Ik ben tevreden over jullie vestiging in A'dam .. Geen gezeik met buren en dichtbij de snelweg..

Zeer hulpvaardige baliemedeweker

Correct en snel geholpen!

uitstelende opslag

goed bereikbaar, schoon, vorstvrij, handige karretjes om de spullen van auto naar de opslagruimte te brengen, prettig dat je ook in het weekend terecht kunt

Erg aardige medewerkster maar onhandig systeem

Motorstalling is prima geregeld, goed plek aan de druppelaar. Medewerkster was zowel aan de telefoon als op de vestiging in Slotsrdijk erg behulpzaam. Systeem om te registreren was echter erg ouderwets en traag waardoor het land duurde voor alle gegevens in het systeem stonden.

Ik ben er blij mee

Altijd behulpzaam en vrolijk personen

top opslag waar je je spullen met goed gevoel opbergt.

Alles gaat er prima. Een nadeel is de oorverdovnde tering herrie aan de poort. Als het volume opgesteld is voor doven, dan begrijp ik het. Mocht je nog niet doof zijn, dan komt dat vanzelf, en behoor je op termijn ook tot de doelgroep. Misschien kunnen jullie er nog een klok hangen ivm de sluitingstijd. De lichten gaan wel heel snel uit. Een lichtknop met optie voor blijvend licht zou ik waarderen. Voor de rest alles prima. Altijd goeie service!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Goed bereikbaar en meedenkend personeel, die altijd bereid zijn te helpen.

Ik ben de 2de x dat ik daar ben geweest om informatie te vragen veel beter en anders geholpen. Medewerker had veel verstand en na alle uitleg heb ik mijn keuze gemaakt.

Makkelijk geregeld en vriendelijke service

Gewoon Top

Super klantgericht en flexibel

Opslag XL denkt met de klant mee. Ook op korte termijn was extra opslag ruimte regelbar

uitstekend en vriendelijk geholpen

kon direct terecht, zeer vriendelijk geholpen en alles ziet er schoon en netjes uit.

Vriendelijk en leuk geholpen.

Leuk als je na jaren weer terug komt dat je nog steeds bekend bent.

Goed geholpen, hulpzaam vriendelijk personeel.

service

goede en keurige behandeling

Zeer goede service ter plaatse

Niets meer aan doen!!!!

No-nonsense en betaalbaar

Prettig contact front desk, veilige omgeving, makkelijk lossen, ruime boxen. Zeer betaalbaar

Prima en behulpzaam

Zeer vriendelijk geholpen, schone opslagruimte

Heel hulpvaardig dame en prettige ondersteuning

Mabel was perfect in haar service en kostenbewust meedenken! Helaas zocht tevens kantoorruimte en kon maar kort gebruikmaken van haar diensten!

Vriendelijk service gericht

Heb geen klachten. Ben super vriendelijk en behulpzaam geholpen

tevreden top

Goedemorgen. ik vind goed en vertrouwbar -. en ik ben blij met personeel aardig duidelijke uitleggen. omdat ik heb paar opslag ruimt probleem gehaat.. Groeten Reda.

Mooie opslag

Hele aardige werknemers en het is een nette opslag, redelijk geprijsd.

Gewoon Goed !!!

Goed ,snel en makkelijk. Huur er al jaren en zonder problemen. Ga zo door.

Prima service, simpel verhaal

Snel antwoord, inschrijven, betalen en klaar. Goed toegankelijk en alles werkt. Aardige dame aan de balie

Very pleased.

Jeanet & Ivan are very conscientious, helpful, and professional. I am very pleased and look forward to a fruitful relationship. I highly recommend OpslagXL because they add value to the company. Errol Sawyer/Photographer

• Would you recommend us? Yes

Vlot en soepel

Goede ontvangst en duidelijke uitleg.