Geweldige services

Geweldige services, nemen de tijd voor en zeker geen haastwerk. Deskundig advies. Pluim voor de aannemer, mensen werken hard, netjes en leveren vakwerk. In het gehele traject heb ik 1 minpuntje, toilet had ik besteld met een spoelrand en er is geleverd zonder spoelrand.

Super ervaring

Geweldig mooie winkel en vriendelijk personeel! Wij kregen duidelijk en goed advies van Remzi over onze badkamer!

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.

Goede en aardige chauffeur,

De levering is conform de datum Het tijdstip werd vooraf door de chauffeur aangekondigd. Hielp mee met uitpakken van 2 pAllets. De levering werd samen gecontroleerd Perfect bediend door aardige chauffeur! Geen problemen verder

Schitterend eindresultaat.

Nadat wij al geruime tijd op zoek waren naar een nieuwe badkamer en toilet en al div sanitair winkels bezocht te hebben lazen wij in de courant dat er een nieuwe Sani4all in in Maassluis geopend zou worden als eerste klant zijnde na binnenkomst werden we hartelijk verwelkomt door Lars, in ons gesprek viel direct op dat we te doen hadden met iemand die wist waar hij het over had. Na uitgebreid geïnformeerd te zijn over de mogelijk heden die bij ons toepasbaar zijn hebben wij in de showroom een badkamer en toilet samengesteld, opvallend was dat het voor Lars geen moeite te veel was om alle mogelijkheden van combineren uit te proberen. Na eerst een aannemer gehad te hebben die deze klus niet aankon en er een puinhoop van gemaakt had werd deze dan ook na een week hiervan door ons afgehaald nadat we dit kenbaar gemaakt hadden bij Sani4all werd direct actie ondernomen door Lars en binnen 2 dagen stond Alpine bouw (die veel werk doet voor Sani4all) op de stoep om de renovatie af te maken, met een schitterend eind resultaat. Achteraf zijn we blij met deze aannemer wat hebben deze mensen een pracht van een badkamer en toilet neer gezet, bedankt. Maar vooral willen we Sani4all Maassluis met name Lars bedanken mede door zijn inzet heeft dit tot een schitterend eindresultaat geleid.

• Winkel: Maassluis

Hi Ron en Joke, Bedankt voor jullie mooie woorden over Sani4All Maassluis. We willen klanten helpen hoe we zelf ook geholpen willen worden. Fijn om te lezen dat jullie dit ook zo ervaren hebben. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Vakkundige aanpak door Remzi

We zijn zaterdag 16 april in de showroom geweest bij Sani4All in Gouda. We hadden een afspraak met Remzi Bouman. Remzi neemt alle tijd voor een grondige inventarisatie van onze wensen. Daarna is er een schitterend 3D ontwerp gemaakt van onze gewenste badkamer en hebben we samen alle materialen uitgekozen. Je krijgt een heel goed advies van Remzi en hij je merkt dat hij echt veel plezier heeft in zijn werk.

• Winkel: Gouda

Hoi Pascal, Fijn om te horen dat de passie voor het verkopen van badkamers bij Remzi te zien is en dit goed op jullie is overgebracht. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top ervaring

Wij zijn diverse malen in de vestiging in Kaatsheuvel geweest, en werden daar telkens meer als welkom geheten door Jurgen. Voor Jurgen was het allemaal geen probleem om iedere keer iets anders aan ons te laten zien, hij deed dit zeer uitgebreid en vakkundig en dacht goed met onze wensen mee. Ook het meegeven van tegels om thuis te beoordelen was allemaal geen probleem, het verbaasde mij soms dat hij niet gek van ons werd zoveel zijn we er geweest(haha) De leveringen van de materialen was ook allemaal goed geregeld, hij was zelfs niet te beroerd om persoonlijk spullen te komen afgeven, omdat we deze eerder geleverd wilden hebben. Bij de totaal leveringen van de badkamer en toilet materialen waren een paar kleine dingen, maar ook dit loste hij snel en adequaat op. In 1 woord top verkoper, iemand die nog weet dat de klant als koning behandelt wilt worden.

• Winkel: Kaatsheuvel

Hoi Albert, Wat goed om te horen dat jullie samenwerking met Jurgen en Sani4All zo goed is verlopen. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer en toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Denkt goed mee, mooi ontwerp, flexibel en klantgericht.

Het was prettig om samen met Cliff de badkamer te ontwerpen. Hij heeft goede inzichten over hoe een badkamer in te richten en veel geduld voor als je nog eens wat wilt aanpassen. Kortom, een prettige ervaring met een mooi resultaat.

• Winkel: Vianen

Hoi Linda, Fijn dat Cliff jullie goed heeft kunnen ondersteunen in de keuzes voor de nieuwe badkamer. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4All Barneveld Prima! Aannemer helaas niet...

Ons hele traject van bestelling tot en met oplevering heeft geduurd van mei 2021 tot en met april 2022. Wij zijn in mei 2021 bij Sani4All Barneveld binnengelopen na een verschrikkelijke verkoopervaring met een ander Sanitair bedrijf. De recensies van Sani4All Barneveld zagen er veelbelovend uit. En ons verkoopgesprek is ons dan ook prima bevallen. Wij zijn goed geadviseerd (door Joost) en de eerste 3D tekening zag er goed uit. Wij hadden duidelijk aangegeven dat wij een aannemer toegewezen wilden krijgen, omdat we die zelf niet kenden op dat moment, en omdat wij ze geen verstand van hadden. Daarnaast wilden we volledig ontzorgd worden. Er is toen gemeld dat de badkamer en toilet in november 2021 wel geplaatst kon worden. Helaas is dat door omstandigheden (2 aannemers waar we er niet mee uitkwamen) niet gelukt. Uiteindelijk is er een aannemer naar voren geschoven, en die kon 3 januari 2022 beginnen. Deze aannemer gaf aan in 2 weken wel klaar te zijn. De badkamer is door meerdere perikelen bij douchewand leverancier en zaken die fout zijn gegaan vanuit de aannemer (buiten de schuld van Sani4All) uiteindelijk op 21 april 2022 volledig opgeleverd. Het eindresultaat is gelukkig wel prachtig geworden. Dit is dan ook vooral te danken aan de heren van Sani4All Barneveld. De spullen die we hebben gekocht (waar we vanwege alle perikelen ook nog eens een mooie korting op hebben gekregen) zijn prachtig. Extreem goede kwaliteit, en prachtig om naar te kijken. Dankzij het goede verkoopgesprek van Joost (jammer dat hij weg is), een goed vervolggesprek met Jeroen (die de offerte heeft bijgeschaafd), en een geweldige afhandeling en after-sales van Diederik (extra dank naar jou, omdat je ook nog eens persoonlijk bent langs geweest voor evaluatie), zijn wij van Sani4All blijvende klanten! Dankjulliewel!

• Winkel: Barneveld

Hoi Edwin, Wat fijn om te horen dat Sani4All Barneveld jullie een goede ervaring heeft gegeven. Wat vervelend dat het zo lang heeft geduurd voordat de gehele badkamer is opgeleverd. We hopen dat jullie nu toch kunnen terug kijken op een geslaagde aankoop en kunnen genieten van jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Duidelijk en snel

• Winkel: Maassluis

Hoi Maurits, Goed om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij Sani4All Maassluis! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goed en passend advies

Fijn contact, goed advies en maken gemaakte afspraken waar.

• Winkel: Barendrecht

Hoi Fam Holster, Bedankt voor het plaatsen van jullie positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fantastisch!

We waren in februari 2020 één van de eersten klanten in het prachtige nieuwe filiaal van Anwar en Lars te Maassluis. We zijn heel prettig geholpen bij de aankoop door Lars, hij gaf goede adviezen en de koffie was heerlijk. (ook niet onbelangrijk) Geweldig ook dat de nieuwe badkamer al meteen visueel wordt in het 3d-ontwerp. De badkamer kon na 6 weken al geplaatst worden. De badkamer is in één week tijd leeggehaald, opgebouwd en opgeleverd door het team van AlpineBouw. Wat een harde werkers, en het resultaat is prachtig, wij gaan genieten! De contacten waren prettig, we konden altijd bij ze terecht met vragen. Wij bevelen Sani4All Maassluis ism AlpineBouw van harte aan!

• Winkel: Maassluis

Hoi Wim en Joke, Fijn dat Lars jullie op een prettige wijze heeft geholpen. Ook zeker goed om te horen dat de koffie goed heeft gesmaakt ;) Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goed vakkundig advies top insallatie

Tijdens ons bezoek aan showroom zijn wij op een prettige en vakkundige wijze door de verkoper Sander geholpen bij het uitzoeken van onze badkamers. Duidelijk 3D tekening en offerte goede technische uitleg. De montage ploeg verdiend een pluim, netjes precies en uitstekend vakwerk, top. Aanbevelingswaardig:ZEER!! Albert en Rita.

• Winkel: Almere

Hoi Albert en Rita, Goed om te horen dat Sander jullie op een prettige en vakkundige wijze heeft begeleid. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamers! Hartelijke groet, Team Sani4All

Wij zijn zeer blij met de geleverde badkamer en de wijze van werken met Sani4All in Varsseveld

We zijn erg blij met het eindresultaat van onze mooie badkamer!! Een goede hulp bij aankoop, fijne communicatie, goede service en fijne begeleiding van Milou! Dennis en Björn zijn vakmannen! Ze hebben de uitgetekende plannen in werkelijkheid gebracht en meegedacht in een paar noodzakelijke aanpassingen/oplossingen, omdat onze dakkapel anders van maat was dan besproken. Deze dakkapel is elders besteld.

• Winkel: Varsseveld

Hi Pascal, Bedankt voor het plaatsen van de positieve review. Fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

SANI4all UDEN is een topwinkel

Heel goede ervaringen met vestiging Uden. Zowel qua levering als qua garantie. Zelfs een product dat we al geruime tijd in gebruik hadden (garantieperiode voorbij) werd zonder problemen kosteloos vervangen. Dat is echt super. Sani4All Uden is zeker een aanrader.

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Winkel: Uden

Hoi Jane, Goed om te horen dat je zo tevreden bent over de service van Sani4All Uden. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super service

Ik heb in juni 2021 bij Marcel alle spullen besteld.Dat ging allemaal goed. Ik ben afgelopen zaterdag 16 april naar de winkel gegaan omdat de ring van het sifon van de douchedrain te wijd was geworden. Kon hem hierdoor niet meer aansluiten. Wat bleek, ik had gloor gebruikt en daar kan de ring niet tegen!! Van Klaas-Jan een nieuwe gekregen.Hoefde niks te betalen. Echt super service. Volgende keer geen gloor gebruiken. Dank ook aan het hele team voor alle goede adviezen.

• Winkel: Dronten

Hoi Yvonne, Fijn dat jullie de oorzaak hebben kunnen vinden en het probleem opgelost is. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Daar had ik nou nooit aan gedacht!

Je gaat even kijken voor een toilet met de gedachte dat dit simpel is. Ons toilet is niet groot. We kregen goed advies om de indeling wat aan te passen en ruimtebesparende oplossingen te kiezen waardoor je veel comfortabeler op het toilet kunt zitten. Eerst hadden we bepaalde dingen in gedacht maar tijdens het gesprek werden de voor en nadelen helder uitgelegd waardoor je uiteindelijk een goede keuze kunt maken. Er werd ook de moeite genomen om even de verschillende tegels naast elkaar te leggen in combinatie met het sanitair waardoor je een goede indruk krijgt. Kortom we zijn heel blij met het advies en de keuze die we daarna gemaakt hebben.

• Winkel: Gouda

Hi Wilco, Goed om te horen dat er een mooie oplossing is gevonden voor jullie minder grote toilet. Bedankt voor de mooie woorden! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fantastische service, advies en levering van materiaal.

• Winkel: Barendrecht

Hoi Amir, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitermate goede service

De mensen zijn heel erg vriendelijk, behulpzaam en denken met je mee. Een laagdrempelig bedrijf met een hoge service!! Super!!

• Winkel: Hoogeveen

Hi Gert, Bedankt voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Sani4All

Bezorger was super vriendelijke en behulpzame man.

• Winkel: Gouda

Hoi Miranda, Fijn om te horen! Bedankt voor het plaatsen van de positieve review. Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer goed.

Ondanks wat probleempjes van onze kant zeer goed opgelost.

• Winkel: Beuningen

Hoi Marie-Jose, Fijn om te horen dat de problemen goed zijn opgelost. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Grote keuze uit kwalitatieve en betaalbare producten

Goed en snel

• Winkel: Den Haag

Hoi P de Jong, Bedankt voor je positieve review. Hartelijke groet, Team Sani4All

'n Héél mooi eindresultaat!

Bij Sani4All een complete badkamer en het toilet uitgezocht, ook de tegels! 'n Hele mooie combinatie en het eindresultaat van beiden is héél erg mooi! Door het bedrijf Nettomontage met wie zij samenwerken, is alles gesloopt en afgevoerd en daarna keurig opgebouwd! ik hoop hier nog heel veel jaren plezier van te hebben! Héél hartelijk bedankt!

• Winkel: Den Haag

Hoi M.C.J., Wij hopen ook zeker dat je nog jaren plezier hebt van de badkamer en het toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Heel blij!

Wij zijn na het lezen van de reviews uitgekomen bij het filiaal in Barendrecht waar we heel vriendelijk geholpen zijn. We hebben vrij snel een ontwerp kunnen maken en de materialen uitgezocht. Helaas gingen er wel wat kleine dingen mis, tegels die uiteindelijk een andere prijs hadden en nog wat kleine dingetjes. Dit is gelukkig allemaal goed gekomen en de badkamer is geplaatst door aannemer Westblock en zijn mannen, hier zijn we heel tevreden over, de mannen zijn allemaal even vriendelijk en beleefd en werken erg netjes en snel. Binnen 1 week zat onze badkamer erin (zelfs nieuwe wanden omdat we in een houten huis wonen), daarna zijn er nog wat kleine dingetjes geregeld. De douchedeur levering liep vertraging op maar toen die was geleverd waren ze er heel snel bij om hem te plaatsen. Mochten we ooit weer een nieuwe badkamer moeten plaatsen komen we zeker terug.

• Winkel: Barendrecht

Hoi Annemarie, Bedankt voor de mooie woorden. Goed om te horen dat het proces zo goed is verlopen en de kleine probleempjes zijn opgelost. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Heel fijn!

Meerdere keren langs geweest -wij twijfelaars;)- maar altijd welkom en in alle rust met breed advies uiteindelijk alle keuzes kunnen maken.

• Winkel: Gouda

Hoi Riet, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat jullie uiteindelijk een keuze hebben kunnen maken en dit op een goede manier is verlopen ;) Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer prettig, heel informatief en ontlastend!

Ik ben geholpen door Stacey Breedijk en heb dit als erg prettig ervaren. Over alles kon zij mij adviseren en was ook erg eerlijk (als zij dacht dat iets anders beter zou werken gaf zij dit aan!). Uiteraard is de prijs-kwaliteitverhouding top! Nogmaals bedankt Stacey!