flexibel en klantgericht

Prima afhandeling van vraag (volume, gedeelde opslagruimtes) Een verademing in vergelijking met opslagbedrijf S** En de spraakzame mevrouw bij de receptie in s Gravenland is ook een toppertje

Ervaringen zijn prima.

Ik zat met een verhuizing, de nieuwe woning was nog niet klaar en uit de oude woning wilde ik zo snel mogelijk weg. Dan bied opslag een mooie oplossing.

Prettig en vlot

Deal snel gesloten na goede uitleg .

Ik ben goed geholpen bij het aanmelden en er is rekening gehouden met de afstanden omdat ik mindervalide bent. Dat ervaar ik als zeer prettig.

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel Opslag schoon en overzichtelijk

Alles weer prima geregeld

Ik wilde van box wisselen, de gewenste box was niet beschikbaar maar mijn verzoek werd op een lijst geplaatst. Een paar weken later kreeg ik mail dat de gewenste box vrij was. Nieuw contract en alles was soepel geregeld.

Opslag xl top bedrijf De mensen heel aardag en het werkt allemaal too

Slechte ervaringen

Kom vandaag in opslagruimte de hele vloer ligt met troep. Paar dagen geleden was ik voor laatst in de opslagruimte. De dame achter balie mij schuld is ...overal soort water of soort lijm

Goed, duidelijk en geen gezeur.

Ik zit in een verhuizing van Groningen naar Hilversum. Ik had in Hilversum wat meubels aangeschaft, die moest ik opslaan tot ik de nieuwe woning in Hilversum kan betrekken. Bij OpslagXL bleek dat prima te kunnen, makkelijk, soepel en met de nodige aandacht. In het begin wel lastig met de communicatie, de telefoon en mailverkeer lag eruit. Maar ondanks dat goed geholpen.

Motoropslag - goede prijs, veilig opgeslagen, snel en efficiënt service.

Goed geholpen en medewerkster heeft ons verschillende boxen laten zien. Alles rustig uitgelegd. Erg flexibel. Zeer tevreden

Vriendelijk ontvangst, schoon, makkelijk te bedienen.

Alles goed en vlot gelopen.

Topservice en topprijs !

Xx

Keurig snel geholpen binnen 15 min alles geregeld

Snel, klantvriendelijk

Mijn motor gestald voor de winter. Via internet snel offerte gekregen. Prima prijs en vriendelijke mensen op locatie.

Heb alleen nog maar locker gehuurd, was bedoeling om ca 8 december in gebruik te nemen.

Dit is door omstandigheden een maand vertraagt en zal begin januari zijn beslag krijgen. Receptie vriendelijk en correct Bezichtiging div ruimtes ook prima Voor de rest nog geen oordeel

Prima opslag verhuur

We werden netjes rondgeleid en het bereiken van de locatie en de box is prima geregeld. Mooie prijs ook.

Zeer klantgericht! Niks te klagen!

Ik huur nu al een paar jaar een zakelijke ruimte bij opslag XL. Wanneer er een probleem is, of er een aanpassing gedaan dient te worden aan de ruimte, wordt daar altijd snel op geageerd. Voorlopig zit ik hier nog prima ;)

Betrouwbaar, vriendelijk, eerlijke prijzen

Betrouwbaar, vriendelijk, eerlijke prijzen

Super behulpzaam,l!!

Ongevraagd super behulpzaam met helpen uitladen van onze zeecontainer. Wij zagen er tegenop, maar met deze hulp was het zo geklaard. Nogmaals bedankt allemaal!!

Heel behulpzaam

Prettig geholpen bij het overgaan naar een kleinere opslagruimte

Medewerker was behulpzaam en prettig in de omgang

Snel, adequaat en zeer vriendelijk geholpen door Opslag XL, Amanda

Goed informatief gesprek gehad met rondleiding. Zonder enige druk binnen 24 uur een offerte en een contract getekend. Inmiddels staan mijn spullen droog en in het donker opgeslagen in een schone ruimte.

Overzichtelijk en duidelijk en service!

Motor wilde na winterstalling niet starten,de medewerker heeft alles gedaan om mijn te helpen, daarna met jumpstarter toch de motor aan de praat gekregen! Toppie!

Polakweg 16

2288 GG Rijswijk