Rustige, vriendelijke en bekwame mensen, die vertrouwen geven in een oplossing.

Toen ik een paar keer gestoken was en de bulten wel heel erg jeukten en branden ben ik eens gaan googlen, ik kwam uit op bedwants. Schrok me dood want dat was mijn ergste nachtmerrie (ik heb smetvrees). Direct Beukema ongediertebestrijding gebeld. Na een paar dagen kwam eerst Peter op het afgeproken tijdstip langs. Omdat we geen duidelijk sporen hadden heeft hij preventief mijn slaapkamer gespoten. Toen ik weer gestoken was, is Patrick langsgekomen en heeft nogmaals gespoten nadat hij eerst alles bevroren had. Ze bleken in een gaatje, in mijn bed te zitten. Nu na 3.5 week ben ik niet meer gestoken, krijg ik langzaam aan weer wat vertrouwen. Patrick heb ik een paar keer gemaild en gebeld met mijn vragen. Niets was teveel, en stelde hij mij gerust. (ik ben pietpaniek nl) Fijn bedrijf. Hoop ze echter nooit meer nodig te hebben. En als er wel weer wat is, weet ik wie ik bel.

Adequaat en vriendelijk

Ray kwam bij ons omdat we muizen hadden, hij zag meteen dat het ratten waren. Vreselijk vond ik het. Hij heeft gif geplaatst en is een week later teruggekomen. Er was van gegeten, toen heeft hij gaten gedicht onder het aanrecht, een paar weken later is hij (kosteloos) teruggekomen omdat ik weer ratten rook. Er bleek nog een gaatje in een hoekje te zitten, dat heeft hij toen met kunst en vliegwerk ook gedicht. Ik ben blij met de service, Ray dacht met ons mee en was erg vriendelijk.

top!

De houtworm behandeling super relaxed is gegaan. Superbeleefd en alles werd duidelijk uitgelegd. Nu hopen dat de houtwormen minder blij met de service zijn ;).

In 2 keer van onze bedwantsen af!

Super veel info gehad. Nadat ze alles bij ons bevroren hadden heeft het team van Patrick na 1 week een behandeling met stoom en gif gegeven. We worden al 10 weken niet gebeten meer.

Erg vakkundig

Zeer fijn door Patrick zelf geholpen, heel veel tips gehad. Zou hem iedereen die last heeft van ongedierte aanraden.

Zorgvuldige behandeling

Medewerkers hebben keurig netjes de houtworm op mijn zolder behandeld. Vriendelijke werknemers. Ik heb alleen de beloofde certificaat nog niet mogen ontvangen. Behandeling was eind mei 2020

*Snel accuraat grondig professioneel*

Volgens afspraak ontving ik vooraf een bericht mbt tijd van arriveren ter plaatse. Vriendelijk en correcte toelichting over de actie van bestrijding. Na zorgvuldig onderzoek bleek er geen nest aanwezig te zijn, tóch voor de zekerheid nog even contact gezocht met een collega. Nadat alles nóg eens een keer was onderzocht was de conclusie dat er geen nest aanwezig was. Zo fijn een grondig onderzoek :):) Fantastisch nieuws én hoefde er alleen onderzoekskosten worden betaald. !! Grandioos bedrijf, ik beveel het van harte aan indien men (over-)last van ongedierte heeft !!

Hoi Sylvia! Bedankt voor deze mooie review.

Na klacht te hebben gecommuniceerd is hier goed mee omgegaan

Probleem was vlooien in onze bank, hiertoe zou bank gestoomd moeten worden, na rond vragen bleek Beukema de juiste partij... bij oplevering bleek er niet gestoomd te zijn, na klacht hierover gemeld te hebben is een en ander zeer addequaat en op zelfde dag opgelost. Effect van behandeling moet nog blijken maar mocht het niet afdoende zijn komt men terug voor nabehandeling, zo is ons beloofd!

Beste Carola, Nogmaals bedankt dat wij hetgeen wat niet goed verlopen was mochten herstellen. Uiteraard zullen wij jou.. Als je over 3 nog last hebt overlast ervaart. Zoals beloofd je van dienst zijn. Vriendelijke groet, Patrick Beukema

Ze zijn lekker snel bij je. Vakkundig en vriendelijk.

Zeer vriendelijke dame aan de lijn gehad voor het maken van de afspraak. Een kundig en aardige meneer heeft ons geholpen. Ze geven een 100 procent garantie op het oplossen van je probleem. Dank jullie wel. Bel zeker weer bij een wespennest.

Bedankt Swen! We helpen je graag volgende keer weer!

Vakkundig en snel

Van A tot Z goed geholpen. Duidelijk advies om de houtworm te bestrijden. Ook de uitvoering was naar verwachting.

Prima,zeer goed.

had een wespennest in spouwmuur. medewerker belde op dat hij verlaat was...zeer goed. zoon maakte zorgen of het bijen of wespen waren....medewerker nam de tijd om uit te leggen dat het wespen waren,geen bijen. We hebben dus wat geleerd over wespen. Fijn dat de medewerkers info en advies geven.

Probleem netjes opgelost

Na het communiceren van een gedeeltelijk opgelost probleem waardoor ik niet helemaal tevreden was is het probleem alsnog professioneel en naar tevredenheid opgelost. Hier zijn wij erg blij mee!

Beste Sabine, Na zoeken heb ik je eindelijk in het systeem terug gevonden. helaas zie ik dat onze dienstverlening niet geheel vlekkeloos verlopen is. Excuus hiervoor. Intern zullen we maatregelen treffen dat dergelijke miscommunicatie in de toekomst niet meer voor zullen komen/ Graag kom ik in contact met je om het probleem conform onze dienstverlening alsnog kosten loos op te lossen. vriendelijke groet, Patrick Beukema

Professioneel

Zeer tevreden over de dienstverlening. Professioneel en heel vriendelijk geholpen.

Erg bedankt Ted, Het was even een klusje maar we hebben het gelukkig snel weten op te lossen. Tot de volgende keer, Groet, Team Beukema

Kevin

Meneer Beukema is zelf bij ons geweest, met erg veel kunde en uitleg heeft hij onze stolpboerderij van houtworm ontdaan. Erg tevreden over de dienstverlening.

Heel erg bedankt Kevin, Veel plezier op je nieuwe woonadres!

Snel en kordaat

Erg fijn en snel van onze muizen afgeholpen, wij hadden een pakket met 3 bezoeken. Er kwam wel iedere keer een andere bestrijder maar ze hebben allen erg veel kennis en geven een goede uitleg.

perfecte service

ik ben zeer tevreden met de ongedierte bestrijder van beukema doen er alles aan om je zo snel mogelijk van het probleem te verlossen en kwamen dezelfde dag nog was ik erg blij mee zijn super vriendelijk zeker een aanrader en ook de kosten vallen zeker mee je krijgt er echt service voor 👍

Goede service!

De medewerkers van Beukema hebben mij snel en voor niet al te veel geld van de bedwantsen in mijn studio af geholpen.

Geweldige medewerker die kordaat en snel gehandeld heeft.

Zeker voor een eventuele volgende keer herhaalbaar.

Perfect geholpen!

Geweldig snel geholpen, goed bedrijf met erg meedenkende werknemers zowel aan de telefoon als ook gewoon bij je thuis!

nog steeds geen certificaat houtworm bestrijding ontvangen

de persoon die langs kwam voor zowel muizen bestrijding als houtworm behandeling is erg kundig en flexibel. tot op heden heb ik van kantoor nog geen certificaat ontvangen van de houtworm behandeling van begin dit jaar (eind jan/begin feb). dus als je dat nodig hebt, bijv voor verkoop woning, dan is dat een probleem.

Uitstekende ervaring, goede prijs- kwaliteit verhouding

uitstekende ervaring, goede service en prijs/kwaliteit verhouding

tevreden

Het betrof een wespennest. Beukema kwam langs en spoot op het nest. Als er na 2 weken nog steeds wespen vlogen dan moest ik bellen en zou opnieuw iemand langskomen. De 2de keer was een voltreffer op het nest en ik was er gauw van verlost. Ik hoefde niet extra te betalen omdat een garantie was beloofd. De telefoniste is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!

Snel, efficient en klantvriendelijk

Binnen 24 uur nadat bij ons een bedwants was gesignaleerd, was Beukema ter plekke. Goede service en efficiënt gewerkt. Een aanrader voor een ieder, die met ongedierte te maken krijgt en daar snel van af wil. En ook in hun prijs zeer concurrerend zonder dat dat iets afdeed aan hun kwaliteit.

geweldig

De wespen bestrijder kwam op afgesproken tijd. Hij spoot in de spouwmuur waar het nest was en zag dat er uit een andere opening ingespoten spul naar buiten kwam, dus die andere opening in spouwmuur ook ingespoten. Hij zei dat het binnen 5 dagen weg moest zijn en anders bellen ivm garantie. Nou... de wespen waren na 3 dagen weg!!! Echt ontzettend bedankt voor de goede bestrijding en de vriendelijke bestrijder!

Geruststellend, vriendelijk en professioneel

Vandaag is Patrick bij ons langs geweest na twee zenuwslopende weken m.b.t. het mogelijk meenemen van bedwantsen vanaf de vakantiebestemming. Na een vervelende ervaring elders is Patrick op dezelfde dag dat wij contact hebben gezocht langsgekomen. Hij heeft duidelijk veel kennis van zaken en heeft uitgebreid onderzoek gedaan. Patrick, heel erg bedankt voor de top service! Wij kunnen na weken van stress weer rustig slapen.