Snelle afhandeling en goede service

Zeer vriendelijk en snel afgehandeld.

super netjes en snel geholpen.

ik ben via een autoverkoper in contact gekomen met Albert Oosting. die heeft mij de zelfde avond nog een overzicht gestuurd van de kosten etc, een paar dagen later ben ik gaan kijken na een auto en enkele dagen daarna was de overeenkomst geregeld, top service en snel geholpen.

Fijn in omgang. Begripvol en kwalitatief heel sterk.

Goeie service.

Zeer vlotte en acurate dienstverlening

Zeer tevreden over de gehele procedure wanneer er een kink in de kabel lijkt te komen wordt ook dit snel en effectief opgelost

Uitstekend geholpen en meegedacht van Aldert

Voor de 2de keer geholpen door neerland en bevalt mij uitstekend, raad dit iedereen aan.

Prima ervaring gehad!

Prima ervaring gehad en medewerker aldert heeft fantastisch geholpen!!

Heb de ervaring met Neerlandlease voor de tweede mail als zeer prettig ervaren. Afspraken worden nagekomen. Alles verloopt zeer vlot en duidelijk.

Alles werd uit handen genomen en georganiseerd!

Meerdere malen zaken gedaan met deze partner. A tot Z altijd goed geregeld. Tot nu toe nooit teleurgesteld. Snel, Save & Simpel.

Goede en snelle Service

Goed geholpen en geïnformeerd

goedgeregeld

Al jaren regelt Neerlandlease mijn financial lease voor mijn wagenpark. Ondanks dat ik in de randstad zit en zij in het Noorden maakt helemaal niets uit, ze regelen het perfect en snel. Ik ben uitermate tevreden en kan ze iedereen aanraden.

correct, vlot en plezierig

zeer professioneel, vlotte feedback en goed advies

uitstekend, prima jongens, komen afspraken na top

top

Uitmuntende service!

Alles was snel en goed geregeld. Met alle vragen kon ik terecht en direct antwoord.

Goede, duidelijke afspraken en deal snel gesloten

Duidelijk, vriendelijk, goed en snel geregeld

Supersnel

Binnen 5 dagen mijn lease aanvraag gestart en afgehandeld. Aldert was heel meedenkt en natuurlijk ook heel spontaan. Ik bedank jullie heel erg. Dankzij jullie ga ik met mijn nieuwe auto op vakantie.

Topservice

Aanvraag gedaan voor andere auto, dezelfde dag nog geregeld en weten waar we aan toe waren. Bedankt Albert voor je deskundigheid.

Ik ben ontzettend tevreden!

Ik kan Neerlandlease zeker aanbevelen. Het contact is altijd erg prettig en je voelt je ook gehoord. Korte lijnen en de communicatie is altijd erg goed. Ze zijn goed bereikbaar en je hoeft niet lang te wachten op een antwoord. Geen gedoe en altijd snel geleverd. Kortom, ze leveren een topservice.

Prettig contact, goede begeleiding

Snel schakelen geen probleem. Behulpzaam, korte lijntjes, makkelijk bereikbaar. Goed bevallen.

Top service!!

Goed behandeld alles duidelijk, Kan wat sneller, maar goede duidelijke service

Top! Transparant, betrouwbaar en snelle afhandeling

Duidelijke en snelle afhandeling. Alles goed geregeld en denken ook verder met je mee. Bedankt!

ja goed

is de eerst keer dat ik lease

Super tevreden

Betrouwbaar, en snel gehandeld! Super tevreden.

Goed contact, snel en professioneel.

Heel prettig contact gehad. Via de mail en app, heel snel en handig. Geen opdringerig gedoe.

Uitstekende snelle service!

Altijd prettig contact met Aldert, van ieder verzoek wordt onmiddelijk werk gemaakt!

Snel en goede communicatie

Mijn ervaring is dat ik aan aldert een prima gozer heb die mij goede en snelle informatie geeft en daarbij mij een goed gevoel geeft , goed te spreken er over en snel geregeld