Fijn contact en vervolgens goede afhandeling van al onze reparaties

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. In het eerste contact met de receptie en hoe vervolgens de afhandeling verder verloopt. daarnaast is Klaas goud waard.

Keurig geholpen en probleem opgelost

Het probleem opgelost, snel geregeld.

heel best

Een bekwame vakman kwam alles nauwkeurig opmeten. Rustig en snel werd een steiger in elkaar gezet en de oude goot eruit gehaald. Nieuwe gootstukken pasten er precies in en alles werd opgeruimd alsof er niemand geweest was. Laat het nu maar regenen!

Helemaal prima!

Goed telefonisch bereikbaar, wordt aan de afspraak gehouden, kundige en harde werkers. Bovendien opgewekte mensen. We hebben Jonker een aantal keren nodig gehad en kregen steeds een andere loodgieter, maar het waren allemaal puike mensen!!

Direct op vraag reageren en actie ondernemen.

Ik belde, direct antwoord. Kwam op tijd. Werk gedaan en keurig gedaan.

Goede service en advies en uitvoering van de werkzaamheden

Geweldige aanpak en klus geklaard.

Ik bel. Ze komen. Hup het probleem wordt meteen aangepakt en nog opgelost ook. geen lekkage meer. Ik wacht alleen nog op de offerte voor een nieuw dak.

Als altijd prima.

Duidelijke afspraken, op tijd en vakkundig geholpen.

het door mij gevraagde werd heel serieus en uitvoerig onderzocht

er werd goed geinformeerd wat de klachten precies waren, vervolgens werden er goede maatregelen genomen. daatna volgde een passend advies

Zeer moeilijk om contact te krijgen

Wij hebben eerder zaken met Jonker gedaan en ik moet zeggen tot volle tevredenheid. Echter ook toen hebben we meerdere malen moeten bellen en emailen alvorens er excuses waren en er contact was en de installatie van onze nieuwe geiser werd uitgevoerd. Dit jaar zijn we een nieuwe aanbouw aan het plaatsen waar een CV ketel in moet worden geinstalleerd. Begin Juni heb ik hierover contact opgenomen. Na meerdere malen bellen kreeg ik het verzoek een email te sturen met de wensen. Dit heb ik gedaan op 19/6/2019. Tot op heden geen enkele reactie, helaas ik was heel tevreden maar nu gaan we toch echt naar een andere partij.

Goede service......

Vriendelijk personeel... Elke dag wordt netjes de rommel opgeruimd en men is niet te beroerd om wat extra's te doen. Ook het geleverde is van prima kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Wel even moeten wachten voordat er tijd was voor mijn klusje, maar daarna na volle tevredenheid opgelost en afgerond.

Snelle komst, praktsche en voortvarende aanpak, goede uitleg, prettig contact.

Goede service netjes personeel

Mijn ervaring is: Keurige mannen, kwamen mooi op tijd stelde zich netjes voor. Na de klus alles keurig opgeruimd en afval meegenomen. Wilde zelfs nog met stoffer en blik aan de gang ,maar dat vond ik niet nodig.

Die is goed

• Ervaring met: Sanitair

Vriendelijk personeel, snel en netjes werken. Kennis van zaken

Uisyrkemd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij uitbrengen offerte was aangegeven dat vanwege toegenomen nieuwbouw vertraging zou ontstaan. Die was groot en de berichtgeving karig. In mijn ogen is het zinkwerk goed uitgevoerd en het herstellen van aangetast houtwerk voortvarend aangepakt.

• Bereikbaarheid

Werd snel geholpen nadat mijn daalderop boiler kapot was gegaan.

• Ervaring met: Overige

Badkamer radiator en koppelstuk leidingen waren aan vervangen toe. Het aftappen en de-monteren van de leidingen en radiator koste weinig moeite. installeren nieuwe radiator, controleren etc. verliep prima, zeer tevreden met het resultaat.

• Ervaring met: CV installatie

Zeer tevreden over Jonker BV. Met name de bereidheid van de medewerkers om in hun vakantie toch te komen werken om mijn lekke gasleiding te komen vervangen. Top.

• Ervaring met: Leidingwerk

• Ervaring met: CV installatie

Er was en lekkage en ik was vrij snel geholpen teriwjl jullie het drukk hadde. Iedereen was aardig en de communicatie was super! Hartelijk bedankt voor uw hulp.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Leidingwerk

Prettige medewerker vakkundig en netjes. Was bij vorige klus 3 jr geleden in mijn 2e woning ( Westzanerdijk 298) als hulp bij een regenafvoer project werkzaam.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In Juni loodgieter langs geweest om bij onze buren dakgoot te meten eerste week juli zouden de offertes verstuurd worden maar helaas niets ontvangen zijn nu half augustus nog steeds niets Daarom raad ik deze firma niet aan

• Ervaring met: Overige

U heeft inmiddels een mail ontvangen met de offertes die reeds op 3 juli jl. waren opgesteld. Kennelijk zijn deze om onverklaarbare reden niet aangekomen. Wij betreuren dit en bieden daarvoor onze excuses aan.