Top service

Goed geholpen bij Paul Roesscher (Diewer)

Uitstekende hulp

Perfecte service bij Paul Roescher. Vriendelijk geholpen door Diewer.

De kookworkshop was top! Heel leerzaam!

De kookworkshop met de uitleg over onze stoomoven, was niet alleen heel gezellig en leuk, maar vooral heel leerzaam! En lekker! Echt top gedaan door kok Arjan, goed voorbereid, prima uitleg over de specifieke mogelijkheden van het apparaat en nog lekker kunnen proeven van het lekkers. We zijn heel blij dat we deze workshop hebben kunnen volgen, aanrader.

Super!

Zeer goed geholpen door vriendelijke mensen!

Goede service.

Goede service en vriendelijk behandeld.

Goede badkamer uitwerking van een lastige ruimte

Er werd uitstekend meegedacht over het functioneel en harmonisch inrichten van onze gewenste nieuwe badkamer. Regelmatig door de showroom gelopen om o. a. verschillende soorten wastafels en toiletten te bekijken.

Goed opgelost

Fijn bedrijf

De verkoper was heel gezellig en neemt de tijd voor je. Hij geeft duidelijke en een eerlijk advies en probeert altijd tot een mooie oplossing te komen. De prijs is op een eerlijke manier in elkaar gezet en er zijn altijd mogelijkheden tot aanpassingen aan het ontwerp om tot een beter financieel plaatje te komen. Maak gerust een praatje met een verkoper of met de kok van het kookcentrum over kookadvies en tips.

Zeer prettige ervaring

Voor de derde keer een keuken gekocht bij Paul Roesscher. Prettig geholpen door Frans. We kregen goed advies, tips en er wordt alle tijd voor je genomen.

Perfect geholpen en de prijs viel 100 % mee. Ze nemen alle tijd voor je en ze houden rekening met alle wensen. En de kok zorgt voor een hapje en een drankje

Slechte communicatie en afspraken

Na een goede start in aankoop filiaal Rijssen vanaf levering slecht. Uitblijven van communicatie, montageplanning niet nagekomen, geen tijdige levering inductieplaat en vaatwasser, geen alternatief en extra levertijden van >6 maanden. Dan maar crediteren en elders binnen 2 weken zelfde inductieplaat geleverd. Extra kosten gemaakt (te overzien) maar Roescher schuift deze weg om onbegrijpelijke redenering. Lang verhaal kort maar voorgenomen badkamerrenovatie NIET bij ROESCHER. Jammer ROESCHER, gemiste kans voor een langdurige relatie voorbij laten gaan.

Top service met vakkennis

Heel goed geholpen. Goed praktisch mee gedacht en een hele goede service. Zo vriendelijk nergens eerder meegemaakt.

Super bedrijf

Super vriendelijk personeel en goede begeleiding om een keuken uit te zoeken

Warme goede ervaring snel geholpen. Vandaag binnen gelopen zonder afspraak om nog wat dingen te veranderen. Zonder afspraak toch snel netjes geholpen. Keuken is dus gekocht rond april 2023 komt het geheel binnen. Liefst eerder dat gaat helaas niet door de levertijd.

Keuken, badkamer, vloer en tegelwerk hier uitgezocht. Overal uitstekende en persoonlijke service.

Er werd geluisterd naar onze wensen en het personeel was erg vriendelijk. Ze weten waar ze over praten en blijven dicht bij onze keuzes. Erg goede ervaring.

Geweldige zaak

Mijn vriendin en ik gaan bouwen en moesten dus voor de keuken, de badkamer, de tegels en de vloeren komen kijken. We werden er op alle afdelingen echt top geholpen. Met echt vakkundig personeel. Uiteindelijk alles hier gevonden voor een mooie prijs en top kwaliteit!

Paul Roescher adviseert goed met betrekking tot kasten voor de bijkeuken.

Wij werden afgelopen donderdag geholpen door Leen en Daan met het uitzoeken van kasten voor de bijkeuken. Zij adviseerden ons prima en toonden goede betrokkenheid bij onze keuze.

Uitstekende service

Defect aan kastdeur na melding gelijk opgepakt en besteld . Na binnenkomst gelijk afspraak voor herstel echt prima service

Meedenkend !

Marlien luistert ontzettend goed naar de wensen en stopt niet met 1 tekening ook al ben je al enthousiast. Ze laat nog meer opties zien waardoor je op creatieve ideeeen komt waar je zelf niet aan denkt. Ook qua inschatting van de ruimte zat ze goed. De 3d is superduidelijk en met aandacht gemaakt. Marlien neemt rustig de tijd.

Vriendelijk, meedenkend en functioneel en sfeervolle keukenontwerp gekregen

Er werd out of the box gedacht en wat we zelf bedacht hadden lieten we al snel los, omdat haar idee vele malen beter was. Naast functioneel ook sfeervolle keukenontwerp gemaakt. En zeker rekening houdend met onze wensen.

Fijne en deskundig geholpen

Voor badkamer.en keuken heel goed geholpen. Deskundig en meedenken om zo tot een mooi ontwerp te komen. Reden om terug te komen in de toekomst.

Goed vriendelijk

Goed advies mbt gebruik apparatuur en materialen

Kook workshop steamer

Super leuke avond gehad met een top kok Arjan die alles haarfijn heeft uitgelegd hoe de steamer werkt, Wij hebben er veel aan gehad. Met een klein groepje van 6 personen had hij alle aandacht voor onze vragen en tips, nadien heerlijk gegeten van een overheerlijke kiprollade.....;-)

Mooie keuken uitgezocht met goede hulp

Wij werden geholpen door Leen, goed geslaagd met het vinden van een juiste keuken voor een goede prijs, hij denkt ook goed mee in de plannen.

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.