Toegewijde service

Na een slechte ervaring bij een andere winkel kwamen wij bij toeval hier terecht. We werden gelukkig hier heel vriendelijk ontvangen en bij een tweede bezoek begon Bart direct met ons helpen. Met goed advies, snelle communicatie en prettig meedenken hebben wij een mooie badkamer kunnen samenstellen. Zelfs voor een speciale tegel die zij niet verkopen wilde zij hun best doen om deze in één keer mee te leveren. Ook na aanschaf bleef het hele team van de Binckhorst toegewijd aan onze badkamer. Denk aan sneller aanleveren inbouwapparatuur en bijvoorbeeld het ruilen van een meubel bij de leverancier. Ook de uiteindelijke levering van de grotere spullen verliep vlot en netjes volgens afspraak. Ik kijk nu al uit naar het bakje koffie als we met de foto's langs mogen komen.

• Winkel: Den Haag

Precies wat ik wilde!

Het begon met goed advies op de lokatie. Lisa gebruikt een 3D tekenprogramma waardoor je precies kunt zien hoe het gaat worden. Ik zat met een budget en Lisa beperkte de keuzes tot wat haalbaar was, waardoor het overzichtelijk werd Ook qua planning was ik blij verrast dat een monteur beschikbaar was die rondom einde van het jaar de badkamer wilde komen installeren. De communicatie met het installatie bedrijf verliep soepel via de voorman. En uiteindelijk heb ik mooie badkamer, waar alles werkt zoals het zou moeten, top! Dankjewel Lisa en team.

• Winkel: Mijdrecht

Erg tevreden

Alles goed geleverd. Problemen goed opgelost! Bedankt!

Eerlijk, deskundig advies bij Sani4All

Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij Sani4All.

• Winkel: Gouda

Helemaal top

Vanaf het eerste bezoek in de winkel tot het opleveren van de badkamer zijn wij vriendelijk en vakkundig geholpen. Wij zijn heel tevreden met alles.

• Winkel: Almere

Plezierige en vakkundige medewerkers die meedenken.

Wij hebben bij de vestiging van Sani4ALL in Dronten materialen zoals douche wand panelen, een op maat gemaakte glas-deur voor de inloopdouche en diverse materialen zoals mengkraan en douche garnituren gekocht. Alle producten werden op de juiste, afgesproken datum en tijd geleverd. De montage werd door ons zelf uitgevoerd. Onze 'deskundigheid' bleek toch te beperkt te zijn om de glasdeur op een correcte wijze af testellen. Sani4ALL heeft ons daarna een deskundige sanitair monteur gezonden die dit werk perfect heeft uitgevoerd. Enige maanden later bleek dat wij graag een betere doucheslang wilden hebben. Toen we bij het afhalen in de winkel wilden afrekenen kregen we te horen; 'nee...dat hoeft niets service van de zaak.

• Winkel: Dronten

Beste Anthon Willem, Bedankt voor het delen van jullie ervaring bij onze winkel in Dronten. Wat fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is geweest over de levering van de materialen en de deskundige hulp die we hebben geboden. Ons team streeft er altijd naar om onze klanten te ondersteunen, zelfs nadat de producten zijn geleverd. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Sani4All Dronten. Heel veel plezier gewenst met de badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitmuntend

Wij zijn geholpen door Joey, een echte kenner. Erg tevreden van af het eerste contact op de winkelvloer tot aan het moment waar we nu zijn. Ondertussen zijn onze tegels geleverd en geplaatst. Met name over het "continue" overleg wat er is geweest vanaf de start tot aan het einde is iets waar wij alleen maar tevreden over kunnen zijn. Absolute aanrader

• Winkel: Deventer

Beste Lennart, Wat fijn om te lezen dat Joey jullie zo goed heeft kunnen helpen en jullie het gehele proces zo tevreden zijn geweest. We wensen jullie veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Super Snelle Service

Van A tot Z een hele snelle service! Dank je wel Diederik!

• Winkel: Barneveld

Beste Sonja, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Barneveld. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Ik kwam binnen in de winkel en zocht een specifiek onderdeel er werd goed geholpen en meteen besteld dus super fijne en goede service

• Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat het onderdeel meteen werd besteld en je goed geholpen bent. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

Duidelijke communicatie, helder advies en mooie producten.

Bij levering was er één tegel gebroken. Achteraan gebeld en de volgende dag nalevering met een pak nieuwe tegels, top service. Mooie showroom waar je wordt geholpen met duidelijk en kundig advies en alle producten ook kan bezichtigen. Pluspunt is ook het 3D programma wat ze hebben, daarmee (ook thuis) kan je inzien hoe de badkamer moet worden.

• Winkel: Deventer

Beste Radboud, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Deventer. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top badkamer

De badkamer ziet er geweldig uit, badkamer meubel was helaas kapot maar dit hadden ze zelf al opgemerkt. Week later alsnog geleverd, spullen zien er verder super uit.

• Winkel: Barneveld

Beste Jelle, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je nieuwe badkamer. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer goede service

Na 4 jaar kregen we een roestplekje op de stang van de regendouche . Een appje gedaan naar Sani4all met een foto, en direct een nieuwe stang ontvangen compleet met nieuw aansluitmateriaal. Gewoon top service !

• Winkel: Barneveld

Beste Ginette, Wat fijn om te lezen dat je de service zo goed hebt ervaren. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. We wensen je nog veel plezier met de regendouche! Hartelijke groet, Team Sani4All

Zeer tevreden over Sani4All Genemuiden

Ben uitermate te spreken over Sani4All in Genemuiden. Na een deskundig advies en prettig contact ook een goede aflevering met ondersteunende documentatie. Tevens flexibel en meedenkend ivm levering en afstemming.

• Winkel: Genemuiden

Beste Louis, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Genemuiden. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het advies maar ook over de aflevering. Geniet van het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede samenwerking met aannemer

November 2023 nw badkamer gekocht bij Sani4all Son en Bruegel. Ik ben zeer tevreden over samenwerking tussen renovatie onderhoud Tegelzetbedrijf Burg! Binnen 1 week en elke dag alles keurig opgeruimd!!!

• Winkel: Son en Breugel

Beste Maria, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de badkamer en de montage. Veel plezier gewenst met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Professioneel en meedenkend

Via een advertentie op Instagram ben ik de winkel gaan bezoeken. Daar werd ik al snel geholpen en lieten mijn gang gaan toen ik zei dat ik me ging oriënteren. Ze gaven al wel een goodie bag en info voor een eventueel gesprek om een 3D tekening te maken. Paar dagen later een afspraak gemaakt ( ging heel makkelijk) en vandaag teruggekomen voor een 3D tekening. Doordat ik een goede voorbereiding had gedaan en de verkoper heel kundig is en graag meedenkt hebben we direct een deal gesloten waar ik heel tevreden over ben.

• Winkel: Gouda

Beste Oscar, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gehele proces tot nu toe. We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat, succes ermee! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede communicatie

Fijn bedrijf! Goede communicatie en alles wordt netjes en snel opgelost! Een aanrader!

• Winkel: Zwolle

Beste, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de communicatie en de service. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en garantie

3 jaar geleden een badkamer gekocht. Nu moest er wat vervangen worden wat niet goed bleek te zijn. Onderdeel netjes nieuw gekregen als garantie. Top!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. We hopen dat je nog lang plezier hebt van de badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Een zeer positieve ervaring

We hebben hier een nieuwe badkamer en toilet aangeschaft. In de winkel werden we zeer prettig geholpen. Er werd alle tijd genomen, er werd goed met ons meegedacht en we werden goed geadviseerd. Eigenaar Robin heeft een heel prettige wijze van helpen en is allesbehalve opdringerig. Ook de ervaring met de aannemer die door Sani4All geregeld was, was alleen maar positief. Keurig en zeer voortvarend gewerkt. Alles is heel netjes opgeleverd door de aannemer en ook Robin heeft de tijd genomen om het eindresultaat te bekijken. Kortom alleen maar lof.

• Winkel: Amsterdam

Beste Stella, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Sani4All Amsterdam. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Uitstekend!

Via Diederik heb ik tegels besteld voor ons toilet. Contact verliep soepel via WhatsApp en de tegels zijn volgens afspraak geleverd. Helemaal in orde!

• Inrichting winkel N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Kennis en informatie N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Winkel: Barneveld

Beste Stefan, Wat fijn om te lezen dat het contact met Diederik zo soepel is verlopen en jullie nu kunnen genieten van de nieuwe tegels. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Sani4all is een Top bedrijf

Bij Sani4all Almere ben ik enorm goed geholpen. Ze namen alle tijd, professioneel en deskundig advies.

• Winkel: Almere

Beste Yvette, Wat fijn om te lezen dat er bij Sani4All Almere alle tijd werd genomen en je professioneel werd geholpen met deskundig advies. Bedankt voor het delen van deze goede ervaring. Veel plezier ermee gewenst! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top service

Badkamer besteld bij Sani4all en zijn 1000% tevreden. Netjes op tijd geleverd en keurig verpakt. Miste een onderdeel van de douche wanden maar een mailtje en belletje deed wonderen want het werd 2 dagen later netjes kosteloos bezorgd. Wij zijn zeer tevreden met Sani4all en geven ze daarom een dikke duim en pluim. Een badkamer geworden die goud waard is voor ons ;)

• Winkel: Dronten

Beste Christa, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Dronten. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de service van Sani4All. Veel plezier gewenst met de nieuwe badkamer! Hartelijke groet, Team Sani4All

Top geholpen van uitzoeken tot installeren !

Vanaf ons eerste bezoek aan de showroom tot aan de installatie van onze prachtige douchehoek een en al service, klantvriendelijkheid en vakkundige adviezen. We zijn erg blij en tevreden !

• Winkel: Den Haag

Beste, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring met Sani4All Den Haag. Wat fijn om te lezen dat jullie vanaf het eerste bezoek alles al heel goed hebben ervaren. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe prachtige douchehoek! Hartelijke groet, Team Sani4All

Gezellig!

Sani4all had a professional approach during entire working time. I worked with Erika, and she helped me a lot for design and choose the correct product. Dank u

• Winkel: Almere

Dear Ugur, Thank you for sharing your positive experience with Sani4All Almere. How nice to read that you are so satisfied with Erica's help. Enjoy the final result! Kind regards, Team Sani4All

super klant vriendelijk en klantgericht bedrijf

onze ervaring met sani4all was top. super geholpen door de mensen in de showroom. zeker aan te bevelen.

• Winkel: Barneveld

Beste Piet, Wat fijn om te lezen dat je ervaring met Sani4All Barneveld top is geweest en je super goed bent geholpen. We wensen je veel plezier met het eindresultaat! Hartelijke groet, Team Sani4All

Goede service en tevreden met het resultaat

Ik ben goed geholpen door Sam en heel tevreden met mijn nieuwe badkamer.

• Winkel: Vianen

Beste Betty, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en tevreden bent met de nieuwe badkamer. Geniet ervan! Hartelijke groet, Team Sani4All

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.