Duidelijk, snel en vriendelijk

De site is heel duidelijk en goed te overzien. De bevestiging en andere mails gaan erg snel. Erg tevreden dus Het pakketje dat thuis bezorgt is was er ook erg snel.

Al jaren vertrouwd en tevreden

Verschillende keren via Dansk een vakantiehuis geboekt en altijd goede service gehad

prettig

Groede en gemakkelijke site.

Prettig en toegankelijk

Eenvoudige zoeken en boeken, professionele afhandeling

Vriendelijke en snelle afhandeling bij boeking.

We boeken al vele jaren onze vakantie naar Denemarken of Zweden. Altijd vlot papieren en brochures bij boeking. Duidelijke pagina om te boeken. Ook met problemen zeer behulpzaam. Gelukkig maar1 keer meegemaakt en zeer goed opgelost.

Goede snelle service

Goede snelle service met boeken van een vakantiehuis. De bevestiging komt via de post in een mapje met relevante informatie over de bestemming en omstreken inclusief een kaart van het betreffende land. Positief verrast!

Snel

Snel

snelle beantwoording, goed advies en vriendelijk gesprek

voor de boeking van 4dgn Legoland Village werd ik telefonisch snel en efficiënt geholpen , met goed advies en in een plezierig gesprek. Ook de snelle afwikkeling van aanbetaling en toezenden van documentatie heb ik als zeer service gericht ervaren.

Vlot en accuraat

Vrijwel direct reactie via mail. Al onze verblijven in Denemarken via Dansk geboekt.

Behulpzaam en meedenkend

Super reis geboekt en aan kunnen passen 😁

Snelle service en goed contact

Danst reageert snel op vragen en denkt goed mee.

Fantastische service!

Deze site toevallig gevonden toen ik op zoek was naar een huisje en onmiddellijk fantastisch bevonden. Gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk... Kortom een echte aanrader!

Duidelijke site met veel keus in accommodaties

Prettig verrast waren wij dat we (ouderwets) de reisbescheiden via de post kregen inclusief landkaart , heel fijn .

Zeer snel alle informatie thuis na het boeken

Al binnen enkele dagen na boeken kregen we een compleet informatiepakket over de vakantie en de omgeving binnen.

Duidelijke website en snelle service

Zeer tevreden!

Wij hebben al 3x geboekt via Dansk en zijn zeer tevreden. Informatie is op de website komt overeen met hetgeen je boekt. Na boeking krijg je snel alle papieren thuis, met heel veel extra info over de omgeving. Echt top! De wijze van betalen middels link naar Ideal is ook top. Een puntje om te verbeteren; de website mag wat vriendelijker zijn in het gebruik met vergelijken tussen verschillende huisjes. Je kan ze niet naast elkaar zetten, dat is jammer.

Duidelijke site en goede service!

Leuk om snel na de boeking thuis een dikke envelop te ontvangen met niet alleen de bevestiging van de boeking, maar ook een kaart van het gebied en leuke brochures. Doet veel voor de voorpret!

Duidelijk en in het nederlands

Duidelijk en snel geregeld

Mag het ook in 1 woord? Grandioos.

Sinds vele jaren boek ik elk jaar, en ik kan niet anders zeggen dat ik daar zeer tevreden over ben.

goede service en uitgebreide info

Voor ons de eerste keer in Denemarken. Algemene info vooraf was prima. En uitgebreide informatie toegestuurd gekregen over de gehuurde woning en algemene informatie

Uitmuntend

Ik heb al meerdere malen bij Dansk.nl geboekt en geef ze een 10. 1 dag na boeking heb ik de papieren per post en online, zij zijn via de mail en telefonisch bereikbaar, en men geeft direct adequaat antwoord. 1x was er een misverstandje maar dat werd meteen- en zonder problemen opgelost. De huizen zijn schoon en van alle gemakken voorzien. Ik zou willen dat ik Dansk.nl en Denemarken had ontdekt toen onze kinderen nog klein waren. Ruim, schoon en fantastische zandstranden.

NVT

Via de telefoon goed geholpen om de goed keus te maken.

Via de telefoon goed geholpen om een goed keus te maken.

Het kan altijd beter

Wij hebben ooit via DFB een vakantiewoning gehuurd die zooooo vies was, gescheurde gordijnen vieze ramen enz. dus hoop dat het nu beter is.

Over Dansk.nl

Dansk.nl is in 1985 opgericht door de heer en mevrouw Drenth en werd toen nog Dansk Feriehus Bookingburo of DFB genoemd. Dansk.nl is de enige Denemarken specialist in Nederland en bemiddelt voor meer dan 25.000 vakantiehuizen, vakantieparken, campings en hotels in Denemarken. Ons team van ervaren Denemarken Specialisten geeft graag advies over een vakantie in Denemarken. - Dé Denemarken Vakantie Specialist - Grootste online aanbod Denemarken - Persoonlijk advies - Gespecialiseerd sinds 1985 - Aanbiedingen voor o.a. LEGOLAND - Aangesloten bij de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden) Dansk Feriehus Bookingburo, Dansk.nl en DFB.nl zijn onderdeel van DFB Reizen BV.