Schitterend

Wat ben ik blij om de stap gezet te hebben en op regelmatige basis even aan mezelf te denken en mij te laten soigneren. Mijn batterijen zijn weer helemaal opgeladen als ik terug kom van apprenza. Dankuwel!

Prettig en kundig.

Ik ben uitermate tevreden. Ik ben behandeld met de Teleway behandeling. Je voelt je welkom, op je gemak gesteld en de behandeling voelt kundig. Enorm blij mee

Heel goede en ontspannen behandeling .

Een rustige en ontspannen behandeling. Met fijne uitleg hier over.

Vriendelijk, professionele en warm onthaald.

ohh, wat ben ik warm en zeer vriendelijk onthaalt. Maartje heeft duidelijk kennis van haar vak waardoor je weet dat je op de juiste plek zit. Samen zoeken naar die oplossing wat voor beide mogelijk is. hartelijk dank alvast hiervoor. Ik kijk al uit naar het resultaat.

Ik heb mijn consult bij Apprenza als zeer prettig ervaren

Erg prettig

Verwennerij

Mijn dochter en ik hadden de duo behandeling gewonnen en hebben daar vandaag enorm van genoten.. Wij zijn super onthaald en verwend door Maartje en Sanne, dankjewel hiervoor!!

Wat een fantastische behandeling!

Ik heb de Teleway behandeling laten doen. Twee plekjes laten weghalen die door mijn huisarts en dermatoloog niet weggehaald werden omdat het niet medisch was. Verhoorningsbultjes, een doorn in het oog op je gezicht. En ze werden ook steeds groter. Nu zijn ze na 1 behandeling gewoon helemaal weg. Het was een prikkelig gevoel maar niet pijnlijk. Er zitten nu korstjes op maar ik ben nu al super blij. Eindelijk die lelijke plekjes weg in mijn gezicht die ik op elke foto zag! Dit had ik jaren eerder willen weten. Apprenza is professioneel en kundig, ik raad ze zeker aan.

qualitytime

Je wordt heel hartelijk ontvangen Je kunt je lekker ontspannen in de massagestoel Er wordt uitgebreid besproken wat de behandeling inhoud En je gezicht wordt weer stralend En je loopt met een glimlach de deur uit

Goed alternatief als je geen tijd hebt om 3 keer per week te sporten

Heel aardig en vriendelijk behandeld. Het resultaat is prima. Ik ben nu voor een jaar met een onderhouds behandeling begonnen, omdat ik het zonden van het geld vind om het laten te versloffen .

Heel vriendelijk en professioneel.

Heel vriendelijke ontvangst en goede uitleg over wat je wil. Een echte aanrader.

Heerlijke behandeling, en fijn om iedere keer te zien dat mij huid verbeterd .

Vandaag begonnen aan kuur van 3 peelings , eerste vandaag gehad tot nu toe zeer tevreden zeer benieuwd naar het eindresultaat:) De behandeling opzich was heerlijk komt er helemaal van tot rust.

Een unieke ervaring voor zowel body als mind

Super tevreden over de tot nu behaalde resultaten. De combinatie van de goede en niet-pijnlijke behandelingen samen met de coaching en betrokkenheid van Apprenza opende nieuwe deuren voor mij. Het zorgde ervoor dat ik nu lekkerder/gezonder in mijn vel zit, fysiek en mentaal. Ze weten echt wat ze doen! Aanrader✔️

Professioneel en kundig

Maartje heeft veel kennis in huis, ze luistert goed en denkt mee in oplossingen. De diversiteit aan behandelingen is echt een luxe. Ik ben heel tevreden tot nu toe.

Supergoed

Heel vriendelijke en professionele ontvangst en behandeling, een aanrader!!!

Altijd fijne behandelingen

Altijd goede en degelijke uitleg

De entree, zorgt voor een Warm Welkom, eenmaal binnen wordt je bij naam begroet.

Een afspraak maak ik online, een reactie volgt snel.. Ter herinnering wordt deze in de agenda gezet( indien je deze app geïnstalleerd hebt), per mail de bevestiging… Om de 4-5 mnd maak ik een afspraak voor de esthetisch arts, zij is eenmaal per maand aanwezig bij Apprenza.. Zodra, of nog voor je de salon betreedt, voel je al een warm welkom, de rode loper, maakt net dat beetje xtra… Eenmaal binnen, wordt je verwelkomd bij naam door de eigenaresse…. Indien nodig, wordt je geholpen met zowel de mantel uit als aan te doen… Het is fijn dat de dames altijd vriendelijk zijn & laagdrempelig, d.w.z, ook zeer casual/ sportief, doet niet af, van de verwelkoming, de behandeling & een gesprekje… Kortom, Apprenza is gegroeid in naam & behandelingen, maar blijft als vriendelijke goed verzorgde schoonheidsspecialiste met beide benen op de grond… Chapeau!!!

Kan niets verkeerd zeggen gewoon Top

Goede ontvangst, duidelijke uitleg, goede behandeling. Dikke 10

Heel goed gevoel en behandeling voor couperose is fantastisch!

Mij ervaring is heel goed , ze is super eerlijk en weet waar ze het over heeft . Vakvrouw!

Een goed advies op maat en mee denkend.

Het is altijd een eer om in de stoel van Maartje te zitten. Mooie omgeving prachtige salon en haar resultaten zijn elke cent waard. God bless you with your company With love from a true Angel <3 ;-)

gewoon top !!!

Super leuke ontvangst , heel duidelijke en goede uitleg . Zeker niet opdringerig naar het aankopen van producten . Ik heb mijn volgende afspraken al gemaakt en ben dan ook super blij met het resultaat . kan niet wachten tot de volgende behandeling.

Goed maar jammer dat mijn naar zorgprducten er mog niet waren

Kan zelf thuis nog niet aan de slag met de behandelingen omdat ik die later op moet komen halen

Heerlijke behandeling met super goede uitleg

Ik heb vandaag een micoskin behandeling gehad van Sanne en ben zeer tevreden. Ze heeft me super duidelijk alles uitgelegd zeer vriendelijk . Ik voelde me erg op me gemak. Ik zie ook gelijk resultaat me huid ziet er glad en stralend weer uit. Dank je wel Apprenza cosmedisch instituut!

Je wordt goed geholpen met deskundig advies

Vriendelijk ontvangen en goed intakegesprek. Daarna wordt er besproken wat voor behandelingssoorten er zijn en daar mag je een keuze uit maken. Daarna een professionele behandeling en een goed gesprek daarna met advies wat voor producten je kan gebruiken. Je gaat naar huis met genoeg advies en een schoon en goedbehandeld gezicht en de producten om te starten

Uitstekend en zorgzaam behandeling gehad.

Goede uitleg en behandeling. Fijne producten.