Goede ervaring. Goede oplossingen voor een alleszins redelijke prijs.

• Persoonlijk advies

Allereerst ben ik snel geholpen. Prettige en duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen en alles is keurig opgelost. Absoluut aanrader. Ik zal ook eenieder aanbevelen bij probleem contact op te nemen met Alpha Six. Ik kom dan ook zeker terug!

• Persoonlijk advies

Willem.. je geeft iemand niet zomaar een negen of een tien. Maar eigenlijk heb ik gewoon niets aan te merken op je gehele handelen... Groeten!

• Persoonlijk advies

Willem van Diepen van Alpha Six It heeft overal een oplossing voor, denkt mee met de klant en probeert tevens de kosten laag te houden voor de klant. Absoluut een aanrader.

• Persoonlijk advies

Na jarenlang problemen te hebben gehad met ontvangst van televisiezenders en diverse bezoeken van monteurs van Ziggo, zijn de problemen na het bezoek van Willem van Diepen eindelijk opgelost, in een korte tijd. Klasse

• Persoonlijk advies

Verhouding prijs/kwaliteit prima. Neemt zelf initiatief om tot een oplossing te komen. Komt met extra informatie die helpt om keuzes te maken. Toegankelijk, deskundig, veel kennis. Prettig in de omgang, hij geeft je het gevoel betrokken te zijn. Een dikke 10.

• Persoonlijk advies

Met deskundig advies een nieuwe lichte en snelle laptop gekocht naar mijn wensen. En daarna alle bestanden en instellingen van de oude overgezet. Een wonder!!

• Persoonlijk advies

Deskundig, vriendelijk en to the point werkwijze

• Persoonlijk advies

altijd goed: deskundig, levert wat hij beloofd, geduldig en behulpzaam

• Persoonlijk advies

WiFi Willem van alphasixit.nl is een keurige IT meneer die in onze situatie de draadloze internetverbinding kundig heeft geanalyseerd en vervolgens het connectiviteitsprobleem professioneel heeft opgelost. Willem zegt in begrijpelijke taal wat ie doet en doet wat ie zegt. Dus heb jij WiFi, computer, kabeltelevisie, Internet of andere netwerkproblemen? Bel dan Willem van www.alphasixit.nl

• Persoonlijk advies

Willem heeft zeer veel kennis van zaken. En NA de uitvraag van de problemen in daden wordt omgezet. En alles naar volle tevredenheid.

• Persoonlijk advies

Alleen hele goede ervaring. Zeer aan te bevelen!

• Persoonlijk advies

Snel, accuraat en verstand van zaken. Wij hadden meerdere monteurs over de vloer gehad waarbij ons probleem niet werd opgelost. Willem kwam en het was binnen no time opgelost. Bedankt

• Persoonlijk advies

Willem heeft vandaag weer wat aan het netwerk gedaan. De nieuwe opzet werkt perfect. Wij zijn er blij mee. Deze jongen doet wat hij belooft - en daar gaat het om.

• Persoonlijk advies

In goed overleg het beste uit de bestaande situatie gehaald tegen minimale kosten.

• Persoonlijk advies

Alpha Six heeft tot nu toe alle voorkomende problemen met laptop en wifi binnen korte termijn opgelost voor zeer redelijke tarieven. Er wordt direct gereageerd op vragen.. Zeer goede service!

• Persoonlijk advies

Willem is een zeer betrouwbare en super service gerichte ondernemer! Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een ICT specialist.

• Persoonlijk advies

Perfect gedaan prima service.

Eerlijk en goed advies.

• Persoonlijk advies

Goed, duidelijk, betrouwbaar en betaalbaar advies. Simpele en begrijpelijke uitleg. Netjes en correct.

• Persoonlijk advies

Vriendelijke jonge man, die mij uit de brand heeft geholpen bij mijn computer probleem. Snelle diagnose waarom mijn computer niet meer aanging en een oplossing was dan ook snel gevonden. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!!