Het is geen Tesla,maar de VW UP is een super auto om in te rijden.

Prettige auto om te rijden in het verkeer,komt best mee met overig verkeer.Loopt tamelijk zuinig,1:20 haalt hij niet,gemiddeld 1:17. Maak per jaar niet zoveel kilometers,dat is 1x per jaar een onderhouds beurt waar ik keurig aan wordt herinnerd en netjes uitgevoerd. Persoonlijk vind ik het model(uiterlijk) mooi en bij mij passend.

• Ervaring met: Private Lease

Top service en duidelijke facturering

Ik lease nu ca. 4 jaar bij HK autolease en in bijna alle gevallen denken ze met jouw mee. helemaal in de afgelopen maanden gedurende de corona pandemie.

• Ervaring met: Private Lease

Met veel gemak en duidelijkheid een private lease!

Met veel gemak en duidelijkheid een private lease, daarbij door uw collega Eray van Klaveren top geholpen! Op mijn verjaardag zelfs een persoonlijke kaart mogen ontvangen. Service en het persoonlijk contact is top!

Perfect geregeld

Geen op/-aanmerkingen

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ik ben zeer tevreden met de autolease. Ze hebben een goede service en als ik een probleem heb staan ze me altijd vriendelijk ter woord, ook al is het het einde van de dag vlak voor sluitingstijd.

Zeer matig

Communicatie matig tot slecht. Dit op basis van meerdere ervaringen.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Beste Patrick, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review te schrijven. Onze excuses dat je deze ervaring hebt gehad bij ons, we nemen contact met je op om e.e.a. te bespreken. Met vriendelijke groet, Team HK Autolease

Uitstekende service

Een zeer prettig autobedrijf dat al jaren gaat voor klant- en servicegerichtheid.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Goede auto, betaalbaar in private lease.

Zeer tevreden. Goede auto en prima service. Kanttekening, meer flexibiliteit gewenst bij eerder willen inleveren auto.

• Ervaring met: Private Lease

Fijn dat ik met jullie geen ervaring heb!

Ze hebben bij ons bedacht dat ze de auto’s bij HK lease onderbrengen? Ik heb het verschil niet gemerkt. Succes

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ook buiten de lease om geweldig Verzorgd met een trouw auto voor mijn zoon.

Top dealer twente !

Uitstekende audi dealer. Fijne medewerkers verkoop. Altyd vriendelijk en goed advies

heel klantvriendelijk en behulpzaam

mijn man is overleden en zij hebben mij door alle formaliteiten geleidt, deskundig en vriendelijk

Goede en nette service

Bij een servicebeurt is alles goed geregeld. De auto kan op tijd naar keuze worden gebracht en wordt netjes gewassen weer afgeleverd.

Uitstekende service!

Zeer goede service en zorg!

Toppers

Top bedrijf, alles wordt correct en netjes geregeld.

Goede service vriendelijk personeel

• Ervaring met: Private Lease

Goede service van goed en vriendelijk personeel

Schade aan de auto werd gelijk beoordeeld en gerepareerd. Problemen met de remmen zijn ook gelijk verholpen. Prima service.

• Ervaring met: Private Lease

Goed, heldere communicatie en snelle reactie op vragen.

Prima, geen klachten

Goede kwaliteit en service tegen een concurrerende prijs.

• Ervaring met: Zakelijke lease

Ik ondervind geen problemen met HK Autolease. Service afspraken lopen goed en snel en alles is goed geregeld.

klasse firma

ik vind dat deze firma het super goed doet in alle afhandelingen, en ook professioneel en heel beleeft

• Ervaring met: Zakelijke lease

Prima, organisatie. Weinig mee van doen door contact met de lokale merkdealer.

Prima, organisatie. Weinig mee van doen door contact met de lokale merkdealer. Kortom aan de achterkant is alles goed geregeld, als je aan de voorkant als bestuurder de auto netjes bijhoud evenals het contact met de lokale merk dealer.

Minimaal contact gehad tijdens leaseperiode dus dat is een goed teken

Minimaal contact gehad tijdens leaseperiode dus dat is een goed teken

Onpersoonlijk geld gedreven

HK Autolease heeft mij negatief verrast met hun onpersoonlijkheid en klantonvriendelijkheid. Daarnaast worden er de nodige fouten gemaakt op administratief vlak waardoor ik bijvoorbeeld lease contracten van collega's doorgestuurd krijg.

Over HK Autolease

HK Autolease is de grootste aanbieder van mobiliteit in Oost Nederland. Zowel voor zakelijk leasen, private leasen als wagenparkbeheer zijn wij uw aanspreekpunt. Heeft u een wens met betrekking tot mobiliteit? We helpen u graag verder.