uitstekend geholpen

Ben niet iemand die snel een review schrijft maar voor Sani4All Dronten wil ik daar graag de moeite voor nemen. Vanwege de ervaring van een aantal jaren terug voor ontwerp en aanschaf van een complete badkamer nu weer teruggekomen voor ons toilet die ook een renovatie kon gebruiken. Wederom uitstekend geholpen door Klaas Jan Heutink die de tijd neemt in meedenken en met doordachte oplossingen komt. Verder hebben ze ook eerlijke prijzen voor de materialen dus ik ben wederom een tevreden klant 

• Winkel: Dronten

Beste Frans, Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden voor Sani4All Dronten. Wat fijn om te lezen dat jullie wederom uitstekend geholpen zijn. We wensen jullie veel plezier met het nieuwe toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service in de winkel, en TOP installatie badkamer door WLTotaalBouw.

Keuze offerte in de winkel verliep vlot. Snelle installatie mogelijk, die vervolgens volgens planning zeer netjes is uitgevoerd.

• Winkel: Mijdrecht

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat de keuze in de winkel vlot verliep en jullie tevreden zijn met het gehele proces. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Aanrader!

Wij zijn Karel en Mattanja en op 28 december 2023 bezochten wij Sani4all te Almere, om in eerste instantie badkamerinspiratie op te doen. Dit lukte aardig, want er stonden ontzettend mooie showroommodellen in de showroom. Bij binnenkomst werden wij direct geholpen door Erika Ziel. Erika was super enthousiast en wilde ons graag helpen met het uitzoeken van een nieuwe badkamer. Erika vroeg naar onze wensen en liep met ons meerdere rondjes door de showroom om meubels, kleuren en materialen uit te zoeken. Erika gaf ons alle tijd die wij nodig hadden om onze keuzes te maken. Ook gaf zij super goede tips over bepaalde kleurencombinaties! Ze dacht mee met de keuze over bijvoorbeeld wat voor badkuip voor ons het meest praktische was. Voor Erika was niets te veel! Wij zijn ontzettend goed geholpen door Erika. Zelfs na een paar dagen na het akkoord op onze nieuwe badkamer, was Erika goed bereikbaar voor vragen! Wij zijn ontzettend enthousiast over Sani4All Almere! Hartelijk dank voor de goede service.

• Winkel: Almere

Beste Karel en Mattanja, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met het gehele proces. En dan eindigen met een prachtige prijs, een gratis badkamer. We hopen dat jullie er met veel plezier van zullen genieten! Hartelijke groet, Team Sani4All

Het ging super relaxt

Het is een hele mooie showroom en alles is mogelijk in goed overleg. Ze nemen alle tijd en onder het genot van een kopje koffie ,alles duidelijk uitgelegd!

• Winkel: Almere

Beste Thea, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer betrouwbaar! Afspraak is Afspraak

Precies gepland en opgeleverd zoals vooraf besproken. Compleet douche sanitair, inclusief tegels, via Sani4All aangekocht voor een prima prijs. Uitvoering bestond uit oude badkamer slopen en nieuwe badkamer aanleggen met flink wat wijzigingen in de opstelling en verleggen van alle elektra, water en afvoerleidingen. Tevens aanleg van elektrische vloerverwarming en afzuigventilatie en nieuwe inbouw verlichting: Supernetjes, snel en professioneel. Tegelwerk ook superstrak. Elke dag de rommel netjes opgeruimd. Team bestaat uit hardwerkende mannen die weinig vragen en gewoon lekker doorgaan. SUPERBLIJ MEE! Zeker een aanrader!

• Winkel: Kaatsheuvel

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Kaatsheuvel. Wat goed om te lezen dat je er super blij mee bent en ons zeker kan aanraden. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Geod service, goed materiaal - kan niet beter

Medewerker van Sani4all heeft goed naar onze wensen geluisterd, heeft goede oplossingen voor alles gevonden. De verwachte tijden zijn goed aangegeven, werk goed geleverd. Prijs/kwaliteit goed. Wij zullen did bedrijf zeker weer gebruiken.

• Winkel: Den Haag

Beste Diane, Wat fijn om te lezen dat er goed naar jullie wensen is geluisterd en er goede oplossingen zijn gevonden. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Complimenten voor de after sales

Nadat onze badkamer ruim 3 jaar geleden was gemonteerd kwam er een behoorlijk aantal tegels los te liggen. De aannemer die de montage had verricht was niet bereid het euvel te verhelpen. Diederik heeft vervolgens een andere tegelzetter benaderd om de klus op te knappen. Dit is inmiddels naar volle tevredenheid afgerond. Complimenten voor het feit dat verantwoordelijk is genomen en complimenten voor de tegelzetter die het werk van een ander heeft gerepareerd. De afwikkeling van de kosten werd door Sani4All gedaan.

• Winkel: Barneveld

Beste Henk, Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is afgerond. We hopen dat jullie nog lang van de badkamer zullen genieten! Hartelijke groet, Team Sani4All

Nemen alle tijd voor je zonder druk op te leggen.

Maakte niet uit of we de order voor de badkamer volgende week of maand wilden plaatsen of eerst nog een keer terug wilden komen om nog een keer een en ander te bespreken. Enige aannemer die nog geregeld kon worden die nog beschikbaar was, was wel vakbekwaam maar niet klantgericht. Enige minpuntje van alles. Geen reden om in de toekomst geen badkamer meer bij Sani4All aan te schaffen, behalve als deze aannemer weer bij ons het werk zou doen.

• Winkel: Barneveld

Beste Maurits, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Sani4All Barneveld. We nemen de feedback mee, bedankt hiervoor. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitmuntend!

Sani4All heeft meegedacht in al mijn wensen. Hierdoor heb ik nu de badkamer van mijn dromen.

• Winkel: Deventer

Beste Paula, Wat fijn om te lezen dat Sani4All Deventer zo goed heeft meegedacht. We wensen je veel plezier met jouw droombadkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Prachtige Badkamer.. prima service

Prachtige badkamer .... niets te klagen tot nu toe. Service was ook voortreffelijk ... er wordt enorm meegedacht met de praktische indeling. 2 duimen omhoog

• Winkel: Amsterdam

Beste Pablo, Wat fijn om te lezen dat er zo goed werd meegedacht met de meest praktische indeling. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Amsterdam. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Mooie badkamer

Ik ben zeer te vreden met mijn nieuwe badkamer van Sani4All. De oude badkamer was van de jaren 80 en Sani4all heeft mij echt verrast met de zwart witte moderne badkamer. Echt vakwerk.

• Winkel: Almere

Beste Deborah, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn dat je zo goed bent geholpen en je zeer tevreden bent. We wensen je veel plezier met je nieuwe zwart witte moderne badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

zeer goede service

Onlangs de vestiging in zwolle bezocht voor een badkamermeubel voor onze dochter. Zeer professioneel en goed meedenken met het samenstellen. Zeer prettige sfeer en een goede afhandeling

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Winkel: Zwolle

Beste Noor, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Zwolle. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de prettige sfeer en de goede afhandeling, geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

tevreden

Wij zijn heel tevreden met Sani4all. De klantvriendelijkheid, persoonlijke aandacht en de service is hebben wij als erg prettig ervaren. Als er een probleem is heb je snel contact en worden problemen gauw verholpen. prijs kwaliteit is na onze mening ook in verhouding. Mochten wij in de toekomst weer een nieuwe badkamer nodig hebben zullen wij terug komen bij Sani4all

• Winkel: Almere

Beste Rosanne, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Sani4All Almere. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitermate tevreden

Super mooie badkamer! Het begon al in de winkel waar wij goed en eerlijk geadviseerd werden en overal de prijzen zijn vermeld, de tijd werd genomen en niet opdringerig te zijn. De jongens die kwamen slopen en opbouwen zijn super netjes en vriendelijk en echte vakmensen! Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en ook met de bereikbaarheid voor vragen en informatie. Ik zou iedereen adviseren om naar Sani 4 All te gaan.

• Winkel: Almere

Beste Sonja, Wat fijn om te lezen dat je iedereen kan adviseren om naar Sani4All te gaan. Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4all denkt mee met de klant en levert goede service.

We hebben een gedeelte van onze badkamer laten zetten via Sani4all. Er werd goed met ons meegedacht zodat we de keuze hadden uit diverse mogelijkheden, ook wat prijs betreft. Ook de service hier op locatie was goed voor elkaar. We zijn erg blij met onze badkamer.

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Hoogeveen

Beste Robert, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Hoogeveen. Wat fijn om te lezen dat er goed met jullie werd meegedacht. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Boven verwachting

Ik heb een huis gekocht waarbij de vorige bewoner het (alleen) het materiaal had gekocht bij Sani4all. De montage had de vorige bewoner zelf gedaan, waarbij e.e.a. niet juist was gedaan en sommige onderdelen niet eens gemonteerd waren. Doordat deze onderdelen misten werkten twee wc's niet. Aar behoren. Zonder vragen te stellen heb ik de onderdelen (zonder kosten) gekregen. Heb zelf gemonteerd en werkt alles naar behoren! ☺️

• Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Hoogeveen

Beste Emiel, Wat fijn om te lezen dat je de service bij Sani4All Hoogeveen zo goed hebt ervaren. Veel plezier gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Een hele mooie badkamer

Na een kundig advies van Sander hebben we een hele mooie badkamer gekocht. De monteur was een echte vakman. Hij heeft de badkamer exact zo gemaakt als de 3d tekening die Sander gemaakt had.

• Winkel: Almere

Beste Ron, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en de badkamer er precies zo uit ziet als op de 3D-tekening. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Heel prettig

We vonden het heel fijn. De medewerkers waren vriendelijk, behulpzaam en hielpen meedenken.

• Winkel: Almere

Beste Haidy, Wat fijn om te lezen dat de medewerkers vriendelijk en behulpzaam waren en goed hebben meegedacht. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Mooi werk geleverd, zeer tevreden.

Prettig om mee samen te werken.

• Winkel: Beuningen

Beste Theo, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Beuningen. Veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Ervaring en reactie op eerder geplaatst review d.d. 2 december 2023

In navolging op eerder geplaatst review d.d. 2 december 2023 willen wij wederom een reactie plaatsen om uit te spreken dat Sani4All Mijdrecht bereid is geweest met ons in gesprek te gaan om te kijken of er naar een gepaste oplossing gezocht kon worden. Deze gesprekken zijn gevoerd met Lisa en Bas en zijn op een correcte en prettige manier verlopen. We zijn er met elkaar uitgekomen. Sani4All heeft enigszins geprobeerd mee te denken. Al met al heeft het ons vele slapeloze nachten bezorgd en extra geld gekost. Maar wij vinden het wel netjes om ook deze informatie over Sani4all Mijdrecht te vermelden. Gelukkig hebben een heel goede partij gevonden die onze badkamer en toilet keurig geïnstalleerd heeft en genieten wij nu van een prachtige badkamer en toilet. Sani4All verkoopt prachtige producten en Lisa is zeer klantvriendelijk, behulpzaam en klantgericht. In dat opzicht verdient Sani4All Mijdrecht onze aanbeveling.

• Winkel: Mijdrecht

Beste Ron en Sandra, Wat fijn om te lezen dat jullie nog een toevoeging hebben willen doen op jullie ervaring. We hopen dat jullie zullen gaan genieten van de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

GEWELDIG!

Onlangs een nieuwe badkamer uitgekozen bij sani 4 all in Den Haag, ik kan maar één ding zeggen en dat is Fantastisch! Ik werd uitstekend geholpen en er werd goed meegedacht, zeer professioneel en een brede keuze, alles is mogelijk! De kwaliteit van het meubel, waskommen en prachtige stalen douchedeur etc is uitermate goed! Wij zijn super tevreden en zouden Sani 4all Den Haag zeker aanraden!

Toegewijde service

Na een slechte ervaring bij een andere winkel kwamen wij bij toeval hier terecht. We werden gelukkig hier heel vriendelijk ontvangen en bij een tweede bezoek begon Bart direct met ons helpen. Met goed advies, snelle communicatie en prettig meedenken hebben wij een mooie badkamer kunnen samenstellen. Zelfs voor een speciale tegel die zij niet verkopen wilde zij hun best doen om deze in één keer mee te leveren. Ook na aanschaf bleef het hele team van de Binckhorst toegewijd aan onze badkamer. Denk aan sneller aanleveren inbouwapparatuur en bijvoorbeeld het ruilen van een meubel bij de leverancier. Ook de uiteindelijke levering van de grotere spullen verliep vlot en netjes volgens afspraak. Ik kijk nu al uit naar het bakje koffie als we met de foto's langs mogen komen.

Precies wat ik wilde!

Het begon met goed advies op de lokatie. Lisa gebruikt een 3D tekenprogramma waardoor je precies kunt zien hoe het gaat worden. Ik zat met een budget en Lisa beperkte de keuzes tot wat haalbaar was, waardoor het overzichtelijk werd Ook qua planning was ik blij verrast dat een monteur beschikbaar was die rondom einde van het jaar de badkamer wilde komen installeren. De communicatie met het installatie bedrijf verliep soepel via de voorman. En uiteindelijk heb ik mooie badkamer, waar alles werkt zoals het zou moeten, top! Dankjewel Lisa en team.

Erg tevreden

Alles goed geleverd. Problemen goed opgelost! Bedankt!

Eerlijk, deskundig advies bij Sani4All

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Sani4All.

• Winkel: Gouda