Blij met het eindresultaat

een kleine tegenslag door een uitgestelde levering. de mannen pakte het prima op en zijn samen tot een oplossing gekomen. het plaatsten van de dakkapellen ging super en snel.. mannen waren netjes en beleefd en ging netjes te werk.

Netjes geplaatst.

Communicatie met 1 van de werklui was onprettig.

Mooie dakkapel, alles ging volgens plan en werd goed gecommuniceerd.

Aarader

Wat een goed bedrijf! Goed, duidelijke en vriendelijk personeel. Het bedrijf die de dakkapel kwam plaatsen had 3 vriendelijke mannen meegezonden. Alles werd goed uitgelegd voordat de mannen ons huis verlieten. De avond na de plaatsing kregen wij nog een telefoontje van pronk dakkapellen zelf met de vraag of het goed gegaan was. Pronk dakkapellen zeker een aanrader! Onwijs bedankt voor alles.

Goed geregeld. Vriendelijke mensen.

Mooie dakkapel

Mooie dakkapel, hoop ruimte en licht erbij. Communicatie bij het inmeten over de optie's mag beter.

Professioneel en zorgvuldig bedrijf

Ik heb de samenwerking met Pronk Dakkapellen van het begin tot het eind als prettig en professioneel ervaren. Vanaf het offerte traject, de voorbereidende communicatie tot en met de installatie en het na-traject; alles verliep zoals besproken.

Leveren goed werk volgens afspraak

Het traject is van A tot Z perfect geregeld. Een absolute aanrader voor iedereen die een dakkapel overweegt! En alles volgens afspraak!

Een tevreden klant

Mooie dakkapel en goed geplaatst. Was in begin even een uitdaging, de mannen waren er al vroeg met een lange aanhanger achter hun bus met onze ruim 6m lange dakkapel. Daar wij enkel een oprit hebben van +/- 3,5m om het erf op te komen, was dat even puzzelen, maar het is de mannen gelukt. Het zaag en sloopwerk verliep (met af en toe een beetje gemopper) prima. Toen kwam de mobiele kraan i.p.v. de bestelde autolaadkraan (was speciaal besteld i.v.m. de beperkte bereikbaarheid). De chauffeur had er een hard hoofd in, maar na flink wat heen en weer steken is de mobiele kraan toch het erf op gekomen. De plaatsing verliep vervolgens vlotjes. De mannen hebben hard doorgewerkt, chapeau! Super blij met onze nieuwe dakkapel.

Prima service, vriendelijke installateurs

Rond 8,30 waren Victor en Ed aanwezig om de dakkapel te monteren. Twee vriendelijke mannen die zichtbaar met plezier hun werk doen. Ze gingen voortvarend aan het werk en rond het middag uur zat de dakkapel op het dak, waarna binnen alles vastgezet en opgeruimd werd. Al met al dikke prima.

Goede service, communicatie en mooie dakkapel op maat

Wij zijn heel tevreden over de service en de dakkapel die zorgvuldig op maat worden gemaakt! Prijs kwaliteit is goed!

Super tevreden

Wij hebben in oktober 2 dakkapellen laten plaatsen. Vanaf het begin is het contact erg prettig geweest. Offerte kwam snel, prijs was ok en op al je vragen wordt snel gereageerd(sommige bedrijven vragen exorbitante bedragen) De dakkapellen zelf zijn echt prachtig en we krijgen er regelmatig complimenten over! Ik zou dit bedrijf iedereen aanraden!

Heel erg tevreden, verbluffend eindresultaat!

Gelijk bij het eerste contact met Pronk Dakkappellen voelde het goed. Wij wilde dakkappellen laten plaatsen op het huis wat we aangekocht hadden, maar nog niet aan ons was overgedragen. Vanuit Pronk Dakkappellen werd er meegedacht over de mogelijkheden en zodoende konden we de offerte al ondertekenen, zodat snel nadat wij de sleutel kregen de dakkappellen geplaatst konden worden. Alles volgens afspraak, en we zijn keurig - per email en telefonisch - over alles op de hoogte gehouden. Wij zijn heel erg blij met onze dakkappellen en daarmee gecreëerde extra ruimte. Pronk Dakkappellen bedankt!! * op de meegestuurde foto zijn de monteurs nog bezig, en is de dakkappel nog niet helemaal af, maar moet je kijken hoe mooi het hier al is...

Goede ervaring

Wij hebben een goede ervaring met Pronk dakkapellen. Vanaf inmeten tot het werkelijk plaatsen van de dakkapel is alles gegaan volgens afspraak. De monteurs waren vriendelijke en hebben erg goed werk afgeleverd. Kortom wij zijn erg te vreden met de dakkapel.

Mijn enige aanmerking is dat het gat scheef is gezaagd. Ik snap dat het niet waterpas wordt gezaagd, maar in mijn optiek had het iets rechter gezaagd kunnen worden.

Vanaf de eerste afspraak zeer tevreden over de totale behandeling. Komen netjes hun afspraak na. Montage gaat supersnel met kundige personeel en ruimen alles netjes op. Conclusie top bedrijf kunnen veel bedrijven wat van leren.

Eerlijk advies en prachtige dakkapel

Na een eerlijk advies hebben we nu een prachtige dakkapel, netjes geplaatst en goede kwaliteit. Melding van een mankement werd binnen 1 dag opgelost.

Goede communicatie en netjes afgeleverd.

Netjes en op tijd de dakkapel geleverd. Ook de financiele zaken zijn perfect gegaan.

Denkend in oplossingen

Ondanks dat de werkzaamheden meer uitdagend waren dan de heren monteurs hadden opgekregen hebben ze de klus fantastisch geklaard zonder daar een punt van te maken.

Prima bedrijf. Leveren kwaliteit. Ze waren snel klaar. Alleen de stempelplaten van de kraan mogen wat groter.

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing steeds geheel voldaan aan onze verwachtingen.

Pronk Dakkapellen heeft zich vanaf de toezending van de 1ste offerte tot en met de plaatsing van de dakkapellen op onze vakantiewoning op Texel steeds klantvriendelijk, deskundig en professioneel opgesteld. Wij wisten daarom vanaf het eerste tot het laatste contact precies waar wij aan toe waren. Pronk Dakkapellen was prettig en accuraat in alle persoonlijke en online contacten. De dakkapellen zelf zijn degelijk en mooi afgewerkt. Wij kunnen Pronk Dakkapellen beslist aanraden.

Aardige mensen, werken snel en netjes, resultaat is een prachtig dakkapel.

Mooie dakkapel

Snelle werkers, alles netjes opgeruimd

Goede communicatie en nazorg, snel, efficient en netjes.

Kortom erg tevreden.

Zeer vakkundig en snel

De gehele procedure is vakkundig en snel verlopen. Vanaf het allereerste contact werd ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Daarbij werd goed geluisterd naar mijn wensen en dacht men volop mee. Degene die daarna kwam inmeten gaf nuttige adviezen en vertelde precies hoe het verder zou verlopen. Aangezien mijn dakkapel dringend vervangen moest worden wegens houtrot en lekkage, werd er direct ruimte gezocht in de planning om de dakkapel zou snel mogelijk te kunnen plaatsen. Ondanks de drukte slaagde men daarin. Op de dag van de plaatsing waren de monteurs aanwezig met de dakkapel echter, er stond helaas windkracht 8. Er werd volop over en weer gebeld waarna werd besloten om het uit te stellen uit veiligheidsoverwegingen. Dat zou echter pas ca. 2 maanden later kunnen. Ook hier werd alles in het werk gesteld om dat naar voren te halen. Dat lukte gelukkig waarna na 2 weken de dakkapel kon worden geplaatst. De monteurs waren zeer vriendelijk en werkten snel en professioneel. Waren daarnaast ook prettig in de omgang. Na plaatsing goede uitleg gekregen over de binnen-afwerking. Complimenten voor het montagebedrijf! Kortom, ik raad Pronk van harte aan vanwege de vakkundige begeleiding, de vriendelijkheid en de servicegerichtheid.

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.