Snellere service bestaat niet.

Ik was bij mijn moeder en de verwarming deed het niet meer. Ik zag niet wat er aan de hand was. Gebeld met Deurloo. Geen wachtrij geen “er zijn nog 10 wachtende”. Een vriendelijke mevrouw hoorde me aan, heeft even overleg en verteld dat er zeker vandaag nog iemand langskomt. Prima geregeld. Ik heb de telefoon nog in mijn hand, daar gaat de bel. U begrijpt het wel Deurloo was toevallig in de buurt. Probleem snel opgelost. En weg was hij weer. Wat een service. Super tevreden en mijn moeder zit er weer warmpjes bij. Bedankt.

Hoog factuurbedrag en storing niet opgelost.

Aardige monteurs maar zijn niet deskundig! Bijna 400 euro voor onderhoud ketel en storing niet opgelost. Zeer klantonvriendelijk! Robot aan de telefoon met sociaal wenselijke antwoorden. Bedenk je voordat je met dit bedrijf in zee gaat want er zijn genoeg goede bedrijven in deze omgeving. Schandalig zoals dit bedrijf het vel over je oren haalt financieel.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ketel kapot gemaakt door onoordeelkundig onderhoud Daarna geen communicatie en of poging tot reparatie geweest.

• Vakmanschap
  • Service & onderhoud
  • Kwaliteit
  • Ervaring met: klimaatinstallaties

2 zeer vakkundige monteurs (Johan en Arnout) hebben onze nieuwe CV installatie aangebracht. Prettige omgang met deze vakmensen. Hulde daarvoor.

• Vakmanschap
  • Service & onderhoud