Wij hadden in onze b&b voor het eerst in 8 jaar last van Bedbugs.. Wij vonden Beukema Ongediertebestrijding via de website ongediertebestrijden.com. ze kwamen direct professioneel over en stelde ons gerust. Na een uitvoerige behandeling zijn we nu 7 weken verder en gelukkig geen levende bedwants meer gezien.

• Ongedierte: Insecten

Top bedrijf, wij hebben kort geleden een stolp boerderij gekocht helaas met houtworm. De mannen van Beukema hebben de gehele kap stof en vet vrij gemaakt en daarna alles netjes behandelt het leek wel als nieuw toen ze klaar waren en dat ook nog tegen een nette prijs!

• Ongedierte: Houtaantasters

Patrick heeft ons snel Van ons rattenprobleem af geholpen. Ook veel goede tips gehad, ben super dankbaar!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Door de kennis die deze mannen bezitten merk je dat ongediertebestrijding verder gaat dan even een muizenvalletje kopen of wat korreltjes. Vol passie voor hun werk weet ik na een half uur praten met hun bijna alles van muizen, hun leefwijze en welke strategies je kan gebruiken om er van verlost te raken. Bij ons waren ze in twee afspraken klaar en we hebben nu 14 weken verder geen muis meer gezien!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hadden in 6 kamers van ons hotel een bedwantsen probleem, we hadden eerst andere bedrijven in gehuurd zoals Rama omdat we toen nog niet van Beukema afwisten gelukkig hebben zij ons in een keer van ons probleem afgeholpen

• Ongedierte: Insecten

Bijzonder goede ervaring met deze expert die tevens is aangesloten bij de landelijke vakvereniging Erg prettig is ook de rust die creëert rond het probleem ,en de vakkundigheid waarmee het bestrijd ! Dank Hr Beukema

• Ongedierte: Anders

We wilden het eerst zelf proberen, na een paar weken toch maar ingezien dat we wel wat hulp konden gebruiken. Rico heeft ons wonderbaarlijk snel van onze muizen afgeholpen.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Maanden lang hadden wij last van bedwantsen op internet vonden we Patrick Beukema samen met zijn team heeft hij ons gehele huis verhit en zijn we nu na eerst 4 andere bedrijven gebruikt te hebben eindelijk verlost van bedwantsen. voor de mensen die ook last krijgen van bedwantsen, twijfel niet neem Beukema

• Ongedierte: Houtaantasters

Bij onze heeft Beukema onze gehele ondervloer en bebalking gerenoveerd door grote aantasting van boktorren. Het was een hele operatie maar het ziet er weer top uit en de komende 10 jaar zijn we verzekerd van een boktor vrije vloer.

• Ongedierte: Houtaantasters

Bedrijf die het duidelijk heel erg druk heeft.. gezien het snelle resultaat snap ik waarom. Bedankt mannen!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Geweldig snel geholpen, was snel van me muizen af! De mannen weten bijzonder veel over muizen en hun gedrag.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Netjes werk afgeleverd erg tevreden mee.

• Ongedierte: Houtaantasters

Erg prettig geholpen, bij de eerste keer gaf de bestrijder aan dat de mogelijkheid bestond dat er nabehandeling nodig zou zijn, ik schrok direct door alle verhalen van ongediertebestrijders op internet. De goedlachse bestrijder stelde me direct gerust dat het een service van het bedrijf zou zijn en inderdaad heel prettig na 1 week had ik nog last en belde op en werd direct vriendelijk te woord gestaan en er werd een nieuwe afspraak in gepland. Heel erg netjes nu al een week geen wesp meer gezien. Top bedrijf erg aan te raden voor iedereen in de omgeving van Haarlem

• Ongedierte: Wespen

Wij hadden last van duiven op ons balkon, Richard heeft ons goed geïnformeerd en ons voor een scherpe prijs onze overlast weg genomen.

• Ongedierte: Duiven & Vogels

vriendelijk te woord gestaan, en ook snel van de wespen verlost

• Ongedierte: Wespen

Zeer prettige ervaring gehad, we hadden een huis gekocht waar een grote huiszwam aanwezig was na een hele duidelijke uitleg, hebben de heren van Beukema vakkundig de zwam verwijderd en achteraf alles ook nog netjes opgeruimd.

• Ongedierte: Houtaantasters

Patrick is een vakman. Zeer goede service. Snel en hij reageerde direct als we belde. Het duurde even voordat we van de muizen af waren, maar Patrick hield vol tot het probleem verholpen was. Overigens, zonder dat we extra moesten betalen.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

We hadden last van een rat. Deze was snel gevangen

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Nette prijs en garantie. Echte aanrader !!

• Ongedierte: Houtaantasters

Ik heb al een keer iemand anders over de vloer gehad. Maar die kregen het maar niet voor elkaar. Patrick was heel direct naar mij toe. Hij heeft wel voor elkaar gekregen wat die ander niet lukte

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Duidelijke uitleg, en goed resultaat. Ik ben van mijn kakkerlakken af.

• Ongedierte: Anders

Dank je wel voor je duidelijke advies en hulp

• Ongedierte: Houtaantasters

Patrik is nu drie keer geweest. Perfect op tijd, uitstekend advies. Ik heb het resultaat nog niet ingevuld in afwachting van het definitieve resultaat, maar het probleem is al een enorm stuk minder.

• Resultaat N.v.t.
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Ten einde raad contact opgenomen met dit bedrijf. Nog dezelfde dag zijn ze langs geweest. Het gevoel dat er echt wat aangedaan wordt is goud waard. Volgende week komt hij kijken hoe het er voorstaat. Deze jongen is voor mij goud waard.

• Resultaat N.v.t.
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Hele duidelijke uitleg gehad, nette en overzichtelijke offerte. Bedrijf wat duidelijk is over garantie en erg netjes werkt. Wij zijn zeer tevreden!