Harde werkers en goede kwaliteit

Helder Kozijnen heeft in mijn appartement de houten kozijnen vervangen voor kunststof kozijnen. De eerste afspraak kon snel ingepland worden en meneer Azmaz heeft mij toen direct goed geadviseerd en met mij meegedacht. Uiteindelijk was de klus in twee dagen klaar, eerder dan verwacht. Het zier er prachtig uit en de afwerking is ook erg netjes. Naast het feit dat de kwaliteit erg hoog was, vond ik meneer Azmaz en zijn broer ook erg vriendelijk. Kortom, alleen maar pluspunten. :)

Harde werkers, supermooi resultaat!

klasse

Mustafa en zijn mannen leveren kwaliteit arbeid en materialen voor een goede prijs. Ze komen hun afspraken na. Levertijden waren ook bijzonder goed. Heldere garantievoorwaarden. Samengevat: zeldzaam goed!

Professioneel

Vriendelijk en professioneel personeel. Scherpe offerte en komen afspraken na. Na de klus wordt alles keurig opgeruimd en alle afval meegenomen.

Net bedrijf, en goed werk afgeleverd!

Telefonisch afspraak gemaakt, netjes op tijd aanwezig! Ingemeten, en nette offerte binnen paar dagen mogen ontvangen! Snelle service met plaatsen en netjes gewerkt! Kozijnen netjes afgewerkt en opgeleverd! Prima zoals het hoort!

Perfect werk

Hele huis voorzien van 5 nieuwe kozijnen en een grote pui met deur, in 4 dagen zonder gezeur en hard gewerkt.Alles weer veeg schoon achtergelaten. Zeer tevreden met het werk en de prijs.

Goed, vriendelijk en netjes werk!

De heren van Helder Kunststofkozijnen hebben wat mij betreft erg goed werk geleverd. Alles zit er keurig en goed afgewerkt uit. Ze hebben de boel ook nog eens netjes opgeruimd achtergelaten. Zeker een aanrader!

Uitstekend bedrijf.. prachtig werk..!!

Prima bedrijf... eigenaar komt inmeten... alles keurig op maat.. Helemaal geen rommel... alles wordt opgeruimt en opgezogen. Prima kozijnen en ramen, degelijk ook.. Werkelijk alles is dik in orde... Heel blij met deze mensen..! Zou dit bedrijf bij iedereen aanraden... perfect..!!!

Heldere communicatie, heel netjes geplaatst

De heren van Helder hebben openslaande deuren naar een balkon bij ons geplaatst. De communicatie was vriendelijk en duidelijk. En het kon ook nog eens snel geregeld worden. Vandaag zijn de deuren geplaatst en kunnen we genieten van ons nieuwe balkon. Ziet er fantastisch uit, netjes afgewerkt, en oud materiaal weer afgevoerd. Ik kan ze zeker warm aanbevelen!

Zeer goed werk en klantvriendelijkheid

Helder Kozijnen heeft mij intensief bijgestaan tijdens de voorbereidingen van de verbouwing van mijn kozijnen. Vanwege beschermd stadsgezicht was de gemeente erbij betrokken en is de eigenaar van Helder Kozijnen een aantal keer meegegaan naar het gemeentehuis om tot een acceptabel plan te komen. In mijn geval moesten de kozijnen aan allerlei voorwaarden voldoen. Helder Kozijnen heeft dit mogelijk gemaakt. De woning is meer dan een eeuw oud en een grote uitdaging om in te werken aangezien alles scheef loopt en verbouwen hierop aangepast moet worden. Helder Kozijnen heeft elke stap duidelijk uitgelegd. Het werk is nu helemaal klaar, de bijzondere kozijnen zijn perfect geplaatst en alles is afgewerkt binnen. Wie niet beter weet denkt dat ik weer houten kozijnen heb. Fantastisch werk geleverd en daarnaast is de klantvriendelijkheid buitengewoon. Bij dit bedrijf ben je als klant geen nummer, zoals bij veel andere bedrijven. Ik kan Helder Kozijnen van harte aanbevelen!

Goed voordeur voor nette prijs en kundig geïnstalleerd

• Ervaring met: Schuifpuien/Deuren

Great service! super fast and friendly professional staff. I am very happy and I highly recommend Helder Kozijnen

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen

Gewoon Topbedrijf , er zijn echt gelukkig nog mensen die zeggen wat ze doen en daarna doen wat ze zeggen!

• Ervaring met: Kozijnen

Zeer vriendelijk en deskundig!!

• Ervaring met: Kozijnen

Zonder overdrijven een over-all topervaring. Goed geadviseerd en meedenkend, zelfs op het gebied van kostenbesparing. Van begin tot eind goed begeleid met aandacht, geduld en vakkennis. Het team was erg vriendelijk en netjes, alles zeer mooi afgewerkt en netjes opgeruimd. Prijs/kwaliteit verhouding zeer scherp. En als de werkmannen zelf stralen van trots bij het eindresultaat, dan weet je gewoon dat je goed zit. Bij het verwijderen van het oude kozijn bleek dat er veel meer delen moesten worden vervangen dan verwacht. Dit hebben ze zonder een meerprijs te berekenen gewoon vervangen. Geen verrassingen achteraf dus. Ik ben zeer tevreden en heb meteen een offerte laten maken voor de achterkant. Bedankt!

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Beglazing|Hang en sluitwerk

Zeer tevreden. Vriendelijk, beleefd, meedenkend en vrolijk personeel. Wat betreft de werkzaamheden meer dan tevreden mee. Netjes, opgeruimd, vakkundig en mooie afwerking van de nieuw geplaatste kozijnen.

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Beglazing

Mustafa met zijn team zijn super. Heldere communicatie en het e.e.a. extra te doen niets is hun teveel. Zeer correct en hele harde werkers. 's-avonds is alles opgeruimd binnen en buiten. Vanaf offerte tot oplevering is alles top en HELDER. Er is voor ons maar een kozijnenleverancier en dat is de zaak van Mustafa Azmaz. Topteam bedankt voor alles.

• Ervaring met: Kozijnen|Hang en sluitwerk

Goeie snelle service, plaatsing van kozijnen en afwerking helemaal super

• Ervaring met: Kozijnen

Vriendelijke en deskundige medewerkers. Goede kwaliteit . Alles mooi afgewerkt. Het ziet er prachtig uit.

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Schuifpuien/Deuren|Beglazing|Hang en sluitwerk

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen

Alles is perfect verlopen vanaf het eerste gesprek tot de oplevering. Wij hebben een oud huis met bijzondere constructies. Dit was gelukkig voor hun geen enkel probleem, terwijl bij andere bedrijven dit wel een punt was. Dit was be beste/laagste offerte die wij hebben gekregen voor hoge kwaliteits kozijnen. Ze hebben zich ook gehouden aan de originele prijs opgave van de offerte. Er waren geen onverwachte kosten bijgekomen. Wij zijn zeer tevreden klanten en zullen iedereen aanraden om met Helder Kunststofkozijnen in zee te gaan. Bedankt heren!

• Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Schuifpuien/Deuren|Beglazing|Hang en sluitwerk

Werken netjes. Ruimen na afloop alles op. Ze zijn vriendelijk. Werken goed door. Werken alles netjes af. Ik kan ze zeker aanraden.

• Ervaring met: Kozijnen|Beglazing

• Ervaring met: Kozijnen

De afspraak aan huis kon snel. De offerte is ook snel uitgebracht. De levertijd van de kozijnen was maar 2 wkn. De heren hebben super netjes gewerkt. Alles schoon achtergelaten en ook alles netjes afgewerkt. Minimale beschadiging van stucwerk waar je met oude houten kozijnen niet aan ontkomt. Al het oude hebben ze netjes afgevoerd. Daarna op zeer korte termijn ook horren op maat besteld en geleverd en geplaatst. Ik ben zeer tevreden en beveel ze zeker aan. Duidelijke en eerlijke communicatie ook.

• Ervaring met: Kozijnen

De mannen waren vriendelijk. Deden hier en daar wat extra's en hadden voor alles een oplossing. Het werk wat ze afgeleverd hebben ziet er super mooi uit. Wij zijn er erg tevreden mee en alles is netjes opgeruimd. Netjes werk mannen!!!!

• Offerte N.v.t.
  • Ervaring met: Kozijnen|Ramen|Schuifpuien/Deuren