Top Bedrijf

Sinds 2014 rij ik met een leaseauto van HK Autolease via Axxent Nederland BV. Op momenten dat er iets moest gebeuren was het geen enkel probleem. Zelfs bij schade snelle schakeling. Altijd goed en verantwoordelijk onderweg.!

Top bedrijf

Goede snelle service contact kan zowel telefonisch als via de App. Ontvangst prima met koffie.

• Ervaring met: Private Lease

Auto bevalt goed en geen problemen gehad.

Eerste keer maar voor ons een uitkomst. Geen zorgen.

• Ervaring met: Private Lease

In principe oké, maar je moet de kleine lettertjes goed lezen

Dit is mijn eerste private lease auto en in principe ben ik tevreden, maar heb in het begin al meteen een sterretje in mijn voorruit gehad die gerepareerd moest worden. Ik dacht dat dat vergoed werd, maar moest eigen risico betalen wat alsnog een paar honderd euro was. Dat viel flink tegen. Stond in de kleine lettertjes.

Uitstekende service

Elk bezoek ervaar ik als zeer prettig.

Professionele mobiliteitspartner

Het traject van offerteaanvraag t/m aflevering is vlot verlopen. Flexibiliteit en oplossingsgerichtheid zeer sterke punten.

Fijn leasbedrijf zonder nonsens

Duidelijke voorwaarden, goede tarieven en fijne mensen om mee samen te werken.

Meer als erg goed

Zo wel per Telefoon als persoonlijk kontakt is erg goed en persoonlijk

Heel goed.

Ik had een mankement aan de auto op een zaterdag. Na gebeld te hebben met de pech service, kwam de ANWB langs. Het was iets met de motor koeling, de vloeistof was er uit gelekt. Dus die was kapot. Maandag naar de garage en ik moest mijn auto achter laten omdat het nogal een klus was. Ik kreeg een leen auto mee en de volgende dag in de middag kon ik mijn auto weer ophalen. Gewassen en wel. Zo keurig afgehandeld. Ook qua kosten helemaal top. Heeft mij geen cent gekost. En dat noem ik een goede service, een goed leas contract.

• Ervaring met: Private Lease

Keurig geregeld, meedenkend en goede service. Prijs zou iets gunstiger mogen.

Bij aanvang van mijn lease periode had ik nog geen zicht op de km te rijden per jaar . Gedurende de leaseperiode heb ik deze mogen/kunnen bijstellen. Verder heb ik geen problemen ondervonden tot op heden met mijn privat lease.

• Ervaring met: Private Lease

HK Autolease levert perfecte service!

HK Autolease reageert snel ook bij specifieke vragen en ontzorgt.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Een gewaardeerde leverancier die klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan.

Snelle levering, goede prijzen, oplossingsgericht, klantvriendelijk, ter zake kundig.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ik zou HK autolease zeker aanbevelen.

Top auto, perfecte service

Ik heb via de zakelijke lease een Skoda Octavia combi. Deze auto rijd perfect, en mocht er iets mee zijn. (Bijna nooit iets) Wordt je goed geholpen door de firma HK

Lekke band Frankrijk

Lekke band gemeld in Frankrijk om 16.01 uur bij de alarmcentrale, binnen 10 minuten een bericht terug dat de reparateur onderweg was. 16.30 band gerepareerd... super service..

Erg goede service.

Uitstekende service

Ik ben zeer tevreden over de service

• Ervaring met: Private Lease

Goede service en oplossingsgericht.

Na de eerste leasetermijn even een probleem met het feit indien er teveel km zijn gereden dit ook consequenties heeft voor het maandbedrag. En dat je bij het inleveren van de auto niet betrokken bent bij de eventuele schadebepaling. Dit is wel allemasl naar tevredenheid opgelost. Daarom voor een tweede keer weer geleasd.

goed, snel en duidelijk

Je wordt er snel geholpen zonder problemen. De service is prima.

Erg goed!

Goede service en staan altijd klaar!

• Ervaring met: Zakelijke lease

Zeer goed en duidelijk in communicatie en in service

• Ervaring met: Zakelijke lease

Goed geholpen, komen afspraken na en zijn vriendelijk

Snel geholpen na een schade, auto keurig opgehaald en weer thuisgebracht

No nonsense!

Goede ervaring met HK Autolease. Er wordt goed geluisterd naar je wensen en de ondersteuning is prima!

• Ervaring met: Private Lease

Totaal geen negatieve opmerkingen. Vandaar een 9,5 (nog een beetje ruimte voor meer!)

Over HK Autolease

HK Autolease is de grootste aanbieder van mobiliteit in Oost Nederland. Zowel voor zakelijk leasen, private leasen als wagenparkbeheer zijn wij uw aanspreekpunt. Heeft u een wens met betrekking tot mobiliteit? We helpen u graag verder.