tevreden

Het betrof een wespennest. Beukema kwam langs en spoot op het nest. Als er na 2 weken nog steeds wespen vlogen dan moest ik bellen en zou opnieuw iemand langskomen. De 2de keer was een voltreffer op het nest en ik was er gauw van verlost. Ik hoefde niet extra te betalen omdat een garantie was beloofd. De telefoniste is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!

Snel, efficient en klantvriendelijk

Binnen 24 uur nadat bij ons een bedwants was gesignaleerd, was Beukema ter plekke. Goede service en efficiënt gewerkt. Een aanrader voor een ieder, die met ongedierte te maken krijgt en daar snel van af wil. En ook in hun prijs zeer concurrerend zonder dat dat iets afdeed aan hun kwaliteit.

geweldig

De wespen bestrijder kwam op afgesproken tijd. Hij spoot in de spouwmuur waar het nest was en zag dat er uit een andere opening ingespoten spul naar buiten kwam, dus die andere opening in spouwmuur ook ingespoten. Hij zei dat het binnen 5 dagen weg moest zijn en anders bellen ivm garantie. Nou... de wespen waren na 3 dagen weg!!! Echt ontzettend bedankt voor de goede bestrijding en de vriendelijke bestrijder!

Geruststellend, vriendelijk en professioneel

Vandaag is Patrick bij ons langs geweest na twee zenuwslopende weken m.b.t. het mogelijk meenemen van bedwantsen vanaf de vakantiebestemming. Na een vervelende ervaring elders is Patrick op dezelfde dag dat wij contact hebben gezocht langsgekomen. Hij heeft duidelijk veel kennis van zaken en heeft uitgebreid onderzoek gedaan. Patrick, heel erg bedankt voor de top service! Wij kunnen na weken van stress weer rustig slapen.

Echt een goed bedrijf, met hun pakketten werken ze echt goed wij waren snel van onze probleem af
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Erg fijn geholpen door heer Beukema zelf. De recensie over de enorme kunde van deze man zijn 100 % waar. Met zijn schat aan ervaring wist hij bedwantsen in ons huis te vinden waar honden van een ander bedrijf niets aangaven. Nu 5 weken na de behandeling van meneer Beukema nog steeds erg tevreden bedwants vrij.
  • Ongedierte: Insecten

Na benadering snel geholpen. Hun expertise in horeca en hun flexibiliteit is duidelijk merkbaar ten opzichte van veel andere bedrijven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze beoordeling volgt op onze vorig bericht. Snel na plaatsing is er door de hr. Beukema contact met ons opgenomen en heeft hij uitleg gegeven waarom we nog geen Certificaat hadden ontvangen en heeft hij ons er alsnog snel één via de mail gestuurd.
  • Ongedierte: Houtaantasters

Geweldig snel geholpen. Binnen een dag was onze boerderij geïnspecteerd op houtworm de volgende dag stonden er 3 vakmannen met een hoogwerker om onze boerderij houtworm vrij te krijgen! Helemaal top echt een aanrader.
  • Ongedierte: Houtaantasters

Het team van Beukema heeft ons huis verhit tegen bedwantsen. Gelukkig zijn we verlost!
  • Ongedierte: Insecten

Heren hebben bij ons de vliering behandeld tegen houtworm. Het ziet er erg netjes uit heel erg bedankt!
  • Ongedierte: Houtaantasters

Wij hebben muizenpakket A genomen en we zijn erg goed en snel geholpen. Bij ons was de eerste en de laatse keer Patrick bij ons en die heeft ons heel veel uitgrlegd en tips gegeven. Dit was een stuk minder bij het tweede bezoek dat een wat oudere man. Overall wel erg tevreden en ga ze zeker bij familie en vrienden aanraden.
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hebben pakket A genomen en de muizen waren snel weg bij ons. Ook zijn alle doorgangen vakkundig dichtgemaakt. Wij zijn super tevreden, ze geven ook veel uitleg!
  • Resultaat

Ondanks dat ze de eerste keer 35 mijuten te laat waren door de drukte hebben ze ons muizenprobleem vakkundig de kop in gedrukt. Nette mensen van Beukema zou ze een evntuele volgende keer zeker weer bellen
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Na een slechte ervaring, is het uiteindelijk op een nette manier opgelost. Ik zal ze dan ook inschakelen voor een ander ongedierteprobleem.
  • Ongedierte: Wespen

Wij hAdden enorme lAst van rare vogels in en rondom ons Bedrijfspand. Na een 2-tal bezoeken van Beukema waren wij verlost van deze plaagdieren. Geen rare vogels meer te bekennen!!! Dank Beukema voor de voortreffelijke service.
  • Ongedierte: Duiven & Vogels

Wij hadden in onze b&b voor het eerst in 8 jaar last van Bedbugs.. Wij vonden Beukema Ongediertebestrijding via de website ongediertebestrijden.com. ze kwamen direct professioneel over en stelde ons gerust. Na een uitvoerige behandeling zijn we nu 7 weken verder en gelukkig geen levende bedwants meer gezien.
  • Ongedierte: Insecten

Top bedrijf, wij hebben kort geleden een stolp boerderij gekocht helaas met houtworm. De mannen van Beukema hebben de gehele kap stof en vet vrij gemaakt en daarna alles netjes behandelt het leek wel als nieuw toen ze klaar waren en dat ook nog tegen een nette prijs!
  • Ongedierte: Houtaantasters

Patrick heeft ons snel Van ons rattenprobleem af geholpen. Ook veel goede tips gehad, ben super dankbaar!
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Door de kennis die deze mannen bezitten merk je dat ongediertebestrijding verder gaat dan even een muizenvalletje kopen of wat korreltjes. Vol passie voor hun werk weet ik na een half uur praten met hun bijna alles van muizen, hun leefwijze en welke strategies je kan gebruiken om er van verlost te raken. Bij ons waren ze in twee afspraken klaar en we hebben nu 14 weken verder geen muis meer gezien!
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hadden in 6 kamers van ons hotel een bedwantsen probleem, we hadden eerst andere bedrijven in gehuurd zoals Rama omdat we toen nog niet van Beukema afwisten gelukkig hebben zij ons in een keer van ons probleem afgeholpen
  • Ongedierte: Insecten

Bijzonder goede ervaring met deze expert die tevens is aangesloten bij de landelijke vakvereniging Erg prettig is ook de rust die creëert rond het probleem ,en de vakkundigheid waarmee het bestrijd ! Dank Hr Beukema
  • Ongedierte: Anders

We wilden het eerst zelf proberen, na een paar weken toch maar ingezien dat we wel wat hulp konden gebruiken. Rico heeft ons wonderbaarlijk snel van onze muizen afgeholpen.
  • Ongedierte: Muizen & Ratten

Maanden lang hadden wij last van bedwantsen op internet vonden we Patrick Beukema samen met zijn team heeft hij ons gehele huis verhit en zijn we nu na eerst 4 andere bedrijven gebruikt te hebben eindelijk verlost van bedwantsen. voor de mensen die ook last krijgen van bedwantsen, twijfel niet neem Beukema
  • Ongedierte: Houtaantasters

Bij onze heeft Beukema onze gehele ondervloer en bebalking gerenoveerd door grote aantasting van boktorren. Het was een hele operatie maar het ziet er weer top uit en de komende 10 jaar zijn we verzekerd van een boktor vrije vloer.