Topservice en faciliteiten.

Na ruim een jaar alleen positieve ervaringen.

Heel hartelijk

Leuk ontvangst alle tijd voor ons als klant

Het team in Ankeveen is oplossingsgericht , creatief en vriendelijk. Speciaal enthousiasme voor Mabel.

Zeer positief!

Aardig, behulpzaam en meedenkend! Fijne locatie voor een scherpe prijs.

Goede opslag voor degelijke prijs

Prima opslag op goede locatie in Rijswijk. Faciliteiten zijn prima en de service is goed.

Er zitten daar hele goede en aardige mensen . Als je redelijk bent zijn Jeanette en Ivan dat ook terug. Ik ben nu al jarenlang klant , en kan niks anders zeggen dat deze twee toppers de drijfveer zijn van het bedrijf . Geloof mij als dat niet zo was dan zou ik dat ook melden. Groeten Giusy En, ik maak al reclame voor jullie.

Goede service en duidelijke communicatie

Hier een tevreden klant. Wij konden zonder problemen omschakelen naar een kleinere box en we kregen voldoende tijd voor de 'verhuizing' zonder extra kosten. Dat noem ik nog eens goed meedenken met de klant ! Verder zijn de prijzen zeer scherp.

Supervriendelijk en behulpzaam!

Vanaf het eerste moment is met mij meegedacht over de beste opslag van mijn spullen van toen nog onbekende volume. Zeer flexibel en zoeken naar de voor mij goedkoopste oplossing, niet onnodig iets groters verhuren. Het was een verademing en onverwachte hulp midden in een stressvolle verhuizing! Heel prettig dus en uiteraard een prima locatie en het is een mega opslag! Zonder twijfel, doen.

zeer goede oplsag

goede service mooie opslagruimtes goede prijskwaliteit verhouding enige nadeel is oorverovende gepiep bij binnenkomst aan de garagepoort

Prima snelle reacties, keurige opslag.

Goede ervaring, zeker aan te bevelen.

Fijne ervaring

Ik werd warm welkom geheten, goed en vriendelijke geholpen

Snel en eerlijk

Online aanvraag en binnen een uur in feite alles geregeld. Goede inschatting van de inhoud voor het huren van de juiste maat. Tot nu toe geen problemen. Verwacht ze ook niet. Top service.

Zeer positief!

De inzet, betrokkenheid en flexibiliteit van de medewerkers is uitstekend.

als altijd geweldig!

altijd correct en behulpzaam.

Goede service en klant vriendelijk

Altijd aardig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede nette ruimtes en veel keuze uit verschillende afmetingen.

Vriendelijk

Goed geholpen duidelijke uitleg en klantvriendelijk

Goed en behulpzaam in opslag west amsterdam!

Goed en behulpzaam in opslag west / amsterdam!

xxxxxx

goeie stallingsplek geen gezeik met omwonenden ...

Altijd goede en snelle service

De laatste jaren hebben we een opslagruimte bij OpslagXL. Wegens verhuizingen hebben we meerdere keren opslagruimtes gewisseld binnen de loods en dat ging iedere keer heel soepel en zonder enige problemen. We werknemers staan altijd voor ons klaar en hebben ons iedere keer geholpen dat verhuizingen soepel zijn verlopen. De prijzen liggen erg laag in vergelijking met andere opslagruimtes.

Helder, vriendelijk, hulpvaardig en geen verborgen kosten. Super!

Prima geregeld.

Heel goed.