Zeer goed.

Klantvriendelijke ontspannen, ongedwongen benadering. Er wordt goed met de klant mee gedacht. Zeer breed assortiment. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Menselijk en warme ervaring

Een hele fijne menselijke hartelijke plek waar we een gave keuken uitgezocht hebben voor een goede prijs. Compliment ook aan de kok.

Fijne meedenkende en menselijke ervaring

Een hartelijk ontvangst en advies op maat. Meedenken en vriendelijk. Wij hebben een hele gave keuken uitgezocht voor ook nog eens een geweldig betaalbare prijs.

We zijn uitstekend begeleid bij onze keuze voor een keuken en PVC-vloer.

De prijskwaliteit verhouding was meer dan prima. De ontvangst en verzorging van de inwendige wens liet niets te wensen over. Er werd ook de tijd genomen voor advies en overwegingen. Kortom, een fijne zaak.

Zeer goed geholpen!

Zowel onze keuken, badkamer als kledingkast gekocht.

Onwijs goed geholpen!!

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van een inbouwkast, zeker een aanrader!

Geweldig geholpen door Leen Bakker

Wij zijn prima geholpen bij het samenstellen van 'onze' nieuwe keuken.

Een ontzettend mooie keuken kunnen uitzoeken bij Paul Roesscher voor een topprijs! Goede hulp gehad van Roy & uitstekende communicatie :) Wij zijn blij!

Prettige ervaring

Wij zijn erg fijn geholpen met het uitzoeken van een keuken. Zelf hadden we al een beetje een idee hoe het eruit moest zien en welke kleuren we wilden. Er werd goed meegedacht, zowel met wat we in gedachten hadden maar ook inbreng van andere mogelijkheden qua kleur, vormgeving en apparaten. Al met al een zeer prettige ervaring.

Uitstekend advies

We hebben een prachtige keuken gekocht, waarbij we uitstekend zijn geadviseerd door de adviseur van Paul Roescher

Super goed geholpen

Diewer heeft ons fantastisch geholpen. Blij met onze nieuwe keuken

Mooie aanbieding

Ga zo door. De tweede keuken van Roescher.

One stop shop

We kwamen zonder afspraak binnen en werden alsnog gelijk geholpen. Zowel voor de vloer als de keuken ontzettend aardige en behulpzame verkopers gesproken. Keurig verzorgd met een hapje en drankje. Mega tevreden.

Vriendelijk en deskundig geholpen!

Deskundig geholpen door vriendelijk personeel! Mooie producten en zeer ruime keuze.

Duidelijk en goed advies!

Wij hebben een fijne ervaring gehad. Leen heeft eerlijk en duidelijk advies gegeven. Ruime keuze in assortiment. Er werd zeer veel tijd genomen voor de afspraak. De catering service was goed en de kinderen hebben zich goed vermaakt.

Zeer tevreden!

Fijn gesprek gehad met Marlien over onze nieuwe keuken. Ze nam de tijd voor ons en dacht goed mee. Uiteindelijk ook zeer tevreden over de prijs.

Fijn bedrijf , ze nemen alle tijd voor je en komen met goede adviezen en prijs viel ons 100% mee

Top bedrijf

Enorm leuk bedrijf om te werken. Super gezellige collega's

Geweldig goed geholpen

Weer terug na 10 jaar voor de volgende verhuizing en weer geholpen. Klantvriendelijk, echt meedenken en goede prijs kwaliteit verhouding!

Perfect geholpen en zeer mooie prijs voor een prachtige keuken!

Zeer goed geholpen en mooi prijs voor een prachtige keuken.

Meedenkend en erg vriendelijk!

Wij kamen hier om een keuken uit te zoeken. Wij werden door het hele traject erg goed geholpen en geadviseerd. Zo goed dat we naast de keuken ook nog een vloer gekocht hebben. We zijn heel blij met de vriendelijke medewerkers en de goede service. Zeker een aanrader!

Heel fijn contact en zeer goede service!

Wij zijn geholpen met het vinden van onze droomkeuken en vloer. Wat voor ons onmogelijk leek, bleek toch mogelijk te zijn voor een zeer goede prijs! Zeer tevreden.

Top ontvangst! Top Keuken!

Onze ontvangst en gesprek met Cornelis was perfect. Cornelis is echt een vakman, luistert goed, maar weet ook zijn advies daarop af te stemmen. Samen zijn wij dan uitgekomen op een mooi resultaat. Dank daarvoor. Nu nog plaatsen

Wat een (super) dag!

Mijn vriendin en ik kwamen voor een oriƫnterend gesprek, uiteindelijk gingen we weg met een keuken! Wij zijn erg goed geholpen door Diewer, professioneel en klantvriendelijk. Er werd geluisterd naar onze wensen en een aantrekkelijk aanbod gedaan. Wij zijn erg blij met onze met hulp ontworpen keuken en kunnen niet wachten op het eindresultaat!

Een heel fijn gesprek gehad!

Erg leuk oriƫnterend gesprek gehad met Diewer, hij kon ons heel veel vertellen over de keuken en professioneel. Uiteindelijk een super mooie keuken laten opstellen naar onze wensen!

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.