Precies goed

Goede service, hoge kwaliteit en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Zoals het hoort.

Klantvriendelijk, prima advies en juiste prijs/kwaliteit verhouding

Uiteindelijk toch voor Jasno Shutters gekozen om onze verbouwing af te ronden. Het advies als ook de uiteindelijke installatie hebben onze verwachtingen overtroffen. Het resultaat mag er zijn, een echte aanrader. Voor ons reden om bij eventuele vervolg aankopen wederom met Hoogstraten in zee te gaan.

Prima zaak, meedenkend met de klant, prima service.

De firma Van Hoogstraten Wonen geeft een prima advies. Er wordt volop meegedacht met de wens van de klant. Bovendien is de service top en de collectie is heel uitgebreid.

Zeer goede service van echte vakman.

Rogier is een echte vakman en komt met alternatieven en oplossingen die het resultaat beter maken. Rogier is precies en heeft oog voor detail. De montage is perfect uitgevoerd.

Fantastisch en zeer tevreden

Geeft goed advies Heeft goed kwaliteit en hij geeft goede ideeën aan. Zeker een aanrader!!!!

Persoonlijke en goede service!

Rogier heeft veel kennis van zaken, adviseert goed, komt afspraken na en doet z´n best voor de klant. Ruim assortiment.

goede service en afspraken worden nagekomen.

Deze zaak is wel top in goede service en kwaliteit

Klantgericht

Servicegericht, netjes volgens afspraken de bestelling afgehandeld.

Veel vakkennis en prettige samenwerking

We hebben in ons hele huis nieuwe rolgordijnen, insectenhorren en jaloezieën laten hangen. Rogier is heel kundig en kon ons goed adviseren. De montage verliep heel netjes en de communicatie was erg prettig.

Wij zijn op uitstekende wijze geholpen

Klantvriendelijke houding en een goed prijs-kwaliteit verhouding.

Super advies en uitvoering

Rogier kwam hier al tijdens de verbouwing en dankzij zijn handige tips voor aanpassingen is het nog mooier geworden! Van gordijnen tot plinten, de kwaliteit van het materiaal is prima en het wordt vakkundig geïnstalleerd. Het ziet er echt super mooi uit en we zijn ook zeer tevreden.

Super service!

Rogier dacht goed mee en was erg oplossingsgericht. Twee driehoekige raampartijen met behoorlijke hoogte voorzien van lamellen. Waar andere leveranciers afhaakten was Rogier juist doortastend en afspraak was afpraak, snel geregeld, ronduit super, wou dat ik eerder in contact was gekomen met Rogier, had veel tijd bespaard!

Prachtige gordijnen met goede service

Absolute aanrader! Zeer kundig advies, Wordt goed meegedacht met de klant en goede service tijdens de installatie!

Super goed werk geleverd door van Hoogstraten! Na het bezoek thuis een nette offerte opgesteld, tussentijds op de hoogte gehouden over de verwachte levertijd en alles goed en snel opgeleverd, ik ben heel tevreden!

Geeft goed advies en werkt zeer netjes.

Er wordt alle tijd genomen om een goed advies te geven. De stalen mogen op zicht meegenomen worden, zodat je ook kunt zien hoe de kleur thuis is. Alles wordt heel netjes gemonteerd. Afspraken worden nagekomen.

Uitstekende service met kwalitatief hoogwaardige produkten

De Firma van Hoogstraten Wonen is zeer vakkundig als het gaat om advies en oplossingen zoeken. Er wordt gewerkt met hoogwaardige kwaliteit van produkten en een uitstekende persoonlijke service. Ik beveel de firma graag aan.

alles perfect

Duidelijke info over levering. Mooie materialen en duidelijke uitleg over gebruik. Zeer secuur gemonteerd.

Persoonlijk en uitstekend vakmanschap!!

Persoonlijk en uitstekend vakmanschap.

Van begin tot het einde een top begeleiding

Rogier en Irene zijn vakkundig, communiceren duidelijk en op tijd en hebben ons nieuwe onderkomen fantastisch en netjes ingericht. Daarnaast hebben we tijdens het voortraject veel tips ontvangen van Rogier die zeer nuttig waren. We zijn blij met het resultaat.

Vakkundige levering en montage.

We zijn goed geadviseerd en onze luxaflex is snel en zeer netjes gehangen. Mocht ik wederom raambekleding nodig hebben dan zou ik zeker weer bij dit bedrijf aankloppen.

Betrouwbaar vakmanschap!

De omschrijving van mijn ervaring in één zin omvat alles! Hierom beveel ik Van Hoogstraten Wonen van harte aan!

goed advies, deskundig, betrouwbaar !

Goed advies, deskundig en betrouwbaar !

snel en vakkundig geholpen.

Na telefonisch eerste contact snel daarna persoonlijk bezoek, opmeten en offerte. Volgens afgesproken planning vandaag vakkundige installatie van rol hor deur keuken en raam slaapkamer.

Een topper van een MKB-bedrijf; Koop bij de Nuenense Middenstand

Positieve ervaringen sinds jaar en dag. Persoonlijke behandeling en optimale klantenservice. Zelfs onze uithuizige kinderen komen nu ook bij hen voor o.a. vloerbedekking

Goed advies

Rogier Heeft veel kennis en ervaring en prettig in de omgang, prima advies en denkt mee

De Pinckart 9

5674CB Nuenen