Al jaren tot volle tevredenheid klant van Dansk!

Reserveringen altijd correct en reisdocumenten supersnel in huis.

Prettig, overzichtelijk en duidelijk

Een makkelijk te bedienen site, een vlotte afwikkeling en veel goede informatie in het toegezonden pakket

snel .

prima en heel snel andere dag de papieren al bij de post klasse!!

goed en correct

Klantvriendelijk al 30 jaren huren wij huizen en Denemarken en altijd top

Prima, snelle reactie op vragen.

Prima ervaring, veel informatie gekregen over vakantiebestemming. Snelle reactie op vragen.

Supergoed

Wij gaan al een aantal jaren naar Denemarken .We boeken dit altijd bij Dansk.nl of wij gaan naar Midwolda waar ook een kantoor van hun staat. De service is goed , klantvriendelijk , goede uitleg. Wij gaan dan de deur bij hun , met een goed gevoel.

gemakkelijk en een prima kwaliteit.

Een duidelijke site, een makkelijk boeking en betaalsysteem. Eenvoudig bereikbaar bureau met met medewerksters die op de hoogte zijn en goed en kundig adviseren.

juist, op tijd en correcte opvolging

Ondanks de zeer late boeking toch alles netjes juist toegekomen

Prima!

We zijn goed geholpen door de klantenservice. Het enige minpunt is dat het zoeken naar een rolstoel toegankelijk huis nogal lastig is. Het zou heel handig zijn als er een selectie mogelijkheid komt bij geavanceerd zoeken

Ik vond het prima

Duidelijke site, snelle afhandeling

Super goede service!

Goede service, snelle reactie op vragen!

Vlot, professioneel, correct, vlot bereikbaar

Ik boek reeds tien jaar elk jaar een vakantiehuisje in Denemarken. Nog nooit problemen gehad, telkens een snelle afhandeling van de boeking.

nooit geen problemen gehad en altijd binnen een paar dagen de rode mapjes thuis.

laatste huisje geen duitse tv zenders maar wel een knoepert van een tv eigen schuld had ik op de site maar duitse tv zenders moeten selecteren. de ligging van de huisjes vonden wij perfect en heel erg rustig. we hebben overal mooi kunnen fietsen.

Heel veel variatie in het aanbod van vakantiehuisjes.

Prima zoekfunctie naar geschikte vakantiehuisjes.

Mooie vakantie

Een vakantie geboekt is altijd van goede kwaliteit bij Dansk.nl Het boeken gaat gemakkelijk bij ze en is er een onduidelijkheid Dan is er een goede service waar je op kan terugvallen Al met al een goede aanrader als je keer met vakantie wil in Denemarken

Genoten van vakantiehuis in Fjerritslev

Onderweg naar Denemarken pas een huisje geboekt via Dansk. Was snel en tijdig geregeld. Een heerlijk vrijstaand huisje. Netjes, zeer compleet, gezellig en dicht bij het strand !

Bijzonder verrast door de snelle en ouderwets volledige service

Zeer snelle reactie en verwerking van reservering. Uitgebreide informatie thuisgestuurd. Tot nu toe veelbelovend.

goed geregeld

Nogmaals goed geregeld geen na werk gewoon super

Vriendelijk en behulpzaam

Wij hadden wat problemen met het huisje, dat we geboekt hadden. De medewerkers van Dansk.nl hebben er alles aan gedaan, omdat tot een goed einde te brengen. Helaas was de reactie van Novasol daarop beneden alle peil. Maar nogmaals hulde voor de medewerkers van Dansk.nl voor hun bemoeienissen in deze.

OK

- ik heb nog een vraag bij jullie uitstaan over de grootte van de eetkamertafel in de reeds gehuurde woning in Blavand, maar krijg nu geen respons meer. - afgelopen week een mapje met reisbescheiden ontvangen. Naar mijn mening zouden jullie hierin wat meer mee kunnen gaan in de tijd. Stuur de reisbescheiden gewoon met een linkje in de mail. Wat een papierverspilling is het nu, routebeschrijvingen etc. ook nog in kleur uitgeprint. Tegenwoordig heeft iedereen een tomtom of maakt gebruik van googlemaps. Hetzelfde geldt voor de landkaart en de infoboekjes. Alles is te vinden op internet. Jullie bedoeling is ongetwijfeld goed, maar ook in het kader van het milieu zou dit toch ook anders kunnen.

uitstekende service!

Telefonisch goed bereikbaar en een behulpzame dame aan de telefoon. Nadat onze vragen waren beantwoord, een mooie woning geboekt voor in de meivakantie 2020. Binnen 2 dagen een dikke envelope op de mat. Hierin zit keurig alle papieren en leuke informatie van de omgeving. De voorpret kan dus al beginnen... :)

Snel

Vlot

Papieren snel ontvangen met informatie

Goed te vergelijken, duidelijke prijzen

Actie legoland zit helaas niet als je boekt voor volgend jaar, maar wordt keurig beantwoord op email dat in december / januari de kaarten voor de dan geldende actie erbij geboekt kunnen worden. Vroegboekkorting als verrassing er boven op gekregen voor 8 maanden van te voren boeken, stond er volgens mij niet bij dus een meevaller.

Betrouwbaar en goed georganiseerd.

Een fijne organisatie die alles regelt rondom de boekingen voor een fijne vakantie. Niet alleen in Denemarken maar ook in Zweden.