Goede service en fijne mensen

Mijn ervaringen met verzekeringsmaatschappijen zijn vaak prima, maar niet uitstekend. Er is wel altijd wat (aan de hand) waardoor het toch niet helemaal loopt zoals gewenst. Bij combimotors ben en word ik altijd snel en fijn geholpen door een deskundige medewerker die alle tijd voor mij neemt. Daarnaast hebben zij mij goed gehulpen bij een passende verzekering van mijn motor en denken zij mee met mijn persoonlijke situatie en financiële mogelijkheden. Ik ben erg blij met combimotors en zal nog lang bij hun verzekering(en) afnemen!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Goedkoopste in de markt en begrijpend tegenover klanten

Ik heb gehad dat ik 2 keer geen geld had op mijn bank door te late betaling van mijn werkgever. Ben er door combi niet gelijk uitgestuurd maar een betaalverzoek gekregen om toch aan de betaling te voldoen. Top service

• Afspraken nakomen

Goede service en makkelijk bereikbaar

Ben al jaren klant hier en ben erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Uitermate tevreden over de voorwaarden én de prijs van de motorverzekering

Ik was elders verzekerd, maar bij de aankoop van mijn laatste motor werd ik door MotorStore te Uithoorn attent gemaakt op de verzekeringen van Combimotors. Naast de prima "normale" voorwaarden bij een all risk verzekering viel mij de Europa Hulp meteen op. Toen ook de premie goed was ben ik meteen overgestapt naar Combimotors verzekeringen.

• Afspraken nakomen

Goed bereikbaar, meedenkend en erg vriendelijk

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ze zijn goed bereikbaar en denken goed met me mee. Ik vind het persoonlijk erg fijn hoe ze communiceren, geen gedoe, gewoon duidelijk en direct.

• Afspraken nakomen

Fijne en betrouwbare verzekeraar!

Duidelijke communicatie via de mail en nette prijzen. Als hobbymatig motorrijder is de verzekering via Combi Motors de beste oplossing voor mij. Voor nu ben ik nog niet tegen minpunten aangelopen. Dus ben jij opzoek waar je je motor wil verzekeren, dan is dit de juiste plek!

• Afspraken nakomen

Vriendelijke medewerkers die klantbelang voorop stellen

Voor verzekeringen ben je op zoek naar een goede tussen persoon. Dit geldt nog meer voor je motor verzekering, de meeste tussen personen hebben daar maar weinig feeling mee. Na wat zoeken online bij combimotors uitgekomen en daar mijn motor verzekerd. Ook omdat mijn vorige maatschappij de premie flink ging verhogen (Interpolis). Omdat ik behoefte had aan iemand te spreken, telefonisch contact gezocht met Combi Motors Verzekeringen. Waarop ik door een vriendelijke meneer te woord werd gestaan, die mij hielp in de keuze voor de juiste verzekeringsmaatschappij. Ook toen ik later de online tool raadpleegde om nog eens te kijken of mijn premie nog actueel was (dit was ongeveer 8 maanden na ingang van de verzekering). Bleek dat de premie een klein stukje kon zaken, waarop ik weer telefonisch contact had gezocht. De premie daling werd gecontroleerd en tussen tijds gewoon gerealiseerd (dit gaat vaak niet bij andere personen). Zoek je een goede tussen persoon voor je motorverzekering. Ga dan zeker naar Combi Motors, het is dat ik nu via mijn werk zo veel korting kon verkrijgen dat er in de premie niet mee gegaan kan worden. Anders was mijn motor nu nog via Combi Motors verzekerd.

Haeven

Duidelijk/ efficiënt/meedenken met klant/vriendelijk

Prettig geholpen

Er was een probleem met een nieuwe polis, er werd duidelijk uitgelegd hoe we dat konden verhelpen. En dat is ook gebeurd.

Professioneel, behulpzaam, vakkundig, vriendelijk

Het contact heb is al zeer prettig ervaren. Zoals in de titel aangegeven. Ik zou combi motor verzekering zeker aanraden.

Klantvriendelijk

Was alle schadevrije jaren kwijtgeraakt door een jaar alleen een brommer te hebben en gebruik v d schadevrije jaren te maken op de brommerverzekering. Al mijn rijbewijzen waren ingetrokken door een medische blunder. Toen na een jaar alles weer werd teruggedraaid, was ik wel alle schadevrije jaren kwijt. Bij Combimotors hebben ze de nodige moeite gedaan om te voorkomen, dat ik alleen als beginnend bestuurder kon verzekeren. Dit is gelukt. Chapeau!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

tevreden

wat miscommunicatie gehad omdat ik een brief van het RDW had gehad dat mijn voertuig niet verzekerd was dus dat was even schrikken en heb ik er dan ook div dagen niet mee durven rijden

Snelle afhandeling

Duidelijk en correct

• Afspraken nakomen

Goed en snel geregeld met een nette prijs

Na een tijdje een nieuwe verzekering voor mijn nieuwe motor te hebben gezocht op advies van mijn motorgarage hier bij combi-motors uitgekomen mede door de goede dekking , nette prijs en geen alarm verplichting bij volledige casco verz via Quakel assuradeuren. Berekenen ging makkelijk via de website en men was makkelijk telefonisch te bereiken voor vragen en uitleg over diefstal dekking in een winterstalling. Polis duurde wel een week maar verder prima geregeld. Ik hoop op een lange schadevrije verbintenis.

• Service N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Goed advies , meedenkend in mogelijkheden.

Direct meerdere verzekeringen afgesloten.

• Afspraken nakomen

ik ben erg tevreden over Combi Motors, maar dat komt met name door Jurriaan Kraak.

Afgelopen maanden was een groot drama met het repatriëren van mijn Suzuki Vstrom vanuit Frankrijk. Jurriaan heeft er vaart achter gezet en met goed alternatief gekomen, werkelijk top.

• Afspraken nakomen

Erg goede klantvriendelijkheid met het helpen met het afsluiten van een motorverzerkerd voor teruggebracht motoren tot 35 kw.

• Afspraken nakomen

PAS OP !! Nalatige zorgplicht tbv nieuwe klant !!

Ipv de overeengekomen allrisk premie van 35,- euro, werd zonder opgaaf van reden na 3 maanden deze 75.- per maand. Bij navraag, bleek dat ik niet in aanmerking kom voor het aantal opgegeven schadevrije jaren. Dit omdat opgebouwde schadevrije jaren kennelijk na 3 jaar geen motor te hebben gereden komen te vervallen. Dit was vooraf in het aanmeld gesprek met tussenpersoon Combimotor besproken. Niet leuk maar oké. Dus dan maar een WA-tje voor 15,- p/m. Het is tenslotte maar een 2de hands motor t.w.v. 7000,- na deze deceptie stuurde men ook nog even een factuurtje om dan ook nog even het verschil van de volle premie van 75,- over de al 3 reeds betaalde periodes te betalen, tw nog eens 120,- voor iets waar je niet om gevraagd hebt en iets wat vooraf niet overeengekomen is. DUS ZINT EER GIJ BEGINT ! Verkoop is belangrijker dan goede informatie verstrekking bij verkoper van deze tussenpersoon. Ps. Ik rij motor vanaf mijn 18de t/m 35ste jaar, daarna even geen motor, nu bijna 60 jaar en weer opgestapt op een oude BMW GS 1200. Nimmer enige schade geclaimd dus ik sta niet op een zwarte lijst oid. (Niet dat ik weet althans) Na diverse gesprekken met deze tussenpersoon, gaf deze aan hierin niets te kunnen betekenen. Zie het uitgebreide item op Facebook (BMW R1200 GS) voor verdere reacties van andere motorrijders.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Uitstekend geholpen, helder en duidelijk.

Aanrader.

duidelijk

• Afspraken nakomen

Snel, accuraat en scherp aangeboden

Een snelle en overzichtelijke aanbieding die zeer concurrerend en compleet is t.o.v. mijn huidige verzekering. Een must om over te stappen.

• Afspraken nakomen

Gedreven specialisten op het gebied van motorverzekeringen

Zeer goed bereikbaar en snelle reactie. Website is op orde en beter dan een concurrent. Straalt vertrouwen en professionaliteit uit.

snel en duidelijk

Als je van de ene op de andere dag een andere motor koopt moet je een telefoonnummer hebben waar je direct contact met een mens hebt, Dat wordt een zeldzaamheid tegenwoordig.

Slecht

Prijzen van de verschillende verzekeringen zijn misleidend!!! De prijzen zijn namelijk exclusief belasting, zodra je de verzekering hebt afgesloten en je de rekening krijgt blijkt dat er nog even 21% bijkomt. Dit moet duidelijk vermeld worden!!!

• Afspraken nakomen

Beste Jan, Allereerst onze excuses, we vermoeden dat er sprake is van een misverstand en we zouden dit graag met u willen bespreken. Alle getoonde premies zijn altijd inclusief 21% assurantiebelasting. Dus we bekijken graag met u waar het misverstand is ontstaan. Wilt u ons terugbellen op nummer 0172-427035. Alvast bedankt

oplichters

echte oplichters zo als al die andere

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw reactie. We hebben op diverse manieren contact met u proberen op te nemen om het probleem met u te bespreken en een passende oplossing voor u te vinden. Wellicht dat u contact met ons op kunt nemen zodat we dit met u kunnen doorspreken. Wij zijn te bereiken op 0172-427035.

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 30 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.