Erg fijne service, zowel voor als na de aankoop

Vanaf het eerste moment tot na de installatie van de dakkapel is er altijd fijn met ons mee gedacht. Zowel over de kwaliteit van de dakkapel als de service van de medewerkers zijn wij erg tevreden.

Prima waar voor het geld

2 super mooie dakkapellen geplaatst in 1 ochtend

echt super mooi en snel geplaatst, alles is perfect gelopen.

Mooie dakkapel, goede begeleiding

Goeie ervaringen met Pronk. Vanaf het eerste contact tot (na) de plaatsing. Leuk contact, vlotte en duidelijke reacties. Inmeten ging ook prima, kwam een vriendelijk en deskundig persoon voor langs. Ook de mannen die de dakkapel kwamen plaatsen waren vriendelijk en goed in hun werk; Het resultaat is dan ook zeer geslaagd naar ons idee. Erg blij mee, mocht er nog een tweede dakkapel komen wordt het er ook zeker een van Pronk!

Een goede keus!

Je weet dat je een goede keus hebt gemaakt als alle contactmomenten als prettig ervaren worden en alle afspraken duidelijk zijn, alvorens de dakkapel geplaatst is. Het logistiek van de hijskraan en de werkbus met aanhanger in de straat, verliep keurig. Als dan ook nog eens blijkt dat er vakmannen aan je huis aan het werk zijn en het eindproduct er mag wezen, kan je niet spreken van een verkeerde keuze. Een klein schade plekje in het kozijn werd ook al snel opgelost nadat ik dit aangeven had.

Super geregeld.

Bij het bezoek voor de offerte als enige van de aanvragen. Deels wat weghalen om de dakhelling goed te controleren. Afmetingen en alles opgenomen. Offerte gekregen en ik was enthousiast. Spannend duurde even voor plaatsen, maar goed dat is niet erg. De mensen komen om 8u smorgens aan, leuke gasten (victor en wesley, denken mee met een klein buitje erbij. Lekker doorgaan en ineens precies zoals aangegeven staat er ineens een dakkapel. Geen rare dingen snel geregeld volgens planning. Enige wat ik kan is aanraden.

Mooi product mooi afwerken

Prima werk afgeleverd

Netjes er ingezet.

Goede communicatie!

Het gehele traject verliep voor spoedig en de communicatie is zeer goed. Vanaf het ee4ste contact voelde het goed en werd er goed geluisterd naar wensen en vragen. Het inmeten gebeurt nauwkeurig en er is altijd ruimte voor vragen. De offertes zijn zeer gedetailleerd en de uiteindelijke prijs is exact wat op de definitieve offerte vermeld staat, geen gedoe met onverwachte meer (werk)kosten etc. Het plaatsen verliep snel (één ochtend) en het timmerbedrijf dat de plaatsing verzorgde had duidelijk ervaring. Na het plaatsen wordt je netjes gebeld door Pronk om de plaatsing en het traject te bespreken. Kan maar twee minpuntjes bedenken, namelijk dat de kraan twee uur voor de doorgeven tijd arriveerde, dit leverde gelukkig geen problemen op maar kan vervelend zijn wanneer je bepaalde overlast/blokkeer tijden aan je buren doorgeeft. In plaats van redelijk precieze tijden door te geven is het misschien handiger om gewoon een dagdeel of vanaf tijd door te geven. Het tweede puntje is dat wij in de raamkozijnen enkele (zeer) kleine installatie butsjes hebben aangetroffen in de raamlatten, toen wij dit in het nagesprek aangaven werd er niet echt op gereageerd. Nu is de schade minimaal maar misschien is het een idee om daar wel iets mee te doen richting het timmerbedrijf die de raamlatten tijdens de plaatsing heeft verwijderd en teruggeplaatst (standaard ivm hijskrachten op de ramen). Tot nu toe lekt er niks dus over de communicatie omtrent nazorg kunnen wij geen oordeel geven, echter wanneer dat hetzelfde gaat als het traject vanaf de zoekopdracht tot de plaatsing dan moet dat ook wel goed gaan.

Zeer prettige partij om mee samen te werken.

Vanaf de offerte aanvraag tot aan de laatste puntje op de "i" prima bereikbaar en meedenkend in oplossingen. Op de offerte aanvraag werd snel gereageerd en een zeer vriendelijke verkoopmedewerker heeft goed de tijd genomen om onze aanvraag door te spreken. Snel daarop volgde de overzichtelijke offerte en na vergelijk met andere offertes concluderen wij dat Pronk Dakkapellen keurig marktconform werkt. Voor het inmeten is goed de tijd genomen en uit de kritische vragen die gesteld werden en de gegeven adviezen werd bevestigd dat de kwaliteit van dienstverlening hoog in het vaandel staat. De monteurs die de dakkapel geplaatst hebben waren zeer correct en vriendelijk, mensen die duidelijk ervaring en plezier in hun werk hebben en die goed op elkaar ingespeeld waren. De dakkapel stond er dan ook met een paar uur op en wij vinden het resultaat dan ook prachtig. Achteraf was er nog een kleine aanpassing te maken en men heeft dat zeer snel en adequaat opgepakt en binnen drie werkdagen en zonder enige tegenspraak werd dit dan ook opgelost. Wat even onduidelijk was, maar verder voor ons op geen manier nadelen heeft opgeleverd was dat de dakkapel door een derde partij is geleverd. Pronk Dakkapellen krijgt van ons een dikke duim omhoog! Prettige communicatie, fijne mensen, prachtig product en uitstekende service!

Heel blij mee!

Ondanks de regen en harde wind is onze dakkapel keurig netjes geplaatst. Hij is prachtig en zowel van binnen als van buiten mooi afgewerkt. Ook tevreden met het contact vooraf en na plaatsing ben ik gebeld of alles naar wens was verlopen. Zoals het hoort! Ik zou Pronk Dakkapellen zeker aanbevelen!

De plaatsing ging geheel volgens plan en het eindresultaat is goed.

De plaatsing begon 's ochtends rond 7:00 en vlak na de middag was de dakkapel geplaatst. De zolder werd redelijk schoon opgeleverd zoals je kunt verwachten na de uitvoering van zo'n bouwproject. Het eindresultaat is goed, ik ben tevreden over de levering. Voor een hogere waardering had ik een iets andere techniek voor de afwatering gewaardeerd. Nu heb ik links en rechts naast de dakkapel een loodslab. Da's visueel minder mooi maar natuurlijk net zo functioneel.

In een paar uur tijd een zee aan ruimte er bij voor vele jaren!

In het voortraject verliep alles heel soepel. We werden zelfs nog een keer voor de zekerheid gebeld of alles nog klopte qua kleuren en uitvoering in ramen e.d. voordat de dakkapel definitief in productie ging. Zodoende stond er ook in een ochtend tijd een mooie dakkapel geheel naar onze wens!

Prettige en duidelijke communicatie, de uitvoering verliep niet vlekkeloos, maar tevreden over het e

Prettig bedrijf om mee samen te werken en hele duidelijke en vriendelijke communicatie. Helaas bleken er op de dag van uitvoering toch wat dingen niet volgens afspraak te lopen. Sommige dingen konden verholpen worden en over andere onderdelen moest het plan gewijzigd worden. Hierdoor moesten de mannen nog een extra dag terugkomen. Gelukkig konden ze het twee dagen later al afmaken. Het eindresultaat van buiten is prachtig, mooier dan de andere dakkapellen in de straat. Binnen vonden we er wel wat brede kieren tussen zitten die we nu dichtgekit hebben, dus het ziet er inmiddels prima uit. Kreeg het idee dat niet al het ingehuurde personeel even ervaren en behendig was in de uitvoering en vermoed dat hierdoor ook deels vertraging is opgelopen en niet alles even vlekkeloos verliep. Uiteindelijk is alles opgelost en het is een prima en net bedrijf om je klus aan uit te besteden.

Snel en scherp en goed

Mooi dakkapel geleverd gekregen. Scherp in prijs en goede kwaliteit kozijnen van bekend merk

Top dakkapel voor een goede prijs!

Na diverse mensen over de vloer te hebben gehad voor een offerte hebben we voor Pronk Dakkapellen gekozen. Een goede prijs, maar ook goed meegedacht een gelijk een goed gevoel. Nu de dakkapellen er op zitten blijkt dat we de goede keuze hebben gemaakt. Dakkapellen zien er super strak uit, top! Twijfels je, maak zeker een afspraak want wijs ik dik tevreden!

Fijn bedrijf om in te huren. Na lang wachten kreeg mijn vrouw corona vlak voor aanvang van de dakkapel. Maar gelukkig kregen ze het voor elkaar snel ons weer in te plannen!!

Zeer tevreden.

De dakkapel werd snel geplaatst door zeer vriendelijke nette vakmensen. Goede prijs / kwaliteit verhouding

Zeer tevreden!

Erg tevreden met ons nieuwe dakkapel. Vanaf het begin van inmeten tot plaatsen, verliep erg netjes. Plaatsing zelf was binnen 5 uurtjes gedaan.

Prachtig en perfect geregeld

Na wat snuffelen op internet terecht gekomen bij Pronk kozijnen, ook nog vlak bij mijn woonadres. Vanaf de eerste keer dat ik binnen kwam en vroeg hoe of wat direct zeer vriendelijk geholpen en afspraak gemaakt voor opmeten enz: .het ging om een achtergevel, daarna een perfecte offerte gehad met een prima en duidelijke prijs ook veel info over het product, wat ik bijzonder vond dat ze me de tip gaven even te wachten met bestellen omdat er een week of 2 een kortingsactie kwam van de fabriek. Na bestelling echt goed op de hoogte gehouden van het verloop de communicatie is echt geweldig. Afspraak voor plaatsen en wat een vaklui , mooi en zeer precies geplaatst en werkelijk binnen een schitterende afwerking. Kortom ik ben zeer blij met hun en echt stom verbaast dat zulke service nog bestaat,

Goede ervaring met Pronk dakkapellen

Prima dakkapel, netjes en vakkundig geplaatst. Fijn contact met Pronk en goede nazorg. Heel tevreden.

Verbaasd

Dakkapel staat erop, maar niet met de besproken wensen. Wilden een rolluik en die zat er niet bij. Dus moeten we nu weer een aantal weken wachten tot er een nieuwe op komt. ( de beste oplossing)

Prachtig en perfecte service

Goede service, goed (telefonisch) bereikbaar Denken met je mee, oplossingsgericht, vriendelijk. Goede prijs, kwaliteitverhouding. Ze bellen zelfs na de plaatsing om te vragen naar onze ervaring en mening. Cor en zijn team zijn vakmensen. Wij zijn heel blij dat wij de dakkapel bij Pronk hebben laten plaatsen. Aanrader!

Gewoon goed!

Wij zijn vanaf het begin vriendelijk begeleid door Cor, met een goede offerte en een uitvoerige en goede inmeting. De dag van plaatsing ging ook heel goed, 2 4,3 meter brede dakkapellen waren geplaatst binnen 1 dag! Vriendelijk Nederlands team, alles netjes opgeruimd. Kortom heel tevreden.

Snel, efficient, behulpzaam, vriendelijk, mooi product.

We zijn heel tevreden over Pronk Dakkapellen. Altijd ontzettend vriendelijk te woord gestaan, goede klantenservice. Goede hulp bij de aanvraag van de vergunning. Ook de levering ging heel goed. Vriendelijke monteurs die netjes op tijd waren en snel en efficiënt te werk gingen. Wel 1 verbeterpuntje: de afwerking kan wat netter. De gezaagde balken even schuren en bij de schroeven ook schuren. Nu zaten er nog flinke uitsteeksels aan en scherpe randen aan. Verder lieten ze de werkplek keurig netjes en schoon achter, raapten zelfs buiten het huis nog iets op dat naar beneden was gewaaid. De dakkapel zelf is prachtig. Wij zullen het iedereen die een dakkapel wil plaatsen zeker aanraden om contact op te nemen met Pronk.

De Veken 207 C01

1716 KJ Opmeer

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.