Prima prijs kwaliteit.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Geen verrassingen achteraf. Betrouwbaar en vakkundig. Wij zijn helder. Deze spreuk klopt als een bus.

Helder Kozijnen heb ik gevonden via internet, Dit na een uitgebreide zoektocht naar iemand die onze kozijnen kon vernieuwen nadat een vorige aannemer ons met veel schade heeft achtergelaten. Dhr. Mustafa is begin juni langsgeweest en heeft alles opgemeten. Alles is duidelijk besproken hoe de ramen en kapel eruit zou gaan zien. Vervolgens een nette offerte gekregen. Binnen 3.5 week waren de kozijnen binnen en een halve week later is deze gemonteerd. Tijdens de sloop van de oude kozijnen kwam er naar voren dat het loodwerk niet goed geplaatst was en hout verrot was, hier ben ik netjes op de hoogte van gehouden door dhr. Mustafa. Wat echt een pluim verdient is dat ze gedurende de montage erachter kwamen dat er vanuit de leverancier een kozijn te breed werd afgeleverd en dat ze de eerstvolgende dag op en neer gereden hebben naar hun leverancier in Duitsland en het kozijn op de juiste maat hebben laten snijden (dit vanwege hun goede contacten met de vaste leverancier). Een week later kwam het nieuwe glas binnen en is deze vakkundig gemonteerd. Toch nog even belangrijk om te vermelden. Onze kamers hebben we zelf leeggemaakt en bedekt met zeil om ons tapijt te beschermen. Nadat alles was afgewerkt is naast de vensterbank en kozijnen op te leveren ook alle houtresten/materiaalresten incl. onze zeilbedekking weggehaald om het geheel netjes op te leveren. Dit vind ik echt super, wij hoefden helemaal niets te doen. Dit is een team van vakkundige mensen die hard werkt en eerlijk is naar de klant toe. Ik weet wie ik in de toekomst zal gaan benaderen als in mijn kennissenkring iemand een bedrijf zoekt die kozijnen monteert.

Zeer vakkundig

Een raam op de zolder verdieping van ons hoekhuis laten vervangen. Dit is een kunststof kiep-tuimel raam geworden, en dat is door de heren van Helder-kozijnen professioneel uitgevoerd. Harde werkers en het eindresultaat is echt top. Wij zijn er echt heel blij mee.

Netjes

Mijn ramen en de kozijnen waren toe aan een flinke update. Zelfs in tijden van Corona waren de gebroeders Helder Kozijnen in staat om uitstekende service te verlenen. De hele outlook van de kozijnen en de ramen springen in het oog vergeleken met andere huizen in de straat. Ik kreeg goede reacties: "chique!", "beter dan verwacht!".. Het hele huis knapt er van op, complimenten!

professioneel en uitstekend werk verricht!

Ik ben heel erg tevreden over de service van Helder Kozijnen. Communicatie vooraf verliep vlot en duidelijk. De afspraken zijn nagekomen. Het plaatsen van kozijnen zou 2 dagen duren, maar alles was al binnen 1 dag klaar. Dus wil je goede, professionele maar ook snelle service dan kan ik zeker Helder Kozijnen aanbevelen.

Het plaatsen van nieuwe kozijnen perfect uitgevoerd.

Oude kozijnen netjes verwijderd en afgevoerd. Nieuwe vakkundig geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en zowel binnen als buiten is alles mooi afgewerkt, zodat ik er niets meer aan hoef te doen.

Harde werkers en goede kwaliteit

Helder Kozijnen heeft in mijn appartement de houten kozijnen vervangen voor kunststof kozijnen. De eerste afspraak kon snel ingepland worden en meneer Azmaz heeft mij toen direct goed geadviseerd en met mij meegedacht. Uiteindelijk was de klus in twee dagen klaar, eerder dan verwacht. Het zier er prachtig uit en de afwerking is ook erg netjes. Naast het feit dat de kwaliteit erg hoog was, vond ik meneer Azmaz en zijn broer ook erg vriendelijk. Kortom, alleen maar pluspunten. :)

Harde werkers, supermooi resultaat!

klasse

Mustafa en zijn mannen leveren kwaliteit arbeid en materialen voor een goede prijs. Ze komen hun afspraken na. Levertijden waren ook bijzonder goed. Heldere garantievoorwaarden. Samengevat: zeldzaam goed!

Professioneel

Vriendelijk en professioneel personeel. Scherpe offerte en komen afspraken na. Na de klus wordt alles keurig opgeruimd en alle afval meegenomen.

Net bedrijf, en goed werk afgeleverd!

Telefonisch afspraak gemaakt, netjes op tijd aanwezig! Ingemeten, en nette offerte binnen paar dagen mogen ontvangen! Snelle service met plaatsen en netjes gewerkt! Kozijnen netjes afgewerkt en opgeleverd! Prima zoals het hoort!

Perfect werk

Hele huis voorzien van 5 nieuwe kozijnen en een grote pui met deur, in 4 dagen zonder gezeur en hard gewerkt.Alles weer veeg schoon achtergelaten. Zeer tevreden met het werk en de prijs.

Goed, vriendelijk en netjes werk!

De heren van Helder Kunststofkozijnen hebben wat mij betreft erg goed werk geleverd. Alles zit er keurig en goed afgewerkt uit. Ze hebben de boel ook nog eens netjes opgeruimd achtergelaten. Zeker een aanrader!

Uitstekend bedrijf.. prachtig werk..!!

Prima bedrijf... eigenaar komt inmeten... alles keurig op maat.. Helemaal geen rommel... alles wordt opgeruimt en opgezogen. Prima kozijnen en ramen, degelijk ook.. Werkelijk alles is dik in orde... Heel blij met deze mensen..! Zou dit bedrijf bij iedereen aanraden... perfect..!!!

Heldere communicatie, heel netjes geplaatst

De heren van Helder hebben openslaande deuren naar een balkon bij ons geplaatst. De communicatie was vriendelijk en duidelijk. En het kon ook nog eens snel geregeld worden. Vandaag zijn de deuren geplaatst en kunnen we genieten van ons nieuwe balkon. Ziet er fantastisch uit, netjes afgewerkt, en oud materiaal weer afgevoerd. Ik kan ze zeker warm aanbevelen!

Zeer goed werk en klantvriendelijkheid

Helder Kozijnen heeft mij intensief bijgestaan tijdens de voorbereidingen van de verbouwing van mijn kozijnen. Vanwege beschermd stadsgezicht was de gemeente erbij betrokken en is de eigenaar van Helder Kozijnen een aantal keer meegegaan naar het gemeentehuis om tot een acceptabel plan te komen. In mijn geval moesten de kozijnen aan allerlei voorwaarden voldoen. Helder Kozijnen heeft dit mogelijk gemaakt. De woning is meer dan een eeuw oud en een grote uitdaging om in te werken aangezien alles scheef loopt en verbouwen hierop aangepast moet worden. Helder Kozijnen heeft elke stap duidelijk uitgelegd. Het werk is nu helemaal klaar, de bijzondere kozijnen zijn perfect geplaatst en alles is afgewerkt binnen. Wie niet beter weet denkt dat ik weer houten kozijnen heb. Fantastisch werk geleverd en daarnaast is de klantvriendelijkheid buitengewoon. Bij dit bedrijf ben je als klant geen nummer, zoals bij veel andere bedrijven. Ik kan Helder Kozijnen van harte aanbevelen!

Goed voordeur voor nette prijs en kundig geïnstalleerd

• Ervaring met: Schuifpuien/Deuren

Great service! super fast and friendly professional staff. I am very happy and I highly recommend Helder Kozijnen

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen

Gewoon Topbedrijf , er zijn echt gelukkig nog mensen die zeggen wat ze doen en daarna doen wat ze zeggen!

• Ervaring met: Kozijnen

Zeer vriendelijk en deskundig!!

• Ervaring met: Kozijnen

Zonder overdrijven een over-all topervaring. Goed geadviseerd en meedenkend, zelfs op het gebied van kostenbesparing. Van begin tot eind goed begeleid met aandacht, geduld en vakkennis. Het team was erg vriendelijk en netjes, alles zeer mooi afgewerkt en netjes opgeruimd. Prijs/kwaliteit verhouding zeer scherp. En als de werkmannen zelf stralen van trots bij het eindresultaat, dan weet je gewoon dat je goed zit. Bij het verwijderen van het oude kozijn bleek dat er veel meer delen moesten worden vervangen dan verwacht. Dit hebben ze zonder een meerprijs te berekenen gewoon vervangen. Geen verrassingen achteraf dus. Ik ben zeer tevreden en heb meteen een offerte laten maken voor de achterkant. Bedankt!

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Beglazing|Hang en sluitwerk

Zeer tevreden. Vriendelijk, beleefd, meedenkend en vrolijk personeel. Wat betreft de werkzaamheden meer dan tevreden mee. Netjes, opgeruimd, vakkundig en mooie afwerking van de nieuw geplaatste kozijnen.

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Beglazing

Mustafa met zijn team zijn super. Heldere communicatie en het e.e.a. extra te doen niets is hun teveel. Zeer correct en hele harde werkers. 's-avonds is alles opgeruimd binnen en buiten. Vanaf offerte tot oplevering is alles top en HELDER. Er is voor ons maar een kozijnenleverancier en dat is de zaak van Mustafa Azmaz. Topteam bedankt voor alles.

• Ervaring met: Kozijnen|Hang en sluitwerk

Goeie snelle service, plaatsing van kozijnen en afwerking helemaal super

• Ervaring met: Kozijnen

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Goede kwaliteit . Alles mooi afgewerkt. Het ziet er prachtig uit.

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Schuifpuien/Deuren|Beglazing|Hang en sluitwerk