1ster. Negatieve ervaring Paul Roescher Rijssen.

Wij hebben maart J.l. in ons vakantiehuisje door Paul Roescher een keuken laten plaatsen. €9107,- zonder montage. Wij zijn geholpen door de eigenaar. Eerst rustig, daarna raffelde hij het af. Zo werd er bij het uitzoeken, totaal geen enkele, zeer belangrijke informatie gegeven betreffende aanrechtbladen, gepolijst of gezoet/gebrand, waardoor wij achteraf de verkeerde keus hebben gemaakt. Wel op tijd ingegrepen betreffende gootsteen, eigenaar had ons een goedkope huurwoning gootsteen bepaald zonder overleg. Een nachtje over slapen, hield in dat de keuken door prijsverhoging, had hij al moeten doorvoeren, de volgende dag € 9437,- moest kosten. Ik heb dit zwart op wit. Dit is o.a. misleiding en onder druk zetten. Keuken netjes door invaller voor vaste ZZPer, geplaatst. We zagen er direct vlekken inzitten. (Fabrieksfout) Direct aangegeven. 2x hebben ze geprobeerd de vlekken te verwijderen. Tevergeefs. Via officiële brief gevraagd reparatie of vervanging door zo’n zelfde blad. Het is een ondeugdelijk product waarop de wet zegt; reparatie of vervanging. Maar Paul Roescher komt alleen met voorstel: nieuw blad uitzoeken met korting €860,- Wij willen waar we wettelijk recht op hebben. Hebben het ook bij ACM CONSUWIJZER neergelegd. Die gaf als advies; mensen met slechte ervaringen met Paul Roescher melding te doen bij ACM CONSUWIJZER. Zodat zij bij (heel) veel klachten onderzoek naar dit bedrijf kan doen. Dus mensen, meldt het allemaal bij ACM CONSUWIJZER. Ook nu, dus achteraf doen.

Geachte heer/mevrouw Hofma, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat jammer dat u ontevreden bent over hoe goed uw composiet werkblad is te onderhouden. Onze serviceafdeling heeft inmiddels een afspraak gepland voor een schoonmaakbeurt. Met vriendelijk groet, Paul Roescher

Uitstekend en zeer klantvriendelijk

Netjes àlles uitgelegd en heel veel advies mee gekregen fijn dat we onze droomkeuken waar kunnen maken voor een mooie prijs

Mijn ervaring met paul roescher was heel goed, ik heb een hele mooie ontwerp en een hele duidelijke tekening gekregen, ben heel blij mee!

Deskundig

De verkoopster wist onze wensen in no time op een deskundige en fraaie manier om te zetten in onze droomkeuken.

Goede prijs voor onze droomkeuken

Cornelis is echt een top adviseur! Neemt de tijd om onze wensen aan te horen, geeft gevraagd en ongevraagd advies zonder zich op te dringen of zaken te pushen. Op zijn advies zijn we op een betere opstelling van onze keuken uitgekomen dan we van te voren zelf bedacht hadden. En dat ook nog voor een prijs die lager ligt dan onze verwachting!

Uitstekende service en goede prijs

Wij zijn erg gastvrij ontvangen, onze adviseur Cornelis heeft alle tijd voor ons genomen en de visie die wij in ons hoofd hadden binnen no-time uitgewerkt en geperfectioneerd. Wij zijn meer dan tevreden met de keuken, het ontwerp en de prijs.

Veel verschillende dingen gezin en met hulp tot een mooi eindresultaat gekomen

Heel fijn geholpen

Erg fijn geholpen

Nette snelle service Fijn contact

Er was aandacht . Er wordt mee gedacht Prettige mensen En als verrassing een heerlijke lunch

Goed geslaagd. Mooie keuken

Geweldige keuken

Heerlijk en mooi afgewerkt. Geniet er elke dag van.

Verkopen gebakken lucht

Ik hou van eerlijkheid. Mensen maken fouten dat is niet erg, maar neem je verantwoordelijkheid daarvoor. In Apeldoorn een packagedeal keuken (keuken van het jaar) uitgezocht. Daar zat geen vriezer in, maar kon ik wel toevoegen volgens de verkoper. Helaas blijkt dat dus niet zo te zijn, want vriezers met sleepdeur bestaan niet in die kastmaat. En nogal een basis ding, een vriesvak of vriezer in je keuken lijkt mij... Dat hebben mensen toch veel liever dan Bluetooth of boxen? Als extra een kalkfilter (199 euro) toegevoegd voor een kokendwaterkraan kraan. Blijkt dat deze niet geplaatst kan worden. De keuken is eerder ontworpen zonder kokendwaterkraan. Dus je aceboiler komt in een van je opbergkasten (dat is ongewenst en kwamen we bij installatie pas achter, omdat de verkoper andere tekening mee heeft gegeven, dan ondertekend is voor de koop). Onder de spoelbak, waar reguliere keukens hun filter hebben en boiler, is geen ruimte voor plaatsing van het filter. Het artikel retour nemen wil Roescher niet, ondanks dat het netjes ongebruikt in doos zit. Vervelend, want nu word ik afgerekend op een design fout van Roescher. Dit grapje kost 199 euro. LET DUS OP bij je packagedeal: geen vriezer aanwezig en niet toe te voegen. En upgrade niet met kalkfilter, want die kan je alleen kwijt als je je kast sloopt (dat is volgens Roescher de oplossing)

Super goede spontane verkoper

Een goede ervaring meneer is zeer duidelijk en vriendelijk

Prettige verkoper, denkt goed mee. Vriendelijke man. Verkoopt niet alleen het dure

Goed geholpen met een goede keuken en prijs

Prettige ontvangst en zeer goed advies gekregen.

Fijn geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe keuken.

Prettig geholpen, prima advies!

We zijn gastvrij ontvangen en hebben goed advies gekregen.

Luisterend en meedenkend wil het beste voor de klant

Onze ideeën werden aangehoord, maar er werd ook meegedacht met nieuwe inzichten. Heel blij met het ontwerp dat wij samen hebben gemaakt!

Wij hebben een hele mooie keuken uitgekozen

Wij zijn uitstekend geholpen door Leen bij Paul Roescher

Na 12 jaar nog even fantastisch!

Twaalf jaar na aanschaf van onze keuken brak er iets in de afvoer vanaf het putje in de spoelbak van de keuken. De leverancier was inmiddels failliet maar Roescher had in het magazijn nog een setje wat wellicht ook op onze spoelbak zou passen. Dit werd ons geschonken en ook kosteloos toegestuurd. Wat een service! Met enig kunst en vliegwerk van onze loodgieter is alles weer tip top in orde! Een dikke 10 voor jullie! Fantastisch!

Topverkoper

Diewer is een topper hij dacht echt met ons mee en de showroom is geweldig. We kregen heerlijke soep en er werd continu aan ons gevraagd of alles naar wens was en of we wat drinken wouden. Er waren lekkere hapjes en de sfeer was erg gemoedelijk. Een prachtig aanrecht uitgezocht en super adviezen gekregen uiteindelijk de keuze gemaakt voor een fantastisch aanrecht voor een mooie prijs !

Super, veel aandacht en denken met je mee

Geweldig, precies de keuken die ik wou voor een scherpe prijs en super kwaliteit. Veel aandacht en er wordt echt met je meegedacht.

Wat een enthousiaste voorlichting door Britt!!

Uitgebreide keuze, ruim de tijd, deskundig advies en … hardstikke gezellig ook nog!!

Super veel inspiratie

Wij zijn concreet geholpen naar het vinden van onze droomkeuken! En wordt tijd voor je genomen, en alle keuzes staan vrij.

Klant is koning

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een keuken. Er word ruim de tijd genomen om advies te geven en er wordt daarbij goed geluisterd naar wat de klant wil.

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.