Professioneel

Zeer tevreden over de dienstverlening. Professioneel en heel vriendelijk geholpen.

Kevin

Meneer Beukema is zelf bij ons geweest, met erg veel kunde en uitleg heeft hij onze stolpboerderij van houtworm ontdaan. Erg tevreden over de dienstverlening.

Snel en kordaat

Erg fijn en snel van onze muizen afgeholpen, wij hadden een pakket met 3 bezoeken. Er kwam wel iedere keer een andere bestrijder maar ze hebben allen erg veel kennis en geven een goede uitleg.

perfecte service

ik ben zeer tevreden met de ongedierte bestrijder van beukema doen er alles aan om je zo snel mogelijk van het probleem te verlossen en kwamen dezelfde dag nog was ik erg blij mee zijn super vriendelijk zeker een aanrader en ook de kosten vallen zeker mee je krijgt er echt service voor 👍

Goede service!

De medewerkers van Beukema hebben mij snel en voor niet al te veel geld van de bedwantsen in mijn studio af geholpen.

Geweldige medewerker die kordaat en snel gehandeld heeft.

Zeker voor een eventuele volgende keer herhaalbaar.

Perfect geholpen!

Geweldig snel geholpen, goed bedrijf met erg meedenkende werknemers zowel aan de telefoon als ook gewoon bij je thuis!

nog steeds geen certificaat houtworm bestrijding ontvangen

de persoon die langs kwam voor zowel muizen bestrijding als houtworm behandeling is erg kundig en flexibel. tot op heden heb ik van kantoor nog geen certificaat ontvangen van de houtworm behandeling van begin dit jaar (eind jan/begin feb). dus als je dat nodig hebt, bijv voor verkoop woning, dan is dat een probleem.

Uitstekende ervaring, goede prijs- kwaliteit verhouding

uitstekende ervaring, goede service en prijs/kwaliteit verhouding

tevreden

Het betrof een wespennest. Beukema kwam langs en spoot op het nest. Als er na 2 weken nog steeds wespen vlogen dan moest ik bellen en zou opnieuw iemand langskomen. De 2de keer was een voltreffer op het nest en ik was er gauw van verlost. Ik hoefde niet extra te betalen omdat een garantie was beloofd. De telefoniste is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn complimenten!

Snel, efficient en klantvriendelijk

Binnen 24 uur nadat bij ons een bedwants was gesignaleerd, was Beukema ter plekke. Goede service en efficiënt gewerkt. Een aanrader voor een ieder, die met ongedierte te maken krijgt en daar snel van af wil. En ook in hun prijs zeer concurrerend zonder dat dat iets afdeed aan hun kwaliteit.

geweldig

De wespen bestrijder kwam op afgesproken tijd. Hij spoot in de spouwmuur waar het nest was en zag dat er uit een andere opening ingespoten spul naar buiten kwam, dus die andere opening in spouwmuur ook ingespoten. Hij zei dat het binnen 5 dagen weg moest zijn en anders bellen ivm garantie. Nou... de wespen waren na 3 dagen weg!!! Echt ontzettend bedankt voor de goede bestrijding en de vriendelijke bestrijder!

Geruststellend, vriendelijk en professioneel

Vandaag is Patrick bij ons langs geweest na twee zenuwslopende weken m.b.t. het mogelijk meenemen van bedwantsen vanaf de vakantiebestemming. Na een vervelende ervaring elders is Patrick op dezelfde dag dat wij contact hebben gezocht langsgekomen. Hij heeft duidelijk veel kennis van zaken en heeft uitgebreid onderzoek gedaan. Patrick, heel erg bedankt voor de top service! Wij kunnen na weken van stress weer rustig slapen.

Echt een goed bedrijf, met hun pakketten werken ze echt goed wij waren snel van onze probleem af

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Erg fijn geholpen door heer Beukema zelf. De recensie over de enorme kunde van deze man zijn 100 % waar. Met zijn schat aan ervaring wist hij bedwantsen in ons huis te vinden waar honden van een ander bedrijf niets aangaven. Nu 5 weken na de behandeling van meneer Beukema nog steeds erg tevreden bedwants vrij.

• Ongedierte: Insecten

Na benadering snel geholpen. Hun expertise in horeca en hun flexibiliteit is duidelijk merkbaar ten opzichte van veel andere bedrijven.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Deze beoordeling volgt op onze vorig bericht. Snel na plaatsing is er door de hr. Beukema contact met ons opgenomen en heeft hij uitleg gegeven waarom we nog geen Certificaat hadden ontvangen en heeft hij ons er alsnog snel één via de mail gestuurd.

• Ongedierte: Houtaantasters

Geweldig snel geholpen. Binnen een dag was onze boerderij geïnspecteerd op houtworm de volgende dag stonden er 3 vakmannen met een hoogwerker om onze boerderij houtworm vrij te krijgen! Helemaal top echt een aanrader.

• Ongedierte: Houtaantasters

Het team van Beukema heeft ons huis verhit tegen bedwantsen. Gelukkig zijn we verlost!

• Ongedierte: Insecten

Heren hebben bij ons de vliering behandeld tegen houtworm. Het ziet er erg netjes uit heel erg bedankt!

• Ongedierte: Houtaantasters

Wij hebben muizenpakket A genomen en we zijn erg goed en snel geholpen. Bij ons was de eerste en de laatse keer Patrick bij ons en die heeft ons heel veel uitgrlegd en tips gegeven. Dit was een stuk minder bij het tweede bezoek dat een wat oudere man. Overall wel erg tevreden en ga ze zeker bij familie en vrienden aanraden.

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Wij hebben pakket A genomen en de muizen waren snel weg bij ons. Ook zijn alle doorgangen vakkundig dichtgemaakt. Wij zijn super tevreden, ze geven ook veel uitleg!

• Resultaat

Ondanks dat ze de eerste keer 35 mijuten te laat waren door de drukte hebben ze ons muizenprobleem vakkundig de kop in gedrukt. Nette mensen van Beukema zou ze een evntuele volgende keer zeker weer bellen

• Ongedierte: Muizen & Ratten

Na een slechte ervaring, is het uiteindelijk op een nette manier opgelost. Ik zal ze dan ook inschakelen voor een ander ongedierteprobleem.

• Ongedierte: Wespen

Wij hAdden enorme lAst van rare vogels in en rondom ons Bedrijfspand. Na een 2-tal bezoeken van Beukema waren wij verlost van deze plaagdieren. Geen rare vogels meer te bekennen!!! Dank Beukema voor de voortreffelijke service.

• Ongedierte: Duiven & Vogels