Top communicatie

Een heel prettig en vertrouwd gevoel voor komt bij mij over als goede parner en zeker niet te duur.

Snel en efficiënt afgehandeld

Er wordt het gevoel gegeven dat ze naar je luisteren en en er voor je zijn.

• Afspraken nakomen

Gewoon alles goed en eenvoudig geregeld

Verzekering eenvoudig en netjes geregeld via internet.

duidelijk geholpen

Zeer snel en vriendelijk geholpen

Hulpvaardig en duidelijk

Natuurlijk zijn assuradeuren in basis commercieel ingesteld. Maar het verschil is wel Hoe ze een (potentiële) klant te woord staan en informeren omtrent de verzekering mogelijkheden. Bij Combi Motors Verzekeringen is het telefonisch contact prima en de desbetreffende medewerker vriendelijk en hulpvaardig. Vergelijking bij diverse verzekeraars werd besproken. Uiteindelijk motorverzekering via hen onder gebracht. En dat na 2 decennia verzekerd te zijn via KNMV. Dat zegt na finance wel wat over het gestelde 'vertrouwen'. Ga dan ook vanuit dat dit niet alleen voor nieuw verworven klanten betreft. Chapeau!

• Afspraken nakomen

Zeer behulpzaam, en duidelijke offerte, goede communicatie

Via comités motors mijn motor en auto tegen aantrekkelijk tarief kunnen verzekeringen.

Goed geregeld duidelijke uitleg

Duidelijk uitleg Netjes offerte

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen,

• Bereikbaarheid (telefoon/mail)
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prettige overgang

Ging niet helemaal goed mbt bankondettekenen ( waarschijnlijk bij mij )

Superrrr

Allrisk verzekering de helft goedkoper dan elders

Makkelijk

Was makkelijk motor mee kunnen nemen met een aanmelding bij de dealer en tien dagen zoiezo allrisk verzekerd en heb thuis meteen op internet een verzekering uitgezocht die bij mijn wensen paste

Redelijke verzekering

Goed contact, redelijke prijs, maar na één schade val je meteen terug naar 15 schadevrije jaren. Dat voelt niet fijn als je 24 schadevrije jaren hebt. Is voor mij een rede om na dit eerste jaar nog eens om mij heen te kijken.

• Service N.v.t.

prima geholpen

zer snel en goed geholpen voor een prima premie voor mijn motor verzekering

• Afspraken nakomen

Zeer klantvriendelijk en goede service

Goed bereikbaar, duidelijke uitleg, snelle verwerking en reactie, zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Eindelijk weer eens een verzekeringsmaatschappij met persoonlijk contact

Na jaren verzekeringen te hebben afgesloten via internet is het contact met Combi Motors weer eens een prettige ervaring. Iemand die meedenkt en naar de juiste verzekering en oplossing zoekt. Toch hoop ik de verzekering nooit nodig te hebben

"Twijfelachtig"

Na jarenlang motoren huren, wederom zelf een exemplaar aangeschaft. Verkoper maakte reclame voor Combi motors. Na zorgvuldige vergelijking bleek Combi Motors, de aantrekkelijkste optie voor mij. Na aanvraag, wachtende op acceptatie. In plaats daarvan, ontving ik vooraleer een incasso melding van mijn bank, betreffende Combi Motors incl. een niet definieerbaar bedrag. Na weigering, telefonisch kenbaar gemaakt dat de geïmplementeerde volgorde mij niet conform leek. Een bericht met daarin, uw bent geaccepteerd, polis is per post verzonden en gezien de periode behelst het eerste bedrag ...., had e.e.a. kunnen voorkomen. De contactmomenten met de medewerkers verliep daarentegen zeer goed. Acceptatie wordt telefonisch bevestigd doch na ontvangst polis via de post, blijkt dat dit onder soort van voorbehoud blijkt. Mijn opgegeven schadevrije jaren zijn klaarblijkelijk niet in systemen te vergelijken. Wellicht mogelijk aangezien mijn laatste eigen verzekering betreffende motor, langer dan drie jaren geleden is. Hierdoor kan het verzekeringsbedrag wederom wijzigen waardoor Combi Motors, uiteindelijk toch niet zo aantrekkelijk blijkt. Zulke zaken dienen voorafgaand aan acceptatie te worden uitgekristalliseerd en niet eerst mensen binnenhalen. Afwachten hoe dit verder gaat verlopen...maar zoals gezegd, eerste kennismaking is twijfelachtig. PS De beoordeling betreffende communicatie duidt op termijn tussen aanvraag en acceptatie en niet op de telefonische contacten tussen medewerkers. Helaas kan hier maar een optie worden benut.

Snel, deskundig en behulpzaam

Snel geholpen, probleem goed opgelost, deskundige medewerkers

Goed geadviseerd

Super goed geholpen

Makkelijk bereikbaar

Nog geen gebruik hoef te maken van de verzekering. Fijne communicatie over de telefoon, via de email werd er alleen niet concreet gecommuniceerd. Ook geen mailtje terug gekregen over mijn vermogen uitdraai, maar verzekering loopt dus dat is top. Ook mooi wat ik allemaal voor meeverzekerd ben. Zeker aan te raden.

Goede en snelle servive.

Ophevraagde info snel en corect afgehandeld.

Vriendelijke en snelle service

Je hoeft nooit lang aan de telefoon te blijven om geholpen te worden. En de mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Behulpzaam en goed advies

Ik heb twee motoren in de verzekering. Vriendelijke medewerkers, snel je gegevens bij de hand, meedenkend, behulpzaam en altijd klaar met goed advies.

• Afspraken nakomen

Heel makkelijk om te verzekeringen te vergelijken.

Via deze website vond ik een verzekeraar die mijn motor uit 2007 toch WA Casco + wilde verzekeren inclusief een uit te keren bedrag als ik binnen 3 jaar de motor total loss rij.

• Bereikbaarheid (telefoon/mail) N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Snel en goed

Ik had op korte termijn een verzekering nodig voor mijn motor. Via Combi Motors ben ik snel en goed geholpen.

Zeer vriendelijk .

Over Combi Motors Verzekeringen

Combi Motors Verzekeringen, is al meer dan 30 jaar specialist in motorverzekeringen. Door deze specialisatie en onze jarenlange ervaring biedt Combi Motors Verzekeringen u zeer complete en scherp geprijsde motorverzekeringen. Wij vergelijken motorverzekeringen van o.a. ASR, De Goudse, Unigarant, Nationale Nederlanden en Quakel Assuradeuren. U kunt online direct de verzekeringen vergelijken, een offerte maken en de verzekering afsluiten. Daarnaast kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via 0172-427035.