vriendelijk aangenaam professoineel

vriendelijk aangenaam professioneel

super resultaat en service

in 1 woord top! ik ben zo blij door de geweldige resultaten na het volgen van het killerbody programma bij jullie! krijg zoveel complimentjes overal. jullie denken, luisteren en kijken echt mee naar mijn wensen niks is te veel en altijd vriendelijk jullie service, kennis en professionaliteit kan voor mij niet beter een dikke vette 10! en 2 vriendinnen willen nu ook hahaha

Netjes vriendelijk accuraat

Zo goed, dat vervolg afspraak reeds ingepland is.

Heel ontspannen

Ik was al dagen zeer vermoeid. Heb een perfecte behandeling gekregen en massage. Heg er weer energie van gekregen.

Proffessioneel

Ik vermoed dat de resultaten goed zullen zijn. Alleen zal ik een beetje in de gaten moeten houden dat Alles binnen een bepaald budget zal blijven. Want zoals ik al aan heb gegeven als ik elke maand een paar honderd euro kwijt ben aan behandelingen gaat dat een lopende rekening blijven en kan ik beter definitieve oplossing kiezen. Ik ben bereid de kuur te doen en verder zien we wel. Groetjes Chris

Fijn

Fijne werkwijze met professionaliteit. Er wordt tijd genomen en de behandeling is oke

Super professioneel

Maartje is heel professioneel en werkt zeer nauwkeurig. Geeft veel vertrouwen;

Studio Apprenza, een echte aanrader...!!!

Niet alleen super professioneel maar óók héél vriendelijk. Een méga VIP-behandeling.... Maartje weet hoe ze je voeten moet verzorgen! Worth your money! Dankjewel Maartje!!!

Als zeer tevreden klant buitengestapt!

Ik voelde me meteen op m’n gemak door de warme en lieve ontvangst. De persoonlijke verwelkoming door de lichtbox gaven een zeer leuk gevoel. Ik ben als zeer tevreden klant buitengegaan.

Kort maar krachtig

Goede uitleg

Heerlijk ontspannend

Goede behandeling en vriendelijk

Heerlijk schoon en ontspannen

Heerlijk om na zo’n lange tijd van lock down weer eens verwend te worden met een ontspannende reinigende behandeling. Heerlijk om zo ontspannen en schoon weer naar huis te gaan.

Prettig en goed

Heeft voor de voet de prima geholpen

Heel goede begleiding. Zeer vriendelijk en je krijgt waar voor je geld.

Zeer professioneel en 1 op 1 huidadvies.

Ik heb al een aantal jaren een lastige huid en wilde eens wat meer te weten komen over de oorzaak en onderliggende problemen. Dankzij de huidscan kwam er veel info naar voren.

Top salon

Ik vind het een top salon zijn altijd heel vriendelijk krijg altijd de juiste behandeling wat bij mij het beste past en ook de producten worden aan mijn huid aangepast Ik mag zeggen dat het een zeer professionele salon is Ik zal er zeker blijven komen

een grote teleurstelling

Afgelopen November 2020 heb ik een uitgebreide huidanalyse gehad en meerdere gezichtsbehandelingen. Allemaal tijdens 1 afspraak. Prima en professioneel. Echter werd er voor €1000 aan producten voorgesteld. 70% van het resultaat bestond uit het gebruik van deze producten thuis zo werd verteld. Uiteindelijk ben ik voor€530 aan producten weggegaan en ik had 5 extra behandelingen ingepland. Toen ik net weg was realiseerde ik me dat ik te enthousiast was geweest. Meteen bericht dat ik de producten retour wilde brengen. Is gebeurd. Zou een tegemoetkom krijgen om zo de behandelingen gedeeltelijk te kunnen betalen. Deze behandelen van het gezicht stonden gepland in November, December 2020 en januari 2021. Doordat het succes van het behandelplan bestaat uit combi producten(70%) en behandelingen(30%) heb ik de geplande behandelingen afgezegd. Toen werd er aangegeven dat ze in haar recht stond mij geen bedrag retour te geven. Advocaat werd zelfs geraadpleegt en collega's. Ze had al voldoende coulance geboden zo zei werd gezegd. Het meeveren met de klant en je verplaatsen hierin is hier totaal misgegaan. Het oplossen hiervan heeft niets met coulance te maken maar met inlevingsvermogen. Als ondernemer moet je je verlies wel eens nemen. Ik heb mijn geld nog steeds niet terug omdat ze zich helaas achter regels blijft verschuilen. Ik voel me gesterkt door mijn omgeving waar ook ondernemers tussen zitten om het er hier niet bij te laten zitten. Voel me in mijn hemd gezet. Ik vraag om begrip en creditatie. Hier wordt niemand beter van en hier zijn alleen maar verliezers. Over de behandelingen etc geen kwaad woord. Dit is totaal mijn stijl niet maar deze totaal niet flexibele houding en manier van communiceren duidt op weinig empathie en inlevingsvermogen.

Kundig en professioneel !

Oprecht advies, kundig, een echte expert als je vóór huidverbetering wil gaan!

Zeer professioneel en kundig advies en behandeling

Prettige sfeer waarbij heel goed naar je persoonlijke omstandigheden wordt gekeken. Vanuit de analyse wordt een behandelplan samengesteld specifiek gericht op jou wensen. Doelgericht en effectief. Mijn ervaring is erg positief en ik zou graag een bezoek aan Apprenza willen adviseren voor diegene die vakkundig geholpen wil worden op welk vlak dan ook.

Het was weer in orde

Weer goed werk verricht

Uitstekende verzorging!

Zeer fijne en duidelijk uitgelegde voet- en gezichtsverzorging!

Relaxt

Warm welkom en fijne deskundige behandeling

zeer goed

zeer prettig gesprek. Er werd ruim de tijd genomen voor mij om alles door te spreken.

Fijne behandeling

Heerlijk ontspannen behandeling met deskundig advies

Heerlijke uurtjes gehad