heel goed

fijn betrokken en vakkundige Dierenartsen.

persoonlijk contackt

Hele goede ervaring.

Behulpzaam en vriendelijk. Fijne producten

Nar behoren

Mia

Deze praktijk is aan te bevelen. Zeer kundig personeel. Het is erg jammer dat zij niet bepaalde onderzoeken doen. Zoals Hart doppler. Oog testen bij honden. Hier moet je dan voor uit wijken naar een anderen kliniek.

Gisteren met onze Kensi en haar pups bij Jacques geweest, hij heeft ons goed gerust gesteld en ook ruim de tijd genomen voor onze vragen. Hele fijne dierenarts met veel ervaring en geeft goed advies!! Dank je Jacques!!!

Positieve ervaring, tevreden!

Da nam alle tijd en beantwoorde al mijn vragen en gaf goed advies. Vriendelijk en serieus in behandeling. Tevens personeel achter balie ook zeer vriendelijk en behulpzaam!

Geweldige praktijk

Geweldige fijne service van de arts en medewerksters Ze zijn heel vriendeljjk en behulozaam zeer aardig voor de beestjes

goed ontvangen en behandeld

top!!!

de assisitentes waren geweldig lief, maar wel daadkrachtig voor onze hond en de dierenarts heeft prima uitgelegd hoe de operatie ging verlopen en wat ik daarna kon verwachten.

Plezierige aankoop

Hondenvoer gekocht. Medewerker wist meteen welke zak ik nodig had voor mijn hond. Pet card bijgeschreven. Alles OK!

Goede service en ze zijn klantvriendelijk

Goede service en ze zyn klantvriendelijk

Gewoon geweldig

Een fijne kliniek met aandacht voor het dier. Dat staat bij hun bovenaan. En zeer klant vriendelijk

Goed geholpen

Gebeld vraag gesteld, terug gebeld en snel afspraak kunnen maken

Une équipe très professionnelle au top !!

Nous nous sommes rendus dans la clinique pour une saillie avec notre chienne. Toute l'équipe a été très accueillante et tout s'est très bien passé. Je recommande vivement cette clinique !!

Prima geholpen

Weer goed geholpen, betreffende mijn vragen over mijn hond

Er werken allemaal nette dierenartsen en assistenten

Perfect geholpen

Mijn hond is prima geholpen. Geweldig team daar in Horst.

meer dan prima: uiterst vriendelijk en kundig!

Is al jaren mijn DA voor meerdere huisdieren. Je kan altijd komen, wordt vriendelijk ontvangen en niets is teveel moeite. Duidelijk mensen met een roeping!

Altijd vriendelijk

Goed. Maar soms erg prijzig

Goede bediening

Klantvriendelijk

Deze keer niet zo goed

Er werkt nu een hongaarse da. Die mij niet zo goed begreep. Ik vind het zo wie zo niet prettig dat je continu een andere da hebt. Ik ga toch op zoek naar een da die ik continu heb ipv dan die en dan die

Klantvriendelijk en deskundig

Ontvangst zoals altijd verwelkomend, snel aan de beurt, goed geholpen en omdat er geen handeling hoefde te worden verricht geen kosten, top!

Prima DAP

Zeer vriendelijk personeel.

bezoek en traject als zeer prettig ervaren.zal ook zeker terug komen
  • Behandeling dier
  • Diersoort: Gezelschapsdier

Over Dierenartsenpraktijk Horst

Een fris en enthousiast team van veterinaire professionals staat geheel voor u klaar. Wij willen de beste service en zorg verlenen voor uw dieren. Wij werken vanuit moderne klinieken voor gezelschapsdieren en paarden, volledig ingericht om uw dieren adequaat en zo prettig mogelijk te ontvangen en behandelen. Gun uw dier het beste: *Hoge cliëntbeoordeling, u geeft ons 4.5 op Facebook. *Uw dier in handen van onze toegewijde dierenartsen. *Gunstige tarieven, vergelijk gerust met andere klinieken. *Ruime openingstijden + 24/7 bereikbaar.