Zeer vakkundig en snel

De gehele procedure is vakkundig en snel verlopen. Vanaf het allereerste contact werd ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Daarbij werd goed geluisterd naar mijn wensen en dacht men volop mee. Degene die daarna kwam inmeten gaf nuttige adviezen en vertelde precies hoe het verder zou verlopen. Aangezien mijn dakkapel dringend vervangen moest worden wegens houtrot en lekkage, werd er direct ruimte gezocht in de planning om de dakkapel zou snel mogelijk te kunnen plaatsen. Ondanks de drukte slaagde men daarin. Op de dag van de plaatsing waren de monteurs aanwezig met de dakkapel echter, er stond helaas windkracht 8. Er werd volop over en weer gebeld waarna werd besloten om het uit te stellen uit veiligheidsoverwegingen. Dat zou echter pas ca. 2 maanden later kunnen. Ook hier werd alles in het werk gesteld om dat naar voren te halen. Dat lukte gelukkig waarna na 2 weken de dakkapel kon worden geplaatst. De monteurs waren zeer vriendelijk en werkten snel en professioneel. Waren daarnaast ook prettig in de omgang. Na plaatsing goede uitleg gekregen over de binnen-afwerking. Complimenten voor het montagebedrijf! Kortom, ik raad Pronk van harte aan vanwege de vakkundige begeleiding, de vriendelijkheid en de servicegerichtheid.

vakmensen die goed advies geven

tijdens het plaatsen gaven de vakmensen advies wat wel en niet nuttig was om te doen. ongeacht of dit nu goedkoper voor jou uit kwam. de plaatsing werd netjes uitgevoerd en de werkvloer werd schoon achter gelaten

Mooie dakkapel

Supermooie dakkapel, wij zijn er erg blij mee.

Helaas toch minder goed

Vooraf gingen de bespreking over aankoop dakkapellen prima. Vlotte gesprekken, alles hup geregeld. Voor of op de dag van de plaatsing kwam er niemand van Pronk voor controle/instructies. Naderhand kwamen we erachter dat de installatiejongens van de fabriek zelf komen en niet door Pronk worden aangestuurd. Twee dakkapellen geplaatst, helaas in 1 kamer hebben ze verzuimd een rotte balk weg te halen! Dus toen timmerman kwam voor afwerking merkte hij dit op. In de andere kamer was de balk wel vervangen. We hadden dit met Pronk uitgebreid besproken; de reden van nieuwe kapellen was houtrot! Pronk heeft ons niet goed geholpen hierna, de schuld werd meteen bij de fabriek gelegd, onze hele planning voor nieuwe vloer, afwerking door timmerman is in de war geschopt, heel vervelend. geen excuses, 'mevrouwtje, u moet begrijpen dat ….' en zo verder. Het was echt heel heel vervelend, zacht uitgedrukt. Uiteindelijk na twee weken! kwamen de jongens van fabriek om de balk te vervangen, vloer helemaal afgedekt, alsnog een buts in nieuwe vloer! hij liet de oude balk simpelweg op de vloer vallen! Onvoorstelbaar. De jongen die verantwoordelijk was de dag van installatie gaf de schuld aan zijn collega. Zo triest allemaal. Ik zou door dit hele gebeuren Pronk niet aanbevelen. De service was dus waardeloos. Uiteindelijk een halve sorry, nooit meer langsgekomen. En dan vergeet ik nog te zeggen dat op hun verzoek wij onze planning hadden vervroegd zodat zij een andere grote opdracht konden inplannen. Na heen en weer gepraat gingen ze akkoord met een korting die acceptabel was (zelf boden ze een schijntje aan korting terwijl alle voordelen voor veranderen van onze planning alleen voor hun waren!). Wij zijn schappelijk geweest. Waren ook van mening dat ondanks de stupiditeit van het plaatsen van kapel op rot hout, dit menselijk handelen is geweest. maar dat we vervolgens NUL hulp, service en zelfs een grote mond kregen….

Voortreffelijk

Er waren wat problemen met mijn buren die geen dakkapel over het huis wilde laten takelen. Er staat namelijk bij mij een enorme boom voor de deur. Uiteindelijk geen weerstand van de buren ervaren maar Gertjan was voor de zekerheid zelf even komen kijken. Hij heeft daar de tijd voor genomen ondanks alle drukte, zoals bij alle bouw- en bouwgerelateerde bedrijven momenteel.

Harde werkers welke niet bang zijn om op een schuin dak te werken.

Nu de extra is ruimte gerealiseerd, komen wij er achter dat in ons badkamer deel dat de ramen te laag staan, waardoor er in ons geval het frame van het hangend toilet 115 cm hoog is. Gelukkig heeft de vakhandel verlaagde frames te koop, wel 2 x duurder dan het normale model frame. Dus verkoper hou daar rekening mee wat de klant met de ruimte doet. Vriendelijke groet Martin Brouwer

Prachtige dakkapel

Het inmeten en het meedenken was fantastisch. Cor is telefonisch altijd bereikbaar voor vragen en komt altijd met een oplossing. Het resultaat mag er zijn. Een prachtige dakkapel! De mannen laten het wel een beetje rommelig achter. Ik denk dat, dat beter kan. Daarom 4 ipv 5 sterren.

prettig contact, uitstekende uitvoering.

aanbevelingswaardig

Of ik Pronk zou aanbevelen? Zeker weten! Van de eerste afspraak tot de laatste service is het super geregeld.

heel goed

nette aflevering , nette mensen die hardt werken en voorzichtig zijn met de spullen top bedrijf

Goed en mooi werk geleverd, prettige communicatie.

De dakkapel is snel verwisseld, de nieuwe mooi afgewerkt, de oude fijn weggebracht. De inmeting blijkt precies goed te zijn. De afwerking is mooi, de uitleg over gebruik en onderhoud was prima. Ik weet nu wat nokvorsten zijn ....ook wat geleerd

Van A tot Z top geregeld

Het ging allemaal zeer voorspoedig. Inmeten is goed verlopen en dat maakt de montage een stuk makkelijker .in 3 uur tijd was de klus geklaard. We zijn er erg blij mee .

Servicegericht

Prima bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Volgens mij hebben ze te veel weggesleept wat volgens ons niet hoefde

Proffesioneel!

Erg tevreden over Pronk Dakkapellen. Communicatie is duidelijk en het dakkapel is netjes geplaatst.

Denken mee. Goede prijs. Vriendelijk

Betrouwbaar

Wij hebben twee dakkapellen laten plaatsen door dit bedrijf met volle tevredenheid. Het project was overeenkomstig de afspraken uitgevoerd, met volle tevredenheid.

Bekwaam, en volgens afspraak

Snel en netjes gewerkt door ervaren vakmannen..

Prima geleverd en vlot klaar met plaatsen. Mijn dakkapel is mooier als de rest in de straat

Aanpassing dakkapel

Wij hebben 2 dakkapellen laten plaatsen, waarbij 1 dakkapel te hoog geplaatst was. Ook al was het conform offerte, wij waren niet tevreden doordat we niet normaal naar buiten konden kijken en bijna de ramen niet open konden doen. Na overleg is de dakkapel later alsnog naar beneden geplaatst en helemaal conform onze verwachting. Enorm tevreden hoe dit is opgelost en nu kunnen we genieten van onze dakkapellen!

Geweldig gedaan en prachtig mooi geplaatst.

Een hele fijne dakkapel prachtig afgeleverd en met grote zorg geplaatst. Een geweldig team dat de dakkapel supersnel heeft geplaatst, razendsnel, echt top!

Topkwaliteit voor een zeer goede prijs

Vriendelijke mensen die meedenken en ook de monteurs waren vriendelijk.en meewerkend. Cor bedankt voor de service en je goede humeur in deze drukke tijd. Ook de kraanmachinist was geduldig en vriendelijk.

Komen afspraken na, zorgvuldig, snel en netjes

Erg fijne service, zowel voor als na de aankoop

Vanaf het eerste moment tot na de installatie van de dakkapel is er altijd fijn met ons mee gedacht. Zowel over de kwaliteit van de dakkapel als de service van de medewerkers zijn wij erg tevreden.

Prima waar voor het geld

Burg. Hoogenboomlaan 10 1718BJ Hoogwoud

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.