Top service

Cyfon van ons wastafelmeubel was stuk gegaan , naar de vestiging in dronten gegaan en netjes een nieuwe ontvangen voor garantie terwijl deze al langer den een jaar geleden gemonteerd is , dit bedrijf staat achter hun produkt kunnen een hoop mensen nog wat van leren . Daarom een dikke duim Familie vd brand

• Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Prijs/kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Offerte/order traject N.v.t.
  • Vestiging: Dronten

Service gerichte winkel

In tegenstelling tot de vele andere badkamer winkels denkt Sani4all (Albert Grolleman) mee met de klant. Wij kregen het gevoel dat er goed naar ons geluisterd werd en dat er niet simpelweg iets werd aangesmeerd. Top!

• Vestiging: Hoogeveen

Fantastisch en vakkundig geholpen

Wij hadden zelf van tevoren al gekeken naar kleuren voor de tegels. Ook hadden we de badkamer al even opgemeten. Dit werd door Klaas-Jan vakkundig in een 3D tekening gezet. Daarna de verschillende onderdelen en tegels uitgezocht in de showroom. Ook dit werd in de 3D tekening gezet. Hierdoor hadden we snel een overzicht van hoe het kon worden. Ook zagen we hierdoor dat sommige dingen toch niet konden of dat het toch niet mooi was en konden we snel ter plekke een andere keuze maken en zien op tekening hoe dat eruit zag in de badkamer.

• Vestiging: Dronten

Service zoals het hoort!

Na een bijzonder teleurstellende ervaring of eigenlijk niet ervaring omdat we simpelweg zijn weggelopen tijdens onze afspraak uit het filiaal in Beuningen wegens slechte service maakten we een nieuwe afspraak in het filiaal in Zevenaar. Keurig,zoals besproken,warm ontvangst ,nette 3d ontwerp en klanten behandeling. Niels liet ons de slechte ervaring in Beuningen vergeten en we zijn blij met de bestelling die in september hopelijk netjes wordt geleverd! Als ik nou ook nog eens die mooie "gratis badkamer" wedstrijd win ben ik een zeer tevreden klant!:)

• Vestiging: Zevenaar

Hele fijne samenwerking en klantvriendelijkheid

Wij hebben via sani4all onze badkamer en toilet laten doen zowel de winkel zijn wij super goed geholpen en het aannemersbedrijf genaamd Ronick zijn beide echt top mensen met de juiste instelling en ook met ideeën die ze je voorleggen, dus waar het op uitdraaide het zijn topteams

SUPER

Robin is eerst bij ons thuis geweest om de mogelijkheden te bekijken voor de totale renovatie van onze badkamer en toilet. Later in de winkel alles uitgezocht en Robin zond ons 3D tekeningen en zorgde tevens voor de aannemer. De deal was snel beklonken en zowel Sani4all als de aannemer hebben onze verwachtingen overtroffen. Het resultaat is gewoon prachtig en alle afspraken zijn naar volle tevredenheid verlopen. Robin, namens ons beide heel erg bedankt! J&J

• Vestiging: Amsterdam

Super ervaring

Wij zijn geholpen door Jurgen van Sani4All Kaatsheuvel. Het eerste gesprek vond via videobellen plaats ivm corona. Jurgen had van te voren een 3D tekening gemaakt met onze wensen. Hier waren we al erg tevreden over. Al onze wensen paste Jurgen aan en konden waar gemaakt worden. De communicatie was heel erg fijn en snel. Op het laatste moment waren onze gekozen kranen niet meer leverbaar en moesten we anderen, wel dezelfde stijl als we hadden gekozen. We hebben de badkamer laten plaatsen door een aannemer van Sani4All. Dit is ook prima verlopen, er waren tijdens de renovatie wat dingetjes maar deze werden meteen opgelost. Wij zijn super blij met onze nieuwe badkamer!

• Vestiging: Kaatsheuvel

Prachtige badkamer

Ik werd in de winkel prettig ontvangen, kon fijn rondkijken en kreeg een goed advies. Er werd een mooie 3D tekening gemaakt en de badkamer werd op het gewenste moment geleverd. Een missend onderdeel werd snel nageleverd en ik ben blij met hun service. Het resultaat is prachtig en we zijn ontzettend blij met onze badkamer. Dank aan Sani4All Barneveld!

• Vestiging: Barneveld

Wij zijn zeer tevreden.

Wij werden zeer vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van de badkamer.

• Assortiment
  • Personeel (verkoop) N.v.t.
  • Vestiging: Hoogeveen

Zorg en aandacht en advies, zelfs na plaatsing.

Door Luc werden we goed voorgelicht, als je de "aanbieding" wilt, zijn er nog veel variaties mogelijk. Tijdens onze keuze tussendoor een financieel overzicht, heb je op een vroeger tijdstip onderdelen nodig, dan haal je die alvast op. Een foutje in de oorspronkelijke bestelling wordt adequaat en tot onze tevredenheid hersteld, en er is een vlotte levering. 2 maanden na levering nog een vraag? Direct een antwoord waarmee je verder kunt. Wij zijn zeer content. Pluim voor Luc!

• Vestiging: Varsseveld

Geweldige service en een eerlijk advies

Bij binnenkomst werden we prettig ontvangen. We voelen ons meteen op ons gemak. We konden ongestoord alle badkamers bekijken en tussendoor vragen stellen. De vragen werden keurig en geduldig beantwoord. We konden al snel terecht voor het officiële adviesgesprek. Ook hier weer een prettig ontvangst, goed en eerlijk advies. Samen tot een mooi 3D resultaat gekomen. We konden de badkamer snel krijgen. Nu is hij af en we zijn ontzettend blij met het resultaat. Dank aan Sani4All Almere.

• Vestiging: Almere

Met kennis van zaken geholpen, en met goed gevoel gekocht.

Guus heeft ons het gevoel gegeven dat hij alle tijd van de wereld had, ons professioneel advies gegeven en niets opgedrongen. Het was tot twee keer toe leuk om te zoeken, te wikken en te wegen om tot een eindresultaat te komen waar we nu al blij mee zijn. (En dan moeten we de aankoop nog binnenkrijgen).

• Vestiging: Gouda

Super geholpen!

Nadat wij aan het begin van dit jaar onze badkamer hadden gekocht bij Sani4all (waar we nog dagelijks van genieten) was de keuze al snel gemaakt om bij onze renovatie van het toilet beneden weer hier naar toe te gaan. Wij zijn geholpen door Niels: vriendelijk, doet wat hij belooft en denkt ook mee zodat wij alles op tijd voor elkaar gaan krijgen. Dank daarvoor!

Zeer tevreden!

De badkamer die we hebben samen gesteld is prachtig geworden. Alles direct op tijd geleverd en gemonteerd.

• Vestiging: Den Haag

Kan op veel punten verbeteren

Wij zijn voor onze toilet ruimte naar sani4all in Beuningen geweest. Het samenstellen ging soepel. De prijs was ook mooi. We wilden montage afnemen bij een aangesloten bedrijf, dit kon. Fijn. Allereerst belde een monteur ons die vroeg of we met of zonder factuur wilde werken. We vonden dit maar een rare werkwijze en hebben dit teruggekoppeld aan sani4all. Dit was inderdaad niet de bedoeling en we kregen een ander contact toegestuurd. De monteur kon snel komen kijken, maar daarna was er moeilijk contact te krijgen. Ook sani4all was amper te bereiken, we hadden waarschijnlijk een te klein product? Zelf een monteur gezocht. Toen konden te spullen snel geleverd worden. Uiteindelijk bleek het fonteintje te klein voor de kraan. Dit koppelden we terug maar tot op heden geen reactie meer ontvangen. Dat dat terwijl wij een kleiner kraantje uitzochten en de winkel medewerker notabene aangaf: dan moet je je hand te diep in de bak steken, ik zou een grotere kraan nemen. We vroegen nog: gaat dat goed met het water? Ja dat zou goed gaan. Wat een fiasco. Hopen dat er nog een oplossing komt vanuit sani4all. Maar de communicatie is echt 3x niks. Filiaal in Beuningen zou ik daarom echt afraden.

• Vestiging: Beuningen

Redelijk

Correct, afspraken goed nagekomen. Kennis, ervaring, advies houd niet over.

• Vestiging: Deventer

Fijne ervaring met onze nieuwe badkamer

We zijn heel fijn geholpen door Lisa. Ze maakte een mooi en origineel ontwerp aan de hand van onze wensen. Daarna in de showroom alles uitgekozen. Binnen een paar maanden konden we al aan de slag met de door Sani betrokken badkamer installateur Anthony Florie. Hij werkt professioneel en netjes. Zelfs een klein mankementje wat na een paar dagen naar boven kwam is binnen een paar dagen opgelost.

• Vestiging: Vianen

Geweldig eind resultaat

Vanaf het eerste ontwerp waren wij meteen enthousiast. Daarom hebben wij besloten om onze badkamer door Sani4all te laten realiseren. De loodgieter die het kwam realiseren is Fred Willems, wij zijn erg te spreken over hem. Het eind resultaat is dan ook verbluffend! Wij willen Sani4all en Fred onwijs bedanken voor onze droom werkelijkheid maken.

• Vestiging: Uden

ALLES ZOALS AFGESROKEN IN DE PUNTJES VERZORGD !

Goed geadviseerd en vooral altijd bereikbaar waarbij alles bespreekbaar was. Werkzaamheden zijn zoals afgesproken op tijd gerealiseerd en vooral netjes. Wij zijn zéér tevreden!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Personeel (verkoop)
  • Advies & 3D ontwerp N.v.t.
  • Vestiging: Uden

Nog meer dan we hadden verwacht! Groot compliment!

Verkopers Rogier en Mike hebben ons geholpen. Zij weten waar ze over praten. Dringen niet op /denken mee en nemen de tijd. Wij hebben alles online kunnen regelen. Van badkamer en toilet is alles compleet en onbeschadigd aangeleverd. Sani4all uit Den Haag is ons zeer goed bevallen. Creatieve oplossing voor al onze wensen in een kleine badkamer. Zwevend toilet met inbouwreservoir, nisjes, extra brede wasbak in badkamermeubel, inloopdouche, handdoekradiator, de radiator leidingen zijn onzichtbaar weggewerkt door het uitstekende montage team onder leiding van David Everon -Everon Holding B.V.- en goede service. Zij zijn meerdere keren langs geweest om kleine aanpassingen te doen en de puntjes op de i te zetten. Ook de communicatie en de snelheid van oplossingen en service verlenen was uitstekend. Goed, gezellig en behulpzaam team. Kortom, wij zijn helemaal tevreden! Nog meer dan we hadden verwacht. Goede contacten aan overgehouden voor alle andere kluswerkzaamheden.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Vestiging: Den Haag

Het bezoek aan de winkel, ook in corona tijd, was aangenaam. Goede uitleg over wat wel en niet kan. Daarna de samenwerking met de aannemer, uitstekend bedrijf. Oplevering nadien was aangenaam, ook omdat onze badkamer erg mooi was geworden. Wij krijgen veel complimenten, mede dankzij het meedenken van Sani4all.

Fantastisch

Zeer prettige ervaring, ik ben goed geholpen door Niels met het samenstellen van mijn badkamer en toilet. Op zeer korte termijn moesten de spullen besteld worden omdat de installateurs plotseling tijd hadden. De spullen kwamen op tijd bij mij thuis, op een enkel geval na! Kortom: zeer fijn en vriendelijk geholpen.

• Vestiging: Zevenaar

Eindresultaat overtreft de verwachtingen.

Het is lastig om op basis van een tekening het eindresultaat in te kunnen schatten, echter overtrof het eindresultaat al onze verwachtingen. Het kundig advies en de zorgvuldige uitvoering heeft geresulteerd in een prachtige badkamer! Uitvoering erg netjes en prettig in overleg. Alle overige ruimtes keurig afgedekt en afgeplakt. Ruim binnen planning de badkamer opgeleverd. Al met al super tevreden!

• Vestiging: Almere

Op alle fronten super, meedenken, service, levering en kwaliteit.

We hebben een prachtige badkamer gekregen. Iedereen heeft hier echt z’n best voor gedaan. Ook de mannen van het montagebedrijf waarmee Sani4all samenwerkt (William, Robert) ontzettend vriendelijk en zeer vakkundig. Verwachtingen zijn overtroffen. We kunnen stellen dat wij meer dan tevreden zijn over Sani4all Kaatsheuvel.

• Vestiging: Kaatsheuvel

Heel goede service, prachtg resultaat!

In Dec 2020 in de showroom rondgrlopen en van alles bekeken. De adviseur heeft alles genoteerd en maakte een mooie 3d tekening op de computer met onze wensen. We kregen, in tegenstelling tot andere badkamerzaken, een uitgewerkte offerte via de mail. Tijdens het bezoekje al het bedrag. Geen schatting. Via hen 2 installateurs thuis gehad voor een offerte. 1 van deze 2 hebben wij de badkamer laten maken. Het plafond moet nog gebeuren. Dat moet eerst nog goed drogen. Ging alles vlekkeloos: nee. Maar alles werd meteen opgepakt en opgelost. Wij zijn daarom meer dan dik tevreden over Sani4all Uden. Alle medewerkers vriendelijk en correct.