Te laat hetvgenevgekregen waar voor betaald

Ik heb weken moeten vragen om examen voutcher en toen ik die kreeg bleek datvik me qae ook nog moest krijgen wat ook weer over het weekend ging, uiteindelijk is de qea 1 dag voor het exame geactiveerd terwijl er voor 32 uur werk in zit. Er wordt duidelijk verteld waar het aan lag (tssc) en excuses zijn aangeboden. Maar uiteindelijk wel voor 300 euro aan trainings materiaal misgelopen wat wel betaald is. Het zou sieren on daar iets mee te doen. Positief was ik over de training en lunch. Ik miste in de ochtend de energisers (was wel fruit)

• Categorie: IT Overig
  • Naam training: Crisk

Prima training

Helaas wel een grote klas (12 deelnemers), maar gelukkig was deze evenwichtig samengesteld. De trainer beschikte over veel eigen ervaring waardoor de toch wel taaie stof meer body kreeg.

Geweldige cursus CEHv12

Een leerzame cursus en de leeraar rudy legt het goed uit. De man bezit mega veel informatie en ervaringen waar je echt wat aan hebt. Ik zeg toppie! Ik heb in januari weer een klassikaal aangevraagd!

• Naam training: CEHv12

Zeer goed gefaciliteerde training

Zeer goede training met inhoudelijk sterke trainer die goed in staat is de aandacht vast te houden. Ik kreeg echter wel de indruk dat er soms teveel tijd werd besteed aan 'verhalen' vertellen waardoor de tijd voor training specifieke inhoud in het geding kwam. Sommige content werd daardoor erg snel behandeld.

• Naam training: CEH

Voorbereidingen goed en inhoudelijk prima training

Communicatie vooraf is professioneel. Deskundigheid van de trainer is goed. Ruimte: Verlichting in het lokaal is (op de plek waar is zat) niet prettig. Daarnaast maakt de beamer die gebruikt wordt voor de digitale deelnemers veel lawaai. (zoemend geluid)

• Categorie: Security Tactisch/Strategisch
  • Naam training: CISM

Erg goede docent, veel leerstog

Ik vond de docent erg kundig, sprekend vertellen en had echt meerwaarde voor wat betreft het volgen van deze training. De opzet van de training zelf vond ik niet altijd heel sterk (onderwerpen die door elkaar liepen, veel technische nadruk terwijl dat volgens mij niet de (hoofd) insteek is van information security en slides waren niet allemaal even sterk. Des al niet te min, een interessante en leerzame training!

zeer bekwamen trainers!

Goedenavond Lezers, TSTC levert een zeer kwalitatieve trainging op een goed bereikbare locaties. Zelf heb ik afgelopen week een CISM-training gevolgd, gegeven door zeer bekwamen trainer. De combinatie van een bekwame trainer, locatie en de opleider TSTC is voor mij bepalend voor succesvolle leercurve en het behalen van het CISM-examen. Op naar de volgende training!

• Naam training: CISM

De sleutel van een zeer goede trainer en groepsamenstelling

Geweldige trainer!

Geweldige trainer die door enorme kennis en ervaring thema's dicht bij de praktijk kan brengen qua beeldvorming en toepasbaarheid. Top!

• Naam training: CIPM

Leuk, praktisch en professioneel ingestoken

Erg leuke ervaring overgehouden aan de opleiding die door TSTC werd verzorgd. De locatie is prima, er is voldoende eten en drinken (tijdens training) en de trainers zijn erg professioneel. De lesstof wordt erg praktisch ingestoken en dat is fijn, omdat je het geleerde vaak ook zelf kan toepassen in de praktijk. Dank voor de training.

• Naam training: CIPM

Beste opleider voor privacy trainingen.

Jeroen Terstegge is een fantastische trainer. Veel materie voor maar twee cursusdagen. Maar handig dat het lesboek ruim voor aanvang voor de training wordt geleverd zodat je je alvast kan inlezen. Top ervaring!

• Naam training: CIPP/E

Goede cybersecurity training door een deskundige docent

De docent staat duidelijk met 2 benen in de praktijk en kan dus veel voorbeelden en aanvullende informatie geven

• Naam training: CEH v11

good but we missed few topics

overall good bootcamp but I am still waiting for extra material promised to receive by the trainer since 30th of September. Few topics were not covered in the TSTC material.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • Ahbram

Veel geleerd in 4 dagen!

Goede training van een instructeur die de tijd neemt om zaken uit te leggen.

• Naam training: SSCP

Insightful

De content van de training is zeer goed & nuttig. De trainer Marco heeft veel geduld getoond om alles tot in het detail tot 5 x uit te leggen. De faciliteiten zijn goed en de medewerkers zijn heel aardig en behulpzam. All met all een zeer goede ervaring.

• Naam training: Network CompTIA+

Heel veel informatie gepropt in twee dagen, De tijd was eigenlijk veel te kort

Er moet meer tijd worden genomen. Een aantal dagen meer ter beschikking stellen voor de lesstof. Veel interessante verhalen uit de praktijk, maar gedegen lesstof kennisoverdracht is ook belangrijk!

• Naam training: CIPP/E

Inspirerend en verrijkend!

De tweedaagse training was intensief, inspirerend en verrijkend. Bedankt!

• Categorie: Privacy
  • Naam training: Privacy (CIPP/E)

Prima training. Veel kennis en kennis over de methodiek van vraagstelling

Fijne trainer. Veel kennis en veel toepassingen die in de praktijk direct kunnen worden gebruikt. Weet goed de balans te vinden tussen theorie en praktijk.

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: ISSAP

Opgeleid worden met een persoonlijke aanpak

Het is altijd fijn om een cursus te volgen waarbij men oog heeft voor de mens. Gezamenlijk lunchen, voldoende tijd voor vragen en discussie en altijd een helpende hand voor elk praktisch probleem. Voor mij is TSTC absoluut de maat voor het volgen van intensieve en moeilijke cursussen.

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: CCSP

Top training

Kundige en ervaren docenten die niet alleen de theorie maar ook de praktijk verwerken in de stof.

• Categorie: Security Tactisch/Strategisch
  • Naam training: CCSP

Time management Excellent! Alles was heel goed geregeld.

De sfeer van training was erg prettig ook is de inhoud gewoon Top!

Prakitsch goerienteerde Certified Ethical Hacker cursus

Prima cursus met veel aandacht voor de praktijk, met een trainer die oog heeft voor persoonlijke begeleiding en enorm veel ervariung meebrengt.

• Naam training: Certified Ethical Hacker

Goede facaliteit, kennis van trainer erg hoog!

De vorm van lesgeven was erg leuk. Veel betrokkenheid vanuit de trainen en zelfs de gelegenheid gehad om andere aanvallen te bespreken buiten om de scope. Ook van deze technieken was Rudy op de hoogte en kon dit ook goed over brengen naar de groep. Met zelfs daarbij soms een demo! Al met al zeer kundige training waarin ik binnen een week meer geleerd heb dan vanuit welk boek dan ook.

• Naam training: Rudy

Geweldig, goede faciliteiten en kundige trainer

Ondanks de corona maatregelen was alles tip/top geregeld. Mede hierdoor was het een klas van 4 studenten waardoor de trainer erg veel tijd had voor extra toelichting en informatie. De kennis van de trainer is uitmuntend en hij heeft er zelf veel passie voor waardoor de training soepel verloopt.

• Naam training: CEH v11

Een heel interessante en leerrijke training

Als dit werkgebied "security" niet je dagelijks brood is gaat er een wereld voor je open. En haal je de PC van het netwerk ;-)

Plesmanstraat 62 3905 KZ Veenendaal

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.