Echt een goed bedrijf, met hun pakketten werken ze echt goed wij waren snel van onze probleem af

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Erg fijn geholpen door heer Beukema zelf. De recensie over de enorme kunde van deze man zijn 100 % waar. Met zijn schat aan ervaring wist hij bedwantsen in ons huis te vinden waar honden van een ander bedrijf niets aangaven. Nu 5 weken na de behandeling van meneer Beukema nog steeds erg tevreden bedwants vrij.

• Ongedierte: Insecten

Na benadering snel geholpen. Hun expertise in horeca en hun flexibiliteit is duidelijk merkbaar ten opzichte van veel andere bedrijven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze beoordeling volgt op onze vorig bericht. Snel na plaatsing is er door de hr. Beukema contact met ons opgenomen en heeft hij uitleg gegeven waarom we nog geen Certificaat hadden ontvangen en heeft hij ons er alsnog snel één via de mail gestuurd.

• Ongedierte: Houtaantasters

Geweldig snel geholpen. Binnen een dag was onze boerderij geïnspecteerd op houtworm de volgende dag stonden er 3 vakmannen met een hoogwerker om onze boerderij houtworm vrij te krijgen! Helemaal top echt een aanrader.

• Ongedierte: Houtaantasters

Het team van Beukema heeft ons huis verhit tegen bedwantsen. Gelukkig zijn we verlost!

• Ongedierte: Insecten

Heren hebben bij ons de vliering behandeld tegen houtworm. Het ziet er erg netjes uit heel erg bedankt!

• Ongedierte: Houtaantasters

Wij hebben muizenpakket A genomen en we zijn erg goed en snel geholpen. Bij ons was de eerste en de laatse keer Patrick bij ons en die heeft ons heel veel uitgrlegd en tips gegeven. Dit was een stuk minder bij het tweede bezoek dat een wat oudere man. Overall wel erg tevreden en ga ze zeker bij familie en vrienden aanraden.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hebben pakket A genomen en de muizen waren snel weg bij ons. Ook zijn alle doorgangen vakkundig dichtgemaakt. Wij zijn super tevreden, ze geven ook veel uitleg!

• Resultaat

Ondanks dat ze de eerste keer 35 mijuten te laat waren door de drukte hebben ze ons muizenprobleem vakkundig de kop in gedrukt. Nette mensen van Beukema zou ze een evntuele volgende keer zeker weer bellen

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Na een slechte ervaring, is het uiteindelijk op een nette manier opgelost. Ik zal ze dan ook inschakelen voor een ander ongedierteprobleem.

• Ongedierte: Wespen

Wij hAdden enorme lAst van rare vogels in en rondom ons Bedrijfspand. Na een 2-tal bezoeken van Beukema waren wij verlost van deze plaagdieren. Geen rare vogels meer te bekennen!!! Dank Beukema voor de voortreffelijke service.

• Ongedierte: Duiven & Vogels

Wij hadden in onze b&b voor het eerst in 8 jaar last van Bedbugs.. Wij vonden Beukema Ongediertebestrijding via de website ongediertebestrijden.com. ze kwamen direct professioneel over en stelde ons gerust. Na een uitvoerige behandeling zijn we nu 7 weken verder en gelukkig geen levende bedwants meer gezien.

• Ongedierte: Insecten

Top bedrijf, wij hebben kort geleden een stolp boerderij gekocht helaas met houtworm. De mannen van Beukema hebben de gehele kap stof en vet vrij gemaakt en daarna alles netjes behandelt het leek wel als nieuw toen ze klaar waren en dat ook nog tegen een nette prijs!

• Ongedierte: Houtaantasters

Patrick heeft ons snel Van ons rattenprobleem af geholpen. Ook veel goede tips gehad, ben super dankbaar!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Door de kennis die deze mannen bezitten merk je dat ongediertebestrijding verder gaat dan even een muizenvalletje kopen of wat korreltjes. Vol passie voor hun werk weet ik na een half uur praten met hun bijna alles van muizen, hun leefwijze en welke strategies je kan gebruiken om er van verlost te raken. Bij ons waren ze in twee afspraken klaar en we hebben nu 14 weken verder geen muis meer gezien!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hadden in 6 kamers van ons hotel een bedwantsen probleem, we hadden eerst andere bedrijven in gehuurd zoals Rama omdat we toen nog niet van Beukema afwisten gelukkig hebben zij ons in een keer van ons probleem afgeholpen

• Ongedierte: Insecten

Bijzonder goede ervaring met deze expert die tevens is aangesloten bij de landelijke vakvereniging Erg prettig is ook de rust die creëert rond het probleem ,en de vakkundigheid waarmee het bestrijd ! Dank Hr Beukema

• Ongedierte: Anders

We wilden het eerst zelf proberen, na een paar weken toch maar ingezien dat we wel wat hulp konden gebruiken. Rico heeft ons wonderbaarlijk snel van onze muizen afgeholpen.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Maanden lang hadden wij last van bedwantsen op internet vonden we Patrick Beukema samen met zijn team heeft hij ons gehele huis verhit en zijn we nu na eerst 4 andere bedrijven gebruikt te hebben eindelijk verlost van bedwantsen. voor de mensen die ook last krijgen van bedwantsen, twijfel niet neem Beukema

• Ongedierte: Houtaantasters

Bij onze heeft Beukema onze gehele ondervloer en bebalking gerenoveerd door grote aantasting van boktorren. Het was een hele operatie maar het ziet er weer top uit en de komende 10 jaar zijn we verzekerd van een boktor vrije vloer.

• Ongedierte: Houtaantasters

Bedrijf die het duidelijk heel erg druk heeft.. gezien het snelle resultaat snap ik waarom. Bedankt mannen!

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Geweldig snel geholpen, was snel van me muizen af! De mannen weten bijzonder veel over muizen en hun gedrag.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Netjes werk afgeleverd erg tevreden mee.

• Ongedierte: Houtaantasters

Erg prettig geholpen, bij de eerste keer gaf de bestrijder aan dat de mogelijkheid bestond dat er nabehandeling nodig zou zijn, ik schrok direct door alle verhalen van ongediertebestrijders op internet. De goedlachse bestrijder stelde me direct gerust dat het een service van het bedrijf zou zijn en inderdaad heel prettig na 1 week had ik nog last en belde op en werd direct vriendelijk te woord gestaan en er werd een nieuwe afspraak in gepland. Heel erg netjes nu al een week geen wesp meer gezien. Top bedrijf erg aan te raden voor iedereen in de omgeving van Haarlem

• Ongedierte: Wespen