Intensief en kwalitatief goede training

We zaten met een groep van ongeveer tien personen wat de interactie tussen trainer en cursisten interactief maakte. De vragen die gesteld werden werden allemaal zeer goed beantwoord. Tips werden gegeven over hoe het examen te leren en een extra sessie is geplanned om de puntjes op de i te zetten.

• Naam training: Aman Bahr

Erg goede training

Via TSTC heb ik de training CEH V12 (Ethical Hacking) gevolgd. Het was een erg leerzame week. Dankzij de uitstekende leraar en de praktische labs was de cursus zeer de moeite waard. Aanrader dus!

• Naam training: CEH V12

leuke cursus veel gezien en geleerd

Vooral te danken aan de docent! Erg fijne ervaring!

• Naam training: CEH

Via deze weg wilde ik jullie organisatie en in het bijzonder de docent complimenteren met zijn aanstekelijke en enthousiaste manier van lesgeven. Zijn manier van lesgeven gaf je het idee dat de tijd voorbij vloog, met zijn anekdotes en effectieve afwisseling van (visuele) hulpmiddelen zoals Youtube filmpjes. In combinatie met de andere cursisten heb ik echt het idee wat nieuws te hebben geleerd en beter voorbereid het examen in te gaan. Ik ben zelfs enthousiast geworden om het 1000-pagina's tellende boek op te pakken daarvoor. Ik kijk er naar uit om in de toekomst een andere cursus bij jullie te volgen. Dank!

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: CISSP Training

Leerzaam, toepasbaar en leuk

Mijn CISSP cursus, met als docent Aman Bhar, had meerwaarde, doordat je op de CISSP manier naar de informatiebeveiliging gaat kijken. Dit pas je direct en automatisch en direct toe op je werk, waardoor je dat ook met meer inzicht en daardoor meer resultaat uitvoert.

• Categorie: (ISC)2
  • Naam training: CISSP

Prima training

Prima training. Ondanks de vele hoeveelheid informatie toch een duidelijke uitleg. Kennis vooraf is zeker een vereiste. Docent met zeer veel ervaring en vooral zeer enthousisast in het overbrengen van de stof.

• Categorie: Microsoft
  • Naam training: MS-100 en MS-101 Fasttrack

Totaal overzicht door klassiek kennis op doen in de klas, met actuele praktijk voorbeelden.

• Naam training: C ciso

Volledig, gedetailleerd, goede instructeur.

De 5 dagen durende cursus was bijna perfect te noemen. Een goede instructeur die zowel vakinhoudelijk kennis heeft en ook een fijne persoonlijkheid. De cursus had voldoende diepgang, het begon met het leggen van wat basis waarna al snel het tempo lichtelijk werd versneld en er meer stil gestaan werd bij wat diepgaandere materie. De instructeur gaf vaak leuke informatie/tips over ervaringen die hij had opgedaan tijdens het uitvoeren van audits. Al met al kan ik deze cursus ook aanraden voor mensen die minder ervaring hebben met het uitvoeren van audits.

• Naam training: ISO 27001 lead auditor

Het voelt altijd weer als thuiskomen

Een huiselijke omgeving, waarbij de trainer je volledig meeneemt in de wereld van het domein waar je training in krijgt.

• Categorie: PECB (ISO)
  • Naam training: Lead auditor

Fijne omgeving, uitstekende trainer en leuke klas.

Fijne omgeving, . De lessen waren uitstekend. En we hadden een leuke klas.

• Naam training: ISO 27001 Lead Auditor

Professioneel, deskundig en klantvriendelijk

Professioneel, deskundig en klantvriendelijk. Leerzame week. Goed toepasbaar in de praktijk.

• Naam training: C|CISO

Zeer leerzame cursus dat ik iedereen kan aanraden die werkzaam is in het IT landschap

Ik heb in deze week zeer veel geleerd over netwerksystemen, hacker tools en nog veel meer. De interactie tussen de leraar en de andere studenten was erg prettig en bevorderlijk om de aandacht erbij te houden.

• Naam training: CEH

Een enthousiast gegeven zeer interessante training!

De training was erg interessant en werd op een fijne en enthousiaste manier gegeven. Het trainingsmateriaal, de locatie en werkplek zelf waren goed op orde. Er zat zelfs een omgeving bij waarmee je ook thuis aan de slag kan (naast de officiële online omgeving voor de labs) . En ook niet onbelangrijk: De lunch was ook erg goed verzorgd! ;)

• Naam training: Ethical Hacker

Top zoals altijd.

Met meerdere trainingen gevolgd te hebben bij TSTC was het voor mij een vanzelfsprekend om deze opleiding ook bij TSTC te doen. Zoals verwacht met dezelfde kwaliteit : op tijd je spullen in huis om voor te bereiden, goed bereikbare lokatie met voldoende parkeergelegenheid, trainers met veel kennis van zaken die dit ook op een juiste wijze weten over te brengen.

• Naam training: CIPP/E

Top geregeld

Goed gegeven opleiding met voldoende ruimte voor verdieping en (eigen) casuïstiek. Docent die oprecht van het vak houdt, er veel over kan vertellen en ook de ruimte heeft om persoonlijke aanbevelingen te doen. Ook de administratieve afhandeling en verstrekken van boeken en informatie gaat vlot, duidelijk en accuraat. En tot slot is ook de lunch prima.

• Naam training: CIPT

Interessante en veelomvattende training

Zeer uitgebreide een veelomvattende training, gegeven door een zeer deskundige trainer. Er zou wel gekeken kunnen worden naar het iets afwisselender maken van de training, bv. door vaker (kleine) oefeningen of opdrachten aan de cursisten te geven.

• Naam training: C/CISO

perfect georganiseerd prima trainer, slidedeck en lunches!

Ik heb een onovertroffen studieweek gehad. Was top.

• Naam training: CCISO

Zeer leerzaam en uitgebreid

De cursus is goed te volgen met een enthousiaste en deskundige trainer. In het enthousiasme wordt de tijd uit het oog verloren wat de focus op de lesstof niet ten goede komt wat jammer is. Wanneer de cursus gedurende 2 dagen 2 uur uitloopt is dat mijns inzien teveel. Mijn advies is de cursus duur te verlengen. Verzorging van de lunch erg goed.

• Naam training: CIPPe

Goede voorbereiding voor certificering

De cursus is zowel live als online te volgen: dit is zeer plezierig omdat ik me bij de online variant voleldig kon focussen op de materie en studie ipv reizen/files/en laat thuis zijn. De cursus zelf (cipM) werd enthouiast en met veel expertise gegeven. Top!

• Naam training: CipM

Fantastische trainingen met aandacht voor elkaar

De bundel CIPPe en CIPm afgenomen bij TSTC. Ik vond de trainingen zeer leerzaam en uitdagend. Er wordt veel leerstof behandeld. Tijdens de trainingen (op locatie) is er altijd ruimte voor een gesprek. De persoonlijke aandacht die de trainers hierbij geven heb ik als zeer prettig ervaren. Bovendien dacht TSTC mee toen ik een training wilde verzetten en gaf hierin ook de ruimte.

• Naam training: CIPPe en CIPm

Te laat hetvgenevgekregen waar voor betaald

Ik heb weken moeten vragen om examen voutcher en toen ik die kreeg bleek datvik me qae ook nog moest krijgen wat ook weer over het weekend ging, uiteindelijk is de qea 1 dag voor het exame geactiveerd terwijl er voor 32 uur werk in zit. Er wordt duidelijk verteld waar het aan lag (tssc) en excuses zijn aangeboden. Maar uiteindelijk wel voor 300 euro aan trainings materiaal misgelopen wat wel betaald is. Het zou sieren on daar iets mee te doen. Positief was ik over de training en lunch. Ik miste in de ochtend de energisers (was wel fruit)

• Categorie: IT Overig
  • Naam training: Crisk

Prima training

Helaas wel een grote klas (12 deelnemers), maar gelukkig was deze evenwichtig samengesteld. De trainer beschikte over veel eigen ervaring waardoor de toch wel taaie stof meer body kreeg.

• Categorie: ISACA
  • Naam training: CISM

Geweldige cursus CEHv12

Een leerzame cursus en de leeraar rudy legt het goed uit. De man bezit mega veel informatie en ervaringen waar je echt wat aan hebt. Ik zeg toppie! Ik heb in januari weer een klassikaal aangevraagd!

• Naam training: CEHv12

Zeer goed gefaciliteerde training

Zeer goede training met inhoudelijk sterke trainer die goed in staat is de aandacht vast te houden. Ik kreeg echter wel de indruk dat er soms teveel tijd werd besteed aan 'verhalen' vertellen waardoor de tijd voor training specifieke inhoud in het geding kwam. Sommige content werd daardoor erg snel behandeld.

• Naam training: CEH

Voorbereidingen goed en inhoudelijk prima training

Communicatie vooraf is professioneel. Deskundigheid van de trainer is goed. Ruimte: Verlichting in het lokaal is (op de plek waar is zat) niet prettig. Daarnaast maakt de beamer die gebruikt wordt voor de digitale deelnemers veel lawaai. (zoemend geluid)

• Naam training: CISM

Over TSTC

TSTC is een gerenommeerd IT opleidingsinstituut voor Microsoft, Cisco en Linux trainingen met slagingsgarantie en internationaal erkend specialist in compacte trainingen op het gebied van informatiebeveiliging, cybersecurity en privacy. Met praktijkervaren trainers en een unieke trainingsfilosofie vervult TSTC sinds 1999 de behoeften van organisaties en cursisten die belang hechten aan kwaliteitstrainingen die verder gaan waar zelfstudie stopt en direct aansluiten op de dagelijkse praktijk.