Dakkapel netjes geplaatst.

Timmermannen waren op tijd aanwezig. Waren vriendelijk. Dakkapel is in één ochtend geplaatst. De afwerking aan één kant van het dakkapel liet te wensen over. Gipsplaat te kort gemaakt, zeker 30 cm van grond, dit had beter gekund. Nu wilde ik het uiteindelijk toch anders afwerken, dus maakt het voor mij nu niet uit. Iemand anders zou hier misschien wel een punt van maken.

Vertrouwen is er vanuit gaan dat ze waar maken wat ze zeggen.

Een duidelijk en goed advies, wat vertaald werd in een overzichtelijke offerte. Door korte communicatielijnen werd het aanloop proces en de plaatsing voorspoedig doorlopen. Vakmannen waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Twee dakkapellen geplaatst waarbij alle afval en troep keurig werd opgeruimd.

Helemaal naar wens doordat er goed werd meegedacht

Gert-Jan heeft bij de eerste kennismaking heel goed meegedacht en praktische tips gegeven waar we zelf nog helemaal niet aan hadden gedacht. De dakkapel past daardoor heel goed bij ons jaren zeventig huis. Qua kleur en gekozen afwerking. Het plaatsen ging ook supersnel en vlekkeloos. Indrukwekkend om te zien hoe snel een dakkapel geplaatst is.

Gewoon netjes gewerkt

Alleen jammer dat de ramen er nog niet inzaten en de horren nog moeten worden uitgeleverd. Dit was op de dag van plaatsing bij ons als klant niet bekend, dus enigszins hierdoor verrast. 4 maanden na het akkoord geven van de offerte zou toch voldoende moeten zijn om dit in een keer te regelen. Na telefonisch contact zal dit spoedig als nog worden opgepakt door Pronk. De jongens die het dakkapel hebben geplaats hebben goed werk geleverd.

Mooie dakkapel en groot dakraam ernaast

Pronk dakkapellen heeft bij mij een nieuwe dakkapel geplaatst ter vervanging van de oude. Iets hoger dus kan nu lekker staan op zolder! Ook naast de dakkapel een nieuw en groter dakraam waardoor er veel meer licht op de voorzolder is. Kortom zeer tevreden en erg blij ermee!

goed en klantvriendelijk

Ook al zijn we uiteindelijk niet tot zaken gekomen, dat lag meer aan mijn kap, verliep het contact en het inmeten top. Gertjan Pronk (founder of the company)ziet gelijk waar de knelpunten liggen en benoemd het terplekke. In mijn ogen een proffesional.

Duidelijke communicatie, snelle plaatsing en goeie service.

Top service, klantvriendelijk en denken mee.

Hele goeie service, klantvriendelijk en de nazorg is ook goed. Het bedrijf denkt goed mee met de klant. De dakkapellen zijn van goeie kwaliteit. De dakkapellen zijn netjes geplaatst en afgetimmerd. Heel blij met de dakkapellen meer ruimte op de zolder gekregen en veel daglicht.

Zeer goede service en betrouwbaar

Na een goed gesprek met het opmaken van een offerte de keus gemaakt voor Pronk Dakkapellen. Gertjan is een goede verkoper maar denkt vooral mee. Wijst je kundig op wat er beter kan of anders. De dag van de plaatsing waren de mensen op de afgesproken tijd en waren netjes en beleefd. Er werkt hard gewerkt en kundig. Dit leverde na 5 uur(!) een mooi en schoon opgeleverde dakkapel. Alles bezemschoon en na het bekijken van het resultaat een tevreden klant.

Dakkapel snel en professioneel geplaatst.

Wij zijn heel tevreden over de manier van werken bij Pronk dakkapellen. De jongens waren vriendelijk en professioneel. Het dakkapel plaatsen ging heel soepel en achteraf hebben ze de ruimte netjes achtergelaten. Ook het inmeet gesprek en het contact met Pronk dakkapellen voorafgaand aan het plaatsen van de dakkapel was goed. Communicatieve medewerkers die snel reageren en altijd het antwoord op onze vragen hadden.

Prachtige dakkapellen met ongekende service

Pronk Dakkapellen heeft mij uitzonderlijk goede diensten geleverd rondom de plaatsing van onze twee dakkapellen. Bij het inmeten dacht Gertjan mee met de gewenste afmetingen en de balans tussen ruimte binnen en ruimte voor de zonnepanelen. Het zonnepanelenbedrijf weigerde dit helaas te doen. Gedurende het hele proces was Pronk Dakkapellen in de persoon van Cor uitstekend bereikbaar: direct dezelfde dag terugbellen of mailen, en altijd bereid mee te denken als er iets tegenzat (plaatsingsdatum verzetten indien nodig, bijvoorbeeld) Op de dag zelf zijn de dakkapellen vakkundig en snel geplaatst en is de ruimte bezemschoon achtergelaten. De monteurs hebben en passant wat gebreken op het dak gemeld. Fantastisch werk. Het enige wat ik achteraf kan aanmerken is dat nu de zonnepanelen mogelijk niet allemaal rondom de dakkapel teruggeplaatst kunnen worden. Achteraf had ik graag de mogelijkheid van een verstevigde dakconstructie van de dakkapel besproken tijdens het inmeten. Maar ook hier dacht Gertjan na plaatsing mee in wat er nog wel mogelijk is. Verder bleek tijdens de plaatsing dat een groot deel van de gipsen dakafwerking en isolatie binnen alsnog eruitgehaald moest worden. Dat had ik graag van tevoren geweten, maar is geen probleem. Ik kan Pronk Dakkapellen aan iedereen van harte aanbevelen.

Solide dakkapel tegen een eerlijke prijs

Ik heb gekozen voor Pronk voor -uiterlijk, -prijs en -levertijd. e waren een van de weinigen die snel konden leveren. Vriendelijke benadering bij het opmeten. Met duidelijke instructies voor de plaatser. Proces wordt vanuit kantoor goed gemanaged qua meldingen over te nemen stappen voor oa de kraan. / of gemeentelijke zaken. Ik weet van andere leveranciers dat ze niet starten met plaatsen als er geen goedkeuring van de Vve is of een vergunning ontbreekt. Gelukkig nu niet aan de orde. Plaasters waren later dan bedoeld omdat de kraan later kwam. Communicatie hierover had beter gekund. Al met al hoop ik lang van de kapel te genieten.

Prachtige dakkapel

We hebben een prachtige dakkapel laten plaatsen door Pronk. Ook de heren die de plaatsing deden waren zeer vakkundig, vriendelijk en snel.

Goede communicatie en soepele plaatsing

De communicatie in het voortraject was deskundig en snel. De plaatsing zelf verliep ook soepel en zeer professioneel.

Mooi dakkapel fijne vakmensen

Goeie afwerking en goede materiaal keuze

WAUW wat een mooi product

Wat een mooi product. Wij hebben onze dakkapel met zorg uitgezocht en zijn hier goed geadviseerd door het interne team van Pronk met de (on)mogelijkheden. Voorafgaand aan het plaatsen een duidelijke en nette email met de montage instructie, waarbij je er verstandig aan doet deze op te volgen! Bij plaatsing 2 ervaren mannen (mooi op tijd) die binnen no time je dak op maat hebben open gemaakt en dan met 1 hijsje staat de dakkapel op het dak! Met een prachtig resultaat (zie foto). Verbeterpuntje wat ons betreft. Tijdens het monteren netter werken en wat meer respect voor de bestaande situatie. Na het monteren het netter achterlaten!

netjes, flexibel, snel en communicatief, mooi product, scherp pijs

ik heb meerdere offertes gehad, pronk was snel en flexibel met aanvraag. dacht goed mee. product is snel geleverd, geplaats in razend snel tempo, heel netjes gewerkt! ben erg blij mee.

Goede service vooraf, zeer onprofessioneel na plaatsen!!

Wij hebben via Pronk dakkapellen een mooie dakkapel laten plaatsen. De communicatie vooraf was prettig en we zijn dan ook goed geholpen. Na het plaatsen hebben wij gevraagd of Pronk ons kan laten weten wat de draagkracht van de dakkapel is ivm de plaatsing van zonnepanelen (wij zijn ons bewust van het vervallen van de garantie op de bitumen). Op het moment van vragen krijg ik terug en ik citeer: “ Ik heb het nagevraagd voor je maar een absoluut getal aan dragend vermogen van desbetreffende dakkapel kan ik je niet geven ivm lekkage en met storm de duw-en trekkrachten. Voorkomen is beter dan genezen *smiley knipoog emoticon* ” Ik vind het echt bizar dat Pronk mij niet wil vertellen wat de draagkracht is en denken te kunnen meebeslissen over de keuze zonnepanelen te plaatsen. Ik kan dit risico prima zelf inschatten. Ik zou absoluut niet nog een keer met Pronk zaken doen.

Top kwaliteit en professionaliteit

Volgens afspraak een dakkapel geplaatst, zeer professionele monteurs/timmermannen die de dakkapel vakkundig geplaatst hebben. Kleine problemen meteen uit de weg geruimd en na de werkzaamheden weer zeer netjes opgeruimd.

Exact naar wens

Uiterst positieve ervaring met Pronk dakkapellen. Tijdens de opnamen werd er meegedacht over de situatie en hierop werden diverse ideeën voorgesteld. De ruimte die je erbij krijgt is dubbel en dwars de investering waard.

Prachtige dakkapel

Prima geregeld

Chapeau!

In één woord; chapeau. Na veel research kwam ik bij Pronk terecht en hun goede reviews bleken meer dan terecht. Na wat bouwkundige ‘problemen’ aan mijn woning waardoor het langer dan normaal duurde voordat ik de offerte kon tekenen, heeft Pronk altijd de tijd genomen en mee gedacht met oplossingen en ideeën. Goede service, korte lijnen en fijne communicatie is iets wat Pronk naar mijn mening onderscheid van commerciële bedrijven. Nu mijn dakkapel geplaatst is kan ik daarom ook alleen maar meer dan tevreden zijn (ook over het plaatsen zelf). Het is prachtig geworden en ik ben er enorm blij mee! Ga zo door Pronk, en Jasper, jij extra bedankt voor al je tips, ideeën en geduld :)!

Top service en geweldig geplaatst

Jongens waren er vroeg en hebben alles netjes gedaan en achter gelaten.

Vakmanschap; mooi dakkapel & uitstekende service!

We zijn ontzettend blij met het onlangs geplaatste dakkapel. Bij Pronk dakkapellen wordt er goed geluisterd naar de klantwensen. Tevens kun je rekenen op deskundig advies. We zijn zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en het fijne contact. Het dakkapel was met een halve dag geplaatst. De monteurs waren vriendelijk en ervaren. En het eindresultaat overtrof onze verwachtingen. Kortom: zeer tevreden!

Vakwerk

vakkundige en vriendelijke werkmannen en keurig op tijd

Over Pronk Dakkapellen

Al 15 jaar hebben wij ervaring in dakkapellen. Pronk Dakkapellen is dé onafhankelijk dakkapellenspecialist van Nederland. Juist in deze tijd is het belangrijk om een gedegen en onafhankelijk advies aan onze klanten te kunnen geven, zonder hierbij afhankelijk te zijn van 1 specifiek product of merk. Door de samenwerking met meerdere dakkapel fabrikanten is er een ideaal product ontstaan. Natuurlijk bewaken wij hierin constant de kwaliteit en duurzaamheid van het te leveren product. Dankzij deze bedrijfsformule kunnen wij nu tegemoet komen aan ieders (speciale) verzoek. Denk aan nok verhogende dakkapellen, dakkapellen met metselwerk eronder … werkelijk alles is mogelijk! Ook voor het monteren van een Velux-dakraam kunnen klanten bij ons terecht. Het moge duidelijk zijn u kunt bij ons voor heel mogelijkheden terecht. Voor bijna elke portemonnee hebben wij een passende oplossing. Wij leveren door heel Nederland, maar door onze geografische ligging worden onze meeste dakkapellen in Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht gemonteerd.