Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijke en klantgerichte mensen en een mooie ruimte!

Ruime keus, goed, heel netjes en goed bereikbaar.

Goed bereikbaar, dicht bij de rijksweg. Heel vriendelijk geholpen. Wegwijs gemaakt door personeel.

Super vriendelijk en behulpzaam personeel!

Heel prettig! Hele klantvriendelijke dames die de tijd voor je namen.

Nette ruimtes, goede service.

Goede ervaring bij box xl Goed bereikbaar, schoon. Goede service.

Vriendelijke mensen en denken met je mee in oplossingen.

Prima!

Jammer dat ik geen korting meer krijg bij het nemen van een tweede box, dat kreeg ik voorheen wel.

Van kennismaking tot contract: uitstekend

Een hele fijne ervaring top

Snel en vakkundig geholpen

In zeer korte tijd tot overeenstemming gekomen en sleutels gekregen. Allemaal simpel en soepel. Prima regeling en zelfs korting gekregen, prima start.

Top, zowel bedrijf als dame

Super professioneel en to the point. Erg leuke, aardige dame.

Ideaal achter Sloterdijk vlakbij de stad.

Mijn motor en de opslag van mijn winkel heb ik hier ondergebracht. Goed geregeld en 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar. En je wordt altijd op een hele vriendelijke manier geholpen. Ben zeer tevreden. Bruno

Professionele en vriendelijke houding

Amanda heeft mij heel goed geholpen aan de opslagbox die ik nodig had en alles duidelijk uitgelegd. :) Daarnaast vind ik het ook een hele mooie prijs en de locatie is goed te bereiken.

In vergelijking nemende de concurrentie tevreden over deze prijzen

Zocht naar een betaalbare opslagmogelijkheid (en dichter bij huis) voor mijn studieboeken, en trof OpslagXl aan tegenover mijn huidige werkplaats (werk momenteel als beveiliger). Betrad OpslagXl informerend en was relatief verbaasd over de prijzen. Huurde voorheen elders waar een duidelijk prijsverschil merkbaar was. Dus de keuze was snel gemaakt...In hoeverre de boeken daar qua klimaat optimaal opgeslagen blijven weet ik nog niet...maar heb goed vertrouwen.

Goede prijs, duidelijk afspraken, vriendelijke mensen

Mijn tweede winter bij XL motoropslag. Prima prijs, duidelijk, vriendelijk. Alweer dik tevreden.

Attent, benaderbaar, meedenken, persoonlijk

Fijne mensen die tijd voor de relatie/klant hebben en altijd voor je klaar staan.

Gemak dient de mens.

Alles wat je van een opslag verwacht, flexibel, transparant en toegankelijk. Duidelijke facturering en bovenal vriendelijke dames achter de balie. De 9 zou een 10 kunnen zijn als er een of twee transportkarren meer zouden zijn.

Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt

Al jaren huurder van een opslag unit, doordat we ineens meer spullen kwijt wilden moesten we een grotere unit. Eerst wat uitleg gekregen en gelijk daarna wat units bekeken, na de keuze gemaakt te hebben konden we deze gelijk betrekken.

Na eerst online een offerte te hebben opgevraagd werd ik daarna prima geïnformeerd door de dames van de receptie van OpslagXL. Een week later kwam ik langs op locatie en kreeg ik goede uitleg hoe de opslagbox te gebruiken en kon ik het huurcontract meteen ondertekenen en de opslagbox ook meteen gebruiken.

Vriendelijk, goeie service, vertrouwd

Prima service en vriendelijke medewerkers

Snel telefonisch geholpen door vriendelijke medewerkers, uitstekende uitleg over de gang van zaken in de opslag en snelle correcte administratieve afhandeling

Zeer goed behandeld.

Alles perfect geregeld, goede organisatie. En een pluim voor de medewerkers.

Vlot, zeer klantvriendelijk,opslagruimten netjes

Altijd vriendelijk geholpen en vlot. De opslagruimten altijd naar tevredenheid, zien er netjes uit. Het gebouw is ook niet te groot, makkelijk toegang , het is geen doolhof .

Goede, schone en droge opslagruimte

Het zou heel fijn zijn als jullie goede en meer karretjes zouden hebben!

Super opslag, meedenkend alles is mogelijk

Super opslag, meedenkend altijd bereikbaar,