zeer goed

zeer prettig gesprek. Er werd ruim de tijd genomen voor mij om alles door te spreken.

Fijne behandeling

Heerlijk ontspannen behandeling met deskundig advies

Heerlijke uurtjes gehad

Heel goed.

Vlotte en snelle behandeling. Geheel tot tevredenheid ,en meteen effect.

Het was super

Goed geholpen netjes behandeld prima Resultaat heel vriendelijk personeel Mooie salon zeer tevreden !

Fantastisch!

Ik ben heel erg goed geholpen en geadviseerd.

Alles na wens behandeld.

Fijne uitleg van de behandelingen Goede producten En uitstekende behandelingen. Zeer ontspannen voor mijn.

Goed maar iets te commercieel

Zeer goede en fijne behandeling, Maar vind de verkoop op producten te commercieel. Ik wil mij niet verantwoorden waarom mijn producten nog niet op zijn.

Zeer vriendelijk onthaald. Goede uitleg en voorbereiding van de behandeling gekregen. Ik kijk uit naar de volgende behandeling.

Heb vanochtend een pedicure behandeling laten doen door Maartje Heerlijk was t lekker ontspannen en kan er weer even tegen Mooi mijn nagels laten lakken Ik ben zo tevreden over Apprenza Top zaak Ga zo door dames

Goed product, maar niet voor mij

Niet geschikt voor mijn lichaam en portemonnee

Zalig

Weer zalig verwend, alles werd goed uit gelegd en dat geeft een goed gevoel en heel veel vertrouwen. Dank u wel ,en gauw tot ziens! Veel liefs Johanna

Jullie hebben mij geholpen naar mijn droomfiguur!

Ik ben zo ontzettend blij dat ik via een vriendin bij jullie terecht ben gekomen. Jullie ontvangst en klantvriendelijkheid is echt top. Het killerbody programma dat ik bij jullie volg, is echt een ontzettende meerwaarde voor mij. Mijn jurkjes passen weer mooi en voel mij weer zelfzeker en mooi! Alvast dankjewel voor alles dat jullie al voor mij betekend hebben.

Leuk ontvangen en goed advies

Professionele behandeling in een super mooie omgeving. Fijn om in de stoel te liggen en het te ondergaan.

Wat een professionals!

Een warm ontvangst, fijne relaxte sfeer, uitstekend advies en een geweldige behandeling. En super producten waar jullie mee werken.

Een fijne en goed verzorgde behandeling gehad .Echt een ontspanning voor je. Mijn Dank.

Perfekt

Permanent zogen.en wenkbrauen laten doen.. kan zeker niet beter.

Zo blij dat ik naar jullie kon komen!!!

Ja echt super, ik voel me herboren Ik voel me zo goed bij jullie!!! Jullie leggen alles goed uit, zijn echt bezorgd en zo lief en dat vind ik zo fijn, echt ik hoop dat ik hier nog lang mag langskomen. Liefs Johanna

zalig!!!

Elke keer opnieuw, word ik hier heerlijk verwend, het begint met een lekker gezondheids drankje, om daarna een mooi gelaatsverzorging te mogen ervaren, je voelt je daarna als herboren!!! Ik zou het iederèèn aan raden.

Warm welkom, met een Glimlach in Hart & ziel

Bij de deur, wordt je ontvangen, en aangesproken met jouw naam.. Men neem direct je jas aan, en kunt of plaatsnemen in de warme omgeving, of direct doorlopen om de behandeling te ondergaan... De drempel is laag & de service is Hoog... Mvg, Mireille

Zoals altijd een super behandeling. Zeker nu, weken in het buitenland. Amai, gewoon super. Bedankt, een aanrader 👌👌👌

Heerlijk ontspannend

Lekker even je laten verwennen. Warme stoel, warm licht, fijne behandeling. En ontspannen terug naar huis

Geweldig!!!

Ik kijk nu al uit naar mijn vervolgbehandelingen!!

Positief

Een hele fijne ontvangst en voldoende informatie gekregen.

Nare ervaring

Na de behandeling op 3 feb. volgde voor mij een onaangename mededeling. (na 14 jaar). Dat harsen gelaat en wenkbrauwen epileren zouden jullie geen tijd meer hebben voor mij. Wel voor een gezichtsbehandeling. Ik vind zelf dat ik mag bepalen welke behandeling ik door jullie wil laten uit voeren, dwingerij is niet op zijn plaats.

Lammervelden 12 2382 Poppel