Vakkundig personeel, en snelle service.

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Denken in oplossingen en dat is naar mijn mening de kracht van Bourguinon lease & verhuur.

Blij dat ik rij

Nette aflevering van onze nieuwe auto in corona tijd. wij hopen op vele veilige kilometers.

Klantvriendelijkheid!

Men neemt de tijd voor je. Je wordt respectvol behandeld. Kan bij zee terecht voor vragen.

slechte communicatie tussen bourguignong lease en bourguignon verkoop

er is niet 1 contactpersoon en bourguignon lease en verkoop zijn 2 verschillende organisaties, waardoor je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. service van bourguignon verkoop en werkplaats is goed. bourguignon lease is zakelijk, afstandelijk en niet klantvriendelijk. ik raad dit daarom niet aan.

Wegens lock down is auto op de oprit afgeleverd. Top service.

Helemaal TOP

Service gerichter kan het bijna niet :)!

Klantgerichte bedrijf.

Naar alle wensen is goed geluisterd en deze zijn allemaal prima opgepakt. Dit heb ik als erg klantgericht en zéér prettig ervaren.

Informeert goed en komt afspraken stipt na

Informeert goed en komt afspraken stipt na. Zelfs een afspraak op onze bedrijf locatie (180 KM verderop) om kennis te maken en over de service en diensten te praten was geen probleem. De auto's die wij huren / short leasen zien er keurig uit.

Ik ben erg goed geholpen!

geweldige auto

Ben zeer tevreden en ik vind de Q2 een geweldige auto

Uitstekende klantvriendelijkheid

Michel de Haan weet zijn klant te binden.

Gevoel van thuiskomen

Warm bedrijf

Zeer kundig en klantvriendelijke benadering

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers, daarbij continue meedenkend naar de toekomst. En .......... ze nemen de tijd voor de klant.

Flexibel en snel

Flexibel en snel

Prettige communicatie en praktische slagvaardige samenwerking

Ik heb de samenwerking en gesprekken als zeer plezierig ervaren. Tevens was de service prima en bovenal kundig.

Zeer goed en met heel veel persoonlijkheid geholpen

zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn geholpen bij het full operational lease traject. Er is een product op maat uitgekomen.

Zeer goed en correct

Helemaal top en super flexibel

Ben van iPace naar XC40 gegaan omdat men snapt wat ik bedoel!

In een woord geweldig.

Zeer persoonlijke behandeling en goeie service. En wat ben ik dan weer blij met mijn nieuwe Volvo Cross Country.

Prettig contact, goede service, echt een aanrader op het gebied van auto lease

Prettige ervaring van bourguignon autolease Aanrader!

Niks te wensen

Niks te wensen over :)