Goed vooruit en meedenkende en vriendelijke adviseur adviseur

Volledig blanco naar binnen gelopen en ons laten adviseren voor een keuken Kwamen zo uit op heel andere ideeën. Fijn dat er meegedacht werd

Vriendelijk en professioneel

Leen is een vriendelijke adviseur met veel kennis van zaken.

Bijzonder prettig geholpen waarbij goed is geluisterd en meegedacht met onze wensen

Erg prettig, wij zijn vriendelijk en kundig geholpen in een fijne sfeer.

Super fijne winkel en aardig personeel

Super fijne ervaring! We gingen met wat twijfels voor een keuken kijken, en wisten niet wat we wilden. We werden gelijk erg enthousiast ontvangen, en de adviseur die wij hadden had er de volste vertrouwen in dat het ging lukken. En dat is zeker gelukt. Wij zijn erg tevreden, en raden het iedereen aan.

We zijn goed geholpen met een keuken uitzoeken

We zijn goed geholpen met een keuken uitzoeken, wel jammer dat de tekening anders is hoe het er echt uit komt te zien

Fantastisch

Ook na de koop is Paul Roescher klantvriendelijk. Waar maak je dat anno 2024 nog mee. Ik weet inmiddels het antwoord, Paul Roescher.

Helemaal goed.

Diewer heeft ons fijn geholpen en geadviseerd en denkt met de klant mee. Alle details worden besproken. Het was even puzzelen maar uiteindelijk een mooi resultaat en mooie keuken. Kortom een prettige ervaring. Zeer net en mooi bedrijf en prachtige showroom. Zeker aan te bevelen.

Goed en prettig geholpen!

Na wat puzzelen hebben we een mooi resultaat gehaald!

Geweldig warm!!

Niet alleen de keuken maar ook de hulp. Dank voor de snelle nalevering. Succes daar allemaal.

Goed en deskundig advies.

Leen heeft ons goed geholpen. Rustig en nam de tijd voor ons. Luisterde goed naar onze wensen.

Goed opgelost.

Vriendelijk geholpen, er was wat verwarring ontstaan betreft de order van de keuken, opnieuw een afspraak gepland en uiteindelijk is dit goed opgelost.

Echt super!

Wij bevelen Paul Roescher echt aan! Ze denken eerlijk met je mee, nemen alle tijd voor je, je kunt rustig alles in de showroom bekijken en de prijs valt altijd mee! Wij zijn zeer tevreden!!!

Fijn geholpen, kwaliteit keukens

Keuken laten samenstellen helemaal naar wens en verwachting!

Super geadviseerd om onze droomkeuken te realiseren

Met twee mooie locaties waar nagenoeg alle opties te beleven zijn, van zowel vloeren, (bij)keukens als badkamers kom je met het deskundige advies altijd tot een mooi resultaat voor een fantastische prijs. Voor onze exclusieve keuken, met uniek kwartsiet blad en top apparatuur van AEG zijn wij op een prijs uitgekomen waar geen enkele andere aanbieder tegenop kon.

Het was heel leerzaam, goede uitleg en we hebben heerlijk gegeten.

Justin, bedankt

Hartstikke leuk

Leuke tips gekregen.

Super gezellige en leerzame kookworkshop gehad. Heerlijke gerechten, fantastische kok

Geweldige gratis workshop met uitleg over de aangeschafte combimagnetron gehad. Fijne kok in een mooi bedrijf. Lekker gegeten en een gezellige avond. Bedankt Paul Roescher

Super leuk, gezellig en perfecte uitleg

Super geholpen en goede tips hebben we onze keuken uitgezocht. Heel mooi geïnstalleerd en óók nog een kook workshop gekregen door een enthousiaste kok. Een aanrader!

Mooie prijs en goed geholpen

Erg fijn geholpen om onze keuzes te realiseren. Juiste prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden!

Zeer professioneel en meedenkend

Wij zijn zeer hartelijk ontvangen door Diewer. Zijn professionaliteit heeft ons een totaal andere keukenopstelling doen kopen dan wij voor mogelijk hielden. Hoogwaardige kwaliteit van keukens en oneindig veel mogelijkheden hebben ze hier. Een hele goede prijs mogen ontvangen. Iedereen in het bedrijf is erg vriendelijk. Kortom wij bevelen deze zaak zeer zeker aan. Wij zijn enorm tevreden.

Geweldig professioneel geholpen door Diewer.

Diewer, heeft ons zeer geweldig geholpen bij onze keuze . Na een halve dag gezelligheid heeft hij ons een perfecte keukenopstelling voorbereidt.

Kwaliteit prima, maar daar is alles mee gezegd

Afgelopen oktober een keuken gekocht bij paul roescher. We hebben de keuken zelf gemonteerd en kwamen al snel achter meerdere gebreken. Dat kan gebeuren, volgensmij zelfs standaard in de keukenwereld... maar wij hebben deze mensen weken lang moeten bellen en mailen om hier in geholpen te worden. Uiteindelijk een aantal dingen netjes opgepakt. Maar ook weer verkeerde onderdelen ontvangen, nog langer wachten dus. Ook hebben we zelf een montagefout gemaakt, daar rekenen wij niemand op af, maar wordt wel door PR gebruikt om ons niet meer verder te helpen. Een deur sluit niet mooi aan, en dat zou daar dan door komen. Compleet onlogisch, gezien deze kasten exact op elkaar aansluiten en hier geen speling in is. Maar goed dat wordt verteld door de monteur (die eindelijk langs wordt gestuurd na 100 keer vragen en uiteindelijk aangegeven te hebben met PR in gesprek te willen). Dit hebben wij verder los gelaten, want het zou dan wel zo zijn. Er was tijdens het verkoopgesprek een draaicarrousel besproken, maar wat wij over het hoofd hebben gezien is dat deze uiteindelijk niet op de bon is gezet. Hierom niet ontvangen terwijl dat wel onze verwachting was. Krijgen later van de verkoper terug dat hij zich inderdaad vaag herinnerd dat het besproken is en hij dit alsnog kan realiseren, voor 1500 euro extra... dit verhaal bij klantenservice neergelegd en die geven aan hier eerste instantie over in gesprek te gaan, maar wanneer ik vandaag een collega van haar spreek krijg ik ineens dit verhaal; "ja als je een auto koopt en je zegt dat je airco wil maar dat zit niet in de auto, kan je toch ook niet ineens gratis airco verwachten". Euhh... ja wel als er door de verkoper wordt gezegd dat er airco in zit. Toch? Want dat is niet gratis, gezien de 'auto' is gekocht met de veronderstelling dat er 'airco' in zat. Maar nee, dat was ineens miscommunicatie. Jammer Paul Roescher. We hebben een mooie keuken (als hij eindelijk af is), maar zullen nooit naar jullie terug keren

Keuken actie

Prachtige actie keuken gekocht. Voor een geweldige prijs. Erg behulpzaam volk. Wel verweg voor ons.

Zulke bedrijven bestaand dus nog...

Wat een meedenken op alle niveaus, soms denk je dat het niet meer bestaat. Maar bij Paul Roescher wel. Ook voor de badkamer zien ze mij weer terug!

We komen altijd weer terug bij Roesscher!

Vanaf 2004 komen we al bij Roesscher. Het aanbod is groot en zeer compleet. Fijn is dat eigenlijk alle apparatuur er ook te zien is en meestal ook te testen is. De medewerkers zijn altijd bereid om te helpen en hebben kennis van zaken. Ook als je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, komen zij toch weer met verschillende opties en wordt je weer op het goede spoor gezet. En.... er is altijd iets lekkers bij de koffie!

Bedrijfsgegevens

Plaagslagen 2

7463PH Rijssen

0548-530350

[email protected]

Over Paul Roescher

Bij Paul Roescher vindt u alles voor uw keuken, badkamer, vloer, en kast. De grootste megastores van Europa, gevestigd in Rijssen & Apeldoorn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.