Blij met de werkwijze kwaliteit en contsct

Fijn geholpen. Blijft spannend als je hond onder narcose moet.

Hond is goed geholpen volgens afspraak.

De tand van mijn hond was afgebroken en moest getrokken worden. Netjes van te voren afgesproken wat er ging gebeuren en een correcte prijsindicatie gegeven. Mijn hond is goed geholpen en kan weer zonder pijn door het leven.

Erg klantvriendelijk

Bij binnenkomst voel je je meteen welkom, vriendelijk voor mens en dier. Erg fijn en professioneel!

Goed advies, snelle service

Ik kom snel terecht. Super vriendelijk personeel. Goed advies.

Goed geholpen

Ik ken deze mensen want ik werk zelf op deze school. Maar goed geholpen en goed advies.

Super tevreden...

Ze is erg lief voor puck . Goede informatie van pollyanne

Ik ben tevreden.

Ik ben tevreden over de professionele medische hulp voor mijn hond.

heel fijne ervaring

Snelle en zeer vriendelijke behandeling, heel goed advies

Goede hulp en uitleg

Ik ben samen met ons hondje shea bij jullie geweest en zijn erg goed geholpen en shea verzorgd..

Fijn geholpen

Onze hond werd helemaal op haar gemak gesteld.

Heel fijn, relaxte ontvangst en behandeling

Prettig contact, hond blijft rustig door de relaxte omgeving. Goed geholpen!

Nemen alle tijd om goed te helpen

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Onnodig veel geld gekost voor een en dezelfde klacht en onnodig lang zieke hond

Als je op zondag naar de dierenarts gaat is het serieus, en als je dan naar huis wordt gestuurd met alleen een pilletje. En dan op dinsdag weer terug moet en hoort dat er een röntgenfoto gemaakt moet worden waarvan van te voren al vast stond dat er waarschijnlijk ook nog een echo gemaakt moet worden. Waarom dan die foto? En waarom is die echo niet op zondag gemaakt Dan had dit ons geen 400 euro gekost. Ik vindt dit echt schandalig. Zo ga je niet met je klanten ( mens en dier) om

aardig en behulpzaam

We worden altijd hartelijk ontvangen en prettig geholpen!

Niets aan veranderen

Van reminders tot afhandeling goed geregeld allemaal . Voel me als klant goed geholpen

Heel tevreden

Twee jaar geleden moest ik met mijn lieve hond regelmatig bij jullie zijn. Wij waren altijd tevreden. Nu kom ik gelukkig met mijn andere hond alleen nog voor de vaccinatie en de gezondheidscontrole. Ben nog steeds heel tevreden. Mijn grote jonge ook.

Super dat de dierenpraktijk langs komt voor ons paard.

We hebben geen trailer, en daar komt bij dat ons paard is doodsbang bij vervoer. Dus heel fijn dat dokter Charlotte even langs kon komen voor de jaarlijkse prik.

Vriendelijke spontane en kundige vrouwelijke dierenarts

Proffesionele zorg. Prima uitleg.

Alles was prima geregeld .

Zeer goed.

Kundig en corect geholpen, en heel lief voor Kyra

Leunen

#hartvoordieren

Onze poes piep laten steriliseren. Je word via sms en belletje op de hoogte gehouden over de voortgang. Ik vond dat heel plezierig want onze poes is toch een stukje van je gezin.

Over Dierenartsenpraktijk Horst

Een fris en enthousiast team van veterinaire professionals staat geheel voor u klaar. Wij willen de beste service en zorg verlenen voor uw dieren. Wij werken vanuit moderne klinieken voor gezelschapsdieren en paarden, volledig ingericht om uw dieren adequaat en zo prettig mogelijk te ontvangen en behandelen. Gun uw dier het beste: *Hoge cliëntbeoordeling, u geeft ons 4.5 op Facebook. *Uw dier in handen van onze toegewijde dierenartsen. *Gunstige tarieven, vergelijk gerust met andere klinieken. *Ruime openingstijden + 24/7 bereikbaar.