Tandarts is niet favoriete plek waar ik ga graag naartoe. Maar meneer Rami Osman is tandarts, waar ik ben niet bang, ik dank hem dat ik lange tijd geen probleem met mijn tanden heb.

Prima geholpen

Ik ben vakkundig en met goede zorg behandeld, heeft erg haar best gedaan!

Fijne tandartsenpraktijk

Fijne tandartsen praktijk Vriendelijke medewerkers. Stellen je gerust, als er iets is kan je meteen terecht. Ze gaan nauwkeurig te werk.

Prima .

Alles is prima!

Vriendelijke en deskundige behandeling. Kan geen enkele verbeterpunten benoemen vandaar vijf sterren (of cijfer 10)!

Snel vriendelijk en vakkundig

Zie bovenstaand

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Julia

Vriendelijk en correcte behandeling

Goede persoonlijke uitleg gekregen

Netjes en goed geholpen.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rami

Top behandeling vol rust en vertrouwen

Tandarts zeer behulpzaam en uiterst kalm en geduldig probeerde kies te redden met vulling masr moest uiteindelijk getrokken worden...nergens een greintje last erna

Uitstekend!

Ik ben vriendelijk ontvangen en goed behandeld. Zelfs mijn bezoek aan de mondhygiëniste was pijnvrij en geen 'bloedbad'. Dat was voorheen wel anders.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Suzan

Mijn ervaring voor mezelf. Ik mocht best snel komen voor een behandeling. Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam Dames aan de telefoon als u vragen hebt super vriendelijk Al met al fijn bedrijf /tandarts.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Snel geholpen en goede diagnose. Volgend jaar weer terug.

Altijd goed behandeld. Vriendelijk personeel. Tandarts Louk vakkundig.

Fijne tandarts

Neemt altijd genoeg tijd voor je

Fijne tandarts

Goede communicatie. Fijne tandarts

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Louk Beerens

Nog nooit een slechte ervaring gehad met Smile mondzorg.

Goede communicatie, geen lange wachttijd in de wachtkamer, tenzij er calamiteiten zijn. Vriendelijk personeel.

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Louk Beerens

Altijd snelle en goede service

Erg klantvriendelijk service. De receptie is altijd goed bereikbaar en voor een aanpassing in de afspraken mits optijd gemeld is vaak gewoon ruimte. Ze denken mee met de behandeling en ik heb zelden tot nooit klachten achteraf.

Ik vind het heel goed.

Mijn ervaring was goed gelopen geen andere klachten gehad en wordt ook gebeld door assistente hoe het veder gaat met pijn en deegelijke.

super

er was veel ersoonlijk aandacht voor mij als klant. Tevreden de deur uit gegaan. Op naar de volgende controle

Alles goed geregeld

Vriendelijke service

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? N.v.t.

Niet kunnen inspelen op onvoorziene gebeurtenissen

Na mijn halfjaarlijkse controle (op 4 mei) had ik een vervolgafspraak voor een behandeling. Die was gepland op 22 juni. Kort na de controle kreeg ik tandpijn. Bijna elke dag gebeld om de afspraak naar voren te halen. Dat kon naar 20 juni!! Maar dat helpt niets bij tandpijn. Ik werd wel op de lijst geplaatst indien een afspraak zou worden afgezegd. En ik had het geluk dat dit laatste gebeurde. Anders was er geen mogelijkheid geweest. Redenen genoeg waarom er nauwelijks een mogelijkheid was om bij een andere tandarts te worden geholpen (zwangerschap , operatie ), maar als cliënt heb je daar weinig aan vooral als je kiespijn hebt. Ik zou er toch voor willen pleiten om voor onvoorziene situaties tijd in te ruimen. Je kunt een cliënt niet met kiespijn bijna twee maanden laten wachten!! in mijn geval toevallig goed uitgekomen, maar dat was dan blijkbaa een toevalstreffer.

Prima tandartsenpraktijk

Prima tandartsenpraktijk

• Welke persoon heeft u (als laatste) onderzocht of behandeld? Rami

Deze keer voor het eerst bij tandarts Rami en prima geholpen.

De behandelingen worden hier goed uitgevoerd maar bij binnenkomst vond ik de onvangst altijd al een beetje onpersoonlijk maar dat kan natuurlijk ook mijn gevoel zijn. Wat mij deze keer wel verbaasde is dat je tot voorkort bij binnenkomst je de handen moest onsmetten, maar er nu een aanmeldzuil stond waar dus iedere bezoeker, zonder te ontsmetten van een touchscreen gebruik moet maken. Dus nog onpersoonlijker. Wie bedenkt dit in deze (corona) tijd.

Uitstekende en snelle service

Snelle behandeling, nog dezelfde dag, mooi resultaat