Reeds vele jaren boek ik een vakantiehuis bij Dansk tot volle tevredenheid.

Prima service, alles wordt zeer snel geregeld.

Prima boekingsbureau voor Denemarken.

Ook al eerde een reis naar Denemarken geboekt bij Dansk.nl was ook top. Veel informatie en goede prijs.

Mooie website en snelle reactie op mail

Mooie website en snelle reactie op mail.

Makkelijk en goed

Het reserveren ging zeer gemakkelijk en vlot. Daarnaast was de sleutel afhaal goed geregeld.

Snel reactie, mooi en compleet aanbod

Snel reactie, mooi en compleet aanbod

helemaal top

Reservering verliep prima online. Ook het telefonisch contact ivm een aanpassing is correct en soepel opgepakt.

Prettig boeken en super afhandeling!

Boeken van het huisje was makkelijk, goede informatie, betaling netjes geregeld in twee delen en leuk info pakket bij de boeking ontvangen.

al lang bij dfb. nooit klachten.

altijd prima in orde.

snelle service

We gaan binnenkort weer op vakantie naar Denemarken via een boeking bij Dansk.nl. Wanneer we dit jaar net zo tevreden zijn als vorig jaar, tekenen we hier gelijk voor!! Tot nu toe zéér tevreden klanten. Snelle reactie en snelle verwerking. Kortom prima.

goed, snel en compleet

goed, snel en compleet

Goede, snelle service en prettige website

Fijn dat er een snelle reactie kwam op de aanvraag. Goede uitleg in de mail, en beschrijving van de kosten. Het pakket wat thuis werd bezorgd, met folders, kaart en boekje is erg leuk.

Altijd snelle service en reactie

Altijd snelle service en reactie.

Vriendelijk personeel.

Een goed telefonische contact gehad, heel vriendelijk geholpen.

Service

alles in de brochure klopte met de werkelijkheid

vriendelijke ontvangst

Goede service, snel alles geregeld op korte termijn, goede prijs verhouding

Goede service, snel alles geregeld op korte termijn, goede prijs verhouding

Altijd makkelijk en snel geregeld

Wij houden enorm van Denemarken en boeken al jaren tot grote tevredenheid onze vakanties bij Dansk.nl.

Prettig en goed geregeld

Goede website Duidelijk en overzichtelijk

Boeken was makkelijk, benieuwd naar de vakantie

Boeken was makkelijk, benieuwd naar de vakantie

Goed, helder, duidelijk

Prima. Prijzen zijn wat her is, geen verborgen kosten en genoeg aanbod. Verbeterpunt: gelijk na betaling een bericht van ontvangst van betaling.

Fantastich

Contact super goed. Ook super goed geholpen dat ik had gebeld omdat ik een foutje in mijn boeking had gemaakt. Dit was snel opgelost. Top!

Betrouwbaar en kunnen goed helpen

Al vaker bij dansk geboekt. Dit keer moesten we last minute nog een vakantie zoeken voor zomervakantie. Dat viel niet mee. Dansk heeft ons zo geholpen om het nog passend te maken in onze vakantie. Ze hebben meteen gebeld en even later kregen we ook al telefoon terug. Fantastisch.

Snel, goed en volledig.

Hoewel we pas een week voor vertrek hebben geboekt, was alles heel snel geregeld. De informatie was goed en uitgebreid. Helemaal niets op aan te merken.

Doet wat men beloofd.

Correct..

Fantastisch

Ben uiterst correct en netjes geholpen. Erg tevreden over de moeite die jullie voor mij hebben gedaan, bedankt daarvoor!

Over Dansk.nl

Filter op Taal