Jullie zijn geweldig

Mijn ervaring is super goed. Heel lief. Heel begrijpend Heel meelevend. Tot maandag

Laatste keer voor röntgenfoto's in Leunen geweest , geholpen door Daphne Heel netjes en correct geholpen Mvg Wilmie Theunissen

professioneel

We konden snel terecht op de praktijk, er werd meteen actie verricht. Goed gevoel bij dierenarts en personeel. Vertrouwen in hun beleid.

Gelukkig

Ik ben zeer tevreden over de service elke keer als ik naar de kliniek ga, altijd met een buitengewoon vriendelijke en professionele behandeling. Sorry my nederlands.

Zeer deskundig

Pony met koliek zondagmorgen 7.00 uur. Dierenarts binnen een kwartier ter plaatse. Snel en goed behandeld. Perfecte service.

Heel netjes geholpen door vriendelijk personeel

Goede service, makkelijk afspraak inplannen. Heel aardig personeel, duidelijke uitleg.

Snelle afspraak en goed geholpen.

Blij met de werkwijze kwaliteit en contsct

Fijn geholpen. Blijft spannend als je hond onder narcose moet.

Hond is goed geholpen volgens afspraak.

De tand van mijn hond was afgebroken en moest getrokken worden. Netjes van te voren afgesproken wat er ging gebeuren en een correcte prijsindicatie gegeven. Mijn hond is goed geholpen en kan weer zonder pijn door het leven.

Erg klantvriendelijk

Bij binnenkomst voel je je meteen welkom, vriendelijk voor mens en dier. Erg fijn en professioneel!

Goed advies, snelle service

Ik kom snel terecht. Super vriendelijk personeel. Goed advies.

Ik ken deze mensen want ik werk zelf op deze school. Maar goed geholpen en goed advies.

Super tevreden...

Ze is erg lief voor puck . Goede informatie van pollyanne

Ik ben tevreden.

Ik ben tevreden over de professionele medische hulp voor mijn hond.

heel fijne ervaring

Snelle en zeer vriendelijke behandeling, heel goed advies

Goede hulp en uitleg

Ik ben samen met ons hondje shea bij jullie geweest en zijn erg goed geholpen en shea verzorgd..

Fijn geholpen

Onze hond werd helemaal op haar gemak gesteld.

Heel fijn, relaxte ontvangst en behandeling

Prettig contact, hond blijft rustig door de relaxte omgeving. Goed geholpen!

Nemen alle tijd om goed te helpen

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Onnodig veel geld gekost voor een en dezelfde klacht en onnodig lang zieke hond

Als je op zondag naar de dierenarts gaat is het serieus, en als je dan naar huis wordt gestuurd met alleen een pilletje. En dan op dinsdag weer terug moet en hoort dat er een röntgenfoto gemaakt moet worden waarvan van te voren al vast stond dat er waarschijnlijk ook nog een echo gemaakt moet worden. Waarom dan die foto? En waarom is die echo niet op zondag gemaakt Dan had dit ons geen 400 euro gekost. Ik vindt dit echt schandalig. Zo ga je niet met je klanten ( mens en dier) om

aardig en behulpzaam

We worden altijd hartelijk ontvangen en prettig geholpen!

Niets aan veranderen

Van reminders tot afhandeling goed geregeld allemaal . Voel me als klant goed geholpen

Over Dierenartsenpraktijk Horst

Een fris en enthousiast team van veterinaire professionals staat geheel voor u klaar. Wij willen de beste service en zorg verlenen voor uw dieren. Wij werken vanuit moderne klinieken voor gezelschapsdieren en paarden, volledig ingericht om uw dieren adequaat en zo prettig mogelijk te ontvangen en behandelen. Gun uw dier het beste: *Hoge cliëntbeoordeling, u geeft ons 4.5 op Facebook. *Uw dier in handen van onze toegewijde dierenartsen. *Gunstige tarieven, vergelijk gerust met andere klinieken. *Ruime openingstijden + 24/7 bereikbaar.