zeer tevreden

Sorry voor de late reactie. `s Avonds besteld en de de volgende dag in huis, zoals in de advertentie staat vermeld. En de contactdoos voldoet aan alle verwachtingen . Kon niet beter.

Prima!

Duidelijke website met goede zoekfunctie. Snelle en goede bezorging.

Komen de afspraken na. Snelle levering. Prima kwaliteit.

SNEL EN CORRECT

Prima en alles volgens plan bezorgd

Makkelijk en snel

Goed product

Goede Services

Beste Lezer, Bij Allekabels 2 type kabels besteld t.b.v. mijn Laptop. Zoals is omschreven in de artikelomschrijving is het goed van toepassing. De services en de levering zijn volgens afspraak correct geleverd. Mvg, Klant

Snel en precies wat ik nodig had.

ze hadden precies de juiste kleine onderdeeltjes die ik nodig was en het was de volgende dag bezogd.

top service en kwaliteit matreriaal

goedkoop goed spul snel geleverd

Goede en snelle service

Best price an fast delivery too

Choice possible for one meter or more in stead of whole reel is very pleasant

Prima kwaliteit

Snelle service en goede kwaliteit

Redelijk

Bestelde producten stonden als vooraadig aangegeven maar achteraf niet beschikbaar . Daarom bestelling geannuleerd. Wel netjes het aankoopbedrag snel terug gekregen.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ondanks dat wij ons best doen alle voorraden zo adequaat mogelijk te updaten kan het voorkomen dat een artikel niet geleverd kan worden door bijvoorbeeld een voorraadverschil. Wij excuseren ons voor het ervaren ongemak en zijn blij dat uw aankoopbedrag snel aan u geretourneerd is. Met vriendelijke groet, Allekabels

Snelle levering

Ene dag besteld volgende dag in huis

Top firma

Zeer fijne firma, kwaliteit goederen voor een goede prijs, snel besteld, en ook zeer snel geleverd, op deze manier houdt je je klanten vast, kom ook regelmatig terug voor de volgende aankoop, top 5 sterren

Super!!!

Jullie belofte om voor 22.00 uur bestellen, de volgende dag geleverd komen jullie echt na!!! Heel fijn. Daarnaast echt goede kwaliteit voor een erg scherpe prijs. Heb al een paar keer spullen besteld en dat ga ik zeker weer doen!

Erg goed en snelle levering van kwaliteit

Mooi snel geleverd, ik heb de klus die ik moest doen kunnen doen en met gemak. Heel fijn.

Snel en goed

Product zoals omschreven .

De dimmers werken heel slecht! Ze gaan vanzelf aan en gaan niet aan als dat nodig is! Heel irritant

Ergerlijk

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de order heeft geplaatst. We zien in uw order echter geen dimmer maar enkel een verlengsnoer. We vernemen graag op welk ordernummer uw klacht betrekking heeft. Met vriendelijke groet, Allekabels

Veel keus, snelle levering en kwaliteid!

Geweldig, snel geleverd met mooie kwaliteit

Geweldig, snel geleverd met mooie kwaliteit

Micro SD kaart lezer doet het niet

Heb en micro SD kaart lezer gekocht. Deze doet het niet en veroorzaakt een storing op mijn laptops. Dit voorgelegd aan klantenservice, tot op heden geen reactie gehad.

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw product niet werkt. We hebben contact met u opgenomen op het emailadres waarmee u de order heeft geplaatst. Indien u dit bericht niet ziet verzoeken we u om uw spam folder te controleren. Graag zoeken we samen met u naar een passende oplossing. We zien vanuit uw bestelling geen voorgaande communicatie waardoor u geen reactie van ons heeft ontvangen. Update: We hebben uw bericht naar onze review mailbox ontvangen en u een wachtwoordherstellink voor uw account gestuurd. Daarnaast hebben wij een credit voor uw order in gang gezet. Met vriendelijke groet, Allekabels

Keurig op tijd

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u een negatieve ervaring had. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst. Graag komen we met u in contact om helder te krijgen waarover u ontevreden bent en hoe we tot een passende oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groet, Allekabels

Snelle levering tegen goede prijs

Zie boven

Allekabels levert na het bestellen het bestelde snel.

Al jaren ben ik klant van Allekabels en elke bestelling gaat voortvarend en wordt snel afgehandeld.

Stik tevreden toch?

Stik tevreden toch?

Mercuriusstraat 9

6468 ES Kerkrade

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.