Top bedrijf

Goed advies over de aankoop van een inductie oven. In mei 2019 aangeschaft. Op 31 mei een kookles gehad alsook een zeer goede uit leg over de oven. Samengevat: dit bedrijf is een aanrader!

mooie tegels, goed geholpen in de winkel in Rijssen

Maar het is wel heel vreemd dat er ons vertelt werd dat we tot twee jaar na aankoop dezelfde tegels nog konden nabestellen maar toen we een doos overhadden konden we hem niet terugbrengen omdat ze die niet weer konden verkopen i.v.m. het kleurnummer. Als je een jaar later nog een paar tegels nodig bent kun je hetzelfde kleurnummer nog wel krijgen? Heel vreemd en slechte reclame.

Goed meegedacht voor perfecte tegel

Dank aan Ard Jan, hij zorgde ervoor dat we heel mooie grote tegels achter onze keuken konden krijgen. Ook adviseerde hij Hanna Lahdo als tegelzetter. Hanna heeft heel precies gewerkt. We zijn blij met het eindresultaat.

nooit weer!

afspraken wat ze maken, en wat ze vertellen, kunnen ze niet nakomen! zijn meerdere keren terug moeten gaan omdat de bestelling niet compleet was, en doordat ze het verkeerd hadden berekend. er is niet 1 ding, want meteen goed ging. nooit weer!!

zeer geslaagde workshop!

Ontzettende leuke informatieve workshop. Zeer duidelijke uitleg over onze gekochte combi-stoomoven. Heerlijke gerechten gemaakt. Mooie hand-out meegekregen. In 1 woord:TOP!

Oriëntatie, voorlichting, aflevering en nazorg zonder problemen

Onze badkamer en wc zijn volgens afspraak afgeleverd, wat ik over had aan materiaal (de tegelzetter koos een andere kleur voeg, en de vloerverwarming ging achteraf niet door), kon makkelijk terug. Al met al plezierig contact. Later ben ik nog gebeld hoe het bevallen is.

Slecht

Nieuwe deurtjes geleverd op de hoeken beschadigd 10 weken op gewacht koelkastdeur ook krom hoezo kwaliteit keukens

professioneel,kundig en klantvriendelijk

Ook de kookcursus van Arjan was zeer leerzaam en gezellig. Chapeau Arjan.

Prima advies en verkoop. Zeeer slechte nazorg

Tijdens verkoop goed geholpen en goed advies. De nazorg is echter zeer slecht. Na 10 maanden opleverpunten nog niet afgehandeld. Serviceafdeling ook niet te bereiken.

Prachtige keuken, goede service, in 1x alles naar wens en volle tevredenheid

Voor de tweede maal een keuken gekocht bij Paul Roescher en evenals de vorige keer, zeer tevreden. We zijn goed geholpen. Een goede prijs-kwaliteit verhouding: een goed gevoel om niet te kunnen onderhandelen over de prijs. Daarmee ook de zekerheid dat de prijs eerlijk is. Er staat wederom een fantastische keuken in ons huis. Een degelijk en betrouwbaar bedrijf. Wij raden Paul Roescher aan!

Uitstekend advies, goede service

Uitstekend advies bij het aanschaffen van zowel de keuken als de badkamer. En toen we een ongelukje hadden bij het monteren van de toiletpot werd gratis een nieuwe pot geleverd. Daar zijn we heel blij mee, top!

Niet als verwacht

Keuken kopen ging zoals het hoort. Goed geholpen maar nadat dat binnen was kreeg ik het idee dat ze het erna wel goed vonden. Vaak contact gehad en afspraken gemaakt voor het inmeten maar helaas daar ging het meerdere malen verkeerd. Op een gegeven moment was ik het zat dat ik de keuken wou annuleren maar toen werd even duidelijk verteld dat dan de 30% regel naar voren kwam terwijl hun de afspraken niet na kwamen. Had ik niet verwacht bij hun en ben dus niet tevreden over de service. Uiteindelijk is de keuken wel netjes geplaatst door de zzp er die hun inhuren.

Goed geholpen

Wij zijn dan niet geslaagd voor een keuken maar hebben wel een geweldige aanbieding gescoord, er was een fornuis in de aanbieding deze gelijk gekocht. Tot onze blijde verrassing kregen we na levering een waardecheque om een schilderij te halen. Ook daar zijn we geslaagd Paul Roescher bedankt wij zijn heel blij.

Slordige bedoeling

Wij zitten nog steeds te wachten op de keuken maar tot aan nu gaat er teveel niet goed. Verandering van leveringsdatum, maten die ze niet goed doorgeven geen inzicht in wat alles kost. Nu na verzetten van data zou de keuken week 36 geleverd en geplaatst worden. Nu komt de keuken laatste dag wk 36 en de plaatsing in wk 37 terwijl mijn man wk 36 heeft vrij genomen om erbij te zijn voor als er evt wat veranderd moet worden. Bellen we om te vragen of t anders kan krijgen we een erg vriendelijke man van de planning aan de telefoon maar deze beste man kan uiteindelijk niks voor ons doen. Nu hebben we weer een probleem door dit bedrijf maar niks aan te doen.Vanaf april al bezig met dit gedonder en we zijn er ook echt pissig over. Slechte bedoeling zo.

Goede aankoop

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de wandtegels en wcbril voor ons toilet. Ook de logistieke service was prima. Top!

Prima service en geweldige nazorg !

Ik ben altijd wat sceptisch om zaken te doen met grote bedrijven zoals Paul Roescher maar ben zeer verrast door de persoonlijke en goede service die wij hebben ontvangen tijdens de aankoop van een badkamer en nieuwe vloer. Wegens persoonlijke omstandigheden hebben wij na de aankoop nog veel nazorg nodig gehad en hierbij heeft het team van Roescher uit Rijssen ons fantastisch geholpen waarvoor ik ze erg dankbaar ben. (Ardjan bedankt!). Ik raad Paul Roescher Rijssen zeer zeker aan!

👍

We zijn keurig geholpen him het samenstellen van onze keuken. Wel enige verwaringen met de factuur en levering. Gelukkig is alles naar tevredenheid opgelost. Ook het aanbevolen bedrijf dat kwam plaatsen is zeer goed bevallen. Ik heb heel fijn samen gewerkt met de mannen van Waal&Maas. Ze hebben de keuken zeer netjes geplaatst en het bijkomende timmerwerk is ookmsuper strak. Ik zou ze zo weer aan nemen en zeker aanbevelen.

Klantvriendelijk, flexibel en scherp geprijsd

Vanaf moment 1 is in het aanschaf proces van onze nieuwe keuken goed, maar vooral ook creatief, meegedacht over indeling, gebruiksvriendelijkheid en onderscheidend vermogen. Diewer Schalij heeft van begin tot afwerking meegedacht waardoor we nu onze droomkeuken gerealiseerd hebben! Paul Roescher is zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kwaliteitskeuken voor een scherpe prijs. Of voor wie gewoon zin heeft in een soepje of huisgemaakt stuk appeltaart ;-) Dik tevreden!

Een intensief traject.

Algemeen: -Goede ontvangst. lekkere koffie, thee en taart. -Geduld met klant die nog niet weet wat hij/zij wil, en wiens wensen veranderen in de loop van de tijd. Adviseurs blijven meedenken en komen met alternatieven. -Vriendelijke bezorger. -Offertes waren vaag en onduidelijk, en handgeschreven. A.u.b. vervangen door gespecificeerde en geprinte exemplaren. -Er worden voor 1 artikel verschillende artikelcodes gebruikt, hetgeen verwarrend is. -Roescher vraagt klant om NAW-gegevens te controleren en fouten te melden. Dat hebben we gedaan. Vervolgens constateren we dat deze correctie na 4 weken niet in het (de) Roescher-informatie-systeem (systemen) verwerkt zijn. Gevolg: bezorger gaat op weg met fout adres en moet zoeken. Afdeling tegels: -Groot assortiment -Prima advisering -Vriendelijke en kundige verkoper -Snel herstel van foute levering. Afdeling badkamers: -Veel badkamervoorbeelden in de winkel is een pré. -Verkoper leverde origineel ontwerp, dat praktische en mooie badkamer heeft opgeleverd -Matige advisering omtrent assortiment. Beperkte technische kennis van de adviseur bijv. van radiator-verwarming (hoeveel watt levert een radiator bij aanvoer temperatuur van cv water), van elektrische vloer-verwarming (7 m2 geoffreerd waar 4 m2 vloer-oppervlak beschikbaar is), van verlichting ( hoeveel watt led-lamp is nodig voor sfeerverlichting in een nisje van 30x30 cm) -Geen 3D tekenprogramma beschikbaar. Hebben we echt gemist om een goed beeld te krijgen van de door de adviseur getekende plattegrond. -Geoffreerde combinatie radiator+handdoek-beugel heeft slechts 1,5 cm. ruimte tussen radiator en beugel. Dit is te weinig om een handdoek op te hangen.

Uitstekende service raadt een ieder aan om hier zeker is te gaan kijken

Super geholpen met tegels uitzoeken.

Ontzettend aardig en gastvrij personeel.

Boven de verwachting

Badkamer gekocht bij heer Verbeek Zijn advies zeer deskundig en duidelijk Zijn inzet was ernorm. Hij weet de ruimte goed en verassend in te delen. Met hoogstaand kwaliteit materialen tegen betaalbare prijs. Ben ik nu erg gelukkig met de badkamer. Kreeg direct de montage tekening mee met de technische bijlages.

Verkoop goed service slecht

Badkamer in februari gekocht levertijd eind juni. Afspraak met tegelzetter voor de bouwvakvakantie klaar.Geen wastafelkranen dubbele spiegels geleverd, diverse onderdelen niet aanwezig. Komen afspraken niet na als ze beloven terug te bellen. Badkamer bijna klaar en nog geen kranen, terwijl de afspraak was levering voor de bouwvak. Ik kreeg het idee dat ik van kastje naar de muur werd gestuurd. Dus zonder kranen de bouvak door. Zeer slechte service.

Super! Erg tevreden met het mooie resultaat

Een open haard voor de slaapkamer en voor de woonkamer, een mooie PVC vloer en prachtige tegels voor buiten besteld bij Paul Roescher. Wij zijn enorm tevreden! Leuke spontane collega's die onderling leuk met elkaar omgingen en goed naar de wens van de klant luisteren. Maar ook de aflevering en de service als heel fijn ervaren. Misschien in de toekomst de badkamer nog aanpakken als we weer wat meer gespaard hebben. Dan komen we zeker terug. Hebben er nu al zin in! Gewoon al een uitje om door de winkel te lopen en alles te zien. Prachtig.

Beste Corinne, Bedankt voor jouw positieve feedback, daar doen wij het voor! Wij wensen je heel veel plezier met alle nieuwe spullen voor in huis. Hartelijke groet, Paul Roescher webcare

Verkoop en afhandeling heel netjes

Tegels gekocht bij Paul Roescher. Bizar groote keus en een scherpe prijsstelling voor onze woonvloer. We zijn heel wat adressen afgeweest maar het lange rijden heeft zich zeker beloont. We hebben gekozen voor de mooie actie 100 x 100 waar we enorm blij mee zijn.