Kwamen de winkel binnen en werden gelijk aangesproken of wij geholpen wouden worden. Wij wouden even rondkijken dat was geen probleem. Toen wij een rondje hadden gedaan door de showroom waren wij wel toe aan hulp. Vroegen ernaar en werden meteen met volle inzet geholpen. Hebben alles tot in de details goed besproken, en werden niet opgejaagd. Alles was goed geregeld en hebben een super nette, strakke badkamer gekregen. ZEKER EEN AANRADER!!!!

• Winkel: Zwolle

Beste Klaas, Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden voor Sani4All Zwolle. Wat fijn om te lezen dat jullie met volle inzet zijn geholpen. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe, strakke en nette badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Badkamer winkel zoals het hoort!

We zijn erg tevreden over onze aankoop bij Sani4all Zwolle en het eind resultaat van onze nieuwe badkamer. Het is een plaatje geworden. Precies zoals we het van te voren wouden hebben. Ook vonden we het montage team wat Sani4all Zwolle had aangedragen erg prettig. Ze dachten voortdurend met ons mee. Justin de tegelzetter kwam zelf ook met goede ideeën dat werd door ons erg op prijs gesteld. Ik zou daarom Sani4all Zwolle ook zeker aan iedereen aanbevelen.

• Winkel: Zwolle

Beste Mark, Wat fijn om te lezen dat je Sani4All Zwolle zeker aan iedereen kunt aanbevelen. Bedankt voor het delen van je mooie woorden. Veel plezier gewenst met jullie nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super goede service, alles duidelijk en netjes gecommuniceerd. Heel blij mee !

• Winkel: Almere

Beste Kaylee, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en de duidelijke communicatie. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Wat een geduld en ervaring bij Sani4all Den Haag. Wij hebben lang getwijfeld over de tegelkeuze van onze wc en badkamer. 10x terug geweest en elke keer heel fijn geholpen! Net zo lang doorgezocht tot we uiteindelijk helemaal tevreden waren. Uiteindelijk superblij met onze keuze door het vakkundige advies!

• Offerte/order traject
  • Personeel (monteurs) N.v.t.
  • Winkel: Den Haag

Beste Roos, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Den Haag. Wat fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met jullie keuze mede door het goede advies. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Aanrader voor iedereen!!!

Wat zijn wij onwijs blij met onze badkamer, het assortiment wat ze aanbieden is van goede kwaliteit en het hele proces vanaf het begin tot het eind is super goed verlopen. Wat ik echt heel sterk vond was de communicatie en de afstemming onderling, ik werd goed op de hoogte gehouden over het verloop v/d verbouwing. Bedankt Sani4all (Sander) We gaan nu lekker genieten van onze badkamer & toilet!!

• Winkel: Almere

Beste Hakki, Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden voor Sani4All Almere. Wat fijn om te horen dat je onze communicatie en afstemming onderling zo goed hebt ervaren. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe prachtige badkamer en toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goed geholpen door Sander. Duidelijk en adviserend. Naar huis gegaan met een duidelijke offerte en een goed gevoel.

• Winkel: Almere

Beste Theo, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door Sander. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Blij met het resultaat

Na een aantal andere winkels bezocht te hebben zijn we spontaan ook hier binnengelopen zonder afspraak. De verkoper had nog plek. We werden blij verrast door de mogelijkheden en de prijs. Er was voor ook een klik met Sander, de verkoper/eigenaar. Hij heeft gord meegedacht. De badkamer is nu 2 weken geleden geplaatst. Hij voldoet aan alle verwachtingen die we hadden. Achteraf gezien was het fijner geweest als de verkoper de situatie thuis had beoordeeld om onze verwachtingen iets verfijnder bij te stellen. Maar dat mag de blijdschap niet drukken.

• Winkel: Almere

Beste Wannes, Wat fijn om te lezen dat de badkamer aan alle verwachtingen voldoet. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top resultaat

Wij hebben via Sani4All onze toilet en badkamer laten doen. We zijn door de heer Sander Ziel geholpen. Brijn en zijn team wil ik hier bij ook bedanken top werk neergelegd. Alles was naar wens en optijds. Mee denkend team en leuke tips gehad waar door we naar onze wereachtingin zijn voldeden. Top resultaat en echter aanrader.

• Winkel: Almere

Beste Ismail, Bedankt voor het delen van je mooie woorden en positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens was. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer en het nieuwe toilet! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top service en top prijzen!!!

Wij hebben onze badkamer bij Sani4All gekocht en waren daarmee niet alleen voordeliger uit, maar werden ook van vakkundig advies en nazorg voorzien. Kopen zeker onze volgende badkamer ook by Sani4All.

• Winkel: Deventer

Beste Marco, Wat fijn om te lezen dat jullie niet alleen voordeliger uit waren maar ook van vakkundig advies en de nodige nazorg werden voorzien. Bedankt voor het delen van jullie 5-sterren ervaring met Sani4All Deventer. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top ervaring

Ons eerste bezoek was gelijk een fijn gesprek. De verkoopster liet alles duidelijk zien in de 3D tekening. Daarna de tegels en de spullen uitgezocht. Alles is netjes optijd geleverd en werd goed gecontroleerd.

• Winkel: Almere

Beste Kaj, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het gehele proces. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer nette service

Service kwam optijd en zoals gewenst! De desbetreffende persoon controleerde alles wat hij afleverde. Super! Ziet er netjes uit en mag altijd bij vragen aankloppen.

• Winkel: Almere

Beste Tom, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze goede service. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super blij met onze nieuwe badkamer! Alles verliep vlekkeloos.

Vanaf de eerste intake een goed gevoel. En dit bleek daarna ook zeker te kloppen. Alles verliep vlekkeloos. Sander communiceert duidelijk en snel. Ook het contact met onze aannemer was top. Wij kunnen iedereen dan ook zeker een badkamer via Sani4all Almere aanraden.

• Winkel: Almere

Beste Minke, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat je een iedereen een badkamer bij ons kan aanraden. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitstekende begeleiding en uitvoering

We zijn zeer tevreden met Sani4All. Tijdens het ontwerpen van een nieuwe badkamer hebben we in vele sessies met vele bakjes koffie allerlei opties vergeleken. Niek nam ruim de tijd en was flexibel toen onze wensen tussendoor veranderde. Zijn ervaring met installatie hielp met het uitkiezen van het materiaal zodat kwaliteit en prijs in balans bleven. Dankzij het 3D ontwerp kregen we een goede indruk van hoe de badkamer eruit zou komen te zien. Tijdens de uitvoering had de aannemer een divers team aan mensen die uitstekend kwaliteit en snelheid konden combineren. Bij installatiekeuzes, zoals hoe de tegels te leggen, werden we altijd meegenomen in het process en konden we goed geïnformeerd hier zelf keuzes in maken. De aannemer (Mike de Timmerman) was ook flexibel en vindingrijk. Toen we bijv. toch graag een nis in het muurtje wilden, kon dat ter plekke nog geregeld worden. Toen we in de namiddag een pak tegels tekort kwamen en de bezorgtijd 2 dagen was, stuurde Mike iemand om de tegels zelf uit de andere kant van het land bij de groothandel te halen zodat ze de volgende ochtend zonder tijdverlies gelijk door konden gaan. Al met al dus zeer tevreden over Sani4All en de aannemer. We hebben nu een mooie, betaalbare badkamer. Voor volgend sanitair of keukenwerk komen we zeker terug bij Sani4All.

• Winkel: Almere

Beste Gert-Jan, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met Sani4All Almere. Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn met onze werkwijze en service. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe, betaalbare en mooie badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super blij met de badkamer van Sani4All Almere

Wij zijn zeer tevreden en enorm blij met onze nieuwe badkamer van Sani4All Almere. Met het meedenken, de kwaliteit en het zonder problemen doorvoeren van kleine wijzigingen. Ook zijn we heel blij met de montage van de badkamer door de mannen van D&R Bouw. Wat een harde en nette werkers zijn dat. Vriendelijke mensen die meedenken, overleggen, een duidelijke offerte voor slopen en bouwen gemaakt hebben. Onze badkamer is helemaal spik en span opgeleverd. Zowel Sani4All Almere als D&R bouw zijn een aanrader!!

• Winkel: Almere

Beste Els, Wat fijn om te lezen dat jullie zo tevreden en enorm blij zijn met de nieuwe badkamer van Sani4All Almere. Bedankt voor het delen van jullie mooie woorden. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Vriendelijk en deskundig advies

Deskundig advies gekregen wbt onze badkamer. Blij met de keuze en de tijd die voor ons was ingepland. De samenwerking met Alpine Bouw is voortreffelijk. Afspraken en leveringen zijn goed op elkaar afgestemd . We zijn erg tevreden!

• Winkel: Maassluis

Beste Jeeweem, Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring met Sani4All Maassluis. Wat fijn om te lezen dat jullie zulk goed advies hebben gekregen en nu zo tevreden zijn. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top bedrijf voor een schitterende badkamer of toilet.!

In onze zoektocht naar een stoere, degelijke badkamer/toilet zijn we bij Sani4All goed geslaagd. Mooie showroom met verschillende uitvoeringen. Met het maken van de tekening zijn we goed geholpen en geadviseerd door de verkoper. Ook met het uitleveren van de materialen zijn ze heel behulpzaam. En kom je iets tekort, dan wordt dat snel nageleverd.

• Winkel: Dronten

Beste Harald, Wat fijn om te lezen dat jullie bij Sani4All Dronten zo goed geslaagd zijn voor een nieuwe badkamer en een nieuw toilet. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

We zijn enorm goed geholpen in de showroom door Maaike met onze keuzes maken. De monteurs op locatie zijn vakkundig en aardig. Niek van de backoffice heeft alle leveringen goed laten verlopen en continu alles goed gecommuniceerd met ons als klanten.

• Winkel: Deventer

Beste Michael, Bedankt voor het delen van je 5-sterren ervaring met Sani4All Deventer. Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geholpen en de communicatie zo goed was. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Fantastisch eindresultaat

Wat ben ik blij met mijn nieuwe badkamer! Eerlijk is eerlijk: de verbouwing heeft wel even geduurd. Direct bij het begin bleek al dat de oude tegels niet waren gelijmd maar met cement vastgezet. Het was een hele klus om die stuk voor stuk weg te boren en die dikke laag cement te verwijderen. En toen stuitte het team van Richard achter die dikke laag cement ook nog op een oude lekkage, waarvoor eerst een oplossing moest worden bedacht voordat doorgewerkt kon worden. Uiteindelijk hebben de mannen dat met vereende krachten allemaal opgelost en daarvoor ook geen meerprijs gerekend. Top! Bovendien heb ik door het weghalen van al dat cement en die oude tegels in één keer een veel grotere badkamer. Wat is het lekker om van de nieuwe, brede inloopdouche gebruik te maken.

• Winkel: Amsterdam

Beste Jeroen, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Amsterdam. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de nieuwe badkamer. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer fijn geholpen

We zijn bij sani4all zeer goed geadviseerd en geholpen,er werd goed met ons meegedacht. We zijn erg blij met onze nieuwe badkamer.

• Winkel: Uden

Beste Gerda, Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed zijn geadviseerd en geholpen bij Sani4All Uden. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe prachtige badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zowel voor als tijdens de verbouwing goed geholpen, altijd bereikbaar en je wordt goed op de hoogte gehouden als er nog iets na geleverd moet worden.

• Winkel: Barneveld

Beste Dirk, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. Wat fijn om te lezen dat je onze communicatie zo goed hebt ervaren. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Prachtig resultaat

Het bedrijf werkt efficiënt, heeft een mooi aanbod in materialen en communiceert helder. Het resultaat na de verbouwing is erg mooi.

• Winkel: Almere

Beste Bart, Wat fijn om te lezen dat het resultaat na de verbouwing erg mooi is geworden. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Wij hebben de badkamer/toilet laten renoveren. De aannemer Donald (Insite Installaties) en zijn team zijn zeer vakkundig en iedere dag werd alles opgeruimd. Echt top. Het is prachtig geworden en wij zijn er superblij mee.

• Winkel: Den Haag

Beste Hans, Wat fijn om te lezen dat het zo prachtig is geworden en jullie er zo blij mee zijn. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Echt aan te raden als je vanuit 0 wilt beginnen. Samen met de adviseur word er een nette tekening in 3d uitgewerkt met onze wensen. Prijs kwaliteit is heel goed. En ze zijn heel klantvriendelijk.

• Winkel: Uden

Beste Geert, Bedankt voor het delen van jullie 5-sterren ervaring met Sani4All Uden. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

De badkamer wilde wij gaan renoveren. Na verschillende showrooms en offertes. Kwamen wij zonder afspraak bij Sani4all. De eerste ontvangst, door Maikel was heel erg uitnodigend en klantvriendelijk. Na verteld te hebben wat het doel is van ons bezoek. Stelde hij voor om rond te kijken of dat er voor ons de juiste keus bij het assortiment was. Als wij het op prijs stelde kon hij ook na het opruimen van zijn bureau (lag wat ander werk op) een ontwerp maken. Dit zo gedaan en vervolgens voegde maikel zich bij ons om mee te kijken uitleg te geven en naar onze wensen luisteren. Hierna is er een ontwerp gemaakt en vervolgens zijn er nog wat oplossingen doorgenomen om het optimaal naar onze zin en budget te maken. Hierna is de offerte levering Sani4all en montage door Nexco bv. aanvaard.De levering en plaatsing zou snel kunnen plaats vinden als we dat wilden. Is ook zo afgesproken, Nexco projectleider heeft een nameeting gedaan en gekeken dat alles ook uitvoerbaar is. De spullen werden geleverd, de bezorger meldde al direct dat er een ongelukje is gebeurd met de tegels, komt een nieuwe zending voor. Vervolgens afspraken start gemaakt met Nexco. Klein opstart probleempje werd ook direct opgepakt en opgelost door Nexco. Vervolgens liep het hele proces nalevering tegels Sani4all, installatie Nexco en communicatie perfect. Kortom wij zijn zeer tevreden over het geleverde pakket, services en oplossing gericht een dikke pluim voor Sani4all. Ook Nexco verdient een dikke pluim wat betreft de uitvoering slopen, mee denken montage tot het eindresultaat en dat is perfect. Super bedankt

• Winkel: Uden

Beste Rien, Wat fijn om te lezen dat jullie zo zeer tevreden zijn over het gehele proces. Bedankt voor het delen van de mooie woorden voor Sani4All Uden. We wensen jullie veel plezier met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Renovatie badkamer: zorgvuldig en netjes

Ik ben door Robin prima geadviseerd over de beste manier om mijn badkamer te renoveren. Voor de montage heeft Richard met zijn team heel goed werk geleverd. Zij hebben een hoog kwaliteitsniveau, werken heel netjes en met een mooi resultaat. Ik ben heel tevreden.

• Winkel: Amsterdam

Beste Gemma, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons hoge kwaliteitsniveau en de manier van werken. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Amsterdam. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Kamperzeedijk 127

8281 PD Genemuiden