Klantvriendelijkheid

Deskundige behandeling en de tandarts neemt echt de tijd voor je.

Deskundig en vriendelijk

Vriendelijk deskundig personeel. Bij afspraak plannen word rekening gehouden wanneer het voor mij het beste uitkomt. Mondhygiënist maakt mijn gebit weer helemaal schoon, en neemt ook de tijd dus dat je ook tijdens de behandeling even kan stoppen. Om op adem te komen. Dat vind ik dan wel prettig. Tandarts is duidelijk.

Professioneel

Goede ontvangst en vriendelijk personeel

klantvriendelijk

vriendelijk personeel die mijn naam noemt als ik binnenkom en ook tijdens de behandeling.

Persoonlijke aandacht in een mooie ambiance

Prettige wachtruimte, waar je niet te lang hoeft te wachten. Behandeling verloopt vlot. Alles gaat in goed overleg. Er wordt met goed materiaal gewerkt

Snel afspraak gemaakt

Geen actie nódig

Kom er niet voor niets al jaren!

Goede ervaring, prettige omgeving en werksfeer.

Aanrader!

Zeer prettige benadering en goede behandeling, alles werd goed uitleg. Ik zal de praktijk zeker aanbevelen bij anderen.

Duidelijke afspraken en prima behandeling

Ik heb met Smile mondzorg alleen maar heel goede ervaringen. De ontvangst is zeer vriendelijk en de afspraken worden duidelijk gemaakt en bevestigd. Recentelijk is bij mij controle uitgevoerd en is een nieuwe kroon geplaatst. Behandeling geschiedt pijnloos en vakkundig met tussentijdse vriendelijke informatie over de stappen die worden ondernomen. Kortom heel tevreden en ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.

Niet helemaal tevreden.

bij eerste nacht draag ik een knarsplaat en toch ben ik niet tevreden. Want de volgende ochtend kreeg ik plotseling een blaas op mijn onderlip. daarna draag ik knarsplaat niet meer. Dus ik weet niet wat moet ik met knarsplaat doen? Misschien zitten vuil op de knarsplaat. Hebt u misschien een tips om waarmee een knarsplaat schoonmaken?Ik vind niet prettig om mond open als knarsplaat om gebit zit.

Erg tevreden

Controle is nauwkeurig uitgevoerd en daarbij goed geadviseerd

Ga weg bij Smile mondzorg

Heel hardhandig behandeld door Loek. Stak zo hard in mijn tandvlees dat ik er 2 dagen last van heb gehad. Zonder overleg maak hij een foto terwijl ik nergens klachten heb wat betreft mijn gebit. Zoek het achterliggend probleem op was het antwoord? IK HEB GEEN PROBLEEM! Lijkt wel of ze geld nodig hebben en gaan zoeken waar ze het kunnen halen. Stap ook per direkt over! Mijn familie was ook al niet meer tevreden over zijn manier van aanpak.

Je word er kei goed behandeld

Behandeld in de zin van begeleid

Snel en professioneel geholpen

Het bezoek aan de tandarts was goed

Het gedeelte om een afspraak te ging een stuk moeizamer

Complete zorg in een keer

WIP afsprak gemaakt met vulling reperatie; ik was meteen aan de beurt precies afgesproken tijd! Behandeling duurde 45 minuten zonder pijn😉

Goede uitleg. En men stelt je op je gemak

heel goed

Heel goed

Optimaal

Vakkundig en aandacht voor de behandeld persoon.

Professioneel en met aandacht voor de client geholpen.

Al vele jaren sta ik onder controle en wordt ik altijd professioneel en met aandacht voor de client geholpen.

Zeer goed anders geen 50 jaar bij tandarts Beerens

Anders geen 50 jaar bij tandarts Beerens

Fijn

Hartelijke ontvangst door de receptie. We werden geholpen door Suzan, wat een fijne assistente. Verder prima behandeling.

Goed geholpen

Bijna geen wachttijden.Je wordt zowel door de mondhygiëniste als door tandarts prettig ontvangen.

Prima!

Relaxed, rustig en deskundig. Julia ( mondhygieniste)neemt alle tijd en legt alles duidelijk uit. Ondanks dat een tandartsbezoek niet het allerfijnste is, stelt ze mij gerust.