1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hele slechte ervaring met het zetten van dubbelzijdig glas in het toiletraam. Het heeft 3 maanden geduurd voor het geplaatst is, met meerdere beschadigen op het houtwerk als gevolg. Na het meten van het raam zelf contact moeten zoeken na een lange tijd wanneer het gezet kon worden. De eerst geplande datum moest worden verzet door meneer, net als bij het inmeten. De nieuwe datum net na kerst werd ik gebeld, het ruitje was kwijt ondanks dat hij hem (naar zeggen) in zijn handen heeft gehad. Door kerst was de fabriek dicht dus moest ik weer ander halve week wachten tot ongenoegen mijnerzijds. Ik hoorde na die 1.5 alsnog niks en moest er weer zelf achteraan. Ik kreeg toen te horen dat hij mijn bericht niet ontving vanwege een kapotte telefoon. Hij zou een spoedorder plaatsen voor een ruitje (blijkbaar was er dus helemaal nog niets besteld). Ik hoorde na dat bericht weer niks en moest weer zelf contact opnemen om te vragen wanneer het gezet kon worden... uiteindelijk is het ruitje gezet. Het schilderwerk op het hout is beschadigd op meerdere plekken. Hij heeft het ruitje gezet in het donker tegen de schutting van de buren en ook het kitwerk is niet netjes. Ik ontving de dag erna de factuur (iets wat blijkbaar wel snel kan). Ik heb hem toen geconfronteerd met de beschadigingen en het feit dat ik niet tevreden ben. Ik kreeg te horen dat beschadiging bij raamzetten normaal is en dat ik het overdrijf.... Ik ging af op de lovende recensies maar daar blijkt nu weinig van waar. Het enige wat het heeft opgeleverd is gezeik en afgeraffeld werk. Ik moet zelf de (in mijn ogen) onnodige beschadigingen gaan herstellen.

Aardig,spontaan en duidelijke afspraken

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Anton is een zeer betrouwbare en goede glaszetter, is zeer snel met reageren. Hij heeft het werk boven verwachting goed uit gevoerd, voor een goede betaalbare prijs. Alles uitgevoerd zoals was overlegd, alles keurig gekit en netjes opgeruimd. Prima vakman , een aanrader.

Goed, snel en flexibel

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Very serious and friendly team. the job was done in the expected time.

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Super service, eerlijk en betaalbaar

2 sterren: slechter dan verwacht

Bovenstaande oordeel is niet alleen op basis van mijn eigen ervaringen, maar ook op basis van de ervaringen bij een vriendin van mij. De communicatie is erg slecht, het is niet altijd duidelijk wanneer ze komen, en komen geregeld 1,5h te laat. Waarbij ook nog bleek dat niet alle ruiten er waren, dit ten gevolgen van de storm. Dat kan gebeuren, maar zorg dan dat je hier over communiceert. Het plaatsen duurde 2x zo lang als verwacht en ging tergend langzaam, het had vele malen efficiënter gekund.

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Heel lief dat ze meteen het glas van de voordeur kwamen repareren en dat wij achteraf mochten betalen omdat wij studenten zijn.

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Vervanging van dakramen met vakmanschap gedaan. Komt zn afspraken na, en probeert zsm de klus af te maken. Door weersomstandigheden (regen) duurde het project iets langer dan gepland, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Super geschikte gozers, helemaal naar de Veluwe gekomen met zijn collega s voor een paar dagen en het perfect afgeleverd

Snelle en goede service

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Anton heeft bij ons in de keuken een bestaande grote ruit van HR++ glas, vervangen door een iets minder hoge ruit met daarboven een ventilatie rooster. Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden en Anton is erg prettig in de omgang. Echt een aanrader dus!

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Snelle reactie, eerlijke prijsstelling, goed overleg over mogelijkheden, oftewel, ik ben ontzettend tevreden.

• Afspraken nakomen
  • Ervaring met: het plaatsen van grote glasplaten

Een echte vakman die weet wat hij doet! Anton heeft bij ons ruim 13m2 glas vervangen en wij zijn zeer tevreden. De communicatie ging vlekkeloos, de service is top en de kwaliteit van het werk wat is gedaan kan niet beter! Niks was teveel gevraagd en er werd echt naar onze wensen geluisterd. Tevens ging de klus erg snel en alles werd ook netjes opgeruimd na afloop. Wij raden jullie zeker aan! Vriendelijk bedankt!

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Vriendelijk en goed geholpen Werk goed uitgevoerd en schoon opgeleverd

• Afspraken nakomen

Ben heel tevreden over de service en levering en plaatsen van m'n nieuwe ramen in de deur Ik had lekkage en het is naar volle tevredenheid afgehandeld.

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Anton heeft bij ons al het glas vervangen in de afgelopen 2 dagen en heeft puik werk afgeleverd en zijn zeer tevreden met het werk wat hij heeft achter gelaten en zullen hem zeker aanbevelen bij andere mensen.

• Afspraken nakomen

Zeer nette man, doet alles volgens afspraak en als het moet meer. Het werk keurig uitgevoerd.

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Keurig bouwkundig kitwerk uitgevoerd voor Kit Express, alles is naar wens verlopen. Anton neemt zijn werk zeer serieus, een echte vakman. Het resultaat was superstrakke kitnaden, in de juiste kleur van het metselwerk. Met vriendelijke groet, Kit Express Bouwkundig Kitwerk en gevelonderhoud.

• Ervaring met: Overige

Zeer netjes en klantvriendelijk en afspraken keurig nagekomen!

• Ervaring met: het vervangen van ruiten

Top bedrijf dit! Aardige gasten, scherpe prijzen en goed vakwerk afgeleverd. Ik heb door Anton een aantal enkelglas ruiten laten vervangen door dubbel glas. Hij heeft zonder meerkosten ook gelijk wat houtrot in het kozijn vervangen. Erg tevreden!