Fijne mensen die mij helpen

Ben al jaren te gast en wordt tijdens de behandeling tot rust gebracht en verteld wat er gebeurt. Vindt dit erg prettig, ook zoals de communicatie verloopt.

Dhr. L. Beerens verstaat zijn vak goed (vakman)

Wortelkanaalbehandeling gehad en dit is vakkundig gedaan, maar ook de nazorg is goed want na een paar dagen ben ik gebeld hoe het ging.

Nvt

vriendelijk en deskundig

Zie boven

Dikke prima

Nog steeds een goede tandarts nemen de tijd voor je en zorgen dat alles zo goed mogelijk verloopt.

Door de rust en vriendelijke begeleiding is het zo gebeurd

In het verleden was het een avontuur om naar de tandarts te gaan. Tegenwoordig valt het allemaal reuze mee. Dit is het gevolg van de rustige en vriendelijke omgeving die ze hebben gecreëerd .

kundig, schoon, vlot, fijne medewerkers, goede steun bij angst

moderne, frisse praktijk. Goede werkwijze waardoor je altijd snel geholpen wordt. Genoeg mogelijkheden voor afspraken (vroeg ind e ochtend of laat in de middag). Kundige medewerkers. Ik word altijd goed gerustgesteld en alles verloopt zo pijnloos mogelijk.

Alles naar wens

Oké

Correcte behandeling.

super

2 maal bezoek gebracht voor nieuwe kroon alles rustig uitgelegd wat de bedoeling is en goed uitgevoerd

Vriendelijke en geruststellende benadering.

Vriendelijke en geruststellende benadering.

Verassend aangenaam

Aangezien dat ik kapt met angst ben ik op eerste instantie tot rust gesteld door n mooi en aardige dame..daarnaast heb ik tijdens behandeling echter geen pijn gevoeld.Ik zeg tot over zes maanden weer!

heel klantvriendelijk en kundig

Word altijd op tijd geholpen Het personeel is altijd even vriendelijk En ik krijg ook altijd goed advies

Goede tandarts

Passende en prettige zorg!

Een erg fijne behandeling. Uitstekende zorg en communicatie. Ik was al een flinke poos niet geweest maar ik werd keurig opgevangen. Gerustgesteld, van advies voorzien en elke stap tijdens de behandeling werd op een prettige manier uitgelegd.

Super tevreden

Hartstikke vriendelijk en kijken echt goed naar je gebit. Wat ik ook fijn vond was dat ik meteen een prijsopgave meekreeg zodat ik weet wat de behandelingen mij gaan kosten. Super fijn om dit al vooraf te weten! Mijn zoontje van 2 ging ook mee en was voor hem de eerste x. En de tandarts ging er hartstikke goed en lief mee om waardoor me kleintje niet eens bang was en het zelfs heel leuk vond!

top tandarts

Voor de gene die niet graag naar de tandarts gaan. Ga dan naar deze top tandarts. Met ook een groot compliment voor hele top team.

Heel goed

Snel geholpen, vriendelijk geholpen en natuurlijk heel goed geholpen. Het was mijn eerste ervaring en ik blijf nog even 😃

Prettig geholpen

Prettig geholpen

Altijd even vriendelijke ontvangst door iedereen

Je voelt je gelijk op je gemak gesteld,zodra je binnenkomt.

goede en vriendelijke behandeling

Kom hier al jaren Goede en vriendelijke behandeling. Iedere keer wordt wel tandsteen verwijderd. Je wordt op je gemak gesteld en dat maakt het bezoek prettig