Mooi bedrijf

Je plaats Je bestelling volgende dag in huis keurig verpakt

Geen klachten.

Bezorging was volgens toezegging. Bezorger belde aan, terwijl hij het pakketje al in de brievenbus had geduwd. Fijne ervaring.

Zoals beloofd de volgende dag ontvangen.

Zoals beloofd de volgende dag ontvangen.

Prima materiaal en super snel geleverd

Perfecte afhandeling en snelle service

Helemaal goed!

Product goed verpakt, goede prijs en goede kwaliteit. Aflevering door DHL niet goed, datum en tijd werd herhaaldelijk gewijzigd. In dit geval geen probleem, pakje paste in de brievenbus.

Zeer Tevreden, snelle levering

Grote sortering. Voor iedereen de juiste kabel en supersnel geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit

Top alkekabels

Snele service

Betrouwbaar

Top , zeer snel en goede kwaliteit

Zeer snel verstuurd , duidelijk en goede kwaliteit

goed, efficient en snel

Sorteerdozen (voor mijn modelbouw) snel geleverd en van goede kwaliteit: een tweese set direct na ontvangst bijbesteld, welke ook binnen 24 uur werd geleverd,!

Bedenkelijk ...

Maandag 40 AAA batterijen besteld met dezelfde dag bevestiging van verzending "via briefpost" - geen track & trace ... en nu afwachten wanneer ze gaan komen. Voor 21u besteld volgende dag leveren ... niet dus! Ontvang melding van Alle Kabels dat "verkeerd gesorteerde" post, voornamelijk voor Belgie, tot een week kan duren. Dat een kabel via briefpost wordt verstuurd kan ik nog begrijpen maar 40 AAA batterijen daar kan je toch een track & trace voor organiseren? Nog iemand anders op kantoor heeft een paar oplaadkabeltjes besteld, volgens website voorradig tot je bestelt en betaalt : 10 dagen levertijd ...

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We kijken graag met u mee hoe we u kunnen helpen. Zou u bovenstaande klacht onder vermelding van bijbehorende bestelnummer sturen naar [email protected] ? In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Allekabels

Snel en correcte afhandeling

Wat ik besteld heb gekregen.

1 van de 2 producten nooit geleverd.

2 producten besteld, beiden kleine kabels. 1 van de twee is nooit geleverd (review is drie weken nadat ze hadden moeten zijn bezorgd geschreven, dus geen sprake van ongeduldige klant wegens 'verlate bezorging').

Beste klant, Bedankt voor u beoordeling. Vervelend om te vernemen dat u nog een product mist. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u bij ons besteld heeft. Graag vernemen we van u welk product er ontbreekt uit welk ordernummer om dit samen met u op te lossen. Update: helaas hebben we van u nog geen reactie mogen ontvangen. We hebben u om deze reden een reminder gestuurd. Met vriendelijke groet, Allekabels

Snelle en kwalitatief goede levering.

Twee cat 6a kabels besteld, die snel en in goede staat werden geleverd. Helemaal tevreden!

Direct advies en na bestelling de volgende dag geleverd!!

Positief

Pakket is op tijd binnen en gekregen wat ik heb besteld

Alles zoals afgesproken

Goede service slechte producten

Voor mijn oplader qilde ik een verlengkabel kopen om mijn telefoon van verder weg op te kunnen laden. Nu heb ik de kabel en blijkt het zo te zijn dat de kabel heeeel traag oplaad. Dus uiteindelijk heb ik niks aan de kabel.

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een bericht gestuurd op het emailadres waarmee u de order geplaatst heeft. Hierin leggen we u uit waardoor de laadsnelheid lager ligt dan verwacht en hoe we dit probleem voor u oplossen. We zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Allekabels

Stevig en goede prijs

Heb product nog niet opgehangen ivm verbouwing nog niet klaar Maar product voelt stevig aan en mooie afwerking en leuke prijs.

Altijd raak!

Altijd zoek ik (te lang) naar onderdelen, kabels etc. Om uiteindelijk toch weer terecht te komen bij allekabels.nl Topzaak, snelle levering en afspraak is afspraak.

zeer tevreden

Sorry voor de late reactie. `s Avonds besteld en de de volgende dag in huis, zoals in de advertentie staat vermeld. En de contactdoos voldoet aan alle verwachtingen . Kon niet beter.

Prima!

Duidelijke website met goede zoekfunctie. Snelle en goede bezorging.

Komen de afspraken na. Snelle levering. Prima kwaliteit.

Over Allekabels.nl

Véél meer dan alleen kabels! Allekabels is meer dan alleen de online kabelspecialist, het is dé webshop met een enorm assortiment aan kabels, maar ook andere elektronicaproducten. Zoals onze naam al zegt, vindt u bij ons uiteraard de juiste kabels voor elke toepassing, voor beeld en geluid, computers en netwerk, licht en elektriciteit en nog veel meer. Ook voor toebehoren voor al deze kabels, zoals stekkers, pluggen, versterkers en switches, bent u bij Allekabels aan het juiste webadres. Daarbij komt dat Allekabels nog steeds groeit: wekelijks komen er nieuwe, handige producten bij.