goed, snel en compleet

goed, snel en compleet

Goede, snelle service en prettige website

Fijn dat er een snelle reactie kwam op de aanvraag. Goede uitleg in de mail, en beschrijving van de kosten. Het pakket wat thuis werd bezorgd, met folders, kaart en boekje is erg leuk.

Altijd snelle service en reactie

Altijd snelle service en reactie.

Vriendelijk personeel.

Een goed telefonische contact gehad, heel vriendelijk geholpen.

Service

alles in de brochure klopte met de werkelijkheid

vriendelijke ontvangst

Goede service, snel alles geregeld op korte termijn, goede prijs verhouding

Goede service, snel alles geregeld op korte termijn, goede prijs verhouding

Altijd makkelijk en snel geregeld

Wij houden enorm van Denemarken en boeken al jaren tot grote tevredenheid onze vakanties bij Dansk.nl.

Prettig en goed geregeld

Goede website Duidelijk en overzichtelijk

Boeken was makkelijk, benieuwd naar de vakantie

Boeken was makkelijk, benieuwd naar de vakantie

Goed, helder, duidelijk

Prima. Prijzen zijn wat her is, geen verborgen kosten en genoeg aanbod. Verbeterpunt: gelijk na betaling een bericht van ontvangst van betaling.

Fantastich

Contact super goed. Ook super goed geholpen dat ik had gebeld omdat ik een foutje in mijn boeking had gemaakt. Dit was snel opgelost. Top!

Betrouwbaar en kunnen goed helpen

Al vaker bij dansk geboekt. Dit keer moesten we last minute nog een vakantie zoeken voor zomervakantie. Dat viel niet mee. Dansk heeft ons zo geholpen om het nog passend te maken in onze vakantie. Ze hebben meteen gebeld en even later kregen we ook al telefoon terug. Fantastisch.

Snel, goed en volledig.

Hoewel we pas een week voor vertrek hebben geboekt, was alles heel snel geregeld. De informatie was goed en uitgebreid. Helemaal niets op aan te merken.

Doet wat men beloofd.

Correct..

Fantastisch

Ben uiterst correct en netjes geholpen. Erg tevreden over de moeite die jullie voor mij hebben gedaan, bedankt daarvoor!

Efficiënte boekingservice

Na lang allerlei websites te hebben doorzocht hebben we via Dansk.nl een huisje geboekt. Na een dag lag de complete bevestiging met een autokaart van DK en een folder van het gebied op onze deurmat. Op papier gaat zo'n vakantie pas echt leven. Fijn dat jullie dat nog doen!

Snelle en prima services bij vragen en boeking van een vakantie in Denemarken

Vriendelijk en goede services / advies.

uitstekende service en medewerking

Nadat we een vakantiehuis geboekt hadden, begonnen we te twijfelen of we wel de goede keus gemaakt hadden. De volgende dag gebeld en onze twijfels uitgesproken. geen enkele probleem om iets anders te te boeken waarbij we door de medewerker uitstekend werden geholpen om de juiste keuze te maken, bedankt voor deze goede service

Vlotte service en uitgebreide infomap

Wij boeken al vele jaren via Dansk. Nooit problemen gehad. 1 keer onduidelijk over afrekening verbruikskosten keurig opgelost door Dansk.

goede service

snelle behandeling. veel informatie.

redelijk

vriendelijk personeel, huisje was niet goed schoon toen we aankwamen en internet haperde en viel vaak uit. Voor de rest prima locatie en veel ruimte om het huis.

Prima en vlot

Het reserveren gaat makkelijk en vlot, en je hebt ook snel alles in huis. Echter bij bezorging van de papieren zat ook een tijdschrift helemaal dubbelgevouwen en daardoor behoorlijk beschadigd. Ik begrijp dat het goedkoper is om het zo te verzenden, maar erg jammer want het leesplezier is dan stukken minder. Ook had ik een vraag gesteld over het linnengoed (of dit nu wel bij ons erbij zat of niet omdat het ene keer erbij zat werd gezegd en nu zie ik het nergens staan), maar op mijn vraag heb ik nog geen antwoord gehad.

Al 28 jaar, minimaal 1x/jaar, ervareen wij jullie uitstekende service!

De zin hierboven zegt het al: sinds 1991 boeken wij al, minimaal 1x/jaar, bij jullie, tot volledige tevredenheid. Jullie service is werkelijk uitstekend! Het feit dat we elk jaar weer bij jullie terugkomen zegt genoeg.

Goede site, beschrijvingen soms summier. Zeer correcte en snelle respons en voortreffelijke afhandeling.

Over Dansk.nl

Filter op Taal