Voor de 2e keer super geholpen! Ze denken super goed mee en zijn samen weer tot een goed akkoord gekomen ! Ik raad het zeker aan

Top service, mooie keuken gescoord

Netjes geholpen, wilde meedenken bij een aanpassing. Zeker een aanrader hierheen te gaan!

Breed assortiment Goed geholpen.

Super geholpen

Zonder afspraak zeer goed ontvangen duidelijke uitleg en zeer nette prijs gemaakt.

Uitstekend!

Heel fijn geholpen met het uitzoeken van de keuken en bijkeukenkast. Goed en eerlijk advies over apparatuur en materialen. Prachtige keuken uitgezocht voor een fantastische prijs.

Bedankt Paul Roescher voor het kosteloos verzenden van een vervangend onderdeel! Zelfs 10 jaar na aankoop van onze keuken. Erg goede service, wij zijn blij,

Deskundig, vriendelijk en meedenkend.

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en verwend door de fantastische kok, en vervolgens door een ervaren en deskundige adviseur geholpen. Wij zijn zeer tevreden.

Prettig geholpen, goed geadviseerd.

Veel keus, goede prijzen.

Super goede adviezen en goede communicatie over de keuken

Fijn geholpen. Heel meedenkend. En geeft goede adviezen. 1 woord top.

Meedenkend

Fijn geholpen door Leen. Hij dacht goed mee over de indeling van onze keuken en had na een kort gesprek al snel door wat wij mooi vonden. Tijdens het wachten werden wij door de andere medewerkers gastvrij onthaald met een kopje koffie of iets anders te drinken. De zaak is ruim en er is voor alles meer dan genoeg keuze.

Klantvriendelijk, topservice en een eerlijke, scherpe prijs

Wij zijn uiterst vriendelijk geholpen door Diewer. Er werd goed met ons meegedacht en er werd ruim de tijd genomen om een beeld te vormen van ons als klant; wat past bij ons en wat juist niet? Zo lag er uiteindelijk een prachtig eindresultaat, wat precies aansloot bij onze wensen. Topservice!

Fijne winkel

Ruime showroom met veel keukens en een vakkundig advies.

Goed advies, complete levering en correcte montage

Wij hebben een persoonlijke klantgerichte benadering ervaren en kregen goed advies. In samenspel tot een verrassend concept gekomen. In 2 sessies met Diewer Schalij en Berthijs van Steenselen een optimale invulling van onze nieuwe keuken uitgewerkt. Keuken medio oktober compleet en juist geleverd. Door Christiaan Schouten met zorg gemonteerd. Inmiddels 2 maanden in gebruik. Geen tekortkomingen of gebreken. We zijn zeer content met onze nieuwe keuken. Wij kunnen Paul Roescher Rijssen als keukenleverancier dan ook van harte aanbevelen.

Prima service.

Wij hebben onze keuken met Leen samengesteld en Leen heeft ons meer dan goed geholpen! Hij heeft onze wensen goed vertaald in de keuken. De dag daarna heeft Britt ons geholpen met het uitzoeken van de badkamer. En vervolgens heeft Daan ons meer dan goed geholpen met het uitzoeken van het meubilair van de badkamer. Het waren 2 lange dagen maar we zijn zeer positief over Leen en Britt en Daan! Onze dank is groot. Mvg Margriet en Gertjan Sein Heino

Grandioos

Super perfecte werknemers met inzicht en perfectie in het werk!!!

Voor de 3e keer terug zegt al genoeg.

Al tot 3x toe erg fijn geholpen, we raden het iedereen aan!

Zeer goed.

Klantvriendelijke ontspannen, ongedwongen benadering. Er wordt goed met de klant mee gedacht. Zeer breed assortiment. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Menselijk en warme ervaring

Een hele fijne menselijke hartelijke plek waar we een gave keuken uitgezocht hebben voor een goede prijs. Compliment ook aan de kok.

Fijne meedenkende en menselijke ervaring

Een hartelijk ontvangst en advies op maat. Meedenken en vriendelijk. Wij hebben een hele gave keuken uitgezocht voor ook nog eens een geweldig betaalbare prijs.

We zijn uitstekend begeleid bij onze keuze voor een keuken en PVC-vloer.

De prijskwaliteit verhouding was meer dan prima. De ontvangst en verzorging van de inwendige wens liet niets te wensen over. Er werd ook de tijd genomen voor advies en overwegingen. Kortom, een fijne zaak.

Zeer goed geholpen!

Zowel onze keuken, badkamer als kledingkast gekocht.

Onwijs goed geholpen!!

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van een inbouwkast, zeker een aanrader!

Geweldig geholpen door Leen Bakker

Wij zijn prima geholpen bij het samenstellen van 'onze' nieuwe keuken.

Een ontzettend mooie keuken kunnen uitzoeken bij Paul Roesscher voor een topprijs! Goede hulp gehad van Roy & uitstekende communicatie :) Wij zijn blij!

Prettige ervaring

Wij zijn erg fijn geholpen met het uitzoeken van een keuken. Zelf hadden we al een beetje een idee hoe het eruit moest zien en welke kleuren we wilden. Er werd goed meegedacht, zowel met wat we in gedachten hadden maar ook inbreng van andere mogelijkheden qua kleur, vormgeving en apparaten. Al met al een zeer prettige ervaring.

Plaagslagen 2 7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.