Vanaf het begin, direct na het overlijden van mijn moeder tot aan de uitvaart zijn we geweldig begeleid en geadviseerd. Mijn zus en jk zijn heel blij met onze keuze voor uw bedrijf. We kunnen u daarom zeker aanbevelen bij anderen

• Aandacht voor wensen

Onze broer Bart is onlangs overleden en de crematie is door uw bedrijf geheel verzorgd. Wij hebben deze zorg als zeer professioneel ervaren en wel in het bijzonder door de inzet, het inlevingsvermogen en communicatieve vaardigheden van Carola waardoor de gehele crematie precies in de stijl was zoals onze broer dit had gewild. Wij danken u voor uw uitstekende service.

• Aandacht voor wensen

Wij zijn meer dan tevreden op de wijze waarop Carola ons heeft ondersteund bij het organiseren van de afscheidsplechtigheid in het crematorium in Schagen. Haar persoonlijke benadering, betrokkenheid, deskundigheid en adviezen waren een grote steun voor ons. De tip van Carola om gebruik te maken van de onlinecondelances is bijzonder waardevol geweest. Wij kijken met een goed gevoel terug op een bijzonder mooi afscheid van onze geliefde. Carola, dank je wel!

• Aandacht voor wensen

De begeleiding van Marion was fantatisch. Niets was lastig en zij combineerde zakelijkheid en persoonlijke touch op een voortreffelijke wijze. Afspraak is afspraak. Draaiboek is fantastisch hulpmiddel en prachtig houvast. De hele familie wil jullie ontzettend bedanken voor de prettige en uitstekend georganiseerde uitvaart van onze geliefde Jan Lijesen. Complimenten

• Aandacht voor wensen

Bij de crematie van onze moeder hebben wij steun en hulp van Lisette gehad. Zoals Mark Rutte zijn Caroline heeft, hadden wij Lisette. Liefdevol, behulpzaam en aandachtig. Een schat van een vrouw die weet waar ze voor staat. Als gastvrouwen waren Truus en Jeannet aanwezig. Prachtig deze 2 dames aan het werk te zien. Ze vergaten niets. Toppers daar bij Dekker Uitvaart.

• Aandacht voor wensen

Dan moet je ineens zo veel regelen? Maar Astrid heeft ons fantastisch geholpen en met veel daadkracht organiseerde ze de grote groep. Na de dienst in de kerk zijn we naar het crematorium gegaan in kleiner gezelschap en hadden we een mooi afscheid in de huiskamer.

• Aandacht voor wensen

Als mens en als uitvaartverzorger krijgt Marion van ons een dikke 10. Bedankt!

• Aandacht voor wensen

Acht weken geleden heeft Evelien de uitvaart van mijn man verzorgd. Het was een vreselijke emotionele en slopende tijd. Toch blijft ons steeds bij, hoe mooi en warm Evelien osn heeft begeleid. We zullen je dan ook nooit vergeten, Evelien!

• Aandacht voor wensen

Wat fijn om te zien dat er nog echte mensen in de uitvaartbranche werken. Fijne mensen, warm en betrokken en ze nemen echt de tijd voor je.

• Aandacht voor wensen

Evelien, Wat heb je het prachtig en respectvol gedaan. Je bent een hele warme persoonlijkheid. Toppertje. Liefs Carla

• Aandacht voor wensen

Persoonlijk heel goed begleid. Op dat moment besefte ik dat nog niet,omdat ik daar nog niet zozeer mee bezig was ,pas sinds een paar maanden besefte ik dit. Daarnaast ben ik heel blij ben met het online herdenkingsboek echt een heel speciaal boek waar ik regelmatig in terug kijk en veel steun aan heb. Echt een aanrader om het onlinecondelances in boekvorm te nemen. Bedankt voor alles

• Aandacht voor wensen

ikben zeer te vrede ik geef een tien en een griffel

• Aandacht voor wensen

Hele fijne mensen! Prettig om zo geholpen te worden.

• Aandacht voor wensen

Hier ben je echt in goede handen, Pieter kwam bij ons thuis en heeft ons ontzettend goed geholpen. Wij wisten helemaal niet meer waar we moesten beginnen, zeker omdat we 4 polissen bij 4 verschillende verzekeraars hadden. Pieter heeft orde in de chaos geschept en echt een heel mooi afscheid georganiseerd.

• Aandacht voor wensen

Ik ben heel tevreden over de begeleiding van het team van Pieter Dekker bij de uitvaart van mijn tante. Er waren niet veel nabestaanden, waardoor wij als nichtjes de uitvaart hebben georganiseerd. Bijzonder om te zien hoe Pieter met zo'n klein gezelfschap zo'n prachtige uitvaart kan organiseren. Het was heel bijzonder en intiem, we zullen dit ook nooit vergeten.

• Aandacht voor wensen

We zijn geweldig door uitvaartverzorgster Lissette Wit geholpen.Ze is de rust zelve,meelevend,een luisterend oor en enorm behulpzaam.Wat een steun in donkere dagen.

• Aandacht voor wensen

Het was een perfect geregelde crematie. En alles is naar wens verlopen.

• Aandacht voor wensen

Persoonlijke en professionele benadering met oog voor details...

• Aandacht voor wensen

deskundig en met heel veel gevoel

• Aandacht voor wensen

Wij hebben een heel mooi en goed gevoel over de door Carola deskundige verzorgde uitvaart van onze vader. Goede en snelle reacties op onze vragen en ruimte voor eigen inbreng.

• Aandacht voor wensen

Wat zijn wij als familie ontzettend fijn, professioneel, warm en met veel respect behandeld door Evelien. Dit alles maakte dat wij toe kwamen aan ons eigen verdriet, we werden echt ontzorgt. Heel veel dank, maar ook veel respect daarvoor.

• Aandacht voor wensen

Voor alles heb ik de maximale beoordeling gegeven omdat Uitvaartverzorging Pieter Dekker eenvoudig op alle aspecten zo hoog scoort. Dit n.a.v. mijn ervaringen met de voorbereiding, begeleiding en de uitvoering van de uitvaartplechtigheid van mijn echtgenote Jolande. Mede namens direct betrokkenen dank hiervoor, in het bijzonder aan Monique die mijn uitvaartverzorgster was.

• Aandacht voor wensen

Afgelopen zaterdag heeft de crematie van onze vader plaatsgevonden. De eerste keer dat wij dit moesten regelen, maar wat heeft Pieter er ons op een deskundige en en warme manier doorheen gesleept. Hierdoor hebben wij het voor onszelf op een mooie en fijne manier af kunnen sluiten. Bedankt!

• Aandacht voor wensen

Evelien de Jager heeft ons omringd met warmte en sympathie. Haar empathie was een enorme troost in dit lastige traject. De dagen voor de crematie heeft zij ons terzijde gestaan met raad en daad. Op de dag van de crematie heeft zij alles op een warme en sympathieke manier begeleid en geleid, zonder zelf op de voorgrond te treden.

• Aandacht voor wensen

Ik wil jullie, ook namens de familie, via deze weg nogmaals hartelijke danken voor jullie hulp de afgelopen week. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren en kijken met een trots en tevreden gevoel terug op afgelopen dinsdag.

Laanderweg 15

1704 JT Heerhugowaard