klasse firma

ik vind dat deze firma het super goed doet in alle afhandelingen, en ook professioneel en heel beleeft

• Ervaring met: Zakelijke lease

Prima, organisatie. Weinig mee van doen door contact met de lokale merkdealer.

Prima, organisatie. Weinig mee van doen door contact met de lokale merkdealer. Kortom aan de achterkant is alles goed geregeld, als je aan de voorkant als bestuurder de auto netjes bijhoud evenals het contact met de lokale merk dealer.

Minimaal contact gehad tijdens leaseperiode dus dat is een goed teken

Minimaal contact gehad tijdens leaseperiode dus dat is een goed teken

Onpersoonlijk geld gedreven

HK Autolease heeft mij negatief verrast met hun onpersoonlijkheid en klantonvriendelijkheid. Daarnaast worden er de nodige fouten gemaakt op administratief vlak waardoor ik bijvoorbeeld lease contracten van collega's doorgestuurd krijg.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ik vind de service van HK erg goed. Elk probleempje, hoe klein ook, wordt je direct mee geholpen en niet weggestuurd met een afspraak enkele dagen daarna. Deze ervaring heb ik bij Audi maar mijn vrouw ook bij Volkswagen. De medewerkers zijn maximaal dienstverlenend en vriendelijk. Een dikke 10

• Ervaring met: Private Lease

Onprofessionele klantbenadering, slechte communicatie en geen aanrader.

-Meerdere malen een adres wijziging doorgegeven. Echter na 3 jaar nog steeds niet gewijzigd. -Tevens na een aanrijding heb ik HK gebeld en werd er geen assistentie verleend en tevens de haak erop gegooid omdat desbetreffende persoon zin had in weekend. Dit heeft grote impact gehad omdat ik HK op dat moment echt nodig had. -onvriendelijk personeel in Almelo

Top Bedrijf

Sinds 2014 rij ik met een leaseauto van HK Autolease via Axxent Nederland BV. Op momenten dat er iets moest gebeuren was het geen enkel probleem. Zelfs bij schade snelle schakeling. Altijd goed en verantwoordelijk onderweg.!

Top bedrijf

Goede snelle service contact kan zowel telefonisch als via de App. Ontvangst prima met koffie.

• Ervaring met: Private Lease

Auto bevalt goed en geen problemen gehad.

Eerste keer maar voor ons een uitkomst. Geen zorgen.

• Ervaring met: Private Lease

In principe oké, maar je moet de kleine lettertjes goed lezen

Dit is mijn eerste private lease auto en in principe ben ik tevreden, maar heb in het begin al meteen een sterretje in mijn voorruit gehad die gerepareerd moest worden. Ik dacht dat dat vergoed werd, maar moest eigen risico betalen wat alsnog een paar honderd euro was. Dat viel flink tegen. Stond in de kleine lettertjes.

Uitstekende service

Elk bezoek ervaar ik als zeer prettig.

Professionele mobiliteitspartner

Het traject van offerteaanvraag t/m aflevering is vlot verlopen. Flexibiliteit en oplossingsgerichtheid zeer sterke punten.

Fijn leasbedrijf zonder nonsens

Duidelijke voorwaarden, goede tarieven en fijne mensen om mee samen te werken.

Meer als erg goed

Zo wel per Telefoon als persoonlijk kontakt is erg goed en persoonlijk

Heel goed.

Ik had een mankement aan de auto op een zaterdag. Na gebeld te hebben met de pech service, kwam de ANWB langs. Het was iets met de motor koeling, de vloeistof was er uit gelekt. Dus die was kapot. Maandag naar de garage en ik moest mijn auto achter laten omdat het nogal een klus was. Ik kreeg een leen auto mee en de volgende dag in de middag kon ik mijn auto weer ophalen. Gewassen en wel. Zo keurig afgehandeld. Ook qua kosten helemaal top. Heeft mij geen cent gekost. En dat noem ik een goede service, een goed leas contract.

• Ervaring met: Private Lease

Keurig geregeld, meedenkend en goede service. Prijs zou iets gunstiger mogen.

Bij aanvang van mijn lease periode had ik nog geen zicht op de km te rijden per jaar . Gedurende de leaseperiode heb ik deze mogen/kunnen bijstellen. Verder heb ik geen problemen ondervonden tot op heden met mijn privat lease.

• Ervaring met: Private Lease

HK Autolease levert perfecte service!

HK Autolease reageert snel ook bij specifieke vragen en ontzorgt.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Een gewaardeerde leverancier die klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan.

Snelle levering, goede prijzen, oplossingsgericht, klantvriendelijk, ter zake kundig.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ik zou HK autolease zeker aanbevelen.

Top auto, perfecte service

Ik heb via de zakelijke lease een Skoda Octavia combi. Deze auto rijd perfect, en mocht er iets mee zijn. (Bijna nooit iets) Wordt je goed geholpen door de firma HK

Lekke band Frankrijk

Lekke band gemeld in Frankrijk om 16.01 uur bij de alarmcentrale, binnen 10 minuten een bericht terug dat de reparateur onderweg was. 16.30 band gerepareerd... super service..

Erg goede service.

Uitstekende service

Ik ben zeer tevreden over de service

• Ervaring met: Private Lease

Goede service en oplossingsgericht.

Na de eerste leasetermijn even een probleem met het feit indien er teveel km zijn gereden dit ook consequenties heeft voor het maandbedrag. En dat je bij het inleveren van de auto niet betrokken bent bij de eventuele schadebepaling. Dit is wel allemasl naar tevredenheid opgelost. Daarom voor een tweede keer weer geleasd.

Over HK Autolease

HK Autolease is de grootste aanbieder van mobiliteit in Oost Nederland. Zowel voor zakelijk leasen, private leasen als wagenparkbeheer zijn wij uw aanspreekpunt. Heeft u een wens met betrekking tot mobiliteit? We helpen u graag verder.