioneel en meedenkend

Via een advertentie op Instagram ben ik de winkel gaan bezoeken. Daar werd ik al snel geholpen en lieten mijn gang gaan toen ik zei dat ik me ging oriënteren. Ze gaven al wel een goodie bag en info voor een eventueel gesprek om een 3D tekening te maken. Paar dagen later een afspraak gemaakt ( ging heel makkelijk) en vandaag teruggekomen voor een 3D tekening. Doordat ik een goede voorbereiding had gedaan en de verkoper heel kundig is en graag meedenkt hebben we direct een deal gesloten waar ik heel tevreden over ben.

• Winkel: Gouda

Beste Oscar, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces tot nu toe. We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat, succes ermee! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede communicatie

Fijn bedrijf! Goede communicatie en alles wordt netjes en snel opgelost! Een aanrader!

• Winkel: Zwolle

Beste, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de service. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en garantie

3 jaar geleden een badkamer gekocht. Nu moest er wat vervangen worden wat niet goed bleek te zijn. Onderdeel netjes nieuw gekregen als garantie. Top!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. We hopen dat je nog lang plezier hebt van de badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Een zeer positieve ervaring

We hebben hier een nieuwe badkamer en toilet aangeschaft. In de winkel werden we zeer prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen, er werd goed met ons meegedacht en we werden goed geadviseerd. Eigenaar Robin heeft een heel prettige wijze van helpen en is allesbehalve opdringerig. Ook de ervaring met de aannemer die door Sani4All geregeld was, was alleen maar positief. Keurig en zeer voortvarend gewerkt. Alles is heel netjes opgeleverd door de aannemer en ook Robin heeft de tijd genomen om het eindresultaat te bekijken. Kortom alleen maar lof.

• Winkel: Amsterdam

Beste Stella, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Sani4All Amsterdam. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitstekend!

Via Diederik heb ik tegels besteld voor ons toilet. Contact verliep soepel via WhatsApp en de tegels zijn volgens afspraak geleverd. Helemaal in orde!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Stefan, Wat fijn om te lezen dat het contact met Diederik zo soepel is verlopen en jullie nu kunnen genieten van de nieuwe tegels. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4all is een Top bedrijf

Bij Sani4all Almere ben ik enorm goed geholpen. Ze namen alle tijd, professioneel en deskundig advies.

• Winkel: Almere

Beste Yvette, Wat fijn om te lezen dat er bij Sani4All Almere alle tijd werd genomen en je professioneel werd geholpen met deskundig advies. Bedankt voor het delen van deze goede ervaring. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Badkamer besteld bij Sani4all en zijn 1000% tevreden. Netjes op tijd geleverd en keurig verpakt. Miste een onderdeel van de douche wanden maar een mailtje en belletje deed wonderen want het werd 2 dagen later netjes kosteloos bezorgd. Wij zijn zeer tevreden met Sani4all en geven ze daarom een dikke duim en pluim. Een badkamer geworden die goud waard is voor ons ;)

• Winkel: Dronten

Beste Christa, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Dronten. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van Sani4All. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top geholpen van uitzoeken tot installeren !

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom tot aan de installatie van onze prachtige douchehoek een en al service, klantvriendelijkheid en vakkundige adviezen. We zijn erg blij en tevreden !

• Winkel: Den Haag

Beste, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Den Haag. Wat fijn om te lezen dat jullie vanaf het eerste bezoek alles al heel goed hebben ervaren. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe prachtige douchehoek! Hartelijke groet, Team Sani4All

Gezellig!

Sani4all had a professional approach during entire working time. I worked with Erika, and she helped me a lot for design and choose the correct product. Dank u

• Winkel: Almere

Dear Ugur, Thank you for sharing your positive experience with Sani4All Almere. How nice to read that you are so satisfied with Erica's help. Enjoy the final result! Kind regards, Team Sani4All

super klant vriendelijk en klantgericht bedrijf

onze ervaring met sani4all was top. super geholpen door de mensen in de showroom. zeker aan te bevelen.

• Winkel: Barneveld

Beste Piet, Wat fijn om te lezen dat je ervaring met Sani4All Barneveld top is geweest en je super goed bent geholpen. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en tevreden met het resultaat

Ik ben goed geholpen door Sam en heel tevreden met mijn nieuwe badkamer.

• Winkel: Vianen

Beste Betty, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent met de nieuwe badkamer. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Een en al topservice

Ik ben vandaag geholpen door Diederik van Sani4All in Barneveld. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk gegroet en gaf ik aan dat ik een artikel nodig had voor mijn badkamer. Gelukkig was deze nog op voorraad en kon ik gelijk mijn badkamer dezelfde dag nog aanvullen. Topservice!

• Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Florian, Wat fijn om te lezen dat Diederik je direct heeft kunnen helpen aan de benodigde artikelen en je badkamer nu helemaal compleet is. Veel plezier gewenst ermee! Hartelijke groet, Team Sani4All

Bij binnenkomst bij Sani4all voelde het al gelijk goed. Ontvangst met koffie. Wij zijn te woord gestaan door de twee broers die allebei de slogan, klant is koning, hanteren. Er is ruim de tijd genomen om ons te woord te staan. En er is goed geluisterd naar onze wensen.

• Winkel: Barneveld

Beste Ineke, Wat fijn om te lezen dat je gelijk een goed gevoel had bij binnenkomst en dat dat gevoel erna niet meer is veranderd. Bedankt voor het delen van deze 5-sterren ervaring. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer klantvriendelijk

Alle tijd voor de klant, meedenken, rustig en alles in en sfeervolle omgeving.

• Winkel: Hoogeveen

Beste Klaas, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze klantvriendelijkheid. Bedankt voor het delen van deze positieve ervaring! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top service en goed advies.

Bij Sani4all Barneveld zijn wij goed geholpen voor onze badkamer en toiletten. Wij hebben meerdere gesprekken gehad. Ze denken met je mee, voldoende keuze en geven goed advies. Bij het leveren van de spullen was niet alles in orde maar werd goed opgepakt. Ook was het geen probleem om materialen te vervangen. De service (door Diederik) tijdens het proces en erna is top!

• Winkel: Barneveld

Beste Patrick, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. Wat fijn om te lezen dat je onze service als uitstekend hebt ervaren. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer en de nieuwe toiletten! Hartelijke groet, Team Sani4All

Aangenaam

Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden met onze nieuwe badkamer. De aftersales was top en zelfs na drie maanden konden wij terug voor extra aanpassingen zonder gedoe. Dank

• Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn met de nieuwe badkamer. We hopen dat jullie er nog lang van zullen genieten! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4All: een goede keus.

Wij hebben goede ervaringen met Sani4All. Vooral de service en adviezen zijn heel goed.

• Winkel: Barneveld

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat jullie zulke goede ervaringen hebben met Sani4All Barneveld. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Prachtige badkamer gekocht en geplaatst.

De afspraak maken voor een adviesgesprek ging soepel. Tijdens het adviesgesprek werden we vlot geholpen, goede tips en aanvullingen. We kregen staaltjes mee van de spullen zodat we ons overige meubilair hierbij konden matchen. Daarnaast hebben we toen we al besteld hadden toch nog 2x iets aangepast, dit regelen ze zonder problemen voor je. De levering ging ook goed, er moesten wat spullen iets later geleverd worden, maar hier werd goed over gecommuniceerd en alsnog snel na geleverd. Al met al een fijn en soepel proces naar een mooie nieuwe badkamer!

• Winkel: Barneveld

Beste An, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het gehele proces. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fantastisch geholpen

In 3 dagen tijd een prachtige badkamer Zeer fijn geholpen, alles was mogelijk Resultaat een mooie betaalbare badkamer

• Winkel: Barneveld

Beste Yvonne, Wat fijn om te lezen dat jullie in 3 dagen tijd al een prachtige badkamer hebben kunnen realiseren. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe mooie betaalbare badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fantastische service

Had een paar kleine beschadigingen op een kraantje en een gootsteen dop en werd gelijk opgelost echt super service

• Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat het gelijk werd opgelost en er super service is verleend door Sani4All Barneveld. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All