Slecht

De hond werd wel goed gelopen maar Ze kunnen niet aan de afspraak houden want een mondelinge afspraak is ook een afspraak ga er nooit meer heen want als je het effe moeilijk hebt kwa geld en zijn ze meteen boos en zeggen ze van ja je mag niet zelf gaan bepalen wanneer je betaalt. Terwijl er mondeling een afspraak is gemaakt. Ik zal daar nooit iemand naar toe sturen want ze gaan alleen op het geld af en ze zijn blij als ze de baasje geld uit hun portemonnee kunnen halen want ze zijn niet bepaalt goed koop

Erg onvriendelijke mensen

Je moet er erg lang wachten, dan ben je eens aan de beurt, met een hond wat al zware weeën heeft, pakken ze de moederhond en knijpen gewoon de pups eruit, alsof het een worst is. Ik zou zeer zeker NIEMAND aanraden!! Alleen Rachel en Desiree zijn aardig

Niet dier vriendelijk

Ga hier nooit meer heen Hond heeft pijn aan poot pootje word steeds dikker behoorlijk veel pijn Bel je op zeggen ze gewoon over twee weken is er plek Dit is echt geen diervriendelijke dierenarts schandalig gewoon

Slecht

Slechte behandeling voor onze hond en onvriendelijk. Heb een andere dierenarts genomen.

Geldkloppers

Vandaag afspraak voor parvo enting; 5 minuten heeft alles geduurd. Echter na betaling €39,50 en zittend in de auto nog op de parkeerplaats realiseer ik me dat de hond ook nog een kennelhoest enting nodig heeft. Was ik helemaal vergeten. Ik terug vraag of dat nog kan nee om 19:15 uur kon ik terugkomen voor een spoedconsult. Inheb van alles geprobeerd om ze op andre gedachten te brengen. Totaal geen medewerking. Ben al jaren klant maar zelfs daar dan nog doen ze niet aan klantenbinding. Ben er nu helemaal klaar mee. Ze zijn een klant kwijt.

Zeer onvriendelijke assistente

Zeer onvriendelijk te woord gestaan. Ik belde vandaag de kliniek omdat mijn cavia slecht eet. De assistente klonk niet bepaald opgewekt. Ze noemde een term en ik vroeg wat deze term betekende. De assitente herhaalde deze term en zegt: "ja zoek maar op". Vervolgens wordt er vrijwel abrupt het telefoongesprek beindigd. Niet bepaald een visitekaartje voor de praktijk. De assistente is naar mijn idee met het verkeerde been uit bed gestapt.

tevreden

28 mei heb ik mijn kleine meid gebracht en ben er zeer over te spreken hoe het verloop is gegaan, goed contact en duidelijke uitleg over medicijn gebruik naar steralisatie . ook erg betaalbare prijzen en erg vriendelijk personeel die ook echt liefde heeft voor hun werk en de dieren

Vriendelijk, zorgvuldig en deskundig

Benji wordt behandeld op locatie Blerick. Dierenartsen daar nemen de tijd voor de anamnese, doen zorgvuldig en systematisch lichamelijk onderzoek en geven uitgebreide toelichting op de differentiaaldiagnoses. Heldere uitleg over de voorgestelde behandeling. Zij geven ook suggesties over bijvoorbeeld voeding en ongediertebestrijding. De dierenartsen gaan heel vriendelijk en handig om met de hond, die hen tijdens het consult al snel vertrouwt.

Professioneel uitstekend Administratief kadastrofaal

In het verleden hebben we reeds herhaaldelijk toelichting en/of correcties moeten vragen voor de facturatie. Op dit punt blijft de administratie nog steeds 'bar' slecht. Op 17 februari verklaring gevraagd voor F 2021-2842 en op 2 maart voor F 2021-6288 : tot op heden geen enkele reactie ! Op 17.6 betaling gevraagd voor F 2021-10261 , 2021-13807 en 2021-17687 - ons onbekend .Wanneer werden deze ons verzonden? Maar we blijven positief : de dienstverlening voor de paarde zelf is optimaal.

Prima, alleen te lang wachten i.v.m pauze lijkt het.

Afspraak om 10 uur. Om half 11 aan de beurt. Een persoon voor mij.

Ontzettend betrokken en Behulpzaam

Altijd bereid om je vragen te beantwoorden en ontzettend betrokken

Second option melanoom

Dierenarts heeft vrijdag foto gemaakt om in het team te bespreken. Maandag belde ze op om de uitkomst door te geven, stuurde direct een mail met de benodigde gegevens en vroeg hoe de behandeling van vrijdag aan zijn poot was afgelopen. Super! Zeer betrokken en op de hoogte.

Goede zorg

Het zijn goede dierenartsen die verstand van zaken hebben je word vriendelijk geholpen En onze hondjes worden goed geholpen en dat is zeer belangrijk. Alleen zijn ze erg duur ik kan me we voorstellen dat ze het niet voor een paar euro's doen. Maar dit is niet normaal. Dus goede dierenartsen alleen VEEL TE DUUR!!

Altijd goed geholpen

Komen al jaren hier goed tevreden.

hervorragend

hervorragend,keine lange Wartezeit und super liebes Praxisteam!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Helemaal top.

Fijn dat de dierenarts, in dit geval Frederique, onze Stoffer behandeld alsof het haar eigen hondje is. Geeft een heel prettig gevoel. Mocht het nog een keer nodig zijn, dan komen wij zeker naar Horst en vragen naar Frederique om hem te behandelen. Ook is het fijn om voor vragen achteraf nog telefonisch contact te kunnen hebben.

Super tevreden

Ik belde 2 dagen voor de afspraak omdat ik me zorgde maakte om het oortje van mijn hond. De medewerker vertelde me dat ik ook in blerick terecht kon omdat dat dichter bij mijn woning was en kon ik dezelfde dag nog terecht! Mijn hond is van top tot teen na gekeken door een super vriendelijke dierenarts. Chapeau! Voor de behandeling wat betreft de entingen en geduld voor mijn hond!

Het was avond, gebeld, kon meteen komen. Heel fijn dat het mogelijk is om bij spoed meteen geholpen te worden.

Kundig en vriendelijk

Rustig, niet wachten, kleinschalig

Veel te lange wachttijd

Ik had om 10.00u een afspraak. Ik werd pas na drie keer vragen om 10.35u geholpen. Er liepen veel medewerkers rond maar niemand kon even bijspringen.. Erg vervelend dat de afspraak voor mij uitliep. Kan gebeuren maar informeer dan op zijn minst de mensen die wachten op hun beurt. Voor honden is een afspraak bij de dierenarts al geen pretje, laat staan dat je dan ook nog eens zo lang moet wachten.

Super betrokken

Gericht op het dier.

Freundlich und souverän

Unseren Besuch in der Praxis kann ich nur positiv beschreiben! Sehr freundlicher Empfang, optimal in der Terminbuchung, kompetente Tierärzte! Absolut kostengünstig! Ich würde auf jeden Fall wieder hier hin fahren.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Goede tips gekregen en erg deskundig en goede klantvriendelijkheid!

Deskundig en vriendelijk geholpen voor een betaalbare prijs

Online afspraak maken ging wat minder vlot. Ik kon NL. Niet aangeven dat ik de hartspecialist wou zien en daardoor moesten we de afspraak alsnog telefonisch omboeken. Ik kon ook mijn Belgische+32 telefoonnummer niet ingeven, daarom moest ik een nep nummer ingeven. Wat de dienst van de specialist betreft, ben ik 100% tevreden. Ze was er rustig en lief met de hond, gaf voldoende uitleg en ik had het gevoel dat ze voldoende tijd voor me kon nemen. Het rapport kreeg ik elektronisch binnen het half uur en de dokter zoals gevraagd kreeg ook een kopie Misschien kan er een handiger e formulier gemaakt worden. Nu moest de Da het op papier met de hand invullen en daarna inscannen. Voor mij geen probleem maar lijkt me lastig en tijdrovend voor de Da. Onthaal en afrekenen ook zeer vlot en vriendelijk. Bedankt!

Fijne dierenarts

2e keer bezoek gebracht met mijn hond Boef dit keer voor een heftige allergische reactie we stonden op een camperplaats in de omgeving, na telefonisch contact konden we gelukkig direct langskomen. Erg goede ervaring met deze dierenarts, kundig en hoewel Boef best wel angstig is bij onze eigen dierenarts, is hij daar rustiger, wellicht is dat omdat onze eigen dierenarts een man is (is ook lief)

Over Dierenartsenpraktijk Horst

Een fris en enthousiast team van veterinaire professionals staat geheel voor u klaar. Wij willen de beste service en zorg verlenen voor uw dieren. Wij werken vanuit moderne klinieken voor gezelschapsdieren en paarden, volledig ingericht om uw dieren adequaat en zo prettig mogelijk te ontvangen en behandelen. Gun uw dier het beste: *Hoge cliëntbeoordeling, u geeft ons 4.5 op Facebook. *Uw dier in handen van onze toegewijde dierenartsen. *Gunstige tarieven, vergelijk gerust met andere klinieken. *Ruime openingstijden + 24/7 bereikbaar.