Perfect!!!

Contact gehad met Aldert , zeer duidelijke professioneel en denkt goed mee. Niks anders dan alleen maar top services

Top service. deskundig en professioneel!

Top service. deskundig en professioneel! Dank!

Zeer uitmuntend, meedenkend vermogen, flexibel

Wat een fantastische service, vanaf het eerste moment!! Geduldig, meegaand, meedenkend, flexibel en zeer service gericht!

vriendelijk, en meedenkend

Vriendelijke benadering, denken echt met je mee. Snelle afwikkeling prima bedrijf kan ik van harte aanbevelen

vlotte afhandeling

Binnen een paar dagen was alles keurig voor elkaar.

Perfecte klantvriendelijke service en bereikbaarheid

Dit is mijn 2e auto die ik via Aldert mag regelen. Wat bijzonder is, is dat er snel geschakeld wordt, er een optimale bereikbaarheid is en het is lekker praktisch. Daarnaast worden afspraken nagekomen. Maw ik ben zeer tevreden over het contact met Aldert!

Je krijgt snel een passend antwoord op je vragen

Snel geregeld

Mijn ervaring met Neerlandlease is goed verlopen. Goede service en snelle reactie.

Goed, duidelijk en behulpzaam

Ik heb een goede ervaringen met Neerlandlease mee gemaakt. Als ik ergens een keer met iets zat werd het netjes afgehandeld. Goede lease maatschappij met vakkundig adviseurs. Ga zo door.

Prima contact

Ondanks het niet gebruik maken van de lease aanbieding toch goed te spreken over het contact met Aldert van Neerlandlease

Goede persoonlijke aandacht!

Via via het nummer gekregen van Aldert Nadat ik gebeld had kom ik gemakkelijk mijn gegevens doorsturen via whatsapp Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en meerdere malen bericht of ik nog vragen had of dat ze me van dienst konden zijn! Top service en super klantgericht!

Uitstekend geholpen!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door meneer Aldert Oosting. Hij heeft veel geduld gehad met ons wat ik erg waardeer!

Super goeie service !!!!!!

Goeie en snelle service !!!!!!

Bereid om net dat stapje meer te zetten

Geweldige service en snel geregeld

Inmiddels mijn derde auto geleased met behulp van Neerlandlease en zeker een aanrader! Ze reageren snel en behulpzaam en de lease is binnen 48 uur geregeld. Zeker een aanrader en ik stuur al mijn klanten die geïnteresseerd zijn in een lease zeker door!

Top geregeld

Peter heeft mij super geholpen en alle zorg uit handen genomen. Makkelijk ook via whatsapp en via mail en waar nodig telefonisch.

TOP PERFECT.

Aaldert ik wil je hierbij heel erg bedanken voor alle inzet en moeite die jij hebt gedaan. Ik zal deze service niet ergens anders kunnen krijgen. Echt TOPSERVICE!

Mijn ervaring is uitstekend!

Ik had goed contact met mijn contactpersoon bij Neerlandslease. Een fijne, vriendelijke contactpersoon die goed met mij meedacht in wat ik nodig was. Met al mijn vragen kon ik bij hem terecht via de telefoon, whatsapp of mail. Ik kreeg altijd heel snel een reactie op mijn vragen en werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik was blij verrast met de mogelijkheden die mij werden aangeboden. Al met al een zeer goede ervaring bij Neerlandslease.

Fijn bedrijf

Ik ben zo blijf met alles hulp Deze bedrijf werkt samen met cliënt 100% duidelijk met alles advies.

Uistekend!!!

Al een paar keer gebruik gemaakt van de verleende diensten. * Uitstekende communicatie * Denkt mee met de klanten * Zoekt altijd de voordeligste tarieven. * Snel geregeld Ben zeer tevreden en zal in de toekomst wel gebruik gaan maken van de diensten. Gewoon TOP.

al 15 jaar top geregeld

Snappen wat je wilt , en wat je bedoeld. super snelle terugkoppeling, en fijn geholpen . goed advies ! vlot geregeld.

Snelle en correcte afhandeling

Wordt snel gereageerd op berichten mail WhatsApp etc De juiste documenten worden gestuurd Prettig zaken doen op deze manier

Tevreden

Wij werken nu bijna sinds 2016 met NeerlandsLease en zijn super tevreden. Aldert van Neerlandlease is onze contact persoon, staat altijd open om je te helpen. Doet zijn werk goed en houdt je altijd op de hoogte met de stand van zaken. Zeer tevreden.

Goed advies en zeer snel afgehandeld binnen 3 dagen

Prettige en duidelijk je krijgt datgene wat ze vertellen. Advies op maat en uitgebreidde service in de vorm van beschikbaar zijn en antwoord op al je vragen. Zeer tevreden, auto binnen 3 dagen betaald en alles rond!

super geregeld

Het was fijn dat veel geregel ons uit handen werd genomen.

Weg der Verenigde Naties 12 9636 HW Zuidbroek